paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 2 karburátory
 
26.5.2007 v 09:23
Ahoj, na tkmoto.cz jsem viděl přírubu na 2 karburátory a chci se zeptat jestli s tim nemáte někdo zkušenosti. Výkon se asi zlepší ale o kolik se zvedne spotřeba .... ?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory

3.2.2011 v 22:41 | Nahoru | #61
To vymyslíš. Třeba to "spojení lanek" já laik vymyslel úplně geniálně. A na tomhle jsem neměl jediný problém co to mám. 10-11 let? Jedna věc je sání - druhá aby se nesypal motor. Třeba středový ložiska. Namáhej si mozek sám. Pár úskalí to má. Jestli čekáš, že ti neporadím... máš pravdu: Neporadím.
Ale pusť se do toho. můžeš mít dva motory. jeden jezdi, druhej si chystej, pak to prohodíš...Třeba nebudeš zklamanej. Argumentuješ grafem - já ti říkám, že to není jediný kritérium.

(reakce na) Jawa 350 2 karburátory

3.2.2011 v 23:05 | Nahoru | #62
laďa prášil> já spíš argumentuju tou 170 tkou, kdyby jsi řekl že to jede líp a zvedla se maximálka tak bych nemohl nic říct, ale co je komu po tom jak ti proměřuje tachec. Jo a sory ještě za ten výlev trochu sem to přehnal, když se naseru tak neznám bratra. Ale řekl bych ti to i do očí. To sání mě ale docela zajímalo, protože většinou to osazují s tejma blbejma přímejma filtrama a něco takovýho já si na motorku nedám. Jednak se to musí přetryskovat a jednak je to na hovno (prach a pod).

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory

3.2.2011 v 23:43 | Nahoru | #63
Jede to o hodně líp, pokud myslím líp-rychlost, otáčky. My tu máme trať závodu do vrchu, takové měřítko... no, sice tu te´d na podzim jezdila jedna moc dobrá jawa...ale ve strovnání s tou tvojí by to bylo asi jako zatím se všema: nechal bych tě odstartovat, v první zatáčce bych vytočil 2, dal tři, tebe předjel a pak bych se ti vzdaloval, až bys mě ztratil z dohledu. a to je asi tak vše, když to mám jednoduše popsat. Dej si to do grafu. Další příklad: určitě znáš nějaký stoupání, kde vytočíš tři, dáš čtyři, 3,4,3,4 a tak. Taky jeden mám po cestě. Jezdil jsem ho stejně. Teď vytočím 3. dám 4 - a vytáčím 4 i do toho kopce. Možná je to těma dvěma koněma navíc
Trať do vrchu cca 4,8 km jsem zajel z pár měřených pokusů nejlíp 3.21-řekněme 3.22. Na neuzavřené trati. Když tu teď mezi klasiky jela NSR na uzavřené trati NS400R jedno kolo 3.01 a druhé 2.55. jo, toto je ona Silniční replika. Tak si srovnej v grafu, jestli jawa jede špatne.
Ono není jednoduchý změřit reálně maximální rychlost. takže když říkám za optimálních podmínek jsem podle mého tacho jel 170 (172)Takže možná 150 v reálu. 155 na silnici ŠT - OL dosáhnu v případě potřeby v obou směrech každý den. Tak tomu můžeš věřit nebo ne a je mi to úplně jedno. Drž se Bolka Polívky: Věříte v Boha? Ne. Nejsou důkazy! Však vaše blahorodí jsem taky neviděl - a věřím, že ju máte!

(reakce na) Jawa 350 2 karburátory

4.2.2011 v 00:26 | Nahoru | #64
laďa prášil> Kde a kdy jsou ty závody do vrchu?

Jawa 350 2 karburátory

4.2.2011 v 06:45 | Nahoru | #65
Ecce homo historic, každý rok druhá neděle v září, www.eccehomo.cz

Naposledy editováno 04.02.2011 06:48:15

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory

4.2.2011 v 14:06 | Nahoru | #66
Nic proti ale kdybys řekl,že jezdíš na 350 150 km po rovině,tak věřím.Jinak zvýšit výkon lze taky tak: Ve strohych technickych datech to je :

5kanál , vrtání 70mm/zdvih 65 = objem 500ccm , klapky + 2 karburatory, upravena klika, zrychleny primy prevod kvuli mensimu zatizeni prevodovky a spojky , prevarene kartery , naprosto predelane valce , vlozky ze skoda 100mb, pisty z cz 513 kros-v reci vybrusu se jedna o 48my vybrus a měřeno na brzdě 34 HP A 5 kvalty v 350 existujou http://jenikovo.mis...sti/tipy_jawa_11.htm

Jawa 350 2 karburátory

4.2.2011 v 14:53 | Nahoru | #67
Úpravy jsou možné ruzné, fantazii meze kladou jenou některé nepřokonatelné věci.
5 kvalt: To že existoval prototyp nebo možná několik pro načince nic neřeší. Pokud nekoupíš takovou motorku nebo motor (štěstí). Tohle vidím poprvé, vypadá to reálně a funkčně. V prototypu bylo leccos asi. Jenom navážu na to, co jsem už tu někdy psal: Pětistupňová převodovka by musela být úplně jiná, 5 rychlostí = už 3 vidličky, jiný automat - myšleno válečkový s drážkami, protože na toho plechového motýla by to nešlo.
Co se mi nelíbí, že už to rovnou neudělali s primárem ozubenými koly.
V dnešní době by to chtělo šikovného člověka, naprogramovat model pro obráběcí centrum, udělat nové kartery a vložit jinou převodovku z nějakého jiného motocyklu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory

4.2.2011 v 21:24 | Nahoru | #68

Petr81 píše: Nic proti ale kdybys řekl,že jezdíš na 350 150 km po rovině,tak věřím.Jinak zvýšit výkon lze taky tak: Ve strohych technickych datech to je :

5kanál , vrtání 70mm/zdvih 65 = objem 500ccm , klapky + 2 karburatory, upravena klika, zrychleny primy prevod kvuli mensimu zatizeni prevodovky a spojky , prevarene kartery , naprosto predelane valce , vlozky ze skoda 100mb, pisty z cz 513 kros-v reci vybrusu se jedna o 48my vybrus a měřeno na brzdě 34 HP A 5 kvalty v 350 existujou http://jenikovo.mis..._jawa_11.htm [/quote]
co to je za aparát????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory

5.2.2011 v 01:37 | Nahoru | #69
Prusa #94> Docela by mě zajímalo jestli by se dala tadle úprava na pětikvalt hecnout a kolik by to koštovalo. Zatim sem dospěl akorát k závěru že s 350 má význam přežít studentský léta a pořídit něco s objemem alespon 600 ccm. Jawa byla pro mě dobrá škola, ale už dávno svýma parametrama nestačí. I když chuť vylepšovat se pořád ještě najde.

Jawa 350 2 karburátory

5.2.2011 v 01:40 | Nahoru | #70
Tedka sem slyšl o ještě jiné rozmanité koncepci, motor 638 cestovatelský kit 27 k a dva karburátory 2926 (z 634).

(reakce na) Jawa 350 2 karburátory

5.2.2011 v 15:30 | Nahoru | #71
Ároš> určitě by se dala, když se chce tak jde všechno. Ale jenom samotná výroba pětikvaltový špajsky by byla za raketu. Možná na to jsou někde výkresy....

(reakce na) Jawa 350 2 karburátory

5.2.2011 v 17:32 | Nahoru | #72

Ároš píše: Prusa #94> ......Zatim sem dospěl akorát k závěru že s 350 má význam přežít studentský léta a pořídit něco s objemem alespon 600 ccm. Jawa byla pro mě dobrá škola, ale už dávno svýma parametrama nestačí. I když chuť vylepšovat se pořád ještě najde.



konečně rozumný názor.

třipade zůstane třipade a pokud člověk není fanda a nestaví motor vyloženě na závody v dané třídě(něco jako fichtlcap) tak jakékoli úpravy jsou mrhání peňez a času,protože to co vytáhnete navíc z tohoto motoru zdaleka nevyváží vynaložené úsilí...,zvláště v dnešní době,kdy za 2O-30 tis se dá pořídit nějaká ojetá pětistovka-sice starší kousek,ale s přepoklady,že pokud je ve slušném stavu,tak ještě něco najede....

když jsem měl já třipade,tak nic jiného se za podobný peníz sehnat nedalo-tak nic jiného nezbývalo,ale dnes už fakt ne...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 2 karburátory

5.2.2011 v 19:24 | Nahoru | #73
ároš" a možná ai jí mezitím zamiluješ a nakonec u ní, třeba i u jako jedné z flotily, zůstaneš

Jawa 350 2 karburátory

5.2.2011 v 23:34 | Nahoru | #74
já bych karby z 634 na 638 vůbec nedával,řešení je dát dva z 638 nebo z RD 350 ale starej karb bez sytiče neni řešení,jinak jak tu bylo zmíněno tak kit na 27 HP je taky řešení jak hnout s výkonem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory

6.2.2011 v 10:27 | Nahoru | #75
pech.> O tom asi pochybuju, možná se k ní jednou vrátím. Ale po tom co sem s ní už strávil času , bych si od ní na chvíli odpočinul. A pak bych asi koupil konopnici- 634 ten z posledních typů a pěkně zrenovoval, to je takovej můj malej sen. Dva karby z 634 sou celkem divný řešení, nicméně účelem tohodle by asi nebyl největší výkon ale větší tah odspod a tím lepší vlastnovsti pro cestování. Nevim skusim ještě asi napsat ttomu borcovi aby mi sám řekl jak je s tím spokojenej a jaký to mělo důsledky.

Jawa 350 2 karburátory

6.2.2011 v 19:12 | Nahoru | #76
ároš: já jsem k čz přilnul, že prodat kteroukoliv z nich, je nepředstavitelný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory

7.2.2011 v 11:34 | Nahoru | #77
pech.> O tom asi pochybuju, možná se k ní jednou vrátím. Ale po tom co sem s ní už strávil času , bych si od ní na chvíli odpočinul. A pak bych asi koupil konopnici- 634 ten z posledních typů a pěkně zrenovoval, to je takovej můj malej sen. Dva karby z 634 sou celkem divný řešení, nicméně účelem tohodle by asi nebyl největší výkon ale větší tah odspod a tím lepší vlastnovsti pro cestování. Nevim skusim ještě asi napsat ttomu borcovi aby mi sám řekl jak je s tím spokojenej a jaký to mělo důsledky. [/quote]

Určitě existuje modernější řešení tvýho problému nebo požadavků než 2x starý jikov. Právě v dobrých přechodech výhody moderních karburátorů. Přitom velikost hlavní trysky je to poslední, co na to má vliv - ale to je výhoda třeba mikuni, že exixtuje asi milion druhů jehel a různá šoupátka. To by sis pohral (ale asi nezaplatil).. Možná by to chtělo nějakýho kámoše s hodinárským soustruhem a nadělat si nějaký jehly. Třeba mikuni je dělá v asi 5ti kuželovitostech viz např. zde
tady máš nějaký grafy [quote=Ároš], ty si na to potrpíš...
Případně jiný výřez šoupátka. Ale to zas pochybuju, že bys do takových pokusů šel.
Kupovat dva staré karbce je ale zbytečnost.

Naposledy editováno 07.02.2011 11:41:02

(reakce na) Jawa 350 2 karburátory

7.2.2011 v 11:58 | Nahoru | #78
laďa prášil: 2stroke má na fichtlu kopii karburátoru Walbro a prý je to dost zajímavý rozdíl. Sranda je, že ty karburátory stojí zhruba stejně jako Jikovy a mají hodně laditelných prvků, takže na experimentování to asi není špatný základ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory

7.2.2011 v 12:08 | Nahoru | #79
laďa prášil> Karbce seženu za pár korun, skusim asi ten jeden z 634 jen tak na zkoušku, jesi to bude k hovnu vyseru se na to komplet. Jinak 2928 CE se mi jako moc dobrej karburátor nejeví, moc nechápu ten přídavnej systém a někde sem vyzjistil, že většinou nefunguje tak jak má. Nicméně všichni tvdí, že to je jedna z mála věcí co se na týhle motorce podařila. A s tou hodinařinou máš pravdu, to opravdu nemá cenu. Ta jehla na tom něco bude. Tím by se možná dala odstranit ta clonka, která je holý neštěstí ale motorka s ní táhne líp odspod, musí mít ale 100 Ht jinak to nejede vůbec.

Jawa 350 2 karburátory

7.2.2011 v 13:09 | Nahoru | #80
Soused s úspěchem jezdí na 350/640 dva karburátory z 634 - 2926 + "cestovatelský" kit od TK-moto a jezdí to moc pěkně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 2 karburátory

7.2.2011 v 17:52 | Nahoru | #81
Tím by se možná dala odstranit ta clonka, která je holý neštěstí ale motorka s ní táhne líp odspod, musí mít ale 100 Ht jinak to nejede vůbec. [/quote]

Jezdím 2x100
Jinak je mylná představa, že dvoutakt bez přívěry to pobere od 1500-8000.
Taky origo výfuky jsou moc utlumený - nemyslím hluk, ale kladou příliš odpor - podle mne. Takže sladit vše je trochu náhoda

(reakce na) Jawa 350 2 karburátory

8.2.2011 v 13:17 | Nahoru | #82
Jezdím 2x100
Jinak je mylná představa, že dvoutakt bez přívěry to pobere od 1500-8000.
Taky origo výfuky jsou moc utlumený - nemyslím hluk, ale kladou příliš odpor - podle mne. Takže sladit vše je trochu náhoda [/quote]

Vejfuky bych možná upravil, ale nemám zatím představu jak, todle už někdo říkal první přepážku měl myslim zachovanou a pak tam dával nákou trubku a konec zase nechanej. Ještě bych chtěl celý tlumiče zvednout ale s tím, že nehodlám investovat 1000 za 640tkový kolena a stupačky by taky snesly vyšší pozici. A samotná HT 100 mi moc neladila ale už si nepamatuju co to přesně dělalo. Možná to teda ještě skusím sice tam musím vrátit starej karburátor, kterej je proti tomu thaiwancovi víc vyběhanej, no ale za zkoušku nic nedám. Jinak 8000 ot. bych po tom nikdy nechtěl potřebuju odstranit ten porpad okolo 3000. A srazit spotřebu, protože když jedeš na vejlet co má 1500 km a dáš za benzin o 2000 víc tak je to dosti poznat.

Jawa 350 2 karburátory

8.2.2011 v 16:08 | Nahoru | #83
Velikost HT má vliv při využívání plného výkonu. Řekněme poslední 1/4 max 1/3 rozsahu zdvihu šoupátka. Střed ovlivňuje především velikost s tvar jehly. Srovnej ze srandy jehlu thaiwanca a z jikova. Mikuni zde by možná též vyhovoval dobře. Přetryskovat se to dá.

Jawa 350 2 karburátory

16.11.2016 v 17:05 | Nahoru | #84
Chtěl jsem se zeptat, na http://kralmotoru.c...karburatoru-jawa-350 jsem našel návod na seřízení karburátoru. Postupoval jsem dle návodu, ale když jsem to pak zkoušel nahodit tak motor dělá takové divné nepravidelné zvuky. Chtěl jsem se zeptat, v čem může být chyba? Myslíte, že ten návod je špatně? Jak mám tedy postupovat?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist