globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 15:20 | Nahoru | #91
Fakt? Tak to nevim jestli bych ocenil.. Ta KTM prave verim ze jizdni vlastnosti bezkonkurencni, ale zas tak velka divocina, velka spotreba a na cestovani jestli to nebude tak to ne no.. Radsi neco pohodovejsiho a hlavne at se da ujet treba 300 - 500 km nekolik dni po sobe.. Mozna po letu, prelom srpen/zari zkusim vzit to SV..

Byt penize navic, tak bych si dokazal predstavit to MT-01..jak sem se dival na youtube, tak to vypadalo uzasne..uplne nizke otacky, nadherny zvuk, zatah a v nizkych otackach to vypada ze jde ten motor uplne "jemne", i kdyz je to dvouvalec.. (jemne myslim klidne silne vibrace, ale dokonale pravidelny chod, ani nadech cukani apod.). Asi je rozdil chopracky 2V ze..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 15:54 | Nahoru | #92
MiCM> já psal o supermotu, superduke je něco jinýho i když charakter motoru to asi má podobnej. Chce to na něčem se projet, klidně zkus i vtr.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 16:27 | Nahoru | #93
Stejně je to peklo,já taky vůbec nevím co letos....mmm...no vůbec...
Nechcete to někdo vymyslet za mě?Já na vás dam

Assassin+Stev> Do čeho byste šli kdyby to situace dovolovala?

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 16:41 | Nahoru | #94

Oslík_Ironic píše: Stejně je to peklo,já taky vůbec nevím co letos....mmm...no vůbec...
Nechcete to někdo vymyslet za mě?Já na vás dam

Assassin+Stev> Do čeho byste šli kdyby to situace dovolovala?



tezky rozhodovani, este ze ten problem nemam... ja uz sem asi tak postizenej ze bych tunil svy TLS .. je mi jasny ze na vlastnosti modernich stroju se nedostanu ale tak nejak uz ke me patri:) jinak teda TLS uz nema cenu prodavat - bezcenej stroj, takze to uz stejne pryc davat nebudu a tim ze by mi zbylo tohle na delsi a rychlejsi vylety tak bych rad na blbnuti po okoli poridil nakyho motarda .. zatim bych to videl 450/550/650 berg.. ale stale nevim kde na nej vzit :)

kdyz se od toho oprostim tak v pripade ze bych chtel hodne jezdit, okruh,dalky atd. tak bych koupil nakyho litrovyho gixxera ... nejvic muziky za ty prachy,pripadne za vic penez podobna muzika a vic stylu - MV F4 - ta se mi asi ze 4hrnku libi nejvic.

vzhledem k mejm 50km max vyletum po okreskach bych asi uvazoval i nad nakym kafacem, proste vic o pocitu nez o rychlosti.. treba ta litrova klasik duc co ma ted meda plaminek se mi libi moc, nebo neco v tom stylu.. (triple? jako mix obojiho?)

no a treba hezkej dream machine je treba ta HP2 co si ted koupil petr-RSV, videls foto? to je bajk z kteryho nechapu - ten mu teda zavidim fest, ale HP2 je proste asi stroj kterej je mimo my moznosti..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 16:46 | Nahoru | #95
Oslík_Ironic> kola galespeed

e: kdybych teda chtěl jinou motorku tak bych zkusil nový tuono (teda to starší 2V) a superduka, nebo ducati 999. Případně ze 4V Kawasaki ZX10 04 a potom ještě speed tripla. Pak bych se rozhodoval. Jenže já sem spokojenej, pro moje účely a nájezd je to dostačující.

Jinak teda dá se říct že mně situace dovoluje si něco takovýho pořídit ale nějak nemám potřebu

Naposledy editováno 24.02.2011 16:59:03

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 17:02 | Nahoru | #96

assassin píše: to SVcko pojede hur.. pokud te zajima vykonova stranka...
v nizsich otackach to mozna bude tahat vic, ale zase ne uplne v nejnizsich, tam to bude cukat a vubec si nenechaj V2 moc tahat kolem volnobehu...
blokovani kola se neboj, to nehrozi, nevim kam na to kdo chodi na ty storky o blokovani kola... to uz musis jet "okruhovym stylem" a pred zatackou na brzdach prudce podrazovat aspon o tri kvalty.. to beznymu pilotovy nehrozi rekl bych.

no takhle stejne nic nezjistis, musis si to vyzkouset....

pokud chces neco vic tahavyho tak bych od devitky horneta presel na CB1000R to jede jak s elektromotorem...



tak tak... CB1000R rozhodne dustojnejsi nastupce

akorat to zastavovani zadniho kola bych tak nebagatelizoval, protoze za mokra, nedej boze za mokra astudena to klouze i pri docela opatrnym podrazeni.. OK, zalezi jiste i na gumach.. ale pri urcity nestastny kombinaci ti zadek ovcas smykem pujde, ale podle me spis kdyz pojedes pri zdi a bude zima a mokro, tedy studene gumy an kluzkem povrchu.. nebo teda jak rika assasin kdyz uz se podrazuje hoodne.. ale jinak to vykonove nebude zadnej posun.. papirove to pojede stejne, ppocitove mzi 4000-6000 vic, ale pak uz min.. a velkej hornous je docela nakratko zprevodovanej.. taze pocitove se to tvari jako mnohem nabrousenejsi motor nez tam je.. a ve meste na turismus je v2 taky nekdy spis pro zlost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 17:07 | Nahoru | #97

MiCM píše: Fakt? Tak to nevim jestli bych ocenil.. Ta KTM prave verim ze jizdni vlastnosti bezkonkurencni, ale zas tak velka divocina, velka spotreba a na cestovani jestli to nebude tak to ne no.. Radsi neco pohodovejsiho a hlavne at se da ujet treba 300 - 500 km nekolik dni po sobe.. Mozna po letu, prelom srpen/zari zkusim vzit to SV..

Byt penize navic, tak bych si dokazal predstavit to MT-01..jak sem se dival na youtube, tak to vypadalo uzasne..uplne nizke otacky, nadherny zvuk, zatah a v nizkych otackach to vypada ze jde ten motor uplne "jemne", i kdyz je to dvouvalec.. (jemne myslim klidne silne vibrace, ale dokonale pravidelny chod, ani nadech cukani apod.). Asi je rozdil chopracky 2V ze..



ja bych se toho KTM tolik nebal.. zase tak ostrej ten motor neni, porad ma jen 1000 ccm a 130 k, ten podvozek a brzdy ti to vynahradej.. blba bude jen spotreba, protoze malej dojezd, alle zase budes muset furt stavet, takze se budes moct protahovat a nebudes z toho dobitej.

Na pohodli bych tolik nekoukal, nevim jak Duc, nebo MV Agusta, ale obycejny japonsky supersporty jsou dnes na dlouhy cestovani aspon podle uplne naprosto vhodny... neni problem na R1 ujet 1000 km za den.. Taze cokoliv kde budes mit nohy rvnejc nez na SS je podle me pohodlny az az.. nebo jsem divnej? ale nikdy mi neprislo ze bych se trapil

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 17:27 | Nahoru | #98
No máme podobnej vkus,ale nic z toho mě vyloženě nechytá za srdce,pořídím TL a bude Vážně přemýšlím o "desítce" má dobrou reklamu a vždycky se mi líbila,Tuono nebrat.HP2 je sen a dlouhá voda uteče než o něm budu moct uvažovat...Navíc motorka pro mně není středobod,takže to nemusí bejt echt kultovní babolap Z K5 mam tak nějak strach,nevím proč,nikdy jsem jí nejel,ale pojede +- stejně jako 1198 a ta mi přijde na silnici fakt jako nesmysl...A proč ta ZX10 že? Prostě nevěřím těm psanejm koním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 18:49 | Nahoru | #99
R1PYCO> To CB1000R pro mne asi neni.. Sem se na to trochu vic dival vcera a je to takove nahrbene strasne, motor pres celou motorku. Je to urcite svym zpusobem pekna a povedena motorka, ale jsem spis pro tu klasiku, nez takovy moderni streetfighter "na druhou".. Jinak ze u toho smykne kolo pri podrazeni docela cumim..to bych necekal..

S tou pohodlnosti..na to se neda rict nic jineho, nez ze ani nevis jake mas stesti, ze takhle v pohode poradis na kde cem.. Pred XT jsem mel jeste horneta 600 a to bylo neco.. Po nejakych necelych 100 km mne bolely ruce (zapesti, dlane), kycel mne bolela ze mi skoro slzy tekly.. Sam sem to nechapal, ale bylo to fakt silene.. Proto jsem vlastne pak sel do XT, Absolutne vzprimena polohy, nohy volne, zadna vaha na rukou.. No a ted na H9 taky absolutne zadny problem, maximalne pohodlne, pro mne.. Ale uz jsem si proste vedom, ze to musim brat na vedomi pri vyberu.. Asi nejsem v nejlepsi kondici nebo neco..nevim.. Vsichni totiz H6 chvali z hlediska pohodlnosti.. H9 jak je vetsi, tak mi ta jizdni poloha (a pohodli na delsi cesty)sedi maximalne no..

Naposledy editováno 24.02.2011 18:51:31

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 19:50 | Nahoru | #100
MiCM> hele a zkousel jsi nekdy supersporta? ja si na tom i treba odpocinu...narovnam si na tom zada.. i kdyz je fakt, ze po posledni rane me boli za krkem kdyz vlezu na moto..ale to mi asi po padu zustali nejaky svaly na siji zablokovany.. podle me je cb1000r spis jen takovej hezukej uhlazenej nahac nez opravdovej street.. na to tomu chybi vykon, 125 k neni zadna raketa.. ale dival jsi se v sedle nebo jen na fotky? jako jestli se ti nelibi tak jasna vec... co bys s tim delal.. jinak bych ale zkusil i neco jinyho (myslim na zkousku neco uplne mimo) nez je XT a podobny moto kde se jezdi s rovnejma zadama.. protoze podle tech bolesti co popisujes asi nebude tva kostra uplne OK a mozna by ti nejaka "extremni" poloha mohla vyhovovat vic nez bys myslel..

jen me tak napadlo na zkousku no..

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 22:34 | Nahoru | #101
Kamarad ma CBR 600F, tak na to jsem par krat jel a ten posez a riditka, to absolutne neni pro mne.. Je treba show jak jemne je tam nalazeny motor, jak to brzdi a vsechno.. Kvalitativne je pohadka, ale to by mi nesedelo.. Jel jsem ale jeste na VFR 800 a to uz se mi celkem libilo.. Nevim jak dlouho by mi to vydrzelo, ale celkem mne to i nadchlo.. Ale na druhou stranu, pak sem sedl zase zpet na H9 a byl sem uneseny.. Ten nahac jak se povede, tak je to pohodlna a celkove strasne vsestrana motorka.. Jinak zkouset bych urcite chtel.. Prave se divim, jak dost lidi vybira motorku s tim at to vydrzi apod., tak radsi aji silnejsi, casto lidi co kupojou prvni motorky..to fakt nechapu.. Prijde mi uplne super se jednak postupne vyjezdit, neriskovat nadbytecnym vykonem a pak menit ty motorky je celkem super taky..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 23:05 | Nahoru | #102

MiCM píše: Kamarad ma CBR 600F, tak na to jsem par krat jel a ten posez a riditka, to absolutne neni pro mne.. Je treba show jak jemne je tam nalazeny motor, jak to brzdi a vsechno.. Kvalitativne je pohadka, ale to by mi nesedelo.. Jel jsem ale jeste na VFR 800 a to uz se mi celkem libilo.. Nevim jak dlouho by mi to vydrzelo, ale celkem mne to i nadchlo.. Ale na druhou stranu, pak sem sedl zase zpet na H9 a byl sem uneseny.. Ten nahac jak se povede, tak je to pohodlna a celkove strasne vsestrana motorka.. Jinak zkouset bych urcite chtel.. Prave se divim, jak dost lidi vybira motorku s tim at to vydrzi apod., tak radsi aji silnejsi, casto lidi co kupojou prvni motorky..to fakt nechapu.. Prijde mi uplne super se jednak postupne vyjezdit, neriskovat nadbytecnym vykonem a pak menit ty motorky je celkem super taky..



ty jo ja si po jawe poridil staryho litra, pac jsem vedel ze bude v poradku z dobrejch rukou.. chtel jsem puvodne neco jako GS750/CB750 ale prisla GPZ1000 od kamarada, me prijde naoprosto OK zacit na litru.. (GPZ jede pres 250 a 2x jsem na tacho videl 270 - to jen abys nemyslel ze starej litr je uplne zdechlej.. )
CBR600F ma jeste trochu niz stupacky nez dnesni sporty a taky o dost pohodlnejsi sezeni, hlavne pro spolujezdce. Ale OK.. kdyz se ti nejvbic libi naked.. tak ted uz jen sehnat nejakyho dustojnyho nastupce. Podle me ale kdyz uz sedlas 110k a 900 ccm tak proste umis ovladat vykon kterej zabiji.. cokoliv nad 500 jede vic nez jde fyzika na nekterych mistech umoznuje.. kdyz poridis neco silnejsiho, neznamena to ze na tom budes jezdit nutne rychlejc - kdyz nebudes chtit. Ale predpokladam, ze ani na hornetu nejezdis na hranici moznosti stroje - tedy i na nem bys mohl jezdit rychlejc.
Takze me vykon nedesi, spis me dokaze rozladit jeho nedostatek...zkus si osedlat i nejakyho exotka.. ono pokud jsi s H9 spokojenej a nechces zadnou raketu.. bude tezky najit neco "dustojnejsiho" nez je samo H9. Na tvym miste bych tedy zkousel i ty exotky.. dneska sezenes treba TNT1130 za totalni babku, i kdyz nevim v jakym stavu, nemel jsem ani koule na to jet se na ni podivat (to si pak dycky vycitam.. stejne jednou do neceho takovyho asi budu muset jit.. ale bojim se ze me to vytresta.. zase kupovat to od novyho je problem...

nic.. uzivej si svoje dilema a dobre vyber

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

25.2.2011 v 13:18 | Nahoru | #103
Zdar, ja jsem resil jestli jit do SV nebo H9 a vybral jsem si H9, pac jsem vubec nebyl nadseny z posazu na SV, to mi vubec neprijde na delsi cesty pohodlne, zlomene zapesti jak na supersportu, teda bavim se o verzi 1000S, nevim jestli nahata verze je na tom jinak, ale dalsi vec je ta ze me dvouval nepresvedcil, kupodivu jsem se zanedlouho nudil. Libil se mi zvuk, to jo, s ladakama super, ale na Hornetu mam Akrapovice a jsem taky nadseny...

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

25.2.2011 v 15:05 | Nahoru | #104

godfather7777 píše: Zdar, ja jsem resil jestli jit do SV nebo H9 a vybral jsem si H9, pac jsem vubec nebyl nadseny z posazu na SV, to mi vubec neprijde na delsi cesty pohodlne, zlomene zapesti jak na supersportu, teda bavim se o verzi 1000S, nevim jestli nahata verze je na tom jinak, ale dalsi vec je ta ze me dvouval nepresvedcil, kupodivu jsem se zanedlouho nudil. Libil se mi zvuk, to jo, s ladakama super, ale na Hornetu mam Akrapovice a jsem taky nadseny...



myslimze nahatej ma primej posez.. ale jinak to ze krome zvuku se na v2 nudis vcelku chapu.. moc to nejede co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

26.2.2011 v 13:12 | Nahoru | #105
godfather7777> Ta S verze je silena, to vim no.. Jedine N.. A kolik km jsi na tom jel? Kdyz sem treba ja pujcil XT kamaradum co maji 4V (H6, B6) tak z toho byli dost vydeseni.. Jestli to s tim SV neni trochu podobne..ze by clovek potreboval zvyknout a tak..
K tomu zvuku.. Na tomhle videu: zni taky CB1000R lip jak Superduke (4V lip jak 2V)..

Naposledy editováno 27.02.2011 22:19:27

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

2.3.2011 v 10:59 | Nahoru | #106
MiCM> S dvouvalem jsem toho moc nenajezdil, dohromady snad 300km, a to pocitam dohromady Suzu, Ducatku, i Kawu na kterych jsem jel. Ale proste nejak mi to neucarovalo, snad krom te Kawy jez byla chopper... Ono to sice jede, ale Hornet je pro me asi srdcovka, kterou bych vymenil jedine za K1300R...

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

13.3.2011 v 22:32 | Nahoru | #107
Jako je to vdecne ty hornety no.. Ale prece jen jeden valec byl srdcovy zas pro mne, ale melo to extremni "neduhy" no.. Jeste mne napada Bulldog.. Mozna je u toho dvouvalce zasadni jestli je nizkootackovy (MT-01, BT 1100, Brevy jeste relativne), nebo vysokootackove..ty asi pak maji mozna spis minusy dneska..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

13.3.2011 v 23:04 | Nahoru | #108

MiCM píše: Jako je to vdecne ty hornety no.. Ale prece jen jeden valec byl srdcovy zas pro mne, ale melo to extremni "neduhy" no.. Jeste mne napada Bulldog.. Mozna je u toho dvouvalce zasadni jestli je nizkootackovy (MT-01, BT 1100, Brevy jeste relativne), nebo vysokootackove..ty asi pak maji mozna spis minusy dneska..



hele byl jsem se projet a najel jsem 340 km s docela slusnym rychl. prumerem a velice neslusnou spotrebou pres 10 litru.. na tacho jsem zahlid 273 (RSV si pamatuje topspeed) nejspis po predlouhe zime mi ten V2 snad poprve vubec neprisel nudnej (asi jsem ted najezdil moc v mrdkach autech - a prislo by mi zivy cokoliv )

kazdpadne o moc vic uz to vetsinou nejelo..sundal jsem z ni ty na jarni silnici nevhodny BT003, nechal nazout Power Pure 180/55 a ze by podklouzla? Stalo se mijednou kdyz jsem tam na hulvata vrazil jednicku.. jinak dycky cvak dolu..houpnul antihop a pak uz to jen brzdilo motorem..
Pokud koupis V2 bez antihopu, asi se zadek blokovat bude..jenze keterj V2 nema antihop? SV, breva, MT a buldog? Nevim jak SV..nikdy jsem nejl.. ale jinak jak breva, buldog tak i MT podle me nejsou stroje ktery se kupujou na to, abys je operoval v rezimu, kde by te uklouznti zadniho kola pri podrazovani mohjlo ohrozit.. (nekde v ukrutnym naklonu kdy brousis stupny, vejfuky, nebo spojler...? myslim ze pokud chces tyhle motorky, tak nejsi ten typ kterej svy stroje tlaci do techhle situaci...

takze vyber jen to co se ti libi, na cem se ti dobre jede a co je za dobrou cenu v dobrem stavu..

a pokud chces rict, ze na svy moto dres stupacky a chodis do kraje predni gumy atd atd.. tak se vyser na cestaka a kup neco sportovnejsiho.. vybornej cestak je pak 1100XX, ZX12, hayabusa a ZZR14.. sice ne nahaty.. ale nic lepsiho na extremni cestovani nenajdes

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 14:28 | Nahoru | #109
Ty brdo tak je hodne silene.. Takhle fakt nejezdim no.. Nejrychleji sem jel jeste na H6 225 km/h.. Z te H9 mam v tomhle smeru docela respekt a paradoxne jezdim spis klidneji..

S tim antihopem, asi jak pises no.. Zas nejak extremne divoce litat neplanuju.. Obcas sjet svizneji bilou kolem sance apod, ale jinak spis turistika.. Motoricky verim ze nejlepsi varianta by byla TDM 900, asi i posezem a celkove, ale nemuzu tomu nejak prijit na chut vzhledove.. Takhle se mi zas libi silene SV 1000..ale kurna, jde mi dost o tu pohodlnost, tak se toho bojim.. Trochu i motoru, aby to nebyl stres z vykonu..

To dreni stupacek asi nejakou chvili zas nebude treba.. Na XT sem se vylital na par roku dopredu..

Docela mne jinak prekvapuje ze by V2 mohl pusobit nudne.. Jako je pravda ze sem na 2V najel par desitek km.. Asi je to o nalazeni motoru vic nez o poctu valcu co? Napadlo mne i prestavet TDM na nahace, ale to by asi byla silena akce..

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 14:59 | Nahoru | #110
ve stredu jsem poprve v zivote jel na hornetu 600 rv 2000 a je to opravdu hodnouckej strojek a pocitove to opravdu nejede.. myslim ted proti RSV, nebo cbr600F 2000. pokud to bude mit do 130 koni, tak se urcite nemusis bat (z 95k) ze bude vkonu otravne prilis..) bude ho prijemne o trochu vic..

a zbytek.. dej na design a svez se zda ti to neni protivny na jizdu.. pak uz jen stav a cena

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 17:40 | Nahoru | #111
R1_P> Ja mam prave Horneta 900 (110 k), a ten jede docela dost i odspoda, uprostred vylozene hodne.. Srovnavam spis s tim.. Tak prave kdovi jak 15 koni navic, ve dvouvalci.. Cekam od toho dvouvalce podstatne vetsi jedovatost, nevybiravost apod.. Nejlepsi by bylo se nekde projet no..to je jasne.. Sestky jsou samozrejme klidne, to je spis takova pohodova, prijemna turistika.. I kdyz na spicce to taky jede hodne solidne.. (Treba ten H6)

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 18:25 | Nahoru | #112
ja byl nemile prekvapenej jak jede CBR600F.. muj tsarej litr vlastne nejel vic.. ale H6 naopak... myslel jsem ze to pojede stejne dobre jako cebro, ale ne.. pocitove to je slaby.. i kdyz cisla na tachaku tam skakali..

ale ja uz zapomnel ze mas HZ9.. na tom jsem taky nejel, ale kamarad tvrdi to samy co ty.. je to zprevopdovany nakratko, takze se zda ze súpodek je super. A proto bych se s tebou klidne vsadil, ze te V2 nicim neprekvapi! proste o neco drsnejsi chod, velmi kratkej rozsah pouzitelnych otacek proti ctyrvalu, alespon pocitove..
hele mam doma staryho litra z roku 86 - 125 k a ted tu RSV. Kdyz jsem RSV prijel mel jsem primy srovnani a zdalo se mi ze RSV jela stejune jako ten starej litr. Jasne podvozkovy moznosti jsou jinde, je to hlavne hmotnosti. Za sebe ti muzu rioct ze po 125 k se R1 se 180 k zda jasne silnejsi, ten propastnej rozdil dolu je znat. Ale neni to ze by R1 byla nejaka premotorovana bestie, naopak, ta je hodnoucka dokud ji nepustis poradne vysoko, a ty uz bys mel bejt z H9 dost vyjezdenej abys to umel poustet jenom kdytz opravdu chces..ono ja ti tu vypravim svoje pocity z V2 ale kazdej jezdime uplne jinak, takze ty se mozna v tom polomortvym polomotoru opravdu najdes..kdyz jedu s kamaradem (RSV a on R1 04) tak ja 3x radim a on drzi furt trojku... ja ji ji davam co proto (vic uz nejede..) a onm tvrdi ze mam bejt v klidu, ze uplne lina neni.. ale tam kde R1 jela 280 se na RSV nedostanes na 240.. a SV jede min..

kazdopadne pokud bys chtel vyzkouset V2 tak ti RSV klidne pucjim.. musel bys ale do HK.. pripadne nekam do orlickejch..

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 22:20 | Nahoru | #113
Covece to je zajimave.. Na CBR 600F (r.v.02) jsem jel tez, a H6 mi prisel zivejsi.. To uz je pak mozna i o stavu.. Sice je fakt, ze jsem tehdy mel prave toho H6 s ladakem, ktery podle mereni z brzdy pridaval 9 koni..

Kurna polomrtvy polomotor, to zni tez silene.. Asi uz si na V2 docela zanevrel co? Ja nemuzu posoudit no.. Na V2 jsem jel na Viragi 750...chopper, tak proste pohodovka ze.. S tou R1 ale verim..ten rozsah otacek navic v litrovem objemu musi byt nedostizny..
Mozna v tom SV vidim neco co tam neni.. Rikam si ze bych jezdil pohodove kolem 3 - 6 tis. ot, obcas nejake cestovani, obcas nejaka strelba.. Ale pohodlne to asi nebude ani nahodou no.. I na tom H9 si rikam, ze by to furt mohlo byt pohodlnejsi.. Treba na gsx 1400 to je furt uplne o necem jinem no..

A nekdy bych se mozna i zastavil..

Naposledy editováno 19.03.2011 23:21:06

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 23:38 | Nahoru | #114

MiCM píše: Covece to je zajimave.. Na CBR 600F (r.v.02) jsem jel tez, a H6 mi prisel zivejsi.. To uz je pak mozna i o stavu.. Sice je fakt, ze jsem tehdy mel prave toho H6 s ladakem, ktery podle mereni z brzdy pridaval 9 koni..

Kurna polomrtvy polomotor, to zni tez silene.. Asi uz si na V2 docela zanevrel co? Ja nemuzu posoudit no.. Na V2 jsem jel na Viragi 750...chopper, tak proste pohodovka ze.. S tou R1 ale verim..ten rozsah otacek navic v litrovem objemu musi byt nedostizny..
Mozna v tom SV vidim neco co tam neni.. Rikam si ze bych jezdil pohodove kolem 3 - 6 tis. ot, obcas nejake cestovani, obcas nejaka strelba.. Ale pohodlne to asi nebude ani nahodou no.. I na tom H9 si rikam, ze by to furt mohlo byt pohodlnejsi.. Treba na gsx 1400 to je furt uplne o necem jinem no..

A nekdy bych se mozna i zastavil..



tak GSX14 je podle me totalni bomba!!! obrovskej motor kterej umoznuje hodne a pritom kdyz se drzis pri zdi tak jede za 5,5 l... ma sestku coz XJR bojzel ne.. a CB1300 žere.. jinak tyhle tri bajky nabizejk to samy.. jo a jeste je tu ZED..taky bomba.. no ZED je krasnej.. ale mozna bych stejne sel do GSX14 kvuli tem nakladum..

na V2 jsem jeste nezanevrel, stale nejak doufam ze s nimbudu schopnej jezdit rychle.. je o 5 let starsi nez jsem mnel r1 a chybi mu 60 k takze rovinky nemuze bejt dost rychla.. a ja to po ni chci nepravem.. ale pokud budu schopnej bejt v zatackach stejne rychlej jako ctyrvalce, porcim si abych prestal nadavat.. zase podvozek na RSV je zajimavej.. zda se to hodne stabilni a citelny a dostavam vice inform,aci az mam nekdy pocit vic nez bych chtel vedetl.. to z R1 neznam.. ta proste jela presne tram kam ksem ji poslal, zadny odmlouvani zqdny keci proste tam jkela.. RSV takya neodmlouva, ale ma mozna citlivejsi podvozek a nema tlumic rizeni.. a jak rikam.. dostavam hrozne moc informaci ktery me nekdy az desej.. cimz me zpomalujou..
polomrtvy polomotor to je samozrejme jen hlaska.. ve skutecnosti zadna motkra nad 100 k neni v provozu mrtva.. a ma temer na uplne vsechny auta.. Virago bych do toho ale vubec netahal, to je proste uplne neco jinyho.. uplne jina kategorie vozidla.. a ze ma taky 2 vcalce.. to je jedno..
R1 07 zacinala jet od 8, ale od 10 uz opravdu slusne (aůle hodne slusne) jela.. jenze omezovac klapnul az ve 14,5..
nečvim jak SV, nikdy jsem zadny neridil, ani velkjy ani maly.. ale RSV zacne jet az od 5,5 ale spis se ji snazim drzet mezi 6-9,5.. akorat pocitove je 6-9,5 zhruba asu jako R1 6-10.. coz uz je fajn.. to uz rozhodne neni podtocena.. jenze ta spravna zabvava zacina nad 10..

Ale ty se nedej odradit.. on ten V2 je zabavnej.. je s nim sranda.. a hlavne..!!! budi pozornost..vsichni se otacek a lhal bych kdybych rekl ze to neni proijekmny..
jen to proste neni nejefektivnejsi.. podle me.. i kdyz teoreticky v urcitych pasazich ma mit nad 4valem navrch..
TDM850 99 ma kamarad a pro me je to brzda.. jede to do 200 appak konec.. a vubec iu to zrychoeni je hrozny.. pritom jizdni vlastnbosti nic moc.. mekka predni vidle na jnistoite neprida.. ja jedu s malickem v nose.. rejpu se v prdeli.. a stejne na nej cekam.. a to jedu na tom starym litru.. na R1 jsem s nim nikdy nejel..

pokud neches kupovat ted hned tak se klidne muzeme v prvni pulce sezony nekde v horach potakt.. ja se stejne chyxstam do orlickejch a i s,mer jeseniky.. takze pokud to klapne treba budes mit stesti i na pul cesty.. jinak pokud prijdes do bazaru a budes vypadat seriozne (jako my ve stredu) tak tio motorku pujcej i bez zalohy.. trakze jsem vc desti v zatackach okolo Seče byl otestovat pravš to H6 a snazil jsem se mu tam na nezunamy silnici plny zatacek a bordelu v desti dat co proto abych odhalil event mechanicky probelmsy.. na nic jsem neprisel.. jen jsem v nekolika zatackach byl lehyyynce dlouhej na brzdy atd..

na tvyn nmyiste bych si fakjt vytipoval inzeraty kde se nabizekj motorky ktery se ti libej a jel bych tam.. ne sam.. pac kdybys mel dat zalohu apod.. abys ji takjy dostql zpet.. klidne si na to vezmi nejakej formular ze ti ji musi vratroit.. pokud nic nerozbijes.. a vsechno bych to sjezdil..

jinak po H9 dle meho SV1000 nenji ndustojnyej nastzupce.. ale treba Breva jo.. i kdyz ma mensi vykon.. a MT01 rozhodne taky.. a taky ma mensi vykon.. ale to je vsechno o pocotech.. a dej na svoje.. jinak budes nestastnej..

Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.3.2011 v 16:00 | Nahoru | #115
To jo ze.. Ty velke nahace, to je uzasne.. To XJR treba nema petku, ale furt toci pri stejne rychlosti trosku nizsi otacky na petku nez H9 na sestku.. Tim padem i delsi prevody..to by mi silene vyhovovalo.. Takhle radim dost casto 1-2-4-6, jak jezdim ve dvou (pohodoveji) tak bezne 1-3-6.. Tak me po pravde dost laka ten petikvalt..
Zed je pekny jak blazen, sportovec..

S tema motorama.. narazil jsem na zajimavy postreh.. (http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=13&model=131&muid=58700)

S tim podvozkem u RSV, to se ale myslim obecne rika o italskych motorkach, ze maji mnohem vetsi odezvu od rizeni, v zasade spickove komponenty a mnohem vetsi "jiskru".. Zas takovy sportovec ale nejsem..tak to pro mne neni na prvnim miste..

To TDM to teda cumim..i kdyz je fakt ze jsem videl srovnani TDM 900, CBF 600 a nejakeho bavora a to TDM melo vylozene symbolicky lepsi casy jak CBF, to sem dost cumel.. Samozrejme to CBF bude asi povedene ze.. Nalazene dolu, pak o dva zuby vetsi rozeta, nez treba na H6..to tez neco udela s tou pruznosti ze..

Kurna tak se ve mne nejak bije pohodli=Bulldog vs. vykon+podvozek= SV1000.. Mozna necham chvilu H9 a uvidim jak se to v lete bude vyvijet.. Ale s tema bazarama to musim zkusit objezdit.. Kdyby se tak podarilo zkusit, tak verim, ze by bylo hned jasno..snad.. Ale pohodlije asi resitelne ze..dat predstavce pod riditka o par cm, presit sedlo apod ze.. S vykonem se pohne jen trochu (dynojet, kn filtr, popr. vyfuky)..a jsou to nejake penize kurna..

Tak pojezdim bazary asi...pozvolna.. A muzem vymyslet ty Orlicke hory/Jeseniky.. Je to pekna projizdka s cilem trasy.. To jezdeni kolem baraky uz tez po tech letech neni zadna slava..takove vetsi vylety jsou paradni.. A aspon zkusis tez H9..elektromotor hadra..

Jinak Brevy se mi libi silene a MT-01 je vylozene vysnena motorka, ale 150 tis. je strasny ranec.. Mozna za par roku jak se bude darit.. Jinak MT-01 by asi nemelo chybu tak tipuju.. Co sem se treba dival na videa na youtube, tak sem nechapal, ze i kdyz je to 1670 ccm a V2, tak to ma proste nadherny zvuk, to se dalo cekat, ale takovy hrozne ukazneny pravidelny chod.. Jak tam nekdo lital na tom v tom videu, tak i v hoodne nizkych otackach to jelo uplne plnyule a "jemne" ani nadech cukani, nebo nejakych naznaku nelibosti motoru vuci nizkym otackam.. Prece jenom je asi neco jineho jak je tam chopracky motor ze..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist