globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: !! Goldwingpičowoe !!!
23.11.2010 v 21:54
Kdo z vás si troufne říct, že by stíhal? Vždycky jsem si myslel, že goldwing je velká, těžká a neovladatelná mrcha, ale tohle mě dostalo
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 10:30 | Nahoru | #61

kov píše: Klasická ukázka, že brzdit je někdy horší než tahat za plyn.


V krizovce bohužel většina lidí začne brzdit, což je chyba. V leté jsem jel za kámošem, oba jsem neodhadli zatáčku, která se nám zavřela. On se lekl, začal brzdit a poslal to ven, ale já jsem to náklonil víc než je u mě zvykem a plyn mě z toho vytáhnul.

Naposledy editováno 25.11.2010 10:31:31

1 reakcí na tento příspěvek !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 10:31 | Nahoru | #62
Jj, kdo umí ten umí. Bacha na čerty!
Vím, že někde je i něco s GoldWingama Ale to už jest jiná vesnice a jiný příběh, že?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 14:41 | Nahoru | #63

Guga píše: Jj, kdo umí ten umí. Bacha na čerty!
Vím, že někde je i něco s GoldWingama Ale to už jest jiná vesnice a jiný příběh, že?



joo tak tomu ja rikam auto-moto skola.takhle by to melo vypadat pri kazdem davani ridicaku.zvladas-nezvladas cau! a mimo rec libi se mi jak tam PANa polozi a pritom si moto ani nelehneD: jen opre o kufr a padak nepotrebuje ani stojanek:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 15:03 | Nahoru | #64

enusim2 píše: joo tak tomu ja rikam auto-moto skola.takhle by to melo vypadat pri kazdem davani ridicaku.zvladas-nezvladas cau! a mimo rec libi se mi jak tam PANa polozi a pritom si moto ani nelehneD: jen opre o kufr a padak nepotrebuje ani stojanek:D


A ty by jsi to zvládl? Jak chceš aby někdo získal, takový zkušenosti s ovládáním motorky, bez pár let praxe. V autoškole neni možný se tohle naučit. Tohle by nezvládla ani většina motorkářů co už chvíli jezdí.

Naposledy editováno 25.11.2010 15:03:47

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 18:40 | Nahoru | #65
enusim2> Bohužel, umím to taky, ale jen napůl (něco jako poloviční eskymák u vodáků), takže něžně položit moto

1 reakcí na tento příspěvek !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 19:17 | Nahoru | #66
a to jsi jeste neviděl svištět K1200LT!

Naposledy editováno 25.11.2010 19:54:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 19:33 | Nahoru | #67

burak píše: A ty by jsi to zvládl? Jak chceš aby někdo získal, takový zkušenosti s ovládáním motorky, bez pár let praxe. V autoškole neni možný se tohle naučit. Tohle by nezvládla ani většina motorkářů co už chvíli jezdí.


coveče uprimne?tak jak tam s tim mamutem jezdi tka to bych nedal,ale urcite zajet na pakoviste a tohle zkusit da vic nez jezdit po meste. je pravda ze u nas v jihlave jedna autoskola postavila ''motodrom'' s krizovkama,bohuzel nemam zkusenosti ani reference co se na tom dopravnim hristi deje a zda to k necemu je.Ale kdyz vidim nejaka hovada c oto polozi v kazde druhe zatacce jen proto ze jsou mene nadani tak nemaj co delat na silnici a cvicit to trochu stranou a tohle by jim pomohlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

25.11.2010 v 22:23 | Nahoru | #68

enusim2 píše: coveče uprimne?tak jak tam s tim mamutem jezdi tka to bych nedal,ale urcite zajet na pakoviste a tohle zkusit da vic nez jezdit po meste. je pravda ze u nas v jihlave jedna autoskola postavila ''motodrom'' s krizovkama,bohuzel nemam zkusenosti ani reference co se na tom dopravnim hristi deje a zda to k necemu je.Ale kdyz vidim nejaka hovada c oto polozi v kazde druhe zatacce jen proto ze jsou mene nadani tak nemaj co delat na silnici a cvicit to trochu stranou a tohle by jim pomohlo


Tak určitě by jim něco takového pomohlo. Ale ne každá autoškola si může dovolit vlastnit nějaké k tomu určené prostory. Hlavně za těch pár hodin co v autoškole odjezdí se toho nemůžou moc naučit. Táta má autoškolu a kolikrát přijdou takový případi, že to člověk ani nepobírá. Mají odježděné všechny hodiny a nejsou pomalu schopni se rozjet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 03:38 | Nahoru | #69

burak píše: Tak určitě by jim něco takového pomohlo. Ale ne každá autoškola si může dovolit vlastnit nějaké k tomu určené prostory. Hlavně za těch pár hodin co v autoškole odjezdí se toho nemůžou moc naučit. Táta má autoškolu a kolikrát přijdou takový případi, že to člověk ani nepobírá. Mají odježděné všechny hodiny a nejsou pomalu schopni se rozjet.


Hele nic proti tvýmu tátovi, někdy to je s žáčkama opravdu těžký to je pravda, ale když se chce tak to jde... Tvůj příspěvek mi přijde jako ty klasický autoškolácký výmluvy, tj. podstata celého problému českého autoškolství - Tedy rozhodně netvrdím, že by absolvovent autoškoly měl z fleku zajet takovouhle exhibici, ale nějaké základní jízdní úkony by umět měl. Problém je jen ten, že se na to v autoškolách běžně naprosto kašle. Prostě dokud žák nezvládne na motorce samostatně 5 základních jízdních úkonů (pomalá jízda, pomalý slalom, otočka U, rychlý slalom, intenzivní brzdění, úhybný manévr) tak by neměl být ani předveden ke zkoušce a přitom vůbec nezáleží jestli má nebo nemá "odježděné" všechny hodiny. A to co vypadá na 1.pohled složitě se dá celkem obstojně natrénovat za 1-2 vyučovací hodiny. Jenom musí ten učitel z té motorky slézt a místo přetahování se s žákem o řidítka mu vysvětlit jak na to

Každá autoškola má ze zákona povinnost nikoli vlastnit, ale mít k dispozici vhodnou cvičnou plochu (nebo trenažér) a na ní také něco ty žáky naučit! Ovšem na trenažéru se ovládat motorku nenaučíš. Takže ještě pár paragrafů ze zák. 247/2000sb

§8 Technické podmínky provozování autoškoly
(1) Technickými podmínkami provozování autoškoly se rozumí
a) autocvičiště nebo cvičná plocha nebo řidičský trenažér,
b) prostory pro výuku a výcvik,
c) učební pomůcky,
d) výcvikové vozidlo.

(příloha zák.) Technické podmínky pro autocvičiště,
1. Technické podmínky pro autocvičiště a cvičné plochy
Autocvičiště nebo jiná cvičná plocha musí mít zpevněný povrch (beton, asfalt nebo dlažba ).
Zpevněný povrch musí mít takové rozměry, aby na něm bylo možno provádět nácvik
a) rozjíždění a zastavování vozidla na vyznačených místech,
b) přímé jízdy vpřed a vzad s prokluzem spojky,
c) jízdy s vozidlem v omezeném prostoru,
d) jízdy slalomovou tratí vpřed a vzad,
e) jízdy ve tvaru osmičky vpřed a vzad,
f) couvání do omezeného prostoru,
g) parkování vodorovné v řadě, šikmé, kolmé a opuštění parkovacího prostoru vpřed a vzad,
h) řízení vozidla v jednotlivých rizikových situacích (intenzivní brzdění z rychlosti
nejméně 40 km.h -1, objíždění překážky, náhlá změna směru jízdy spojená s ovládáním ostatních ovládacích prvků vozidla).


§ 28
Před ukončením výcviku v řízení vozidla musí být nejméně jedna vyučovací hodina věnována
nácviku správného jednání v jednotlivých rizikových situacích (například intenzivní brzdění,
objíždění překážky nebo náhlá změna směru jízdy spojená s ovládáním ostatních ovládacích prvků vozidla). Tato část výcviku musí být prováděna tak, aby nemohlo dojít k narušení bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 07:15 | Nahoru | #70
MATY2> no to je všechno hezké cos napsal a já jsem taky pro zlepšení výcviku, neb mi přijde, že někdy spíš než řidiči z autoškol vycházejí kamikadze absolventi. Ale když si položíme jinou otázku a to, že veškeré vybavení něco stojí a kvalitní vybavení stojí mnohem víc než standard, což se odrazí na ceně výuky a stejně dle letitých zkušeností vím a naprostá většina mi taky potvrdí, že si budoucí zájemci o řidičák z 80% vybírají autoškolu dle ceny a jsme u toho. Znamená to, že když pár autoškol nabídne super kvalitní výuku bohužel za vyšší cenu tak rázem bude mít jen pár jednotlivců co budou ochotni připlatit za kvalitu a shrnuto a podtrženo autoškola se neuživí a tak logicky sklouzne mezi šedivý standard všech autoškol aby přežila...
Někdy stačí i to, aby se čerstvej absík sám zdokonaloval někde na vhodném place a ne přímo v provozu...nikdo nechce aby každej byl super třída, ale pro začátek by stačilo aby každej občes používal hlavu nejen na přilbu a vo vo tom to je...

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 07:41 | Nahoru | #71

miki-švára píše: MATY2> no to je všechno hezké cos napsal a já jsem taky pro zlepšení výcviku, neb mi přijde, že někdy spíš než řidiči z autoškol vycházejí kamikadze absolventi. Ale když si položíme jinou otázku a to, že veškeré vybavení něco stojí a kvalitní vybavení stojí mnohem víc než standard, což se odrazí na ceně výuky a stejně dle letitých zkušeností vím a naprostá většina mi taky potvrdí, že si budoucí zájemci o řidičák z 80% vybírají autoškolu dle ceny a jsme u toho. Znamená to, že když pár autoškol nabídne super kvalitní výuku bohužel za vyšší cenu tak rázem bude mít jen pár jednotlivců co budou ochotni připlatit za kvalitu a shrnuto a podtrženo autoškola se neuživí a tak logicky sklouzne mezi šedivý standard všech autoškol aby přežila...
Někdy stačí i to, aby se čerstvej absík sám zdokonaloval někde na vhodném place a ne přímo v provozu...nikdo nechce aby každej byl super třída, ale pro začátek by stačilo aby každej občes používal hlavu nejen na přilbu a vo vo tom to je...



vse se da resit,samoshrejme by to muselo byt formou vyhlasky aby to bylo pro vsechny stejne.A kazda AS by top musela mit. A ty pofiderni na vesnici kde je jedna krizovatka stejne jezdi do prilehlych velkych mest a jiste by se museli s vlastnikem takoveho hriste domluvit na najmu a nemuseli by platit vlastni vystavbu. A takovy slalom bych zavedl povinne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 07:54 | Nahoru | #72

miki-švára píše: MATY2> no to je všechno hezké cos napsal a já jsem taky pro zlepšení výcviku, neb mi přijde, že někdy spíš než řidiči z autoškol vycházejí kamikadze absolventi. Ale když si položíme jinou otázku a to, že veškeré vybavení něco stojí a kvalitní vybavení stojí mnohem víc než standard, což se odrazí na ceně výuky a stejně dle letitých zkušeností vím a naprostá většina mi taky potvrdí, že si budoucí zájemci o řidičák z 80% vybírají autoškolu dle ceny a jsme u toho. Znamená to, že když pár autoškol nabídne super kvalitní výuku bohužel za vyšší cenu tak rázem bude mít jen pár jednotlivců co budou ochotni připlatit za kvalitu a shrnuto a podtrženo autoškola se neuživí a tak logicky sklouzne mezi šedivý standard všech autoškol aby přežila...
Někdy stačí i to, aby se čerstvej absík sám zdokonaloval někde na vhodném place a ne přímo v provozu...nikdo nechce aby každej byl super třída, ale pro začátek by stačilo aby každej občes používal hlavu nejen na přilbu a vo vo tom to je...


Přesně tak . To vůbec neni o tom, že by si chtěly autoškoly výcvik zlehčit, ale ono zařídit si takové cvičiště je dost nákladné. Kdyby tohle táta udělal, tak by se to odrazilo na ceně a zároveň by tam nikdo nepřišel z toho důvody, že se nebude chtít mrdat někde na cvičišti, ale úplně jednoduše si odjezdit klasické jízdy. Jediné co bych změnil by byla obtížnost závěrečných zkoušek. Jako závěrečná zkouška, která spočívá v tom, že žák objede s komisařem párkrát blok, aby viděl, že umí používat řazení a blinkry je o ničem. A v tomto směru je dosavadní postup autoškol uplně dostačující. Všichni co přijdou do autoškoly mají zájem projít zkouškami a něco pro ně na víc je nezajímá, protože si myslí, že to nepotřebují (většina) a chtějí ušetřit

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 10:12 | Nahoru | #73

burak píše: Přesně tak . To vůbec neni o tom, že by si chtěly autoškoly výcvik zlehčit, ale ono zařídit si takové cvičiště je dost nákladné. Kdyby tohle táta udělal, tak by se to odrazilo na ceně a zároveň by tam nikdo nepřišel z toho důvody, že se nebude chtít mrdat někde na cvičišti, ale úplně jednoduše si odjezdit klasické jízdy. Jediné co bych změnil by byla obtížnost závěrečných zkoušek. Jako závěrečná zkouška, která spočívá v tom, že žák objede s komisařem párkrát blok, aby viděl, že umí používat řazení a blinkry je o ničem. A v tomto směru je dosavadní postup autoškol uplně dostačující. Všichni co přijdou do autoškoly mají zájem projít zkouškami a něco pro ně na víc je nezajímá, protože si myslí, že to nepotřebují (většina) a chtějí ušetřit


Ano, peníze jsou vždy až na prvním místě, ale jak všechno souvisí se vším, tak pokud by se problematika autoškol vzala komplexně, tak přece není problém spolupráce špičkové autoškoly s pojišťovnou například. Prostě žáci ze špičkové autoškoly by měli třeba levnější pojistku...
Já osobně jsem autoškolu na auto prošel přesně dle vyhlášky, tedy trenažér, origo autocvičiště (slalom, otáčení, couvání, zastavování, rozezd) a až pak jízdy ve městě. A můžu řict, že ač jsem auto trochu ovládal již před vstupem do autoškoly (táta mě nechal zajíždět do garáže a jezdit po polních cestách), tak mi tento postup super vyhovoval a v Praze jsem pak nejezdil se strachem při jízdách.

!! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 11:51 | Nahoru | #74
No je to začarovaný kruh, máte pravdu. Ale všechno to v těch vyhláškách a zákonech je, stačilo by to jen dodržovat. A pronajmout si na pár hodin týdně nějaký kus asfaltového placu nemusí stát tisíce. Mě cvičiště stojí cca 500,- měsíčně protože je nás víc autoškol a na nájem se skládáme.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 13:07 | Nahoru | #75

Petr-RSV píše:
Ty motorky toho snesou strašně moc... Možná kdyby ten borec ještě vysednul, tak o dost porychlí... Ale supersport je supersport (na dobrém asfaltu)...

..fotka s dovolením vypůjčena od uživatele prillerpips


tenhle týpek když přijede do Sosnový tak mu ani SS nestačí viděno na vlastní oči

Naposledy editováno 26.11.2010 13:07:45

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 13:47 | Nahoru | #76

posmiros píše: tenhle týpek když přijede do Sosnový tak mu ani SS nestačí viděno na vlastní oči



On totiz supersport je v sosnovy uplne na nic

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

26.11.2010 v 14:28 | Nahoru | #77

posmiros píše: tenhle týpek když přijede do Sosnový tak mu ani SS nestačí viděno na vlastní oči


To mi povídej když mě předjížděl, tak jsem nevěřil vlastním očím jak to klopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

27.11.2010 v 12:15 | Nahoru | #78
radim2> No, já tě nepotkal ani v Budějkách. Kámoš má LT, ale jestli to válí podobně, to si nedovolím tvrdit. Pár videí s LT jsem též viděl, vč. těch fotek LT vs. GL

1 reakcí na tento příspěvek !! Goldwingpičowoe !!!

27.11.2010 v 17:58 | Nahoru | #79
Mám na GW18 cosi najeto a v převážně svižnějším duchu,tak si dovolím k videu pár poznámek: Podmínkou takovéto jízdy je jízda sólo bez spolujezdce a pokud možno na holé, sériové motorce s co nejméně doplňkú. Jakmile se navěsí mraky rúzných kravin od Kuryakyn, Bigbike apod, váha leze strmě vzhúru. Zejména, nosiče, stupačky, stojan, které jsou z plného kovu , váží statečně. Na jednom GW jsem naměřil i +62 kg oproti sérii, což je fakt hodně. Samozřejmě pak díky vadnoucím brzdám by byla takováhle jízda, co je na videu, možná tak max 5-8 km, pak se, zejména se spolujezdcem, prodlouží chod pák brzd, následně "zgumovatí " a až přestanou pracovat celkově. A to i s čerstvou kapalinou DOT 5.1. V sérii a solo, to brzdy ustojí.
Dalším a výrazně limitujím faktorem je podvozek, který je slabinou 18tek, zejména předek. Podmínkou takovéto jízdy je mít podvozek "ČERSTVÝ " tj, zejména vidlici do max 20tkm po repasi a pravidelně měněný tlumičový olej co sezónu, ale max též 20tkm. I tak ale po 12tkm již je znát neklid přední vidlice a driblování předku. Extrémní zátěž přední vidlice vydrží trochu déle jedině tlumičák od Showy /Honda / SS8 -10W. Všechny ostatní značky olejú jsou na tom dalece húře, max drži 8-10tkm a nejhorší je Shell, co je GW v předku po 6tkm na bláto. Problémem přední rozpočtové neseřiditelné vidlice 18tky je fakt, že má tlumič jen v pravém teleskopu a v levém je jen antidive. Tím dochází při sportovní jízdě ke křížení přední vidlice, nestejnoměrnému odírání třecích teflonových futer, odlišné degradaci oleje v každém teleskopu. To má za následek vlnění předku a zejména kývavý pohyb předku v pohybu vidlice v náklonu z per nahoru. Čím má moto více najeto na oleji a pouzdrech vidlice , tím více je předek nejistý. Neboli, olej je dobrý max 12tkm a měnit pouzdra ve vidlici každých 20tkm, pro takovouto jízdu jsou nutností. Ale je zde řešení..../ viz níže /. Dalším limitujícím faktorem jsou seriové pružiny, co se unaví po cca 30tkm a moto leží níže, po 50tkm již slušný náklon není možný, jak moto leží na zemi a i v menších zatáčkách se škrtá vším o asfalt. Neboli nové pružiny každých 50tkm, moto se zvedne o cca 1,5 cm s to je opravdu znát. Ono totiž se lze mylně domnívat dle uvedeného videa, že když se škrtá vším a brzo, že je to velký náklon, či velká prújezdná rychlost a je to rychlé. Není, jen již jsou vydechlé pružiny. Na motorce z které to bylo točeno, je přesně ten případ.Škrtá moc brzo. Buď je puštěný zadek dolú anebo pružiny v háji. Brzo chytá v nájezdech, čili přední pružiny to již mají za sebou.
Řidič žlutého GW má přezdívku Yellow Wolf a podvozek nemá sériový. Předek je pro odstranění problémú výše uvedených, vybaven doplňkovými cartrigy do předních tlumičú od Traxxion, tak že jsou pak tlumiče v obou teleskopech . Stojí to ranec, ale motorka má pak úplně kvalitu předku někde jinde a vidle se nekříží a nevydírá tak rychle:
http://www.traxxion....ioncartridgekit.aspx
A vzadu má jednotku od Penske, jiné pružiny jsou samozřejmostí, stejně tak častá péče o podvozek detailně popsaná výše.
Ano, s GW se dá jet skutečně v zatáčkách velmi rychle, přední pneumatiku sjet na hranu, ale.............
No a jasně, v neposlední řadě je to řidiči, jak to má v ruce. Vše popsané výše, platí jen pro častou sportovní jízdu blízkou limitu. Turisti, co jezdí hlavně rovně nebo tahají za sebou přívěsy nemají šanci poznat, že se kroutí vydřený předek, či stroj leží na zemi. GW zdar !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

27.11.2010 v 18:08 | Nahoru | #80

posmiros píše: tenhle týpek když přijede do Sosnový tak mu ani SS nestačí viděno na vlastní oči

By mě fakt moc zajímalo co má obuté za gumy.

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

27.11.2010 v 18:59 | Nahoru | #81

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

27.11.2010 v 19:25 | Nahoru | #82

Béďa píše: mel jsem moznost jet s jistym clovekem ve felicii , postavene do hodne silenych uprav podvozku , motoru a podobne , ve zkratce v podstate Nkove rally auto ... a teda jako pokud nekdo znate palacov - lesna , tu novou cestu , tak bych tam dostal hodne hrubou cocku nez bych se dostal do cile on by mel uz asi aji zapalene cigaro , ale nic to nemeni na tom , ze prece jen to zrychleni , moji 600ky nemuze ta felda konkurovat


Jedna z mojich oblíbených cest

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

28.11.2010 v 11:24 | Nahoru | #83

Petr-RSV píše:
Ty motorky toho snesou strašně moc... Možná kdyby ten borec ještě vysednul, tak o dost porychlí... Ale supersport je supersport (na dobrém asfaltu)...

..fotka s dovolením vypůjčena od uživatele prillerpips



jo tenhle chlapík opravdu umí v u nás v sosnové tam nakládá snad všem ss obcas už vypadá že brousí hlavy.

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

5.12.2010 v 21:38 | Nahoru | #84

Wing píše: Mám na GW18 cosi najeto a v převážně svižnějším duchu,tak si dovolím k videu pár poznámek: Podmínkou takovéto jízdy je jízda sólo bez spolujezdce a pokud možno na holé, sériové motorce s co nejméně doplňkú.
Ano, s GW se dá jet skutečně v zatáčkách velmi rychle, přední pneumatiku sjet na hranu, ale.............
No a jasně, v neposlední řadě je to řidiči, jak to má v ruce. Vše popsané výše, platí jen pro častou sportovní jízdu blízkou limitu. Turisti, co jezdí hlavně rovně nebo tahají za sebou přívěsy nemají šanci poznat, že se kroutí vydřený předek, či stroj leží na zemi. GW zdar !



Max súhlas s Wingom!

V prvom rade treba mať GW kvalitne udržiavaný a nadstavený s pravidelným servisom priamo určenému k spôsobu jazdy. To že tam nesmie byť spolujazdec ani popisovať nejdem - minimálne by sa asi po...., čo najmenej ťažkých doplnkov, aj keď to láka navešať kravinami a určite nie príves ten patrí za auto.
GW sa krúti ako mačka, má svoju váhu hlavne keď ho opriete na našich kvalitných cestách (v CZ aj SK)- v zásade je to spôsobené origo pružením treba na to tuning bez výnimky. Cesta je to krásna, už som ju absolvoval a patrične som si to užil. Wing vie o čom píše a tieš jazdí rád trochu svižnejšie asi by sa odviazal a dral stupajdy spolu s Wolfom(z osobnej skúsenosti, aj keď ho má navešaný od výmyslu sveta)!
Wingu nespravíme krátky výlet do CZ s "blue monster" na pojazd, až skončí padanie bielych hovien?

Asi by sa zistilo, že je viac takých bláznov , ako je YELLOW WOLF , či ....?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

8.12.2010 v 18:13 | Nahoru | #85
Guga> tak se někdy ozvi a uvidíme se

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

9.12.2010 v 07:12 | Nahoru | #86
radim2> Já už to tak nějak zkoušel, ale asi nefungujou ty správný kouřový signály
Asi tě provokativně vytáhnu na srazík PANů, kdyby byl zájem?!
Což samozřejmě platí pro všechny co to tu čtou, vč. jejich kamarádů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

4.11.2012 v 21:43 | Nahoru | #87
Petr-RSV> Ty budeš veeeelkeeej borec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

4.11.2012 v 22:30 | Nahoru | #88
pelouch> Za ty dva roky, co jsi toto vlákno vyhrabal jsem už ten nejdrsnější

(reakce na) !! Goldwingpičowoe !!!

2.12.2012 v 22:35 | Nahoru | #89
Petr-RSV> to ti přeju zdar
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podložka alternatoru Honda GL1800 GoldWing zjedz 2 10.3.2024 v 23:16 zjedz
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing Polous 16 7.2.2024 v 12:25 Danielodek
Goldwing škube a svítí závada FI Honda GL1800 GoldWing winner820614 6 22.10.2023 v 13:29 winner820614
Kdo vymýšlí takové debiloviny [1, 2] Honda GL1800 GoldWing Tommp3 47 2.9.2023 v 09:46 Číkus
kvalitní baterie [1, 2, 3] Honda GL1800 GoldWing šuma 85 5.10.2022 v 16:43 MotoMike


TOPlist