Po několikaletém ježdění na Jawě 350/640 jsem se rozhodl přesedlat na něco silnějšího. Nakonec jsem se rohodl, že další stroj bude transalp. Boužel vůbec nevím na co si dát při výběru pozor. Přecejenom je technicky trošku jinde než jawka a nerad bych udělal při výběru chybu. Chtěl bych se vejít cca do 40 000,- aby mi zbylo na případné opravy.
Z inzerátů jsem koukal na
http://www.motorkari...transalp-430127.html
http://www.motorkari...transalp-431449.html
co vy na to?
Díky za rady.
Uzavřeno 02.12.2012 v 17:33 uživatelem Duchod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Jestli to myslíš vážně, tak se můžeme domluvit a dojel bych se na něj podívat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Naposledy editováno 15.11.2012 16:01:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Left píše: karlos-transalp> Nedá mi to se nepodělit, nemít dnes moto, vůbec neváhám, neutrácím majlant za moto typu BMW 1200, nebo mého Dakara, koupím Alpa 600 a věděl bych, že mi tahle moto za hubičku splní úplně všechny mé požadavky-tj.teren/cestování.Jednoho opravdu skvěle udělaného jsem náhodně vyfotil v Praze-nic zbytečného, nic na rozbití a ještě dobře vypadá.Proti Africe je lehčí, udělat mu podvozek, nemá chybu i pro těžší teren.
no, to mi připadá jako znouzecnost.
ale proti gustu......
1 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa
tímto směrem šla honda nekdy v 80tých letech viz honda xlv750
a co by sis představoval takový univerzál hobby endurko?
pokud mluvíme o váze, tak 130kg, 140kg? tzn xt350, dr 350, nebo nově honda crf250l?
Naposledy editováno 25.11.2012 22:07:33
Naposledy editováno 26.11.2012 13:59:53
Jen mě štve, že ojebali takové drobnosti jako je třeba to hnusné víčko nádrže
Nádrž klidně mohla být větší
Mě by stačilo, kdyby udělali z CRF450X cestovnější verzi s méně náročnou údržbou a nižším výkonem
Něco jako měla Suza DR350 a DRZ400
klidně by to mohla udělat i YAmaha s WR450
1 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa
myslím, že se povedla yamaha xt660z tenere, ovšem na netu jsem zatím nenašel životnost motoru miranelli.
Můj TA má minimálně stovku a zatím to nevypadá na GO.
Víčko CRF250L je opravdu hnusné a kdyby to bylo na mě tak je okamžitě urvu nebo natřu na černo, 7,5L nádrž vážně není hitparáda, při spotřebě totožné s mým Dakarem 650. I tak je to ale šikovná moto, jen je na ní znát vkus a potřeby Thajské továrny a trhu, neboť zde se CRF vyrábí
Naposledy editováno 27.11.2012 16:05:09
2 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa
já beru v potaz u tenerky vodník a má to stejně výkonu jako 650 jednoválce pouze olejem chlazrné. Ten motor by měl vydržet hodně, ale myslím si, že jak u alpa to nebude....
a minimum elektroniky nás již minulo......
Jednobuch určitě takovou výdrž mít nebude
Ale ze současné nabídky cendur mi to připadne jako možná volba pro nenáročného cestovatele
Bohužel majitelé doporučují pořídit laďáky, jednak pro snížení hmotnosti, ale hlavně pro lepší průběh výkonu hlavně odspodu
A ty nejsou nejlevnější
Katastrofou je prostor pod sedlem, skoro žádný tam není
A docela často je vidět předělávka sedla, odstranění toho hrbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Naposledy editováno 27.11.2012 22:55:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Left píše: martyzostravska> aha, tak to je můj eror, myslel jsem, že olej je chlazený i na Alpovi.U XT je možná stejný výkon, určitě ne ale krouťák, XT zas bude lehčí a má menší spotřebu dík stříkačce. Svezl jsem se na kamarádově XT a přišla mi příjemnně lehká a ovladatelná oproti mému Dakarovi.Dát na XT660R svody bokem, šusplech,USD vidle z endura a dozadu Ohlinse, vyhodit zbytečný druhý výfuk a nahradit laďákem, je to mašina jak víno. Navíc jedna německá firma na tohle XT nabízí asi 3 velikosti nádrží i ty svody bokem.Jen sedlo je poměrně endurové a na delší cestu by možná chtělo poupravit. Asi bych dnes šel touto cestou, záleží jak moc chce kdo utratit a co využije.Já laďákem Sebring z druhé ruky za 2000kč na dakarovi nejen zlepšil průběh, ale sundal spotřebu o 1L/100km.
jj tyhle emisní normy to pěkně dusí.
a trochu offtopic:
shodou okolností jsem měl možnost se projet na stromu 650 a následně na alpovi 650, ten měl nájezd 10 000km. Hodně mne překvapilo, že oproti mému 20let starému alpu jsem nezaznamenal nějaký posun k lepšímu co se týče jízdních vlastností a dynamiky motoru, nějaké jiné houpavosti menší gumovitosti a tak co se mezi mým alpem a alpem 2007 najeto 10 000km.
Stromek už byl trochu jinde, nechci posuzovat jízdní vlastnosti, nicméně výkon byl znát a navíc nefoukalo.....
jo a crf250l je libová, okoukl jsem ji i na ní seděl, líbí se mi ta festovnost, zpracování, a taková "dospěláckost", bohužel projet ji nešlo
Naposledy editováno 28.11.2012 23:52:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Naposledy editováno 29.11.2012 08:51:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa
Myslel jsi toto ze http://www.motorkar...t-suzuki-22807.html#
Ta žlutá vypadá moc pěkne
klondajk píše: [quote=Left]martyzostravska> Co se motoru týče, stromka 650 chválí všichni.Uvidíme, zda půjde do výroby studie nové suzi DR-Big s motorem Stromka co byla na Intermotu
Myslel jsi toto ze http://www.motorkar...t-suzuki-22807.html#
Ta žlutá vypadá moc pěkne
MNo nevim vypada to jako enduro, ale kdyz na to koukam vypada to ze to bude asi tak ovladatelny jak velky varadero. Kdo by se stim litrem v terenu tahal .
1 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa
škoda, že něco takového suza neumí vyrábět
a ten břichoplaz, kříženec jezevčíka s ptakopyskem, tak to je tragedie
škoda toho motoru V2 , ten by se dal využít líp
za mě
PetrAT píše: žlutý BIG vypadá super
škoda, že něco takového suza neumí vyrábět
a ten břichoplaz, kříženec jezevčíka s ptakopyskem, tak to je tragedie
škoda toho motoru V2 , ten by se dal využít líp
za mě
Krizenec jezevcika s ptakopyskem super oznaceni mam stejny pocit. Vubec nechapu kam chodej ti designeri na ty napady viz BMW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp | gryzli | 12 | 19.1.2024 v 18:51 Pedl |