globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat
20.3.2010 v 19:40
Ahoj motorkari,nekamenujte mne hlavne hned...hledal jsem ale nevim jestli je to presne muj problem.

Mam nove svicky,stary benzin pres zimu a dotankoval jsem novej 4,5l..prvnich 40 km na pohodu,vse bez problemu...pak jsem ji poprve rozjel na 180 .. Chtel jsem v jet do Dediny 50 ,zmackl spojku ze si podradim ...a v tu ranu zdechla...zastavil jsem a chtel nastartovat,po chvilce asi na potreti se povedlo...Ujel jsem asi 1 km zacla cukat jak kdyz dojde benal a zdechla znovu...opakovalo se to same...ale ujel jsem tak 5 km a zas cukani a zdechla...
Prosim cim to muze byt ?

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 11:05 | Nahoru | #61
necetl sem cele, nevim jestli to nekdo uz psal...to stejne se mi stalo na 125...najednou jednoho dne zniceho nic...chvilku to jelo relativne ok, jen trosku zaskubane a pak cim vic sem otevrel plyn, tim vic se to zadusilo...stacilo "jen" vycistit karburatory...pry byly zasrane

Naposledy editováno 21.03.2010 11:05:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #62
Bubrak ZX10R> lepší měnit regulátor ne celou motorku ty joudo

1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 11:32 | Nahoru | #63
tak jak to popisuješ, vidím to na dodávání benzínu, ať už ucpané vedení, filtr, problém s čerpadlem. Bordel na trysce v karburátoru by asi nebyl na všech čtyřech karburátorech, jestli se nepletu v počtu, tvůj stroj neznám.

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 11:46 | Nahoru | #64
Dítě je taky nový-a posírá se.

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 11:57 | Nahoru | #65
Junkrs> moje 125 byla taky dvouvalec (varadero) => dva karburatory a delalo to to stejne i kdyz je pravda ze u 2 je to rozhodne pravdepodobnejsi nez u 4

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 13:25 | Nahoru | #66

RIKORR>Bubrak ZX10R> lepší měnit regulátor ne celou motorku ty joudo



To kazdopadne.

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 13:36 | Nahoru | #67
Tak jsem mluvil s mechosem,tak muzou to byt svicky,treba moc utazene jestli jsem to pochopil dobre a nebo zas.ane karbzratory jak tu pisete i vy. Ted jsem ji trosku projel jen asi 10 km ale netocil jsem ji do 180 ani plnej plyn...a nedelalo to nic.Mozna kdyz bych otocil vic tak to nebude stihat to palivo a zaclo by to.Kazdopadne tu pak pisnu az to dam mechosovi tak co tam bylo spatne.

1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 14:21 | Nahoru | #68
Vsadim se, že jste skřípnuli hadici od benzínu, když jste nandavali nádrž. Taky se mi to stalo.

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 16:28 | Nahoru | #69

Šťovik>taky sem byl v jedne zatačce trocha delši


první jarní brázda?

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 17:31 | Nahoru | #70

xb>Vsadim se, že jste skřípnuli hadici od benzínu, když jste nandavali nádrž. Taky se mi to stalo.

jejda vidis to me nenapadlo,kez by jsi mel pravdu ale tim to asi nebude,kdyz jsem vcera ujel 40 km bez problému..ted jsem se byl projet ani jsem to nijak nehnal a stalo se mi to znova cca do 5km je to na .... a to jsem se tak tesil na Jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 17:56 | Nahoru | #71

SensationBlaack>LejiCBR600F> Podle toho co popisujes tak to vypada na karbece a nebo ty svicky i kdyz to se mi mco nezda... Ventilama to asi nebude heled... Ja vule este nedelal a mam uz najeto 92tis a motor prede jako kote...



To se máš čím chlubit

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 18:34 | Nahoru | #72
Robinsson> Vubec nevis o cem je rec tak nemel... ted prave na jare ty vule delat budu nejakych par stovek km motor uricte snese,za druhe rozvody se delali v 60tis km a vule este nebylo treba

1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 19:41 | Nahoru | #73
starej benzín,pokut nedáš na zimu plnou,tak se může začít v nádrži srážet voda a pak to vykristalizuje na takovej sliz a ten pokut se ti dostane přes karbec až do válců,tak to zahnojí svíčky

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 19:45 | Nahoru | #74

Wigum>starej benzín,pokut nedáš na zimu plnou,tak se může začít v nádrži srážet voda a pak to vykristalizuje na takovej sliz a ten pokut se ti dostane přes karbec až do válců,tak to zahnojí svíčky

ale kdyby byli zahnojene svicky,tak prece nanastartuji a behem jizdy snad svicky nijak nejsou vyuzite tedy aspon si myslim ze slouzi jen pro starty

Naposledy editováno 21.03.2010 19:46:27

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 19:55 | Nahoru | #75
teď nevím jestli to myslíš vážně,že svíčky jsou jen pro starty a co ti potom zapaluje směs když je píst v horní úvrati? přece svíčka (teda poku nemáš diesela )

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 20:12 | Nahoru | #76
děla su řyť

1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 20:22 | Nahoru | #77
musim s ostudou priznat ze si rit nedelam.. tak me prosim omluvte,vse se zacinam teprve ucit,nikdy jsem nemel ani pincka a v motorech se nehrabal.Az ted mi to doslo,jak by se asi celou dobu zapalovala smes jsem hlupak

Naposledy editováno 21.03.2010 20:39:41

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 21:28 | Nahoru | #78
LejiCBR600F> Hlupak ne, i nejvzdelanejsi clovek sveta se vsechno jednou dozvedel a naucil poprve

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 22:48 | Nahoru | #79

LejiCBR600F>tankuji pouze na SHELL ale mel jsem skoro plnou stareho ale 40 km bez problemu

tam by mohl být ten problem.... Od jistý doby na Shell netankuji... měl jsem Vento v nafte,natankoval jsem a auto hned spatne startovalo..Kamarád golfa taky naftu o 2 tydny pozdeji to samé..natankovali jsme jinde a hned to bylo ok... Dále známýho syn má Virago 125,celou dobu tankoval OMV a jednou natankoval Shell motorka okamžitě prestala jet,jedine na sityč,špatně se vytáčela atd...když jsem to rozdělal,zjistil jsem že je v benzínu voda .... Zřejmě to náhoda nebude už jsem slyšel více lidí problémy sní... Zase nadruhou stranu,někdo tam tankuje furt a nemá problém,asi záleží jak do čeho,já ale tankuju jedině na Omv.. A jinak může to být i tím starým benzínem,mužeš mít přicpaný kohout jak se tady psalo,atd atd je toho hodně...

Naposledy editováno 21.03.2010 22:50:40

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 23:44 | Nahoru | #80
benzinem to nebude, na shell tankuju taky, videl bych to na ten regulator, promer si napeti na baterii , pak pri nastartovanym motoru pri volnobehu a 5000ot, tim bych zacal

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

21.3.2010 v 23:54 | Nahoru | #81
pánové sobotní tisk, MF dnes zprávička, 1/10 únorových kontrol benzínových stanic nevyhovující kvůli kvalitě benzínu

Naposledy editováno 21.03.2010 23:55:13

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 06:28 | Nahoru | #82
Někde jsem tu četl, že fšichni, kteří tankovali Shell, tak mají zajebaný fšechno, kudy ten jejich benzín tak,je to díky ekologickým sračkám, který tam cpou. Shell ani zadara

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 08:22 | Nahoru | #83
Mě tohle dělala GSX 600F když sem vyměnil palivovej filtr. Originál sem nemoh nikde sehnat, tk sem tam dal obyč. s tou oranžovou papírovou vložkou a na ten to ujelo vždycky tk 4 km a pak to vzdechlo. Stačilo ale tk 5min čekat a pak vyrazit, za další 4 km ale znova atd atd. Tk sem koupil mini naftovej filtr uvnitř se síťkou a už to šlapalo bez problémů.
Jinak takle po zimě sem měl s japoncema(GSX-F a GSX-R 750) vždycky problém se startováním a pak jely třeba do 6tis. otáček na 2 nebo 3 válce. U toho GSX-R sem musel po zimě vždycky vyměnit svíčky, no hrozný sraní. Teď mam čínskej šmejd a tyhle problémy nezná, na studeňáka při mínus 13 chytnul na druhý nakopnutí, to by se japanec ani neusral

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 09:46 | Nahoru | #84
Úplně přesně jak to popisuješ se to stalo mě, když jsem jel pro mašinu do Kladna! Tam jsem ju převzal a jedu a cca po 15 kilometrech při předjíždění kamionu (krásný 2 pruhy - rychlostní silnice) to začalo cukat!!! předjel jsem jej, chcípla a nešla nastartovat! Bylo to naštěstíá asi jen jediný kilometr od benziny, tak ju tam dotlačil a chytla... ale při větším přidání plynu se dusila Vpodstatě upně přesně co ty... Vždycky cca ten kilometr ujela a chcípla.
Nechal jsem si jí domů odtáhnout a vyměnil jsem svíčky, olej, filtry... prostě hodně peněz! Nakonec zjistili, že ani vyčištění karburátorů nebylo potřeba - bylo dodáváno málo paliva, byla ucpaná hadička přívodu Jen jestli ty nebudeš mít to samý?!

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 17:24 | Nahoru | #85
skus tam crbnout trochu lihu než začněš rozdělavat, čistit, spravovat, , to že je na benzince napsane šel, neznamena že tam natankneš kvalitni benal, mě se stalo minulej rock že mi došla štava f garaži, tak sem použil svuj BENZINOVEJ kaňhour abych si doves benal s benzinky, no netušil sem že nějakej čuramedan f garaži to předtim proplach tafnou, takže sem jel a normal pohoda, pak sem dal knedlik a puc puc puc škyt, a tak dokola, tak sem před rozebranim fšeho vypustil benal nalyl ho do zahonku a dal druhej, do 10 km bylo po problemu , no je možny že se ti tam za zimu vysražela voda, tak tam jebni lihu a projed to ze 40 km, pak dej knedlik a uvidiš, dyž nepomuže rozdělej to šecko vyčisti jak radi orly, hele a nepouživaš svíce brisk že jo pač svice brysk to je rysk , zajimave bylo že dyž sem jel normalně a netahal za plyn tak to jelo, a když sem přidal tak to začalo kuckat

Naposledy editováno 22.03.2010 17:27:57

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 18:18 | Nahoru | #86
Drazi motorkari !!!

Vsem moc dekuji za Vase rady,postrehy a zkusenosti.PROBLEM JE VYŘEŠEN !
Nedalo mi to a i kdyz nejsem technicky typ,jal jsem se ji odplastovavat ani jsem nemusel moc a zahledl jsem (jak psal XB ) prelomenou hadicku pod nadrzi.NArovnal jsem ji zaplastoval...nastartoval a vyrazil a nesetril jsem ji a bylo to vse bez problemu
Takze Vam chci timto PODEKOVAT ! Je super ze tu nikdo nezasiral vlakno a snazili jste se mi pomoct.DEKUJI !

1 reakcí na tento příspěvek Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 18:33 | Nahoru | #87
Mel sem neco podobnyho a musel jsem vycistit karbec.Nebyl tam bordel-aspon ne viditelnej ale pomohlo to nechtela jet od 6 tisic otacek a po vycisteni uz jela v pohode.Nebo zkus ten benzin vyjet a natankovat novej ale spis to bude potreba vycistit.Sem te nepotesil co.

(reakce na) Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

22.3.2010 v 18:35 | Nahoru | #88

ZZZHonda>Mel sem neco podobnyho a musel jsem vycistit karbec.Nebyl tam bordel-aspon ne viditelnej ale pomohlo to nechtela jet od 6 tisic otacek a po vycisteni uz jela v pohode.Nebo zkus ten benzin vyjet a natankovat novej ale spis to bude potreba vycistit.Sem te nepotesil co.



Ani ja te nepotesim, uz to vyresil.

Jinak s tim regulatorem si presto dej pozor.

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

23.3.2010 v 08:34 | Nahoru | #89
No a tak to většinou bývá, problém je banální a každej chytrolín kvůli tomu rozesere karbce a půl motoru, šel jsi na to chytře a logicky od nejjednoduššího k nejsložitějšímu. Takže jen pro Tvoje info:
- svíčky dávají jiskru furt jinak by směs benzínu a vzduchu ve válci nebouchla, pleteš si to s principem diesel motorů, kde jsou žhavičky a pak už se směs nafty a vzduchu vznítí díky vysoký teplotě.
- karburátory nikdy zbytečně nešteluj, nastavuje se na nich stejně jen poměr směsi při volnoběhu, při vyšších otáčkách je poměr danej průměrem difuzoru a průměrem trysky. Jediný co tam může být špatně jsou zvýšené vůle klapek, vyšlehané trysky, zanesené trysky, netěsnící víčka a různé O-kroužky, apod. vše vlivem opotřebení = nestane se během jedné jízdy. Anebo se tam může dostat bordel nebo kapičky vody, stačí vyndat trysky a vyfoukat je + nalít do nádrže Velfobin (koupíš u Benziny) a je pokoj.
- benzin přes zimu nezvodnatí, známej dělal s benzínem 20 let a říká, že tyhle řeči o zvodnatění benzínu jsou nesmysl, i na 10 let starej benzín se dá bez problémů jezdi, jen se do něj nesmí dostat voda (což se na některejch benzínkách stává).

Poprve jsem jel 180 a pak zacla zdechat

23.3.2010 v 09:22 | Nahoru | #90
takhle se často chová ucpaný oddech víčka nádrže. Jak jedeš, ubývá palivo, vytvoří se podtlak v nádrži a nazdar. Zkus, jestli ti to bude dělat s otevřeným víčkem. Pokud to přestane, tak si vyčisti odvzdušňovací otvor. Pokud to nepřestane, hledej problém jinde. Svíčkama to nebude, to by ti blblo pořád a ne po ujetí nějaké vzdálenosti.
máš stříkačku nebo karburátor?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist