globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350i
25.10.2011 v 20:06
zrar borci tak sem se rozhodl postavit vstřiování paliva místo klasického karburátoru. na motor Jawa 350 typ 638 bude použita škrtící klapka z 1.6 octavky a mikrokontroler bude řídit časy a délky vstřiku vzhledem k otevření škrtící klapky. Lambda sonda nebude protože se rychle zasere olejem takže bez zpětné vazby.

tak sem zvědavej z koho tady co vypadne

Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M

Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 15:00 | Nahoru | #91
2stroke> přesně jak píšeš, po první úpravě tam měl 30HP a to bylo ještě 3pade...po převrtání celých 3navíc...
Ten motor je naspodku někde jinde, o tom žádná...ale pokud se "nenaučí" trochu "vrtět" výkon z něj nedostane... a naučit ho vrtět dokáže jen kratší zdvih, lehčí klika atd. ... a to už zase nejsme v 10tCZK...
krom toho co tomu řekne uložení...atd...atd...

Kámoš "předělal" nepřímý 1,9TD(2kovej golf) jiný tlaky turba, jiný čerpadlo, jiný trysky.Hlava komplet origo - na brzdě přes 105-110HP - tedy motor tak 120HP ...maník co mu to pomáhal "programovat" říkal prej nebrzdit motorem z vysokejch otáček...že se to rozletí... mělo to 170tkm při updatu a teď to má dalších 50tkm navrch Holt rezervy v konstrukci

Jawa 350i

26.10.2011 v 15:54 | Nahoru | #92
no kluci uvidíme jak to dopadne

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

26.10.2011 v 16:06 | Nahoru | #93
Rada - dej si reálný cíl: vstřikování, kdy výkon bude třeba stejný, ale bude super startovat, super volnoběch, super přechod - nebudeš ztrácet čas přestavbou motoru a když to bude fachčit jak jsem napsal, přesvědčíš mnoho skeptiků, že to nebylo marný. A můžeš se pustit dál. Z mýho pohledu jsem spíš skeptik. Optozávora mi nezní moc důvěryhodně a na monotronic stačí jeden snímač na kliku. Ono - dlouhé sací potrubí to srovná, jako na ruské jáwě. Motor pracuje za určitých podmínek i na ukapávnání benzinu do sacího hrdla.... Monomotronic by de facto fungoval i na kladívka

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 16:11 | Nahoru | #94
dál si know how nechám pro sebe...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

26.10.2011 v 16:18 | Nahoru | #95
Zatím je to know how od howna. Máš už něco jiné realizované? Přeju Ti jedno: Aby nedošla dřív ropa.. a vůbec - radši si zajezdi.

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 16:21 | Nahoru | #96
laďa prášil> koupil jsem samotný motor.. stavim závodák na socialistik dragster

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

26.10.2011 v 16:24 | Nahoru | #97
na dragstery bych to tak jako tak krmil karbcem, tam je ti celkem sumak kolik to zere, jakej to ma volnobeh, prechody mezi rezimama.. tzn veci kvuli kterejm by melo smysl zabejvat se strikackou.

a pristup "know how" si necham pro sebe je pro cesky fora celkem typickej, to pak kdyz chce clovek neco zjistit musi pro rady do zahranici.. to jen ja sem takovej blbec a vsechno na co prijdu vykecam

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 16:26 | Nahoru | #98
assassin> s ostatníma se taky rád podělim pokud to nějak bude mit funkci

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

26.10.2011 v 16:27 | Nahoru | #99
Na závoďák to smysl má ještě menší - všechny výhody se odehrávají mimo maximum. Pro full gaz stačí vlastně "jenom" dobře otryskovat. Pokud tam nechceš vstřikovat i vzduch... Vymysli karter na čtyřválec, bude to zajímavější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 16:31 | Nahoru | #100
laďa prášil> takovej karbec natryskovat to je strašny furt rozebirat a davat dohromady.. na stříkačce je užasna jednoduchost a kompatibilita dělat vše jak se mi zachce

Jawa 350i

26.10.2011 v 16:33 | Nahoru | #101
Tak to ti fandím a držím palce, snad to dotáhneš do úspěšného konce. Dej pak vědět, jak to dopadlo.

A jinak...tatík má pěkný bike...

Jawa 350i

26.10.2011 v 16:54 | Nahoru | #102
hodne stestí pri pokusu snad ti to vyjde

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 17:02 | Nahoru | #103

VITEK_M píše: laďa prášil> takovej karbec natryskovat to je strašny furt rozebirat a davat dohromady.. na stříkačce je užasna jednoduchost a kompatibilita dělat vše jak se mi zachce

Promin, ale tohle je tuze naivni myslenka. Na socialistiky je nejlepsi karbec a kdyz uz chces ladit vykon, tak se inspiruj TK, nebo Milankem - kterej to delal v podstate jako projekt na zjisteni konstrukcnich mezi puvodniho navrhu 350, vic uz z toho nedostanes ani omylem, natoz s domaci strikackou a bez brzdovyho stanoviste

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 17:07 | Nahoru | #104

2stroke píše: bledemon> A to je přesně to, o čem mluvím - motorku sice převrtal na 500 ccm, ale nárust výkonu je pouze na nějakých 33 koní (přičemž Kasalický z TK Moto upravuje 350tkový motor na nějakých 27 HP, na těch 6 koní bych hodil z vysoka bobek), kroutící moment šel nahoru (to je dáno větším objemem), ale dostane z toho tak 150 km/h a bude rád...spousta peněz, spousta času, výsledek v nedohlednu....to si raději našetřím těch 7000 Eur a koupím si konečně to RG 500...

Milanek to delal z jinych duvodu, nez nahrazovat uz vymyslene za socialni cenu, na "normalni" motorku ma dost penet. Je to nadsenec, kterej prestavel jednu 350 s pouzitim dilu ze svy stary Katany, aby tak trochu ukazal, jak mela vypadat cestovni jawa z fabriky a to samy je i tenhle projekt, akorat postavit nejvykonnejsi variaci na trindu.

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 17:13 | Nahoru | #105

assassin píše:

a pristup "know how" si necham pro sebe je pro cesky fora celkem typickej, to pak kdyz chce clovek neco zjistit musi pro rady do zahranici.. to jen ja sem takovej blbec a vsechno na co prijdu vykecam



JO smutné

Jawa 350i

26.10.2011 v 17:14 | Nahoru | #106
k věci, celý jsem to nečet, ale pokud už to tu někdo nenahodil:

smysl by to mělo, kdybys udělal přímej vstřik a přeplňování. pak věřím, že by to byl velice zajímavej počin, nicméně motor z třipadiny nebude na tyhle hrátky ten pravej základ.

Jawa 350i

3.11.2011 v 16:55 | Nahoru | #107
dorazily písty, klapka, vstřiky. konečně se začne stavět motor

Jawa 350i

3.11.2011 v 19:21 | Nahoru | #108

Jawa 350i

3.11.2011 v 19:29 | Nahoru | #109
tak to jsem zvědavej na výsledek

Jawa 350i

3.11.2011 v 20:27 | Nahoru | #110
na výsledek bude zvědavý asi každý a já nejvíc

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

3.11.2011 v 21:35 | Nahoru | #111
Už jen uvést to do stavu srovnatelného s originálem by byl mega úspěch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

3.11.2011 v 23:09 | Nahoru | #112
c.j.> hele uvidíme, dělám na řídící jednotce už něco málo mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

3.11.2011 v 23:41 | Nahoru | #113
VITEK_M> muzes sem dat i detaily. Treba ti male review pomuze

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

4.11.2011 v 00:34 | Nahoru | #114
Dawe02> konkrétně jaké detaily myslíš.. jako nepočítej že sem nacpu řídící jednotku jak se to vyrábí a programuje... to nedám nikomu

(reakce na) Jawa 350i

4.11.2011 v 07:17 | Nahoru | #115
VITEK_M> zapomen na to. Jako bych nic nenapsal

Naposledy editováno 04.11.2011 07:19:08

(reakce na) Jawa 350i

4.11.2011 v 09:35 | Nahoru | #116

VITEK_M píše: Dawe02> konkrétně jaké detaily myslíš.. jako nepočítej že sem nacpu řídící jednotku jak se to vyrábí a programuje... to nedám nikomu



noo dawe je tady jeden z mala (jestli vubec ne jedinej) kdo si myslim ze by byl opravdu tu jednotku pripadne celej system schopnej poskladat... tzn. to byla spis nabidka konzultace a pomoci nez ze by z tebe tahal moudra...

(reakce na) Jawa 350i

4.11.2011 v 10:21 | Nahoru | #117

VITEK_M píše: Dawe02> konkrétně jaké detaily myslíš.. jako nepočítej že sem nacpu řídící jednotku jak se to vyrábí a programuje... to nedám nikomu



Zatím jsme viděli taťkovýho Haryka a už pomalu prodáváš patenty, hlavně si to zase zamkni.

(reakce na) Jawa 350i

4.11.2011 v 11:02 | Nahoru | #118

VITEK_M píše: Dawe02> konkrétně jaké detaily myslíš.. jako nepočítej že sem nacpu řídící jednotku jak se to vyrábí a programuje... to nedám nikomu



slušný, tady ti machr nabízí pomoc a ty takhle vyjíždíš...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

4.11.2011 v 15:38 | Nahoru | #119
Ahoj, j tam toto a máš vystaráno a určitě to bude levnější a jednodušší řešení

motor - tuning JAWA

Naposledy editováno 04.11.2011 15:38:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

4.11.2011 v 22:47 | Nahoru | #120
sharp> ty seš taky tuning nějaký gs strčim doprdele i s řidítkama až to naladim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist