Téma: Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?
 
4.12.2010 v 17:03
Dnes jsme byli opět vyvětrat okované oře (na hřebech).Kolega měl evidentně problém ve výjezdech,později už i na rovině..Přikládali jsme to faktu,že chvilku předtím skončil v potoce...bahno,led-"zalepená" guma...Po vyšťourání toho svinstva mezi špalky se situace nezlepšila...Najednou koukám z boku na jeho zadní kolo,které se protáčelo a guma stála na místě-efekt alá poklice z Cadillacu...Ptám se ho : "Ty tam nemáš haltry???"Odpověď neurčitá-přišlo mi,že neví "Vo co GO"! Včera to navíc přezouval.Nutno podotknout,že tam ještě ke všemu má "Mousse"...K dobru mu budiž,že tu motorku koupil nedávno.Detail v 7´45min ...


Naposledy editováno 06.12.2010 21:31:11
Anketa: Jezdíte na enduru bez haltrů...
Ano
14%
13
Ne
62%
59
Nevím co to je?
22%
21
Musím se podívat
2%
2
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

6.12.2010 v 23:56 | Nahoru | #61
Jezdím mouuse už dva roky, kamarád je má rok a tohle se mi nikdy nestalo, ani v zimě (a že loňská byla ) Myslím si jestli nemáš správnej rozměr mousse s pláštěm. někdy dám do 120tky 140tku a někdy to odpovídá, záleží na značce pneu

Naposledy editováno 06.12.2010 23:56:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

7.12.2010 v 04:14 | Nahoru | #62
novej> Mousse je 120/90 Michelin a guma 120/90 Mitas, je to moje první setkání tohoto druhu, takže ani jsem neměl možnost experimentovat s jinými velikostmi. Ale tak snad počítají že sedí stejné velikosti, nebo pak tedy už nevím podle čeho se máme při výběru řídit.

marko> JJ díky moc, bylo to nejrychlejší řešení. Ale uvažoval jsem dost silně i o tom tvém

Naposledy editováno 07.12.2010 04:15:50

Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

7.12.2010 v 05:41 | Nahoru | #63
taky přidám jeden odkaz. tady to kluci řešili http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=3283

Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

7.12.2010 v 08:25 | Nahoru | #64
zdar, rupair já to téma četl, ale nesledoval sem ho nějakou dobu, no a teď na to koukám a nacházim vše co jsem potřeboval. Tak se hned nečerťete, klidně si to tu promáznu ať tu nemám OT. Díky za informace, valím pro šrouby a jde se na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

8.12.2010 v 09:03 | Nahoru | #65

Sparco píše: novej> Mousse je 120/90 Michelin a guma 120/90 Mitas, je to moje první setkání tohoto druhu, takže ani jsem neměl možnost experimentovat s jinými velikostmi. Ale tak snad počítají že sedí stejné velikosti, nebo pak tedy už nevím podle čeho se máme při výběru řídit.

no jám dvě 120 a 140 gumy kupuju 120 a pak podle toho zkouším která z nich je lepší. Správně máš mousse po závodě vyměnit, ale my méně movití ji tam máme do roztrhání takže časem měkně a neodpovídá velikosti. U mitasu mi rozměr odpovídal u Michelinu taky, ale u maxissu ne u treleborgu taky ne ani u scorpionu. Prostě pokaždý jinak, jestli ti můžu doporučit kupuj gumu 110 ať to nemáš moc měkký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

9.12.2010 v 21:27 | Nahoru | #66

novej píše: ...Správně máš mousse po závodě vyměnit...


mo asi záleží co myslíš tím závodem
jestli celou šestidenní tak budiž
ale po jediném countrycrossu teda určitě ne, možná tak po deseti, patnácti ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

11.12.2010 v 22:07 | Nahoru | #67

Sparco píše: novej> Mousse je 120/90 Michelin a guma 120/90 Mitas, je to moje první setkání tohoto druhu, takže ani jsem neměl možnost experimentovat s jinými velikostmi. Ale tak snad počítají že sedí stejné velikosti, nebo pak tedy už nevím podle čeho se máme při výběru řídit.


Možná je to tím že pneu 120 Mitas odpovídá šířce skoro 140 Michelin, výrobci používají jiné normy označování šířky pneu nebo nevím jak si to vysvětlit..

Naposledy editováno 11.12.2010 22:57:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

12.12.2010 v 00:10 | Nahoru | #68

juras píše: Možná je to tím že pneu 120 Mitas odpovídá šířce skoro 140 Michelin, výrobci používají jiné normy označování šířky pneu nebo nevím jak si to vysvětlit..

Michelin ma dokonce v katalogu napsano 140/80 (120/90), tak jak ma pak clovek vedet jak je to vlastne velky

Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

13.12.2010 v 20:29 | Nahoru | #69
Tak můžu zhodnotit jízdu bez haltrů a s nimi. A výsledek je, že bez nich už asi nikam nevyjedu. Místo mousse jsem dal normální duše, raději ty tlusté (kvůli zimnímu obutí). A doba přezutí s haltry je jedna radost, asi o 10min delší ale zato se s tím dá pořádně krosit a tahat (i když mám před tím 2T docela respect). Uvidíme jaké budou zkušenosti do budoucna, prozatím hlasuji jednoznačně PRO jízdu s haltry.

(reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

14.12.2010 v 05:51 | Nahoru | #70

Uvalak píše: Michelin ma dokonce v katalogu napsano 140/80 (120/90), tak jak ma pak clovek vedet jak je to vlastne velky

Přesně tak, pak je to pokus - omyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

14.12.2010 v 05:52 | Nahoru | #71

Vana666 píše: mo asi záleží co myslíš tím závodem
jestli celou šestidenní tak budiž
ale po jediném countrycrossu teda určitě ne, možná tak po deseti, patnácti ....

Samo že je to myšleno jen preventivně (stejně jako s pístem) jinak to vydrří těch závodů desítky, ale kdybych jezdil evropu a měl sponzora tak to dodržuju

1 reakcí na tento příspěvek Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

18.12.2010 v 22:30 | Nahoru | #72
Tyjo, tak to jsem nikdy neviděla takhle se protáčet gumu ...my jezdíme taky s haltrama, ale ne se dvouma, ale s jedním na gumu.

Jinak došlo k nějakému poškození mousse?

(reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

19.12.2010 v 09:00 | Nahoru | #73
Makačice> Mousse jsem vyndal bez známek poškození. Takže to ustál.

(reakce na) Jsou "haltry" na enduru zbytečnost...?

20.12.2010 v 14:15 | Nahoru | #74

novej píše: Samo že je to myšleno jen preventivně (stejně jako s pístem) jinak to vydrří těch závodů desítky, ale kdybych jezdil evropu a měl sponzora tak to dodržuju


nevidím důvod proč měnit mousse preventivně po každém závodě i kdybych je měl zadarmo
jednak je to práce navíc ale přeevším starší jede výrazně líp než nový, hlavně v blátě
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist