Mam nove svicky,stary benzin pres zimu a dotankoval jsem novej 4,5l..prvnich 40 km na pohodu,vse bez problemu...pak jsem ji poprve rozjel na 180 .. Chtel jsem v jet do Dediny 50 ,zmackl spojku ze si podradim ...a v tu ranu zdechla...zastavil jsem a chtel nastartovat,po chvilce asi na potreti se povedlo...Ujel jsem asi 1 km zacla cukat jak kdyz dojde benal a zdechla znovu...opakovalo se to same...ale ujel jsem tak 5 km a zas cukani a zdechla...
Prosim cim to muze byt ?
Naposledy editováno 21.03.2010 11:05:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
xb>Vsadim se, že jste skřípnuli hadici od benzínu, když jste nandavali nádrž. Taky se mi to stalo.
jejda vidis to me nenapadlo,kez by jsi mel pravdu ale tim to asi nebude,kdyz jsem vcera ujel 40 km bez problému..ted jsem se byl projet ani jsem to nijak nehnal a stalo se mi to znova cca do 5km je to na .... a to jsem se tak tesil na Jaro1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
SensationBlaack>LejiCBR600F> Podle toho co popisujes tak to vypada na karbece a nebo ty svicky i kdyz to se mi mco nezda... Ventilama to asi nebude heled... Ja vule este nedelal a mam uz najeto 92tis a motor prede jako kote...
To se máš čím chlubit
1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
Wigum>starej benzín,pokut nedáš na zimu plnou,tak se může začít v nádrži srážet voda a pak to vykristalizuje na takovej sliz a ten pokut se ti dostane přes karbec až do válců,tak to zahnojí svíčky
ale kdyby byli zahnojene svicky,tak prece nanastartuji a behem jizdy snad svicky nijak nejsou vyuzite tedy aspon si myslim ze slouzi jen pro startyNaposledy editováno 21.03.2010 19:46:27
1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
Naposledy editováno 21.03.2010 20:39:41
LejiCBR600F>tankuji pouze na SHELL ale mel jsem skoro plnou stareho ale 40 km bez problemu
tam by mohl být ten problem.... Od jistý doby na Shell netankuji... měl jsem Vento v nafte,natankoval jsem a auto hned spatne startovalo..Kamarád golfa taky naftu o 2 tydny pozdeji to samé..natankovali jsme jinde a hned to bylo ok... Dále známýho syn má Virago 125,celou dobu tankoval OMV a jednou natankoval Shell motorka okamžitě prestala jet,jedine na sityč,špatně se vytáčela atd...když jsem to rozdělal,zjistil jsem že je v benzínu voda .... Zřejmě to náhoda nebude už jsem slyšel více lidí problémy sní... Zase nadruhou stranu,někdo tam tankuje furt a nemá problém,asi záleží jak do čeho,já ale tankuju jedině na Omv.. A jinak může to být i tím starým benzínem,mužeš mít přicpaný kohout jak se tady psalo,atd atd je toho hodně...Naposledy editováno 21.03.2010 22:50:40
Jinak takle po zimě sem měl s japoncema(GSX-F a GSX-R 750) vždycky problém se startováním a pak jely třeba do 6tis. otáček na 2 nebo 3 válce. U toho GSX-R sem musel po zimě vždycky vyměnit svíčky, no hrozný sraní. Teď mam čínskej šmejd a tyhle problémy nezná, na studeňáka při mínus 13 chytnul na druhý nakopnutí, to by se japanec ani neusral
Nechal jsem si jí domů odtáhnout a vyměnil jsem svíčky, olej, filtry... prostě hodně peněz! Nakonec zjistili, že ani vyčištění karburátorů nebylo potřeba - bylo dodáváno málo paliva, byla ucpaná hadička přívodu Jen jestli ty nebudeš mít to samý?!
Naposledy editováno 22.03.2010 17:27:57
Vsem moc dekuji za Vase rady,postrehy a zkusenosti.PROBLEM JE VYŘEŠEN !
Nedalo mi to a i kdyz nejsem technicky typ,jal jsem se ji odplastovavat ani jsem nemusel moc a zahledl jsem (jak psal XB ) prelomenou hadicku pod nadrzi.NArovnal jsem ji zaplastoval...nastartoval a vyrazil a nesetril jsem ji a bylo to vse bez problemu
Takze Vam chci timto PODEKOVAT ! Je super ze tu nikdo nezasiral vlakno a snazili jste se mi pomoct.DEKUJI !
1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
ZZZHonda>Mel sem neco podobnyho a musel jsem vycistit karbec.Nebyl tam bordel-aspon ne viditelnej ale pomohlo to nechtela jet od 6 tisic otacek a po vycisteni uz jela v pohode.Nebo zkus ten benzin vyjet a natankovat novej ale spis to bude potreba vycistit.Sem te nepotesil co.
Ani ja te nepotesim, uz to vyresil.
Jinak s tim regulatorem si presto dej pozor.
- svíčky dávají jiskru furt jinak by směs benzínu a vzduchu ve válci nebouchla, pleteš si to s principem diesel motorů, kde jsou žhavičky a pak už se směs nafty a vzduchu vznítí díky vysoký teplotě.
- karburátory nikdy zbytečně nešteluj, nastavuje se na nich stejně jen poměr směsi při volnoběhu, při vyšších otáčkách je poměr danej průměrem difuzoru a průměrem trysky. Jediný co tam může být špatně jsou zvýšené vůle klapek, vyšlehané trysky, zanesené trysky, netěsnící víčka a různé O-kroužky, apod. vše vlivem opotřebení = nestane se během jedné jízdy. Anebo se tam může dostat bordel nebo kapičky vody, stačí vyndat trysky a vyfoukat je + nalít do nádrže Velfobin (koupíš u Benziny) a je pokoj.
- benzin přes zimu nezvodnatí, známej dělal s benzínem 20 let a říká, že tyhle řeči o zvodnatění benzínu jsou nesmysl, i na 10 let starej benzín se dá bez problémů jezdi, jen se do něj nesmí dostat voda (což se na některejch benzínkách stává).
máš stříkačku nebo karburátor?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |