Téma: nehodová služba sro- zkušenosti a varování
 
2.3.2011 v 10:37
Má někdo nějakou bližší zkušenost s touto slavnou společností? Potkalo mě nemilé, osoba mně blízká minulý rok způsobila lehkou nehodu v autě. Nedobrzdila a ťukla do auta před sebou. To mělo vzadu kouli, nějaký starý nissan almara. Na místě normálně sepsán protokol o nehodě atd., vše v pořadku, vina jasně na straně mé blízké osoby...
Co se nestalo, hned po nehodě se na místě zjevil chlap na zlato-oranžové Kawě versysu (bylo to v Brně, pokud to čtě, tímto ho zdravím a doufám že je mu samotnýmu ze sebe špatně pro koho dělá) a hned nabízel "služby vyřízení nehody, vše zdarma". Samozřejmě byl mnou poslán do..., teda jeho služby byly odmítnuty
Takže vše v pořádku, naše škody na autě dalekosáhle nejvyšší, on měl pár škrábanců, ani mu nárazník nešel dolu.
No a po roce přišel domů dopis se zeleným pruhem (nové označení soudní obálky). A v něm překvapení jako svině- elektronický platební rozkaz na 43 tisíc!
Milá nehodová služba s.r.o. dle údajů v tom odkoupila od nabouraného chlapa pohledávku za nehodu, od naší pojišťovny z pov. ručení vytáhla přes 70!!!! tisíc a na nás požaduje dalších 43.
To mě pěkně nadzvedlo, takže tímto varování pro všechny, aby tyhle hajzly hnaly bičem od svých dveří a čehokoliv.
Vymáhají něco na co nemají právní nárok, k tomu je podezírám z pojistného podvodu, protože ta almera v době nehody měla s bídou hodnotu 80 tisíc celá...
No radost, při představě že takovýhle platební rozkaz přijde domů nějakýmu vesnickýmu strejdovi, který netuše která bije a že se proti tomu dá bránit zaplatí 40 litrů, se mi dělá zle...
Tak jen ať víte, jak se v ČR dá taky "podnikat"...

1. aktualizace stavu:
Byl úspěšně podán odpor proti elektronickému platebnímu rozkazu, pak došla výzva k vyjádření se k žalobě. Ta se psala trochu špatně, protože všechny výjádření se k žalobě co jsem doposud psal byly opravdu reakcí na žalobu podloženou nějakými důkazy, ne na snůšku konstatování kategorie "zaplať protože my to řekli", na to se smysluplně reaguje fakt těžko.

Nicméně dílo se zatím podařilo a v listopadu nás čeká první soudní jednání, tak jsem zvědavý jak to bude vypadat tam. Ale jsem velmi zvědavý, čím vlastně zkusí argumentovat, protože jejich nároky byly rozebrány jeden po druhém.

2. aktualizace stavu:
Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...

3. aktualizace: (v prvé řadě zdravím čtenáře z řad Nehodové služby s.r.o., kteří jak jsem se dozvěděl jsou pilnými studenty tohoto vlákna a brečí potom u vedení- nevyjádříte se mi sem také? )
Tak včera proběhlo další soudní jednání. Nepřineslo nic nového, jen komedii co se týkala výslechu svědka, jemuž bylo nabouráno to vozidlo, z nějž pak pohledávku odkoupila nehodová služba. Abych to shrnul (poté zde dám scan, ať se každý pobaví...), otázky na pána směřovaly do roviny toho, zda je opravdu pravda trvzení nehodové služby, že si byl plně vědom pronájmu ceny náhradního vozidla apod a zda tu cenu opravdu platil. Tak dle svých odpovědí pán opravdu platil tu cenu, v hotovosti Na otázku, zda předem věděl cenu pronájmu řekl že ne. Ale prý tam přijel a na místě zaplatil. Následoval dotaz, zda běžně u sebe nosí 48 tisíc v hotovosti, prostě jen tak. Asi ano.. Jenže je nevybíral ze svého účtu kam mu chodí mzda, protože nedůvěřuje bankám a jejich poplatkům... No v tomhle "důvěryhodném" duchu se táhly celé jeho odpovědi, byl by opravdu špatným klaunem, nehodová služba mu měla lépe vysvětlit jak má odpovídat
No a pak se řešilo proč oprava auta byla tak drahá. Pojišťovna nebyla nějak schopna doložit proč o něco zkrátila plnění na opravu (nechápu proč, asi nedostatečná příprava na jednání), nicméně sranda začala v okamžiku, kdy jsem tedy řekl, že samozřejmě chápeme že cena byla vysoká protože jejich servis (rozuměj bastlířská garáž) nepoužívá nikdy nic jiného než origo náhradní díly Nissan made in Japan. To chápeme. A proto také stačí, že nám krom faktury (které jsme asi měli bezmezně věřit) ukáží i dodací listy od oficiálního dealera originálních náhradních dílů Nissan, které potrvdí, že v daném období fakturované díly od něj taky skutečně nakoupili... však to není problém, kvůli účetnictví se tyto papíry min. 3 roky archivují ne?
A to padla kosa na kámen, chlápek od nehodové služby začal blekovat, jak nemůže přece žádat nějaký servis o spolupráci (najednou to není jejich dlouhodobý smluvní partner, ale nějaký servis...), poté že to vůbec není rozhodné zda ty díly fakt nakoupili, že podstatné je jen to že nám je naúčtovali apod... Perličkou na závěr bylo to, že přišel s revoluční myšlenkou toho, že my máme dokázat že je nenakoupili (protože to tvrdíme, tak je to naše povinnost), né že on bude dokazovat že když je fakturuje, že je taky nakoupil. Holt asi bude nutné změnit zásady občanského práva procesního, nehodová služba na to má asi jiný zlomový právní názor, hele je právní teoretiky 21. století Z jeho chování bylo celkem patrné že do auta origo díly samozřejmě nešly... i když byly úspěšně fakturovány. Říká nehodové službě něco pojem pojistný podvod???
S tímto ovšem neuspěl a dostal od soudu uloženo, že do příštího jednání faktury musí podložit. Já pro změnu musím sehnat ceny pronájmu Nissanu Almery v Brně v autopůjčovně na měsíc, tak jsem zvědavej, zda se dostaneme na částku 48 tisíc jako nehodová služba.

A na další díl napínavého románu se těště po dalším soudním řízení!

P.S. pro čtenáře z nehodové služby: Když už u soudu chcete namítat, že přeci nemůžete vyžadovat doklady od naprosto cizího subjektu apod., tak s ním aspoň nemějte dle webu shodnou adresu

4. aktualizace: Tak a je tu závěr, který bohužel je stručnější a prozaičtější, než jsem čekal. Pojišťovna se zjevně s nehodou službou dohodli, že se to nebude dále pitvat a že bude smír. Hodně nás do smíru tlačila i soudkyně, protože té se za každou cenu zjevně nechtělo meritorně (tj. ve věci, po obsahové stránce případu) rozhodnout. Asi to bylo moc práce, přemýšlení a vůbec nutnost pochopení samotného případu, což bylo očividně dosti nad její síly. Takže jednání zahájilo tím, že soudkyně oznámila, že druhá strana (nehodovka) by se chtěli dohodnout, že nabízí ustoupení 50% nároku a tím to hasne. My to nechtěli, ale zástupce pojišťovny doporučoval, ať na to jdeme. Což o to, nám o nic nešlo, my to platit jak či tak nebudeme a když není podpora ze strany pojišťovny a zároveň nám nešlo o naše peníze, tak bohužel nemám tolik času a chuti docházet pravidelně k soudu, kde soudkyně očividně nechápe ani o co vlastně jde... Proto- dopadlo to smírem s tím, že pojišťovna zaplatila nehodové službě 50% jejich vylhané a z prstu vycucané částky. Dokonce, x měsíců po jednání dokonce stále ani ještě nemáme v ruce usnesení o smíru (tj. soudní rozhodnutí v dané věci). Rychlost naší justice je neuvěřitelná…
A závěr a poznatky?
1) Vždy jděte do soudního sporu, když vám přijde milý dopis s pruhem a elektronickým platebním rozkazem od „bezplatných poskytovatelů služeb“ uvnitř! Hlavně nezapomeňte podat odpor v zákonné lhůtě, jinak Vás nezachrání ani svěcená voda.
2) Nehodová služba v ruce jako důkazy nemá nic. Zcela zjevně žije z toho, že natahuje dobu opravy poškozeného auta a během toho si účtuje půjčovné za náhradní vozidlo v naprosto přestřelené výši, v našem případe to bylo 170% normální denní sazby, srovnání s dlouhodobějším půjčovným, o jakém se v tom případě bavíme, radši ani neuvádím.
3) Další jejich „živobytí“ je diletantsky provedená oprava na autě neorigo dílama, které ale fakturují pojišťovně jako originály, takže pro poškozené - pozor na „překvápka“, která pod kapotou vašeho opraveného miláčka můžete najít.
(tohle není prokázáné na 100% u soudu, ale usuzuju tak z toho, že na jakékoliv žádosti o doložení nákupu těch vyfakturovaných originálních dílů se kroutili jak slizkej had, jak to vůbec není třeba, jak faktury vlastně nemají (zajímalo by mě tedy, jak vypadá jejich účetnictví, finančák by to mohlo docela zajímat  ) a když dostali od soudu pokyn na příští jednání doložit, od koho nakoupili dané originální díly a potvrzení o jejich nákupu, tak se najednou pustili do jednání o smíru, o kterém předtím nechtěli ani slyšet kvůli „medializaci“ tohoto případu zde na stránkách. Jeden by řekl, že mají docela lidově řečeno máslo na hlavě…).
4) No a v neposlední řadě? Zde se jedná o spekulaci, kterou si prostě nemohu na jisto ověřit, ale fakta jsou následující: průběh nehody jsem popsal výše, to nejdůležitější:
- nissan měl vzadu kouli, o kterou si náš peugeot notně pocuchal příď. Peugeot byl schopný vlastníma silama z místa nehody dojet do servisu, ačkoliv byl výrazně poškozenější než nissan. Nissan byl při nehodě popostrčen do auta před ním, o které si tuším lehce pocuchal nárazník, ale nárazník ani z auta nešel dolů, zůstal celý na místě, takže to byl spíš silnější ťukanec, než přímo náraz.
- Naše auto bylo opraveno v originálním oficiálním servisu peugeotu, kde díly neopravují, ale prostě mění za plný originál, tj. je to ta nejdražší možnost opravy, jaká může být. A oprava stála cca 120 tisíc. Výrazně méně poškozený nissan, který v době nehody měl hodnoty max. cca 80 tisíc, byl opraven za bratru 90 tisíc Kč v neorigo autoservisu (dle faktury).
- Dle seznamu opravovaných dílů se prostě nemohu ubránit pocitu, že nissan byl fakturován jako výrazně poškozenější, než co se stalo během nehody (věci typu ohnuté nosníky v zadní části karoserie, tuším snad poškozená nádrž na LPG a její oprava apod…). To když se dá dohromady s tím, že peugeot narazil do koule tažného, která je z oceli a peugeot do ní narazil pouze plastovým nárazníkem a následně si o ní promáčkl měkkoučký chladič z hliníku, to mi prostě nesedí na avizovaná rozsáhlá poškození zadku nissanu. O předku nissanu, který dle oprav měl snad zničený světlomet a x dalších věcí se nebudu vyjadřovat. Na místě nehody to vidět nebylo, ale pozdě bycha honit, neudělal jsem si na místě nehody fotky a tak mám smůlu. Poučení do budoucna… Jak k tomu došlo, nevím. Můžeme spekulovat, že auto bylo před příchodem likvidátora do servisu „doupraveno“, nebo zda likvidátor sám byl „namotivován k optimalizování soupisu poškození“, ale s tím už se nic neudělá. Pro zájemce uvádím pro zajímavost odkaz na § 210 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/2009 Sb.. (a pro čtenáře z řad nehodové služby: zde se jedná pouze o mé osobní spekulace, fantazírování při vzpomínkách atd., tudíž to opravdu na žalobu pro pomluvu použitelné není )
- Last, but not least: úroveň soudu je kapitola sama pro sebe. Tristní, bez zájmu, bez profesionality, nekvalitní vedení jednání, neschopnost logické dedukce, neschopnost byť jen chápat řečené, neschopnost vypořádání se s důkazy. Nelze než připomenout proslavené, smutné, ale pravdivé moudro: „K soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozsudek“…
___________________
Pro úplnost: skrývání příspěvků v tomhle vlákně není cenzura ani nic podobného, jen se snažím skrývat off-topic příspěvky, aby nově příchozí nemuseli číst balast.


Naposledy editováno 05.12.2013 13:49:54

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 14:29 | Nahoru | #91

Bludevil píše: Právě že nic, jen ty se snažíš povyšovat pojistné podmínky nad zákon, proto potřebuješ vrátit do kolejí


No a kdyby sis ještě přečetl pořádně všechno pod tím,tak by ses dozvěděl,že já jsem to nebyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 14:52 | Nahoru | #92

A-JE-TO píše: Taky mám jednu: Při nehodě, v zimě a rychlé jízdě jsem sešrotoval celkem 5 aut a vlastní,
pojišťovna zaplatila vše s toho 3 totálky do koruny a všichni byli spokojeni,celkem 728tk,jen moje překvapení bylo,že jsem musel zaplatit kontejner na odpadky,který zdemolovao auto, které po nárazu odletělo na kontejner...no tak jsem jej calnul a vzal barvu a šel podepsat



A duvod proc pojistovna nezaplatila i ten kontejner ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 17:55 | Nahoru | #93

maco píše: No a jsme u toho u čeho jsem chtěl,takže se budu muset soudit s pojištovnou aby mi zaplatila plnou cenu a budu se tím pádem tomu muset kurevsky zabejvat...



Podle meho nazoru k soudu vetsinou nedojde. Mam tri zkusenosti:

1)Renault Megane, tri roky stary, sedmdesatilety ridic sanitky mne u Zebraku ve 160km/h vytlacil z dalnice do krovi. Neco jsem ubrzdil, neco jsem utroubil a zbytek jsem utocil volantem pres celou sirku dalnice v hodinach pote, co se mi na ni povedlo vratit. Auto melo servany cely pravy bok. Pojizdne. Po stihaci akci ala Kobra 13 dedek zadrzen, mnou napaden, vyresen a ja uklidnen. Ukazal jsem auto Kooperative, dal jsem ho do servisu a vic jsem se o to nestaral. Nedoplacel jsem ani korunu.

3)Ten samy Megane o rok pozdeji, pani pri odbocovani doleva mi orvala pravy bok. Postup naprosto stejny jako v predchozim pripade, opet Kooperativa, stejny servis, opet ani korunu jsem nedoplacel. Pouze se to pozdrzelo cca o tyden, protoze panovi od pani se nelibilo, ze jsem to hlasil pojistovne a tim padem ze pani prijde o bonus a proto mne udal, ze jsem podvodnik a pani ze mne vubec nenabourala (nebyli u toho policajti).

4)Ford Windstar, stari sedm let, pani se rozhodla couvat z krizovatky a neracila se podivat do zrcatka. Predni levy blatnik, dvere a naraznik. Vxe na odpis - plechy zlomene pres hranu, naraznik praskly. Pojistovna CPP - dost pruser. Oprava rozpoctem, skoda odhadnuta na 9000Kc. Jeden telefonat, pote dopis s vycislenim skody a pohruzkou soudem. Po tydnu mi do koruny vyplatili to, co jsem si napocital (28000Kc). Na ten soud bych se asi vysral.

Takze ja myslim, ze kdyz se nenechas ochcat, tak to jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 18:54 | Nahoru | #94

Medved píše: Podle meho nazoru k soudu vetsinou nedojde. Mam tri zkusenosti:

1)Renault Megane, tri roky stary, sedmdesatilety ridic sanitky mne u Zebraku ve 160km/h vytlacil z dalnice do krovi. Neco jsem ubrzdil, neco jsem utroubil a zbytek jsem utocil volantem pres celou sirku dalnice v hodinach pote, co se mi na ni povedlo vratit. Auto melo servany cely pravy bok. Pojizdne. Po stihaci akci ala Kobra 13 dedek zadrzen, mnou napaden, vyresen a ja uklidnen. Ukazal jsem auto Kooperative, dal jsem ho do servisu a vic jsem se o to nestaral. Nedoplacel jsem ani korunu.

3)Ten samy Megane o rok pozdeji, pani pri odbocovani doleva mi orvala pravy bok. Postup naprosto stejny jako v predchozim pripade, opet Kooperativa, stejny servis, opet ani korunu jsem nedoplacel. Pouze se to pozdrzelo cca o tyden, protoze panovi od pani se nelibilo, ze jsem to hlasil pojistovne a tim padem ze pani prijde o bonus a proto mne udal, ze jsem podvodnik a pani ze mne vubec nenabourala (nebyli u toho policajti).

4)Ford Windstar, stari sedm let, pani se rozhodla couvat z krizovatky a neracila se podivat do zrcatka. Predni levy blatnik, dvere a naraznik. Vxe na odpis - plechy zlomene pres hranu, naraznik praskly. Pojistovna CPP - dost pruser. Oprava rozpoctem, skoda odhadnuta na 9000Kc. Jeden telefonat, pote dopis s vycislenim skody a pohruzkou soudem. Po tydnu mi do koruny vyplatili to, co jsem si napocital (28000Kc). Na ten soud bych se asi vysral.

Takze ja myslim, ze kdyz se nenechas ochcat, tak to jde.



Ty woe, jeste, ze jezdis v Prague, sem nevedel jaky jsi dobry ridic.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 19:09 | Nahoru | #95
Medved> To je celkem zajímavé co píšeš,protože jak pro Kooperativu tak pro CPP likviduje nehody tato firma,která to likvidovala shodou okolností i mi a ti mi to právě řekli s tou amortizací dopředu,že mi to neproplatí celé a než jsem podepsal protokol,šlo to přes rozpočet.Čili mě záměrně mystifikovali a lhali.Takže pro příště co,mám likvidátorovi rovnou napálit přes tlamu nebo se s ním hádat že je dám k soudu?

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:19 | Nahoru | #96
Bluedveil> Hodně štěstí, doufám, že ta firma skončí. Také naprosto nechápu, že za takové jednání už dávno nebručí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #97

Ozzy_ píše: A duvod proc pojistovna nezaplatila i ten kontejner ?

nevím,a radějí sem to neřešil...ta palka mne málem skolila,hlavně že jsem měl pojistku

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #98
Jo a ještě: fakt by mě zajímalo, kde se sebrala ta už ohraná pohádka o naloženém kaminou plném luxusních auto a stomilionových škodách. Chtěl bych to vidět v praxi, takovou nehodu bys nezpůsobil ani tankem, to je asi tak 100x pravděpodobnější, že vylovíš zlatou rybu a splní ti tři přání. jo když ptáčka lapají... takovéto kecy jsou pojišťovnám dobře. Pojistka na 100mega, ale v reálu mají zaplatit pár tisíc škody a cukají se.

BTW to stanovování cen dílů podle auto kelly, co prodává kdejakou shitovou čínu či polsko, je teda také pěkně padlé na hlavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #99

A-JE-TO píše: nevím,a radějí sem to neřešil...ta palka mne málem skolila,hlavně že jsem měl pojistku



Tak tomu nerozumim, ja bych to resil.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:33 | Nahoru | #100
Ozzy_> heleď,4 litry už jsem neřešil, protože jsem vůbec nemusel papírovat a vše bylo tzv v naprostem klidu

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:38 | Nahoru | #101
Ja si treba konkretne na pojistovny nemuzu stezovat. Posledni dva bouchance co nasi dva mazlici absolvovali jsem vzdycky nechal resit rozpoctem, a vzdycky mi byla zaplacena realna cena opravy.

Ze mam tatu automechanika a udelal mi praci zadarmo je zase jina vec, ale v ani jednom pripade jsem nebyl nejak poskozen. I kdybych si to nechaval opravovat v servisu tak to byla realna cena.

Ve tretim pripade slo o celni sklo, a to mi bylo taky proplaceny bez kecu podle faktury co mi dali v nejblizsim autoskle.

Ja se nesnazil vymrdat s pojistovnou, a proti tomu se pojistovna nesnazila vymrdat se mnou.

Jednou slo o kooperativu (likvidator global experts) a jednou o uniqu a u skla to byla CP.

Amortizaci pocitali, nicmene oproti tomu pocitali celkem velkorysy hodinovy sazby a pocet hodin na klenpirinu a lakyrnicinu, takze to proste na opravu dalo. A kdyby nedalo, hadal bych se. Ale dalo.

PS: Ale to uz jsme od "mrchozroutu" krapet daleko, takze sor za zasirani.

Naposledy editováno 03.03.2011 20:39:49

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 20:43 | Nahoru | #102
nevím,jak někdo řeší amortizaci, pokud jsem poškozený, dám auto do servisu a nestarám se, je to hrazeno ze zákonné pojistky vinnika...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 09:16 | Nahoru | #103

Hyene píše: Ty woe, jeste, ze jezdis v Prague, sem nevedel jaky jsi dobry ridic.



Bez do pici ty malej zmrde ... az budes tak odvazny jako ja (a hlavne tak stary) taky prestanes uhybat kravam, ktere te chteji zabit ...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 09:20 | Nahoru | #104

maco píše: Medved> To je celkem zajímavé co píšeš,protože jak pro Kooperativu tak pro CPP likviduje nehody tato firma,která to likvidovala shodou okolností i mi a ti mi to právě řekli s tou amortizací dopředu,že mi to neproplatí celé a než jsem podepsal protokol,šlo to přes rozpočet.Čili mě záměrně mystifikovali a lhali.Takže pro příště co,mám likvidátorovi rovnou napálit přes tlamu nebo se s ním hádat že je dám k soudu?


Hádat že dáš k soudu, musel jsem zrovna v případě likvidace škody od ČP udělat přesně tak. Ale je mi divný že tahle firma jim dělá likvidace, u ČP to dělal přímo jejich zaměstnanec.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 09:21 | Nahoru | #105

maco píše: Medved> To je celkem zajímavé co píšeš,protože jak pro Kooperativu tak pro CPP likviduje nehody tato firma,která to likvidovala shodou okolností i mi a ti mi to právě řekli s tou amortizací dopředu,že mi to neproplatí celé a než jsem podepsal protokol,šlo to přes rozpočet.Čili mě záměrně mystifikovali a lhali.Takže pro příště co,mám likvidátorovi rovnou napálit přes tlamu nebo se s ním hádat že je dám k soudu?


Jo - tihle globalni experti akorat vyfotili pro CPP moje auto - nicmene reklamaci uz jsem resil primo s CPP. Ty dve rany s Kooperativou resila Kooperativa sama vcetne prohlidky a foceni auta. Byly to roky 2003, 2004 ... tak mozna tenkrat jeste tyhle zmrdy nemeli najate.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 09:23 | Nahoru | #106

A-JE-TO píše: nevím,jak někdo řeší amortizaci, pokud jsem poškozený, dám auto do servisu a nestarám se, je to hrazeno ze zákonné pojistky vinnika...


No tak to má být teoreticky, v praxi často pojišťovny zkouší to, že nezaplatí celou opravu (pokud je vozidlo starší 4 let) s tím, že na tobě chtěj doplatit rozdíl mezi novým a amortizovaným dílem.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 09:25 | Nahoru | #107
Bludevil> zkoušet můžou, však každý víme své,kdo se nechá...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 09:35 | Nahoru | #108

Medved píše: Bez do pici ty malej zmrde ... az budes tak odvazny jako ja (a hlavne tak stary) taky prestanes uhybat kravam, ktere te chteji zabit ...



ja se doted vyhybal, bylo by mi lito kdyby origo plechy mely projit nakou opravou(vareni-kit-lak), ale vcera se mi na tom pro zmenu nekdo podepsal klicema takze uz me ta litost nad neposkozenejma origo dilama asi taky prejde...

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 13:16 | Nahoru | #109
ahoj kluci,tohle téma mi je hodně blízké a to proto,že u asistenční služby pracuju jako technik,to je ten,který přijede k té nehodě a tyhle věci řeší..nehodová služba je pražská firma,pro naší firmu tedy konkurenční.působí na celém území čr a do teď jsem si myslel,že fungují stejně jako všechny ostatní,tedy i jako my..to co tady píše zakladatel tohoto fóra,mě překvapilo a abych řekl pravdu,nechápu za co si takové peníze účtovali a jak na to vůbec mohou mít nárok...naše firma je na trhu daleko déle než tito pepíci a tohle bychom si nikdy dovolit nemohli..je ovšem pravdou,že já,který přijedu k nehoě,nabízím pomoc či naše služby jen poškozenému..viník nehody mě vlastně vůbe nezajímá.zajistím odtah,půjčím auto,vyřídíme pojistnou událost pro klienta vždy bezplatně a bezstarostne..pojišťovna viníka hradí všechny škody způsobené při nehodě..tzn..odtah,náhr.auto a náklady potřebné na opravu auta či vyplatí peníze ve výši obecné hodnoty auta před nehodou v případě totálky..pak se samozřejmě odečítají zbytky a tak..jediná věc na které my jako frma vyděláme je půjčovna..náhr.auto je naše a tím pádem za jeho nájem platí poj.viníka nám..dejme tomu 1000kč denně za octavku v dieselu..pojišťovna viníka ale určuje sama časovou náročnost opravy či vyřízení totální škody,tzn,že my si délku půjčovny určovat nemůžeme..v žádném případě..maximálně je to na 14,v extrémních případech 20 dní..poté by naše auto jezdilo zadarmo...nepřipadá ale v úvahu aby viník nehody platil něco z vlastní kapsy..to pouze v případě,že auto neměl řádně pojištené nebo byl vožralej nebo neměl papíry atd..tzn,že to za něj odmíta z pochopitelných důvodů platit pojišťovna,protože,v takových případech nemá auto či ridič v tomto autě co dělat..škodu zaplatí česká kancelář pojistitelů a na něm, si jí následně vymáha...naše firma funguje už šest let a nikdy se nic takového nepřihodilo...je to prasárna a nikdy bychom nezískali tolik spokojených klientů,které za tu dobu máme

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 13:27 | Nahoru | #110

Medved píše: Bez do pici ty malej zmrde ... az budes tak odvazny jako ja (a hlavne tak stary) taky prestanes uhybat kravam, ktere te chteji zabit ...



Odvazny
Stary- jo to mas pravdu to ses, proto nevidis ty chudaky kravy.
A nepicuj, neb si te na zabijacce podam.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

4.3.2011 v 15:38 | Nahoru | #111
marfajz> Jo, kéž by fungovaly jen tak jak píšeš...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

8.3.2011 v 13:07 | Nahoru | #112
Běžná praxe (moje) s pojištovnama -> na prvovýrobu se amortizace vztahuje na ostatní (práce, lak, druhovýroba) se amortizace nevstahuje

Jinak zkušenost je přísná ... kopat je do ...

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

8.3.2011 v 15:51 | Nahoru | #113
Včera jsem je zas viděl u havárky na sjezdu na Želešice .Byly tam buzny snad za 10 minut.Opět modrostříbrnej Roomster.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 09:28 | Nahoru | #114
Fanoš Rušicka> Ale odkud ty hyeny berou info?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 09:57 | Nahoru | #115
Bludevil> no od koho asi??? policejní ani hasičsky ani ZZS vysilačky nejdou odposlouchavat takže jim to "někdo" za "něco" hlasí

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 10:02 | Nahoru | #116

ybrcek píše: Bludevil> no od koho asi??? policejní ani hasičsky ani ZZS vysilačky nejdou odposlouchavat takže jim to "někdo" za "něco" hlasí



jj dopravak 18tis na pasce a brek jak sel za posledni rok o 10procent dolu a "cernejch" 2tis za den sluzby od "asistencnich" sluzeb za nahlaseni 4nehod:)

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 10:34 | Nahoru | #117
Tak podle toho by měl být takovým službám konec,pojištovna to bude zařizovat sama.

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 12:40 | Nahoru | #118

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 12:47 | Nahoru | #119

ybrcek píše: Bludevil> no od koho asi??? policejní ani hasičsky ani ZZS vysilačky nejdou odposlouchavat takže jim to "někdo" za "něco" hlasí


Já vím, ale případ výše zmíněné mně blízké osůbky, stala se nehoda, nevolali se policajti a nikdo a stejně tam do snad dvou minut maník byl...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.3.2011 v 12:58 | Nahoru | #120

maweric píše: Pro Bludevil: http://kraken.slv.cz/II.ÚS2221/07 [/quote]
Tenhle judikát samozřejmě znám, ale přesto díky

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist