1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
Ale pusť se do toho. můžeš mít dva motory. jeden jezdi, druhej si chystej, pak to prohodíš...Třeba nebudeš zklamanej. Argumentuješ grafem - já ti říkám, že to není jediný kritérium.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
Trať do vrchu cca 4,8 km jsem zajel z pár měřených pokusů nejlíp 3.21-řekněme 3.22. Na neuzavřené trati. Když tu teď mezi klasiky jela NSR na uzavřené trati NS400R jedno kolo 3.01 a druhé 2.55. jo, toto je ona Silniční replika. Tak si srovnej v grafu, jestli jawa jede špatne.
Ono není jednoduchý změřit reálně maximální rychlost. takže když říkám za optimálních podmínek jsem podle mého tacho jel 170 (172)Takže možná 150 v reálu. 155 na silnici ŠT - OL dosáhnu v případě potřeby v obou směrech každý den. Tak tomu můžeš věřit nebo ne a je mi to úplně jedno. Drž se Bolka Polívky: Věříte v Boha? Ne. Nejsou důkazy! Však vaše blahorodí jsem taky neviděl - a věřím, že ju máte!
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
5kanál , vrtání 70mm/zdvih 65 = objem 500ccm , klapky + 2 karburatory, upravena klika, zrychleny primy prevod kvuli mensimu zatizeni prevodovky a spojky , prevarene kartery , naprosto predelane valce , vlozky ze skoda 100mb, pisty z cz 513 kros-v reci vybrusu se jedna o 48my vybrus a měřeno na brzdě 34 HP A 5 kvalty v 350 existujou http://jenikovo.mis...sti/tipy_jawa_11.htm
5 kvalt: To že existoval prototyp nebo možná několik pro načince nic neřeší. Pokud nekoupíš takovou motorku nebo motor (štěstí). Tohle vidím poprvé, vypadá to reálně a funkčně. V prototypu bylo leccos asi. Jenom navážu na to, co jsem už tu někdy psal: Pětistupňová převodovka by musela být úplně jiná, 5 rychlostí = už 3 vidličky, jiný automat - myšleno válečkový s drážkami, protože na toho plechového motýla by to nešlo.
Co se mi nelíbí, že už to rovnou neudělali s primárem ozubenými koly.
V dnešní době by to chtělo šikovného člověka, naprogramovat model pro obráběcí centrum, udělat nové kartery a vložit jinou převodovku z nějakého jiného motocyklu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
Petr81 píše: Nic proti ale kdybys řekl,že jezdíš na 350 150 km po rovině,tak věřím.Jinak zvýšit výkon lze taky tak: Ve strohych technickych datech to je :
5kanál , vrtání 70mm/zdvih 65 = objem 500ccm , klapky + 2 karburatory, upravena klika, zrychleny primy prevod kvuli mensimu zatizeni prevodovky a spojky , prevarene kartery , naprosto predelane valce , vlozky ze skoda 100mb, pisty z cz 513 kros-v reci vybrusu se jedna o 48my vybrus a měřeno na brzdě 34 HP A 5 kvalty v 350 existujou http://jenikovo.mis..._jawa_11.htm [/quote]
co to je za aparát????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
Ároš píše: Prusa #94> ......Zatim sem dospěl akorát k závěru že s 350 má význam přežít studentský léta a pořídit něco s objemem alespon 600 ccm. Jawa byla pro mě dobrá škola, ale už dávno svýma parametrama nestačí. I když chuť vylepšovat se pořád ještě najde.
konečně rozumný názor.
třipade zůstane třipade a pokud člověk není fanda a nestaví motor vyloženě na závody v dané třídě(něco jako fichtlcap) tak jakékoli úpravy jsou mrhání peňez a času,protože to co vytáhnete navíc z tohoto motoru zdaleka nevyváží vynaložené úsilí...,zvláště v dnešní době,kdy za 2O-30 tis se dá pořídit nějaká ojetá pětistovka-sice starší kousek,ale s přepoklady,že pokud je ve slušném stavu,tak ještě něco najede....
když jsem měl já třipade,tak nic jiného se za podobný peníz sehnat nedalo-tak nic jiného nezbývalo,ale dnes už fakt ne...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
Určitě existuje modernější řešení tvýho problému nebo požadavků než 2x starý jikov. Právě v dobrých přechodech výhody moderních karburátorů. Přitom velikost hlavní trysky je to poslední, co na to má vliv - ale to je výhoda třeba mikuni, že exixtuje asi milion druhů jehel a různá šoupátka. To by sis pohral (ale asi nezaplatil).. Možná by to chtělo nějakýho kámoše s hodinárským soustruhem a nadělat si nějaký jehly. Třeba mikuni je dělá v asi 5ti kuželovitostech viz např. zde
tady máš nějaký grafy [quote=Ároš], ty si na to potrpíš...
Případně jiný výřez šoupátka. Ale to zas pochybuju, že bys do takových pokusů šel.
Kupovat dva staré karbce je ale zbytečnost.
Naposledy editováno 07.02.2011 11:41:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory
Jezdím 2x100
Jinak je mylná představa, že dvoutakt bez přívěry to pobere od 1500-8000.
Taky origo výfuky jsou moc utlumený - nemyslím hluk, ale kladou příliš odpor - podle mne. Takže sladit vše je trochu náhoda
Jinak je mylná představa, že dvoutakt bez přívěry to pobere od 1500-8000.
Taky origo výfuky jsou moc utlumený - nemyslím hluk, ale kladou příliš odpor - podle mne. Takže sladit vše je trochu náhoda [/quote]
Vejfuky bych možná upravil, ale nemám zatím představu jak, todle už někdo říkal první přepážku měl myslim zachovanou a pak tam dával nákou trubku a konec zase nechanej. Ještě bych chtěl celý tlumiče zvednout ale s tím, že nehodlám investovat 1000 za 640tkový kolena a stupačky by taky snesly vyšší pozici. A samotná HT 100 mi moc neladila ale už si nepamatuju co to přesně dělalo. Možná to teda ještě skusím sice tam musím vrátit starej karburátor, kterej je proti tomu thaiwancovi víc vyběhanej, no ale za zkoušku nic nedám. Jinak 8000 ot. bych po tom nikdy nechtěl potřebuju odstranit ten porpad okolo 3000. A srazit spotřebu, protože když jedeš na vejlet co má 1500 km a dáš za benzin o 2000 víc tak je to dosti poznat.