globalmoto_kveten





Téma: 2-t vs 4-t
 
18.10.2007 v 11:39
Zdar.
Mám husku 125 2-t a zkoušel jsem se sní trápit v lese ,ale je to fakt trápení ,kvuli pruběhu výkonu motoru.Delší prudké výjezdy nejsem schopen dát :( ,prostě motor jak jednou padne pod výkonovou špici je to v prd...Chvilku jde ještě spojčit ,chvilku se modlit a pak jen najít strom o zapření.Chtěl bych vedět jak je to s vetším dvoutaktem jako třeba ktm 300 nebo třeba gas gas 300.Dá se pruběh srovnat se 4-t (450) ? Je to bez kopancu ?Dva takty se mi líbí nerad bych se snimi zatím loučil.
Díkes

(reakce na) 2-t vs 4-t

20.10.2007 v 22:32 | Nahoru | #91
MikiberG>Tak to je přesné- *yes* *yes* *yes* Když si cokoliv děláš pro sebe,tak koukáš šetřit,ale když jako servisman děláš pro zákazníka,tak musíš ctít postupy výrobce,nebo se stane,že někde ušetříš zákazníkovi pár peněz-ono v tom jako na potvoru loupne a máš po image-jsi za blba!!! *no* *no* *no* P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

20.10.2007 v 22:43 | Nahoru | #92
hAjPR>Diky :)
Je to starsi kus(2000),ale posloucha dobre ;)

1 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 04:47 | Nahoru | #93
no trawo jak to vozis tu motorku?co se stalo stak osvedcenym "bum a jedu" :lol:

2-t vs 4-t

21.10.2007 v 08:56 | Nahoru | #94
Chlopi, někde sem vyčetl, že když je olejovy filtr kovovy sitkovany (ne papirovy), tak se to muže při vyměně oleje jen dat do benzinu, oplachnout a vyfukat tlakem, zkoušel sem to a fakt je to jak nove, žadne smitko, nic. Kolik krat se muže ten kovovy sitkovany olejovy filtr takhle vyprat a použit? Asi do te doby, co se nepoškodi, nebo jak

(reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 09:05 | Nahoru | #95
trawnikar>nooo, ty brdo...pred tydnem to byl Plesounek s 02kou ;) Tak se nam to nejak mnozi...treba se nekdo jeste prida...? :shy:


EDIT: jaka je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:00 | Nahoru | #96
trawnikar>>
Tráwo,třeba já.Nebo pochybuješ o mých slovech? :) Jezdím cca 5- 6,5 dle toho,kolik vložím výjezdů...
Akorát nevím,jesli bych dokázal jet to,co ty,když máš teď tak nabroušíno... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:05 | Nahoru | #97
PetrTM>>
Pořád ale nechápu,co tady řešíte? To si vybíráte motorkya podle toho,kolik stojí jejich údržba? Tak to hoši šup do jawky panelky,bo tam za 15 tisíc s prstem v nose provedete kompletní výměnu celého stroje... ;)

(reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:07 | Nahoru | #98
pozik>>
T obude asi novým koštětem,až přijede k nám na enduro,pokud teda přijede,tak už bude mít jistě svoji polohu ležmo,že Martas? :lol:

2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:21 | Nahoru | #99
K té sotřebě asi záleží kde se jezdí někde se to třeba dá otvírat vzhledem k profilu krajiny viz Tráwa a vysočina a někde to tolik nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:35 | Nahoru | #100
Autor>Možná by bylo dobrý si uvědomit že rozhodně né každej z tohoto fóra je natolik za vodou aby mu v garáži stály tři zánovní motorky...z toho důvodu je pak pro tebe asi překvapením že dost z nás zajímá kolik budeme nucený do motorky nasrat peněz, když v ní něco řachne...v případě že mi bude jedno jestli GO stojí deset nebo padesát litrů, začnu možná aky uvažovat "trochu jinak" :)

Jinak toto není projevem nějaké závisti, pouze vysvětlení toho co jak se zdá nechápeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:47 | Nahoru | #101

PetrTM píše: Autor>Možná by bylo dobrý si uvědomit že rozhodně né každej z tohoto fóra je natolik za vodou aby mu v garáži stály tři zánovní motorky...z toho důvodu je pak pro tebe asi překvapením že dost z nás zajímá kolik budeme nucený do motorky nasrat peněz, když v ní něco řachne...v případě že mi bude jedno jestli GO stojí deset nebo padesát litrů, začnu možná aky uvažovat "trochu jinak" :)

Jinak toto není projevem nějaké závisti, pouze vysvětlení toho co jak se zdá nechápeš.


