1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: CS byl nepochybne skvely jezdec, ale zaroven velka placka (v cemz si dokonale notoval s JL) a o zodpovednosti k teamu se u nej taky moc mluvit nedalo (proste se mu nedarilo, tak se vysral na pul sezony). Z meho pohledu mu chybelo k dokonalosti plno detailu, zazranost a bojovnost az do konce. Valeho klidne necham bokem, ale kdyz se podivam na MM, tak ten jej podle mne predxi jak jezdecky, tak prave temi malickostmi, ktere CS nemem
Vis co, ja myslim, ze je to tim, ze Caseymu peceni holobi do huby nepristale, a tak neni zadny cirkusove cisla a bere to ciste jako profesi.
Ano, lidi, tymu, tovarny chteji tu show pro lepsi propagaci, to on nikdy nedelal.
MM93 je taky supr jezdec a moc by me zajimalo, jak by to vypadalo, kdyby oba jezdili za Repsol.
U MM si myslim, ze tech titulu da vic, nez VR.
SLEEPER píše: Zapomnel jsem oznamit, ze MDDr je muj osobni agent, podobne jako Lavi z Vyšehradu ma sveho agenta.
Lidem se bezne (trebas pro karieru) leze do riti, ale pokud chces mit licenci pod CAMS, organ uspechu je hned vedle .
Napada me ledasco a to hlavne ve spojeni, kdyz je baba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Vis co, ja myslim, ze je to tim, ze Caseymu peceni holobi do huby nepristale, a tak neni zadny cirkusove cisla a bere to ciste jako profesi.
Ano, lidi, tymu, tovarny chteji tu show pro lepsi propagaci, to on nikdy nedelal.
MM93 je taky supr jezdec a moc by me zajimalo, jak by to vypadalo, kdyby oba jezdili za Repsol.
U MM si myslim, ze tech titulu da vic, nez VR.
Jenze ta profese proste vyzaduje, aby byl jezdec zajimavy, protoze cilem dorny i tovaren neni jic jineho, nez v konecnem vysledku vydelat penize. A bez schopnosti zaujmout davy neni jezdec komplexni.
To je totiz rozdil prave mezi CS a VR a nebo treba i mezi MM a Maverickem ... ten taky nerekne nic jineho nez naucene veci typu we have to push more bla bla bla .... a to lidi prestane za chvili bavit i kdyby byl lepsi jezdec.
A myslim, ze utrpeni CS zvelicujes ;).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: Jenze ta profese proste vyzaduje, aby byl jezdec zajimavy, protoze cilem dorny i tovaren neni jic jineho, nez v konecnem vysledku vydelat penize. A bez schopnosti zaujmout davy neni jezdec komplexni.
To je totiz rozdil prave mezi CS a VR a nebo treba i mezi MM a Maverickem ... ten taky nerekne nic jineho nez naucene veci typu we have to push more bla bla bla .... a to lidi prestane za chvili bavit i kdyby byl lepsi jezdec.
A myslim, ze utrpeni CS zvelicujes ;).
Lidi je potreba bavit, urcite to tak je.
Utrpeni..... Proste ten kluk nedostal nic zadarmo, nikdy ve 125cc nebo 250cc nejezdil tovarni techniku, on si ji proste vyjezdil.
Ja si to trochu dokazu predstavit. Jeho rodice mu toho fakt hodne obetovali a urcite nekde v hlave musel mit ty velke zavazky k nim. Vedel, ze je potreba stat se uspesnym zavodnikem, aby to vsechno nebylo nazmar. .
To pak po zavode nebehas s hajzlpapirem v ruce do kadiboudy, ale me ty Valeho cisla taky bavila, ale pak uz toho vseho bylo pro me nejak dost a prislo mi to vsechno děeeeesně nespravedlivy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Lidi je potreba bavit, urcite to tak je.
Utrpeni..... Proste ten kluk nedostal nic zadarmo, nikdy ve 125cc nebo 250cc nejezdil tovarni techniku, on si ji proste vyjezdil.
Ja si to trochu dokazu predstavit. Jeho rodice mu toho fakt hodne obetovali a urcite nekde v hlave musel mit ty velke zavazky k nim. Vedel, ze je potreba stat se uspesnym zavodnikem, aby to vsechno nebylo nazmar. .
To pak po zavode nebehas s hajzlpapirem v ruce do kadiboudy, ale me ty Valeho cisla taky bavila, ale pak uz toho vseho bylo pro me nejak dost a prislo mi to vsechno děeeeesně nespravedlivy.
Mne prijde taky desne nespravedlivy ze nemůžu jezdit kolik chci a musim se bat kazdeho zahozu, protoze ho zaplatim
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: Bezim zmlatit fotra
Btw posledni zavod AD vs. MM, to byl fakt masakr. Mne tohle prijde jako naprosta demence (v dobrym), ale moc pekne se na to divalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše:
Btw posledni zavod AD vs. MM, to byl fakt masakr. Mne tohle prijde jako naprosta demence (v dobrym), ale moc pekne se na to divalo.
Presne tak, je to zajimave zavodeni, proto na to lidi koukaj .... stejne tak jestlis zaregistroval to tuknuti do zadniho kola AD, byt tam misto nej Jorge, tak vola po potrestani, zatimco tihle dva se tomu na tiskovce zasmali a hotovo :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sranda to je, ale taky jde o zdravi, ktere je navic zivi. Vyborne se na to divi, ale riziko je tam obrovsky.
Ja bych zase uplne nesrovnaval tuknuti v plnem zavodnim nasazeni a úmyslné vyvezeni z drahy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Veverčák> Jo tiskovku jsem videl.
Sranda to je, ale taky jde o zdravi, ktere je navic zivi. Vyborne se na to divi, ale riziko je tam obrovsky.
Ja bych zase uplne nesrovnaval tuknuti v plnem zavodnim nasazeni a úmyslné vyvezeni z drahy.
Umyslnych vyvezeni z drahy/stopy mas plny zavod, to je typicke pro predjizdeni vnitrkem na brzdy ... pravda, MM to umi pouzit i k zatoceni i kdyz by jinak byl dlouhy
Naposledy editováno 17.08.2017 11:27:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Veverčák> Kdyz Vale to dela moc okate, tohle by mel jeste vychytat.
Ja sem umyslne Valeho netaham , protoze bychom se evidentne neshodli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
5 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Zapomnel jsem oznamit, ze MDDr je muj osobni agent, podobne jako Lavi z Vyšehradu ma sveho agenta.
Lidem se bezne (trebas pro karieru) leze do riti, ale pokud chces mit licenci pod CAMS, organ uspechu je hned vedle.
radši nechci vědět ty vaše techtle mechtle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Tak jasne, ze jsem nebyl u toho, kdyz Rossi podepsal svuj prvni kontrakt, ale verejnosti jsou známy nize uvedene fakta a vubec bych se nedivil, kdyby toho bylo vic.
Vale na rok 2002 podepsal smlouvu u HRC s pominkou, ze nikdo jiny (krom kolegy) nepojede special RC211V. Satelity West Honda Pons (Capirossi, Barros) jezdili NSR500 a az na posledni 4 zavody dostal alespon Alex Barros 4T 990cc a hned zacal Rossiho porazet a to bez vetsich zkusenosti.
Valentinuv kolega Thoru Ukawa mu vlastne delal jen nosice vody v podobe testovani nobych dilu prave pro tento novy 4T stroj.
Pak prislo peceni michelinu podle Rossiho jizdniho stylu (dat).
To bylo v TV hlasek, jak si Rossak dokaze udrzet zivotnost gum az do konce zavodu, jenze to se mu to jezdilo, kdyz mel gumy a na miru. Samozrejme kazdy ma svuj jizdni styl a rozdily na urovni motoGP musi byt nekde znat.
Rossi presel k yamaze v dobe, kdy umrel hlavni sef inzenyr HRC, s nim odesel prakticky cely tym a opet byla smluvni podminka, ze yamaha uz zacne do vyvoje poradne sypat, ne jak za doby Biaggioho a Checy. S kombinaci vyvoje a michelinu se opravdu povedlo.
V r. 2008 prisel k Valemu do tymu Jorge a hned ho jako mladej novacek zacal porazet. Mozna uz sam zil v domeni, ze jen on je motocyklovy buh a ostatni od nej pouze opisuji, a tak nechal vybudovat zed v tymovem boxu. Dalsi vec, kt. nema v historii GP obdoby.
Nakonec to dopadlo tak, ze od r. 2010 Rossi nedal zadny titul, pac vznikly rovnocenne podminky pro vsechny. Od teto doby dal Jorge 3x titul, Marc rovnez 3x a 1x Casey. Ted uz se mluvi o tom, ze uz je Vale starej...
Rossi na r. 011, 012 presel k Ducati, kde 2 roky jezdil hovno (ano je to evidetne hodne slozitej stroj), ale po te co za cele 2 roky v podstate nic nedokazal, ziskat zpatky misto u tovarni yamahy, to se taky nikomu nikdy nepovede.
VR46 je za me umele vytvorena marketingova znacka. Otec Graciano mel (ma) penize, kontakty, dokazal z syna vychovat svetovyho zavodnika a zajistit mu vzdy tu nejlepsi techniku, bez ktere by tolik titulu nikdy nedal. Ovsem trebas Schumi v F1 mel taky svoje vyhody v technice....
Za me je nejlepsi novodoby zavodnik CS27. Jezdec co si vypninal TC a vse si hlidal zadni brzdou a plynem, vzdy se dokazal prizpusobit technice. Tovarni material ziskal az u ducati, nasledne u hondy a u obou znacek titul udelal.
Jeho odchod z GP plne chapu. On si karieru vyslovene vydrel, nebyl z zadny prominentni rodinky a kdyz se zacala jezdit trida Open (pro bohace), zacal bejt nasranej a prestalo ho to bavit.
Tenkrat se jeho rodina odstehovala z Australie do UK, aby mohl mladej zavodit v Evrope. Otec chodil do 3 zamestnani, aby bylo na okruhy... Vsak po ziskani titulu to vse tatovi i s urokama vratil.
máš to pěkné napsané očima nefanouška rossiho
ano barros dostal 4t a nezačal ho pořážet, byl na tom cca stejně... kdežto rossi už měl titul jasný ubral neubral nikdo neví.. a z posledních 4 závodu byl rossi 2x před barossem a naopak, takže skore 2:2.
Jeslti byl ukawa nosič vody co je potom chudák pedrosa tomu bych titul přál nejvíc...
pečení gum, nevím na co si stěžují - v pravidlech to nebylo zakázané, takže to mohl dělat kdokoliv a jejich blbost, že to neudělali nebo ? a myslíš, že to byl výmysl rossiho - to je výmysl lídí kolem něho - už tenkrát to měl propracované a na takové úrovni jako nikdo jinej.. jak říkaš ty měl prachy a možnosti tak jich využil...
přestup k yamaze - yamaha věděla do čeho de a myslím, že se jim to milionkrát vrátilo... takže ku prospěchu yamahy i rossiho - nevidím v tom nějaký problém nebo výhodu
v roce 2008 sice přišel lorenzo, ale mistr světa byl zase rossi i v roce 2009 a pak přisel rok 2010 kdy měl v mugellu ten crash a zlomil si tu hnatu a od té doby to už není růžové a poté začala nadváda španělu chorche a marc. sice titul nedal, ale byl vždy v top 3
ano rossi zajel prd na dukně kolem toho bylo napsáno už moc věcí to samé má teď Jorge...a dovi jede o titul a je jorge špatnej jezdec - není je to jiná technika...
tak jasný že je to uměle vytvořený (VR46), ale funguje to na světě jsou horší věci něž VR46
co se týče Stonera - nejezdil bez TC - jen mu méně zasahovala - proto mu ta moto tak tancovala... to je zas co komu vyhovuje, rossi barros, capirossi biaggi jezdili úpe bez TC
a v současné době bez elektoniky by ta motorka byla o dost pomalejší, pač má šilenej výkon, vpodstatě můžou dělat vše dřív, přidavát plnej na výjezdu apod, brzdit později... ale to znáš.
Jeho odchod? můj pohled je, že to psychicky nedal a jak píše veverčák, měl labilní povahu a jak mu žačla šrotovat hlava, přestalo mu to jít, tohle má i jorge ne v takové míře jako CS , ale má.
opět musím souhlasit s vevečákem, nej jezdec, ať se mi to nelíbí je v současné době marquez.. už sem psal, že ho nemusím, ale zároveň jeho styl je něco neuvěřitelnýho... on je prostě schopný to rozsekat na maděru a další závod v pohodě vyhrát
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35787 | Dnes v 19:31 Veverčák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |