Téma: Vaha morotky vs nezne pohlavi

2.8.2009 v 16:11
Zdravim vsechny holky.
Jak se vyporadavate s vahou motorky? Vetsina jich je okolo 180kg.
Jak se manipuluje mensi holcine(170cm/60kg +- ) s takovymhle obrem? Co treba otaceni? Couvani? Nebo nedejboze zvedani?

Diky.

22.8.2009 v 20:38 | Nahoru | #61

22.8.2009 v 21:32 | Nahoru | #62

Avelina>Tyffania> To je moc hezky napsaný Ani to nemusí bejt krizovka, ale ona povedená levá zatáčka se slušným náklonem s hezkým pocitem a jen si pomyslíš na to, že ten kamión, co ho právě elegantně míjíš v protisměru si mohl o trošku víc nadjet ...

Holky tohle mi včera udělala městská doprava ve městě, pak, že jsme my prasata, ten s tím autobágem jel jak čuně, půlkou v protisměru, jedny kola "zabořený na doraz", brzdy skřípaly, já se snažím si nekoukat jen půl metru před kolo, tak jsme se v poho vešli, jen jsem si nestihla všimnout, jestli tam měl lidi. Já bych už asi hledala igelitovej pytlík

přesně s tím kamionem se mi stalo ve středu, jedu pěknou levou cca kilem a vjedu do zatáčky a tam kamion objížděl kolistu , manžel, co jel za mnou to měl z první řady, ale ustáli jsme to bez šrámu, jízdou po krajní bílé čáře- bez krajnice jen s příkopou, ale fakt jsem se lekla. Jet pomaleji, tak bych asi reagovala brzdama a v příkopě bychom i s Bedřichem skončili.
Jinak k tématu, nohy mám sice dlouhé dost (175cm) na jakékoliv moto, ale Bedřichova suchá váha je nějakých 240 kg, několikrát mi upad při manévrech na místě, ale když se toho člověk nebojí, tak zmánevruje dost.

22.8.2009 v 21:42 | Nahoru | #63
moranka> To je dobře, že to tak dopadlo. Je vidět, že jsi šikovná a že se nedáš

2 reakcí na tento příspěvek Vaha morotky vs nezne pohlavi

22.8.2009 v 21:43 | Nahoru | #64
Já teda svou motku opravdu nezvednu...každá píše "to chce se naučit fígl" ale ještě i ho nikdy nikdo pořádně nepopsal...takže dokud nebudu znát teoreticky, jak se to zvedne, těžko na to přijdu sama

22.8.2009 v 21:54 | Nahoru | #65
Sailly> Pokusím se ti vložit odkaz na vlákno, kde mi Michel poslala instruktáž, ale nevím, jak se mi to povede, jsem totiž "mooooc kikovná "
www.motorkari.cz/forum-detail/

Na téhle stránce pán zvedá motku, jako by se nechumelilo, doufám, že se mi nepodařilo najít něco jinýho, u mě by to nebylo divný

Naposledy editováno 22.08.2009 21:56:35

23.8.2009 v 09:58 | Nahoru | #66
Sailly> Ja se ty figle taky naucila casem sama, ted uz sem motorku nejak uzvedla, i kdyz lezela v prikope kolama nahoru. Ale to byl asi i adrenalin, co mi pomohl tech 200kg dostat zpatky na kola. Jinak chce to cas, ona kazda motorka je tak trochu jina, mame doma Suzu GS500 a Hondu CB450, na vahu maj tak stejne, ale s kazdou se kvuli stavbe motorky manipuluje jinak, takze to chce najit pak "ten svuj" figl.

Jinak pokud jde o manipulaci na miste, spicka jedne nohy staci na asfaltu. Jinak se muze stat, ze noha podklouzne, jezdec zastavi primo nad dirou a nedosahne ani tou spickou... Taky se ted peru s motorkou, ktera ma 230kg, je opravdu tezce ovladatelna a dosahnu z ni akorat spickama. Da se to, s motorkou si poradim sama, ale je to drina. A to nejsem zadny orezavatko, 160cm, 65kg a vahu mam ve svalech, ne speku

23.8.2009 v 21:54 | Nahoru | #67
dneska vyzkoušeno bmw r1100gs zvednuto , podle videa z odkazu na oba způsoby.
P.S. do posilovny nechodím , ale pravda je, že boxer hodně pomůže

24.8.2009 v 14:23 | Nahoru | #68
...zdravím vás děvčata na motorkách. Jak to tak tady čtu, tak řešíme celkem všechny stejný problém - váha naše a váha motorky. Já ji taky nezvednu 160/50. Motorka má asi 180. Byla jsem s přítelem na první vyjížďce a dvakrát jsem ji položila. Jednou při rozjezdu ze stopky do kopce a podruhé při dojezdu a odbočení na pravou stranu. Blbý na tom je to, že se teď bojím...

24.8.2009 v 14:25 | Nahoru | #69
Berunka-45> Beru já taky 2x..neboj strach Tě přejde..já ho pak taky měla..chce to jezdit a jezdit..

24.8.2009 v 14:40 | Nahoru | #70
...jéé, to jsi mě uklidnila...asi si pořídím něco slabšího a lehčího, mám půjčenou od přítele 500 Kawasaki.

24.8.2009 v 14:44 | Nahoru | #71
Berunka-45> já mám ninju 250r, je slabá a prý dle manži lehká, přesto jsem ji 2x položila při manipulaci na místě...předtím jsem měla malý cebro a to ani jednou..ze začátku jsem fňukala že je to těžká široká kráva, dokonce jsem jezdila na Suzuku GS 500 a zdála se mi daleko víc manipulovatelná než ninja..ale už jsme si na sebe zvykly, jsem ráda,že ji mám a hodně se stydím za to,že jsem uvažovala o prodeji..

24.8.2009 v 15:30 | Nahoru | #72

pavelcbr600>Jestli můžu drobný příspěvek, tak v nulove rychlosti mě moje honda CBR 600F položila dvakrát,jednou v sandálech jsem ji chtěl na trávě posunout a převážila mě na druhou stranu. To bylo bez šrámu a pak jsem jako trouba ji postavil na chodník jedna noha šla na silnici a jak jsem s tím nepočítal, myslel jsem že ji dám na chodník tak mě zase rozhodila a já ji neudržel. Zvedl jsem ji ale i na mě 175 cm a 85 kg to bylo dost. Ale kamarád mě radil fígl, pokud moto leží necháš tam rychlost a stočíš řidítka maximálně do zatáčky a za říditko blíž k zemi ji zvedneš a mělo by to jít úplně v pohodě.

Jestli můžu drobný příspěvek..................

nemůžeš!

24.8.2009 v 15:32 | Nahoru | #73

moranka>dneska vyzkoušeno bmw r1100gs zvednuto , podle videa z odkazu na oba způsoby.
P.S. do posilovny nechodím , ale pravda je, že boxer hodně pomůže

ženský super,kde to zkoušíte....to dojedu na benzínku a řeknu:

Ahoj chtěla bych si zkusit zvednout tvou motorku,polož mi ji tááámhle.....

24.8.2009 v 21:09 | Nahoru | #74
no já vždycky zkouším jen tu svoji a je fakt, že mi ji Petr položil na koberec před garáží, přeci jenom nemusí mít víc šrámů než je nezbytně nutné, proto ten koberec

26.8.2009 v 08:20 | Nahoru | #75
...hm, jsem ráda, že i chlap dokáže položit motorku skoro na místě ...a vůbec to není škodolibé haha

26.8.2009 v 11:30 | Nahoru | #76
Tož jsem si to video taky pouštěla, ale když jsm viděla pak tu ženskou, která to šla zkoušet a bez pomoci nezvedla, tak jsem si řekla, že těžko můžu mít víc síly, když jsem poloviční
Ale chystám se říct tatíkovi, aby byl tak hodný a položil mi mou lásku před garáž též, ale aby měl na to nervy to se mnou absolvovat, to ho budu muset asi podplatit

26.8.2009 v 12:43 | Nahoru | #77
tak ať se dílo podaří, Tvoje láska má nižší těžiště než to bmw na videu, mělo by to jít lépe.

26.8.2009 v 13:14 | Nahoru | #78
Meshi> ahoj, nedělej si s tim hlavu, zkus to moto někdě případně lehce (s nečí pomocí a povol si zrcátko) položit na trávníku a pak cvičně zvednout. uvidíš že to neni nic těžkýho. nezvedáš celou váhu motorky a už rozhodně né nikam do výšky.

Naposledy editováno 26.08.2009 13:14:59

31.8.2009 v 07:36 | Nahoru | #79
A je nejaka rada, co delat, kdyz motorka spadne kolama nahoru? Myslim treba do prikopa. To je pak mnohem vetsi fuska zvednout. Ja ty svoje teda zvednu, ale jestli treba nekdo neznate nejakou fintu na otoceni, aniz by se moto podrela nebo neco rozlamalo.

2.9.2009 v 13:49 | Nahoru | #80
Ahoj. Já dyž jsem poprvý usedla na svojí cbr tak jsem se se svýma 155cm/45kg s ní potýkala docela dost. Myslela jsem že jí přece v životě nemůžu nikam odtlačit a že jí neudržím na noze... Než jsem poprvý vyjela tak jsem hodně trénovala manipulaci s ní na místě,pro¨tože stát se může cokoliv a když to budeš potřebovat tak to nebudeš umět.. Po neceým měsíci ježdění a trénování jsem už lítala jak drak a manipulace tak ok. Dnes už nechápu jak jsem s tím mohla mít kdy problém. Tak hodně úspěšných kilometrů bez nehod a trénuj ;)

5.9.2009 v 20:28 | Nahoru | #81
Jen tak

5.9.2009 v 21:50 | Nahoru | #82

7.9.2009 v 07:25 | Nahoru | #83

Suzuveverka>JiOr> Takhle bych ji teda nezvedla Podminkou je vyklopenej policajt, na coz bych, i kdyby motka spadla na spravnou stranu, urcite zapomela

Kolik ten tvůj drobeček váží? Tu bych nezvedla taky

7.9.2009 v 07:37 | Nahoru | #84
JiOr> Jeden drobek vazi 80kg, to kdyz se mi nedari zaparkovat, tak ho poponesu, druhy dva drobci na kterych jezdim maj 180kg, zvedala sem je uz ze vsech moznych i nemoznych pozic, i padle do prikopa kolama vzhuru a nejvetsi drobek ma asi 230kg a toho sem nastesti jeste sama zvedat nemusela, snahu spadnout mel jen jednou a to sem tam nechala nohu, takze se oprel a nepad az na zem. A doufam ze ho ani nikdy zvedat sama nebudu, kdyz nam padnul v kopci kolama nahoru, meli sme dva co delat

7.9.2009 v 09:37 | Nahoru | #85
Suzuveverka> já samozřejmě myslela Dněpra hele nestraš moje má 235 (bez benzínu), to si vůbec nedokážu představit (to zvedání na kola), uf :\

Naposledy editováno 07.09.2009 09:38:21

7.9.2009 v 09:42 | Nahoru | #86
JiOr> Zalezi jak motorka padne a kde ma teziste. Mozna bych Dnepra zvedla, protoze pri normalnim lehcim padu by se oprel o padak a zustal naklonenej. Ale zkouset se mi to zatim nechce Tobe by myslim zustala opreba taky tak, navic chopper je nizouckej a ma teziste hodne dole.

7.9.2009 v 11:22 | Nahoru | #87
No sice nejsem holka, ale taky uz se mi podarilo spadnout pri stani na miste nejvetsi curinu z toho mel muj syn, kdyz jsem lezel na zemi, masina na me a volal na nej at to prijde zvednout, hold 240kg s naplnema a mokra trava dela divy :\

nemit boty s vyztuhou, mam prsty asi na kasi

Naposledy editováno 07.09.2009 20:38:26

7.9.2009 v 21:18 | Nahoru | #88
Creck> No to jsou povedeny pady... Sem takhle balancovala s motorkou, ze ktery nedosahnu na zem, kricela na brachu aby me chytil a ten se chechtal, ze nebyl schopnej udelat krok Nebo sem v garazi zapomela, ze je v podlaze odtokovej kanal a najela primo nad nej stojanem... Jo nektery veci se stavaj nejen blondynam

12.9.2009 v 12:24 | Nahoru | #89
Jo tak mě můj kamarád poradil, ať v létě parkuju motorku u práce mezi dvě zíďky, že tam na ni nepeče sluníčko. Tak jsem ji tam lupla (najela samo předkem) a v polední přestávce jsem si řekla, že si sjedu na benzinku (cca 10 min cesta pěšky tam i zpět). Tak já hérečka v kraťáscích a nátělníčku (helmu jsem měla - komický to pohled) jsem začala motorku vytlačovat ven....už jsem ji skoro měla ve správném směru, když tu najednou se mi přavážila na opačnou, pravou stranu. Chvíli jsem tam s ní bojovala (typem že jsem měla nohu zapřenou o zeď a snažila se ji přatáhnout) ale nakonec jsem to vzdala. Poměr, mých 42 kg a Hornet nějakých 198kg, nejde dohromady.....no a tak jsem ji mršku moji hold pustila na zem. Potom jsem v klidu zavolala kolegini at mi ji jde pomoct zvednout.....no sama bych to fakt nedala, ale 2 ženské v pohode....

15.9.2009 v 13:38 | Nahoru | #90
Před pár lety mi kamarádi poradili: Když ti to spadne, dojdi do nejbližší hospůdky, zaplať panáka a máš po starostech
Dodnes se mi to zdá jako nejlepší řešení....