globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 20:20 | Nahoru | #1141
dakarista> +1

Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 20:20 | Nahoru | #1142
Takhle jsem ted dopadl ...










2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 20:54 | Nahoru | #1143
dakarista> toto se podceňuje zkusím ale asi až po sezoně

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.8.2013 v 21:04 | Nahoru | #1144
Kubát> tebe se to netýká 04+ má (příliš) silnej (magnety) rotor. A tenký dráty. Ty si spíš pohlídej, jestli se ti nepovolujou šrouby co držej volnoběžku

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.8.2013 v 00:03 | Nahoru | #1145

Kubát píše: dakarista> toto se podceňuje zkusím ale asi až po sezoně



Nevim co se na tomhle podcenuje... konektory jsou OK a kabely byly taky OK... proste shorel stator bez nejakych vnejsich vlivu... hold japonska prace

Aprilia RSV úpravy a tuning

3.8.2013 v 13:35 | Nahoru | #1146
voové, já jsem to postl k té výměně oleje v tlumičích

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 09:28 | Nahoru | #1147
čau draci dobrá správa pro všechny tu tele převrtáno na válci o 4mm na obsah 1078 písty wiseco od Oulehli nicasil taktéž ojnice typu H udělány na míru u chlápka co to dělá 30let (písty mají čep 23 na origo jsou 22)proto ty ojnice aby to pasovalo jinak origo svody a vstřiky, Lepší filtr a ignitech, na motoru odjeto 1600km po 100km provozní teplota motoru klesla z 85C na 84C po 1000km vyměněn olej a nalítáno dalších 600km niní provozní teplota 83C-84C s origo chladiči když za to vezmu teplota se zvedne na 85C co sem dříve motál na 5 tet na 6 za to vezmu a jsem pryč krouták se posunul pocitově o 2000ot dolu je pravda že mám na předu o zub mín od originálu jak budu mít love dám to na brzdu pak sem hodím graf vše uděláno v našich podmínkách za rozumné prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 10:52 | Nahoru | #1148
Pepa1098> to jsou origo pisty na TeLe nebo je to neco podobneho od Wiseca?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 12:04 | Nahoru | #1149
Pepa1098> rekni nam toho chlapka co dela ty ojnice... Kdo je to? Klikovky.cz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 15:47 | Nahoru | #1150

dakarista píše: Pepa1098> to jsou origo pisty na TeLe nebo je to neco podobneho od Wiseca?



nejsou origo jsou na něco jiného ale vypadali pevně a měl je ve 102pruměru a 103průměru chtěl jsem to o 5mm ale Pan Oulehla se přiklonil k těm 102 že by to bylo tenký ta stěna tak to šlo jen o 4mm protě sem přišel a bylo to udělaný na ty 102 říkal at první vyskoušíme toto a když bych to chtěl příště na jiném motoru na 103 tak že to udělá tímto děkuji Olehlovi za krásnou práci vše ok dnes najeto dalších 200km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 15:54 | Nahoru | #1151
Pepa1098> Nikasil nebo vložky? A co tě ta sranda vyšla, není-li to tajný?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 15:59 | Nahoru | #1152

z-x-r píše: Pepa1098> rekni nam toho chlapka co dela ty ojnice... Kdo je to? Klikovky.cz?



je to pan Němec adresa :Frišták Žabárna 202 okres Zlín 763 16
telefon 577 911 159 mob:604 899 862
for je v tom že ty si seženeš jakékoliv písty třeba i s jiným ofsetem a on ti udělá ojnice na zakázku jaké chceš nebudu tu říkat jaké jsou parádní a že jsou to je pravda jedu jsem poslal na ukázku Honzovi (dewwil)on jako nezávislí ti řekne jaké jsou,jsou o jednu třetinu pevnější neš origo a o 6 deka dehčí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:06 | Nahoru | #1153

FiZzeR píše: Pepa1098> Nikasil nebo vložky? A co tě ta sranda vyšla, není-li to tajný?



Oulehla dodal oba komlet písty wiseco vyvrtal nanesl nicasil vše 17000 a nějaké drobné mluvím o obou válcích ne o jednom prostě komlet a jedna ojnice mě višla na 6000kč těsnění pod palice origo jen sem zvětšil díru na 102mm myslím že jedno stálo 700kč do ojnoc jsem dal nové šálky do jednoho oka na pertsdepot stáli 450kč na jednu palici jsem dával 4gumičky to už nevím koli stálo a těsnění pod válce jaem taky dával nové mylím kolem 400kč jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:26 | Nahoru | #1154
Pepa1098> tak to je super...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:28 | Nahoru | #1155
Pepa1098> To je hezká cena. Teda pokud ten nikasil vydrží

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:31 | Nahoru | #1156
Mě říkal nedávno Papežík jr., že českej nikasil jsou vyhozený prachy a že to nechává dělat jen v rakousku

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:31 | Nahoru | #1157

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:36 | Nahoru | #1158

FiZzeR píše: Pepa1098> To je hezká cena. Teda pokud ten nikasil vydrží



zatím je to ok prošlo to i telotou nad 100C až do spuštění ventilátoru jinak při jízdě to drží 83C-84C a to se zalepenýma chladičama bordelem a muchama nic jsem nečistil už je na něm naje to 1800km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:36 | Nahoru | #1159
[quote=Pepa1098] mensi fotka by nebyla?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:39 | Nahoru | #1160

Bači píše: Pepa1098> tak to je super...



dík moc zatím jede připadám si jak na nějakém silném čopru dáš tam poslední kvalt a jenom za to taháš je neuvěřitelné jak to na tu šestku jede už od spodu

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:40 | Nahoru | #1161
A kdo ti premapovaval vstrikovani na vetsi objem?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:41 | Nahoru | #1162

dakarista píše: jeste mensi fotka by nebyla?



nebyla já to neumím s těma fotkama dewwil ti pošle lepší

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:44 | Nahoru | #1163

dakarista píše: A kdo ti premapovaval vstrikovani na vetsi objem?



ještě nikdo ale na starém motoru jsem dal ignitech a Frank z Holubic to na brzdě trochu obohatil jak budou hrachy tak tam zajedu znovu

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:54 | Nahoru | #1164

druhý pokus

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 16:56 | Nahoru | #1165

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 17:04 | Nahoru | #1166

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 17:16 | Nahoru | #1167
je práce Oulehli

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 17:46 | Nahoru | #1168
pěkné, pěkné... a ty ojnice vypadají fakt tuty

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 18:01 | Nahoru | #1169
Jak se vyrabi takova ojnice na miru?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2013 v 18:07 | Nahoru | #1170
Ty ojnice jsou luxus a nejlepší na tom je, že nemlich ty samý dodávala Yoshimura k továrnímu kitu na TLR, pro porovnání kitové Yoshimura ojnice










Ta od Pepy mě dostala, krásná strojařina, jsem se kochal asi hodinu, oproti origo je o 200% lepší, ta origo vypadá jak ze smetiště...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist