Zkusenosti mam s Jawou 250 kyvackou ( 3000 km minimalne, bez papiru od 15ti ), rok ridim auto mam najeto plus minus 8 000 km ( dojizdim do skoly ) zkusenosti s provozem jako takovym nejaky jsou :)
Rozhodl jsem se koupit GS 500E a nebo GPZ 500, co z toho neni podstatne, jsem omezem akorat 25 tisici a 25 KW ( papirove nebo vykonostne ), z duvodu ze jsem za 10 koupil vybavu, a 10 nechavam na prvotni servis a upravicky :)
Zadam Vas timto o radu, jestli pro nebude petikilo at uz priskrceny nebo ne moc velka palba :D :D
Diky za odp. s pozdravem Vasil :P
objem sice 650, ale vykon jako 500ccm.S tim rozdilem, ze 96% Nm je k dispozici uz v 2500 om-1
Nemusis tak casto radit.
k tem nahacum. je to vec nazoru. ja jsem zacinal na polokapote, sel jsem na cbr600fa zkoncil u nahace. do kapoty bych uz nesel. a to cestuji a jezdim opravdu hodne.
Vasil.D píše: mfence> ujasnil jsem si prednosti a dosel jsem k zaveru ze nejdulezitejsi pro ted bude stav a ne druh ci typ motorky...tahle vypada solidne...vlastnila ji zena, takze verim ze ji dopravala peknou peci....kazdopadne najit hodne pekny GS tak jdu do nej :D ....nemysli si :D
..ještě se tedy podívej na nabídky ,když už řešíš i "kapoty"..třeba HONDA CBR 600 F...za málo peněz, hodně muziky!...a modely po roce výroby 1995 jsou "výborné"!
selkie píše: Koudy01> ale cpou...cpou mu, co nechce. Jasne napsal, ze chce petikilo za 25, ne 600, ne dosetrit...petikilo za 25, je na tom neco nepochopitelnyho? Ja myslim, ze neni, tak nechapu navadeni do sedumpade, litra, trinactky, hektolitra...kolik takovejch kluku tady je? Bere to zodpovedne, kdyz mu nebude vyhovovat, tak ji proda a koupi jinou...trend, ze pokad nemas litra, tak si mrdal, me fascinuje a o to vic to nechapu, kdyz pak takovyho pilota potkam na Duby, kde ho spraska holka na dvace, pac typek toho ma plny brejle a umi tahat jenom na rovince
Je to tak nevím co má každej s tím litrem, Mě bohatě stačí šestikilo, páč Ty koníky ani na našich "krásnejch" silnicích člověk nevyužije...A Ty kecy, že objem něčím nehradíš jsou jen kecy
1 reakcí na tento příspěvek Co vy na to ? :D
za sebe rikam, ze po pul roce jezdeni na GS500E budes presedlavat, protoze budes chtit mit nejakou vykonovou rezervu napr. pri predjizdeni. - z vlastni zkusenosti.
Jsem dvouvalcove zalozenej, tak bych kouknul trebas na monstera 600 atp. (a kecy o drahym servisu si laskave odpuste, pze to je fake )
Necetl jsem vsechny posty, ale jak psal treba Poli46, tak je to vsechno o hlavě.
Tak hodne zdaru a nekup zadnou vránu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vy na to ? :D
Monster je oproti GS někde jinde hlavně podvozkově, ale motorově... ty starý 600, to teda nevím. Je zábavnější, ale tvrdit, že tam budeš mít "rezervu" v tom slova smyslu, jakým to já chápu, tak to ani u jednoho. Dvouválcově jsem taky založenej, ale když jsem měl tu čest s m600, tak jsem se dost podivil, že je tak malej, dá se říct i menší, než GS (rozhodně než kapotovaný).
A vůbec, hlavní je mít to tak trochu v píči přece...
Naposledy editováno 15.06.2011 11:34:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vy na to ? :D
Rampa89 píše: A vůbec, hlavní je mít to tak trochu v píči přece...