když koupíte např. televizi a má třikrát za sebou stejnou závadu, kterou se nepodařilo v záruce odstranit, pak počtrvté dostáváte zpět peníze, nebo nový výrobek, podle toho, co si vyberete.
Nevíte náhodou, jak je to s tímto u motorek??
1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??
Já ti povím jednu věc,jsou možná hovada obchodníci,kteří si s reklamacemi nedělají hlavu a ojebávají lidi,jsou ale i zákazníci,co se snaží ojebat ten obchod. Ty jsi dle toho,co jsi psal tabulkový případ.
Já jsem nikdy nikoho ve svém obchodě neojebal! Dokonce jsem několikrát zákazníkovi vrácení věci nabídl,i přes to,že on to nechtěl. Ale když mě přijde do kšeftu svině jako ty,(sorry,ale dle tvé USA story svině jsi),letí,jak nakopnutá bandaska!
U lidí jako jsi ty ani nechci,aby u mě nakupovali.
Onehdy jsem takového jednoho měl. Ve zlosti,že se mu zasekla u pračky dvířka tu pračku rozmlátil,svému tatovi vyhrožoval,že ho zastřelí,protože nesehnal opraváře do 24 hodin. Když se mě ptal,jestli prodávám pračky,tak jsem mu řekl,že ne. Takový hovado ve svém kšeftě vidět nechci.
Naposledy editováno 18.07.2009 23:02:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??
C.J.: Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!
Já měl za to, že u nás se záruční doba prodloužila z jednoho na dva roky právě kvůli souladu s EU. A třeba tady píšou
"Od roku 2002 platí ve všech členských zemích EU záruční doba na spotřební zboží minimálně v délce dva roky, což dává spotřebitelům dostatečnou jistotu při jeho nákupech na celém vnitřním trhu."
A tady to potvrzují: "Na veškeré spotřební zboží prodané v EU se vztahuje minimální dvouletá záruční doba."
Takže se nějakého zkrácení záruky z důvodu přizpůsobení pravidlům EU asi nedočkáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??
A ty jso mozna dobry obchodnik ale i presto bych si na zaklade toho jak se mnou mluvis od tebe nekoupil nikdy nic.
Nejde o to co clovek vyuzil ve stavu nouze,ale o to,jak by se choval pripadne chova,pokud ma moznost si v klidu beze strachu,ze se bude muset s nejakym majitelem obchodu jako jsi ty(mozna nejsi) dohadovat o reklamaci, cokoliv koupit.Americanum toto odpada.Mimochodem,3 mesice na vraceni ma treba OK a makro a zatim jsem jim tam vracel jen to,co meli nekde jinde o nekolik tisic levnejsi a ja to pozde zjistil.
1100Virago>C.J.: Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!
Já měl za to, že u nás se záruční doba prodloužila z jednoho na dva roky právě kvůli souladu s EU. A třeba tady píšou
"Od roku 2002 platí ve všech členských zemích EU záruční doba na spotřební zboží minimálně v délce dva roky, což dává spotřebitelům dostatečnou jistotu při jeho nákupech na celém vnitřním trhu."
A tady to potvrzují: "Na veškeré spotřební zboží prodané v EU se vztahuje minimální dvouletá záruční doba."
Takže se nějakého zkrácení záruky z důvodu přizpůsobení pravidlům EU asi nedočkáš.
taky to tak vidím, EU kvůli "blahu" spotřebitelů zakáže ohnuté oharky a pak ti bude zkracovat záruku? nevim, nevim
Pokud je reklamace oprávněná,rád lidem jdu na ruku. Onehdy zrovna jsem zákazníkovi zařídil záruku 6 týdnů po skončení záruční doby. Nemusel jsem,ale chtěl jsem.
Před dvěma roky se 70 leté paní 7 měsíců po záruce urval čep bubnu a zničilo to půl pračky,taky jsem jí sám,o své iniciativitě zařídil,že jí výrobce zaplatil 90% opravy. Se mnou problém s reklamacema nikdo nemá a nikdy neměl,ale to,co píšeš ty,nemá s reklamacema nic společného. To je prachsprostá zlodějina a ojebávání! Je to stejné,jako když ti oprávněnou reklamaci odmítne prodejce. Akorát z druhé strany. Na každou svini se vaří voda...
Jen otázka- když jsi tak dobrý v reklamačních řízeních,tak předpokládám,že si na jaře koupíš novou motorku,a na podzim ji vracíš,ne? A na dalším jaře za vrácené peníze bereš nový model ne? Důvod k vrácení si vždycky najdeš počítám. Třeba to,že Tonda ji koupil o 600kč levněji jinde,nebo že Pepík dává Brno o 3 vteřiny rychleji na jiné značce a ty ji chceš taky,nebo že se stěhuješ do Ameriky a nemůžeš si ji vzít s sebou,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??
1100Virago> V německu an elektroniku vždy byla záruka 12 nebo na některé značky i 6 měsíců, to samé platilo ve Francii. Jestl ise něco změnilo az poslední dva roky, nevím.. V EU se prodlužuje záruka na dva roky u některého zboží, hlavně spotřební, zboží na zakázku a dokonce se zvyšuje záruka na prodej staršího. Poslední školení ohledně spotřebitelských práv jsem měl cca před rokem, tam nam šlolitelé vysvětlovali rozpor mezi našim zákoníkem a právy v EU, no i mě se to teda ze strany prodejce líbilo.. Mě skutečně přijdou naše zákoný absolutně absordní, jeden příklad - zákazník se před 23měsíci koupil USB disk 8GB, který tehdy stál 4000,- Jednotlivé mnodely usb disku se vyrábí cca 6 měsíců, zákazníkovi se po 23 měsicích pokazí, přijde ho reklamovat, stejný disk se už ale 18 měsíců nedělá, takže výměna za stejný ksu není možná a já mu dle našich geniálních zákonů musím vypaltit peníze 4000,- ačkoliv dnes stejná kapacita stojí 400,- !!!
Spousta lidí si myslí, že obchodníci schválně dělají naschvály a nevrací peníze, aby na tom "rýžovali" a odrbávali zákazníky, ale co si myslíte, že s tím diskem, který mě prodejce stál před dvěma roky 3900,- udělám? Pošlu ho na reklamaci k dodavateli, ale ten se už nemusí řídit Obč. zákoníkem jako já k zákazníkovi, ale řídí se ke mě Obch. zákoníkem a tudíž mi logicky nevrátí 3900,- které jsem za dsik dal, ale vymění mi jej za jiný 4GB disk.. Z čehož obchodníkoví vzniká kráná čistá ztráta 3500,- jen jednom debilním USB disku.. protože máme takhle debilní zákony a já skutečně doufám, že v EU má někdo více rozumu než naši zákonodárci a tohleto už mají vyřešeno jinak.
Kdyby slo o vec, ktera stoji vice nez 5000 a musel bych resit nejake funkcni problemy a dosel bych do obchodu kde pracuje takovy CJ a zacal mi motat hlavu tím, ze je to uz opotrebovane a je to moje chyba, ze se to pokazilo tak bych byl pekne nasranej.
Doufam, ze nikdy takove veci resit nebudu a jestli jo a bude se ke mne chovat jako CJ s takovym pristupem tak to jde resit i jinou cestou nez jen soudni.
Podnikatele se snazi hodne ojebavat spotrebitele a i naopak to funguje, ale urcite se stane hodnekrat, ze clovek dojde s pravem na svoji strane a borec mu rekne mas smulu obrat se na soud a ty nic nemuzes udelat, protoze vi ze soud rekne, dejte slevu atd tak je lepsi se na to vysrat a nez se soudit. Je lehci dat ty penize lidem, kteri dokazou poradne okorenit zivot a pomuzou tak i jinym lidem aby tihle hajzli se na veci divali objektivne. Ne jen stylem kdyz se mi nelibi reknu je to opotrebene a konec