Nemyslím si,že bych byl nějak za vodou. Možná by jsi se nad mými přijmy dost podivil. Problém není v tom,kolik máš,ale kolik ti zbyde. A hlavně- kolik jsi ochoten dát. To zase asi nechápeš ty. Pokud chci jezdit a mám nějakou laťku,tak si koupím to,co se do té latky vejde a ne řeším to dle údržby,ale dle vlastností dané motorky.
Pak vzniká to,že si někdo koupí "levněji" a pak do toho nasype více,než kdyby koupil dražší. Drtivá většina závad pramení ze špatné údržby a ne z "nekvality" stroje. U 4t to platí dvojnásob. Když někdo prostě shání olej,až už "to přešvihl",čistí filtr,až už to netáhne,a dolévá kapaliny,až už to klepe,tak at se nediví,že nělá motor za 50 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 12:50 | Nahoru | #102
A propo- nejlepší jsou ti, co si koupí něco,co je o x tisíc levnější,ne proto,že by na dražší neměli,ale proto,že nejsou ochotni ty peníze dát,a pak o tom,co mají píší,že je to nejlepší. Opak je pravdou. Jen je tomu potřeba nastrnadit ten kabát. (neber to osobně,nemyslím to na tebe).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 16:31 | Nahoru | #103
Autor není tak bohatý aby si moh kupovat levné věci :lol:

(reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 18:06 | Nahoru | #104
Fitipaldi>>
:lol: :lol: *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 18:23 | Nahoru | #105
Autor>>
Tráwo,třeba já.Nebo pochybuješ o mých slovech? :) Jezdím cca 5- 6,5 dle toho,kolik vložím výjezdů...
Akorát nevím,jesli bych dokázal jet to,co ty,když máš teď tak nabroušíno... ;) [/quote]
O tvych slovech nepochybuju,kdyz ty napises sest,tak ti verim,taky vim ze na vasich vyjizdkach se vetsina,tak 90%jsou rychly prejezdy,kde se jede ctyrkou petkou,takze ta spotreba jde dolu,taky mas novou motorku bez ladaku,pretryskovani atd.
Kdyz jedu tady ja u nas,tak jedu treba 90% jednickou az trojkou maximalne,takze to se opravdu za sest litru jet neda :)
Taky jsem mel vesinou vychlastany mrdky,ted ta moje KTM ma ladak a je pretryskovana,takze taky chlasta jako gauner.
Doufam ze se k vam brzo dostanu,uz se moc tesim az spolu zase pojezdime,vcera mi to nejak k vam nevyslo a jeste jsem si pak nejak pomrvil zapesti,tak doufam ze bude rychle v cajku.
Jak pises nabrousino ted mam,ale stejne jsi lepsi jezdec jak ja,ja jsem jen takovej negazujici asgaltovej mrdal :lol: :lol: :lol:

(reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 18:43 | Nahoru | #106
trawnikar>>
Tráwo,třeba já.Nebo pochybuješ o mých slovech? :) Jezdím cca 5- 6,5 dle toho,kolik vložím výjezdů...
Akorát nevím,jesli bych dokázal jet to,co ty,když máš teď tak nabroušíno... ;) [/quote]
O tvych slovech nepochybuju,kdyz ty napises sest,tak ti verim,taky vim ze na vasich vyjizdkach se vetsina,tak 90%jsou rychly prejezdy,kde se jede ctyrkou petkou,takze ta spotreba jde dolu,taky mas novou motorku bez ladaku,pretryskovani atd.
Kdyz jedu tady ja u nas,tak jedu treba 90% jednickou az trojkou maximalne,takze to se opravdu za sest litru jet neda :)
Taky jsem mel vesinou vychlastany mrdky,ted ta moje KTM ma ladak a je pretryskovana,takze taky chlasta jako gauner.
Doufam ze se k vam brzo dostanu,uz se moc tesim az spolu zase pojezdime,vcera mi to nejak k vam nevyslo a jeste jsem si pak nejak pomrvil zapesti,tak doufam ze bude rychle v cajku.
Jak pises nabrousino ted mam,ale stejne jsi lepsi jezdec jak ja,ja jsem jen takovej negazujici asgaltovej mrdal :lol: :lol: :lol: [/quote]
O hodně jsi přišel. Jel jsem jen se synem a byla to bomba! Samej hard mokrej offroad!!! *yes* *yes* *yes* *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 18:46 | Nahoru | #107
Autore a když jedeš s Vlasťou tak jedete jen tak lážoplážo, nebo tomu voba dáváte pokouřit na plnej céres?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 18:49 | Nahoru | #108
Děděk EV>>
Já myslím že dost naplno. Průměrná rychlost nám vychází kolem 44,tak to není zas tak málo. Proš se ptáš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 18:50 | Nahoru | #109
Autor>>
Já myslím že dost naplno. Průměrná rychlost nám vychází kolem 44,tak to není zas tak málo. Proš se ptáš? [/quote]
jen mě zajímá, jestli ti stačí s tou 230tkou držet krok.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 19:06 | Nahoru | #110
Děděk EV>>
Já myslím že dost naplno. Průměrná rychlost nám vychází kolem 44,tak to není zas tak málo. Proš se ptáš? [/quote]
jen mě zajímá, jestli ti stačí s tou 230tkou držet krok. [/quote]
Já myslím že stačí v pohodě. Kopce u nás dá taky skoro všechny a jet po louce či strništi 100km/hod mu nedělá problémy. Však se optej Vespy či Tráwy. Jen je pro něho pořád ještě trochu těžká,ale to se poddá..

(reakce na) 2-t vs 4-t

21.10.2007 v 19:24 | Nahoru | #111
Autor>jo na EV sem slyšel na něj jen chválu, že jezdí velice dobře :thmubup: *yes* , za pár let pro něj bude lehká jako pírko :)

(reakce na) 2-t vs 4-t

22.10.2007 v 12:58 | Nahoru | #112

MikiberG píše: Mám najeto 350hod/12000km Husaberg 450/05

No a teď sem hoďte někdo 250/300 2T náklady motoru bez vzduch. filtru.


Já už jsem nad porovnání nákladů přemýšlel a celkové náklady na km ze spotřeby benzinu,oleje 2T, motor. oleje 4T, převod. oleje a rozpočtená GO.Není tam uvažováno u 4T seřizování ventilů /předpokládám , že "bahňáci" si většinu prací dělají sami/. Tlumiče jsou u obou verzí stejné, gumy též...Náklad je vztažen na 1 km a poměrně velkou roli v nákladu hrála GO, jejíž cena je dost rozdílná i uvnitř např 4T, někdo částku a km či hodiny uvedl někde jsem je odhadem doplnil :
DRNGilera 2,64 Kč IvanWR360 7,25 Kč Snake CRM 6,18 Kč YZ250 6,11 Kč DavidJ2 12,13 KčA ntiJ350 1,97 Kč Andej TE410 7,51 Kč Andrej 410E 4,59 Kč YZJ350 2,99 Kč Jorael410 6,08 Kč HartHart 1,99 Kč MichalCz 9,16 Kč BodusGas 4,59 Kč Bodus410 5,39 Kč HPEXC525 4,59 Kč
2T větší náklady při provozu- benzín a olej 4T - vyšší náklady na GO

(reakce na) 2-t vs 4-t

22.10.2007 v 13:03 | Nahoru | #113
je to vecnej boj, ja pojezdil oboje a na 2T me stvalo lejt do benzinu ten volej neustale, moc to zere a s endurakama, kteri vsichni jezdi 4T, se nedalo jezdit, kvuli tankovani.Takze pro me jedine 4T.Ale respect. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 06:21 | Nahoru | #114

Autor píše: [quote=Děděk EV][quote=Autor]
Já myslím že dost naplno. Průměrná rychlost nám vychází kolem 44,tak to není zas tak málo. Proš se ptáš?


jen mě zajímá, jestli ti stačí s tou 230tkou držet krok. [/quote]
Já myslím že stačí v pohodě. Kopce u nás dá taky skoro všechny a jet po louce či strništi 100km/hod mu nedělá problémy. Však se optej Vespy či Tráwy. Jen je pro něho pořád ještě trochu těžká,ale to se poddá.. [/quote]
Dedku a propo,ze se taky s Vlastou nekdy neprojedes,videl bys hned jak jezdi ;)
Kdyz mas ted obuto,tak bys to mohl prubnout,ne?Nez to zase sjedes jen po asfaltu a budes se vymnouvat,ze nemuzes do terenu,pac mas sjetej drapak :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 07:23 | Nahoru | #115

trawnikar píše: [quote=Autor][quote=Děděk EV]
jen mě zajímá, jestli ti stačí s tou 230tkou držet krok.


Já myslím že stačí v pohodě. Kopce u nás dá taky skoro všechny a jet po louce či strništi 100km/hod mu nedělá problémy. Však se optej Vespy či Tráwy. Jen je pro něho pořád ještě trochu těžká,ale to se poddá.. [/quote]
Dedku a propo,ze se taky s Vlastou nekdy neprojedes,videl bys hned jak jezdi ;)
Kdyz mas ted obuto,tak bys to mohl prubnout,ne?Nez to zase sjedes jen po asfaltu a budes se vymnouvat,ze nemuzes do terenu,pac mas sjetej drapak :lol: [/quote]
že jo tak není problém, se někdy teda domluvit a jet k autorovi pojezdit, bych ale musel do té lehčí skupiny :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 07:46 | Nahoru | #116
Děděk EV>Takze ted o vikendu asi v nedeli,v lehci skupine pojedou vsichni ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 07:49 | Nahoru | #117
trawnikar>v nedělu nemůžu, by se spíš hodila sobota

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 17:43 | Nahoru | #118
Děděk EV>>
Nevymlouvej se a koukej přijet! :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 17:51 | Nahoru | #119
Autor>>
Nevymlouvej se a koukej přijet! :D [/quote]
to se jako jede k tobě? :rolleyes:

(reakce na) 2-t vs 4-t

1.11.2007 v 17:56 | Nahoru | #120
Děděk EV>zase se vymlouvá :lol: :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist