ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Pavouk106 píše: Ten kluk (hipík) neni blbej. Jen je to běžnej kutil s trošku prasáckýma sklonama
S trošku víc prasáckým sklonama . Ale to by se ještě dalo pochopit.
Největší problém ale je, že mu tady sto lidí řekne co má udělat, a on ve výsledku udělá vždycky přesnej opak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
fatik píše: S trošku víc prasáckým sklonama . Ale to by se ještě dalo pochopit.
Největší problém ale je, že mu tady sto lidí řekne co má udělat, a on ve výsledku udělá vždycky přesnej opak.
Zdeněk Jirotka Saturrnin. Když čtu Hipiovy trable a jeho sqjelá řešení, vždycky si představím strýce Františka a jeho chemické anabáze!
Naposledy editováno 03.06.2014 14:23:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Dneska 35km, motorka jede nádherně, žene se za plynem jak cikán za železem! Měl sem zapnutá světla a v průběhu jízdy sem několikrát startoval. Něčeho jako slábnutí startování sem si nevšim. I po dojetí motorka několikrát krásně nastartovala.
Na dálnici sem tomu trošku naložil a jela nějakejch 140-150. Na vyšší rychlost sem neměl odvahu. Ono už při stovce je to v otevřený helmě docela nepříjmný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
fatik píše: Největší problém ale je, že mu tady sto lidí řekne co má udělat, a on ve výsledku udělá vždycky přesnej opak.
Bum hřebík na hlavičku - zde očividně jádro pudla jest. Ale co... von je momentálně zaostalej... ale blázen to není.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Moh by být problém v synchronizaci karburátorů? Nebo udělá špatná synchronizace tohle?
Jestli za sebou cítíš benzín možná špatná jiskra na té jedné straně. Jinak oba karburátory jsou stejné? Stejné nastavení volnoběžné směsi, stejné trisky stejné hladiny není nikde špatná příruba?
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
fatik píše: Největší problém ale je, že mu tady sto lidí řekne co má udělat, a on ve výsledku udělá vždycky přesnej opak.
Někdo se dokáže učit z cizích chyb, někdo holt musí ty cizí chyby interpretovat sám za sebe... a několikrát... než se z nich poučí
Já hipíka beru. Neříkám,ž e je borec nebo skvělej, ale beru ho. Vždycky mě pobaví a při čtení jeho trablů utíká čas až moc rychle
vem svuj rodnej list, obcanku, pas, ridicak, karticku pojistence atd a vsechno to vem na urad s tim ze se moc omlouvas za svoje rodice ze se jim to moc nepovedlo, ze to vracis a at te zavrou nekam do polstrovanyho bejvaku
J.M.K. píše: Bum hřebík na hlavičku - zde očividně jádro pudla jest. Ale co... von je momentálně zaostalej... ale blázen to není.
Vzhledem k tomu, že si Hippieguy vodí podstatnou část zdejšího osazenstva jak na provázku, bych byl s konstatováním mentální zaostalosti opatrnější.
Hipík už není co bejval. Stárne.
Naposledy editováno 03.06.2014 21:38:52
3 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Membrány jsou jako nové, šoupátky jdou krásně hladce, obě stejně rychle. Zítra tam nahodím ještě nové svíčky a projedu to.
Mimochodem, tyto karburátory mají poměrně neštastné řešení přepadu, je umístěn nad sáním a díky tomu přebytečný benzín teče nejdřív do motoru a až potom do přepadu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Ta podložka pod ventilem je těsnění a jestli jedno chybí, je možné, že benzín obtéká okolo a tím pádem to nebude držet hladinu, ať plováky seřídíš jak chceš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
P.S. Jednou až vydáš tvoje diskuze knižně budeš slavnější než Viewegh.
Naposledy editováno 04.06.2014 07:27:19
dave-lister píše: Hippieguy> A nebylo jednoduší než ohýbat plíšek koupit v železářství měděný těsnění? Ale máš dobrej postřeh, ta podložka změní výšku hladiny paliva.
P.S. Jednou až vydáš tvoje diskuze knižně budeš slavnější než Viewegh.
Tak zas pochop ze potřebuje zjistit jestli by to nahodou mohlo mit velký vliv.
Co kdyby vyhodil 30kč za podložku zbytečně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Dekker.dave píše: Proč pořád bereš takový vraky? Jaká forma masochismu tě k tomu vede?
je z Prahy... to ho omlouvá...
Hippieguy píše: Někdo je evidentně předtím rozebíral a na té "bohaté" straně motoru nedal pod ventil plovákové komory podložku.Nevím jestli by to mohlo mít tak velký vliv, ale budiž
Ano, chybějící těsnění má docela vliv
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Asi bych si klidne vsadil na to, ze 90% zdejsich radilu nevidelo karburator zevnitr ... a ze 50% jich ani netusi jak karburator funguje.
Hipik uz karburatory zevnitr alespon videl, ma odvahu do toho hrabnout - sice je trochu opozdenej (tyhle veci normalni clovek dela pote, co se dostane k prvni vlastni motorce - takze rekneme kolem 10.roku veku ), ale on se k tomu propracuje. Spalovaci motor a klasicka motorka nejsou slozite veci, ale z internetu se to naucit neda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | Dnes v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |