globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 12:56 | Nahoru | #1081
Ozzy_> Ale na dyzajn to máš pěkný, to zatím stačí než porychlíš

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 13:01 | Nahoru | #1082

YOSH_BOY píše: Ozzy_> Ale na dyzajn to máš pěkný, to zatím stačí než porychlíš



Jojo, na casech az tak nezalezi, hlavne ze jsem vystajlovanej a na draze mi to slusi !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 13:07 | Nahoru | #1083

Mileek píše: YOSH_BOY> tak se pochlubil grafem a teď se pochlub těma fotkama, cos mi včera poslal



Taky se ke me něco doneslo

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 13:29 | Nahoru | #1084
assassin> no jo..to bude dobrý Náhradní wsbk stroj je doma takže aspoň něco na dojezdění

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 13:34 | Nahoru | #1085

YOSH_BOY píše: assassin> no jo..to bude dobrý Náhradní wsbk stroj je doma takže aspoň něco na dojezdění


Ty si na té motorce moc nezajezdíš, co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 13:35 | Nahoru | #1086

YOSH_BOY píše: assassin> no jo..to bude dobrý Náhradní wsbk stroj je doma takže aspoň něco na dojezdění



Tys TO rozbil ? To je mi lito ...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 17:47 | Nahoru | #1087

Ozzy_ píše: Tys TO rozbil ? To je mi lito ...




(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 19:03 | Nahoru | #1088
YOSH_BOY> YOSHI co se doopravdy stalo zatáčka nebo něco jiného něco nám na sebe práskni

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 12:34 | Nahoru | #1089
no jo hoši už je to tak, víc na tom něco řeším než jezdím ale to bude dobrý

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 12:38 | Nahoru | #1090
a sakra a motor přežil aspoň ?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 13:39 | Nahoru | #1091
Jsi to zahodil nebo to motor neprezil???

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 13:53 | Nahoru | #1092

dakarista píše: Jsi to zahodil nebo to motor neprezil???



Yoshy pusti něco at máme přehled

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 14:05 | Nahoru | #1093
ježiš to je najednou starostí motor jel jak kráva aspoň teda pro mě protože sem naposled jel na seriovym teleti a oproti tomu jede fakt peklo kort s tim kroutakem motor přežil ale přední vidle kolo výfuk a karbony jsou krapet na kaši zahodil - i to se stává wsbk riderům daspon ted budu mít čas to dodělat konečně celý a ne to zas nějak pytlíkovat abych mohl přes sezonu jezdit

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 14:29 | Nahoru | #1094
To je skoda

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 16:48 | Nahoru | #1095

YOSH_BOY píše: ježiš to je najednou starostí motor jel jak kráva aspoň teda pro mě protože sem naposled jel na seriovym teleti a oproti tomu jede fakt peklo kort s tim kroutakem motor přežil ale přední vidle kolo výfuk a karbony jsou krapet na kaši zahodil - i to se stává wsbk riderům daspon ted budu mít čas to dodělat konečně celý a ne to zas nějak pytlíkovat abych mohl přes sezonu jezdit


je to škoda ale hlavně že seš celej možná to uděláš ještě lepší než to bylo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.6.2013 v 17:42 | Nahoru | #1096
YOSH_BOY> no ty voe, to je zase škody...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 07:54 | Nahoru | #1097

Stev píše: dewwil> to máš stejný, akorát si odečti asi 15 %


čau myslím že tvých pohrdavých 15% daleko převyšuji již tet mých 136,19 PS při 8799 ot/min a 113,15Nm při 6948 ot/min pouze s leovincema,KN,ignitechem s origo motorem.Ano máš pravdu asi nedosáhnu výkonu jako YOSH ale myslím že to nebude daleko od jeho výsledků až to dokončím nemám kompresní písty jako on ani jiné vychytávky ale baví mě to jinak výsledek jakého dosáhl s oběmem 1078 světčí o tom že v roce 97-98 technika suzuki dále převyšovala ve dvouválcích ducati,hondu a další protože kdyby YOSH měl 1099 obsah tak na mtoru který se vyráběl v pravěku by dosáhl vic PS než ducati 1098 která přišla o pár let později a hlavně k tomu neporovnávej 1098R protože ta už neměla obsah 1099 ale 1198,4 byl to jen podvod na lidský mozek který vyděl oběm 1098 a ktomu výkon a neuvědomoval si že je to dvanáctka. Steve a co máš ty pod tou naleštěnou kapotou že se směješ ostatním!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 08:03 | Nahoru | #1098
Pepa1098> predpokladam ze se nesmal, jenom to prepocital z motoru na kolo

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 09:45 | Nahoru | #1099
Pepa1098> No verim ze kdyz ty upravy co mas na motorce ty navesis na VTR, tak bude mit taky poradnou silu.

Naposledy editováno 15.06.2013 09:46:12

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 17:09 | Nahoru | #1100

pylot píše: Pepa1098> No verim ze kdyz ty upravy co mas na motorce ty navesis na VTR, tak bude mit taky poradnou silu.


Jistě když se chce všechno jde každej dvouvál je nádherný stroj nejenom dvouvál ducati jsem miloval, ale od té doby co Valentino u nich jezdil a arogantní vedení ducati jakého vola z něho udělali tak už ji nemusím nikdy jsem na ni nejel každý se o to bojí jinak je moc pěkná 1098

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 17:19 | Nahoru | #1101

DRN. píše: Pepa1098> predpokladam ze se nesmal, jenom to prepocital z motoru na kolo


v tom případě beru mou odezvu spět at stev doletí na buchláky na kafe bude ho mít grátis

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 20:16 | Nahoru | #1102
Pepa: zrovna stevovo vtr celkem jede, pocitově lip nez moje TLS.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.6.2013 v 21:14 | Nahoru | #1103

assassin píše: Pepa: zrovna stevovo vtr celkem jede, pocitově lip nez moje TLS.


šak ta to má být aby to mělo koule a ne mít pocit že jedeš nebo stojíš na zdechlině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2013 v 10:27 | Nahoru | #1104
Pepa1098> zamysli se než něco napíšeš, obvykle na fórum pohrdavě nepíšu. Hodnota výkonu na kole a na motoru se liší asi o 15%, když si přepočteš to co psal Murkin tak to sedí na yoshboyvě stroji o desetiny. Dewwil to tak doufám pochopil

e: koukám že vyřešeno, no buchláky mám trochu z ruky, jinak bych dorazil

Naposledy editováno 16.06.2013 10:28:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2013 v 10:29 | Nahoru | #1105

Stev píše: Pepa1098> zamyslí se než něco napíšeš, obvykle na fórum pohrdavě nepíšu. Hodnota výkonu na kole a na motoru se liší asi o 15%, když si přepočteš to co psal Murkin tak to sedí na yoshboyvě stroji o desetiny. Dewwil to tak doufám pochopil

e: koukám že vyřešeno, no buchláky mám trochu z ruky, jinak bych dorazil



Nenene,jsi zlej Stev,ví se to už dávno!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2013 v 10:30 | Nahoru | #1106
Ďuričko> já se teď kouknul na původní dewwilův příspěvek a dalo se to tak vyložit, nenapadlo mě to vztahovat

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2013 v 10:41 | Nahoru | #1107
Stev> myslim že je to všem jasný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.6.2013 v 17:00 | Nahoru | #1108

YOSH_BOY píše: ježiš to je najednou starostí motor jel jak kráva aspoň teda pro mě protože sem naposled jel na seriovym teleti a oproti tomu jede fakt peklo kort s tim kroutakem motor přežil ale přední vidle kolo výfuk a karbony jsou krapet na kaši zahodil - i to se stává wsbk riderům daspon ted budu mít čas to dodělat konečně celý a ne to zas nějak pytlíkovat abych mohl přes sezonu jezdit


Ajajajj,Ty teda umíš zahájit sezonu Hlavně že si celej a na zahazování si pořid r6 nebo podobnou jebku.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.6.2013 v 07:59 | Nahoru | #1109

Jasek píše: .........na zahazování si pořid r6 nebo podobnou jebku.


HOWGH

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

29.6.2013 v 12:58 | Nahoru | #1110
Tak konečně změřeno: 146 ps a 120 Nm na kole
Na spojce to dle Murkina při jím změřených ztrátách vychází na 163 koní a z toho dedukuji 133 Nm. Na motoru ještě + 2%
Jsem spokojen



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist