paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XV/XVS, 1600/1700
22.5.2009 v 21:15
Ahoj, dobry den.
Tak se pokoukavam po databazich motorek na cruisery znacky Yamahy a zacinam v tom mit docela velkej zmatek
Potreboval bych trochu osvitit, protoze se mi ztraci rozdily mezi nekterymi pojmy.
Tak asi takhle.. Koukam na XV1600 Wild Star, XV 1700 Wild Star a uz tu mam nejake nesrovnalosti. Proto bych mel nekolik dotazu..
1. Jaky je rozdil mezi XV a XVS ?
2. Jak je mozne, ze jen zde v databazi moto jsou XV1600 s vykonem 46 kW - 70 kW (nejcasteji 46 a 63 kW). Tenhle bod me obzvlast zajima, protoze rozdil je dost razantni. Cim je to zpusobeno?
3. Co se tyce XV 1700 Wild Star, na strankach Yamahy jsem ani tuto moto nenasel, vzdy jen Warrior takze by me zajimalo, proc ji moc nevidet..

No a pokud jsem spravne vydedukoval, tak 1600 ma karburator a 1700 strikacku? Pokud se mylim, tak me opravte.
Dekuju za objasneni a vas cas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.7.2009 v 09:50 | Nahoru | #61
PetrXX>

...tak teď už vím proč je TO lepší jak wilda... děda měl taky něco takovýho a ono se na tom nemuselo řadit,sakra jak se to jmenovalo .... že by Babetor ???

XV/XVS, 1600/1700

24.7.2009 v 10:22 | Nahoru | #62
slysim stekani divokych poustnich lisek :D
fenci tusim se jmenuji :D

panove... verte nebo ne... Wildove jsou super stroje... jsou to takovi tatinkove Warrioru :D



PetrXX> jinak ja bych nechal sever na pristi rok...

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.7.2009 v 11:52 | Nahoru | #63

jiri.nikl>PetrXX>

...tak teď už vím proč je TO lepší jak wilda... děda měl taky něco takovýho a ono se na tom nemuselo řadit,sakra jak se to jmenovalo .... že by Babetor ???



Jojo, to si pamatuju.. byl to hrozně oblíbený stroj, skalní bikeři tomu dodnes pro legendární řazení říkají Warriátor.. japonci se toho chytli a spáchali tvrdší verzi s mírně zkráceným názvem Warrior, hlavně skrz to dlouhý "á" by prý nebylo marketingově nic moc

2 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

18.8.2009 v 23:15 | Nahoru | #64
Čau.Mám Wildstar XV1600 (r.v. 12.2002) již rok a zatím samá chvála.Co mě ale nemile překvapilo, byly vibrace.Po krátkém čase jsem zjistil,že se dá jezdit i bez vibrací (nebo spíše s minimálními – dvouválec je prostě dvouválec).Koupil jsem ho v naprosto perfektním stavu (všichni si mysleli,že je nový),najeto skutečných 9.600 km,výbava Silverado + mnoho extra,originál stav bez úprav a oprav.Jediná "oprava" byla provedena v Yamaze v Německu,a to preventivní výměna části převodovky v rámci svolávací akce (na konci čísla za hvězdičkou je vyražen důlek,je to způsob označení této opravy v Německu,mám to potvrzené přímo z Yamahy v Německu,kde oprava proběhla).S originál výfukama a sáním jsem jezdil do 5 litrů.Pak jsem dal výfuky V&H clasic II a vzduchovou vložku K&N,poladil jsem karburátor bez výměny dílů,vyřadil AIS.Výkon (hlavně krouťák) šel znatelně nahoru a spotřeba zůstala stejná.Jediné co je pravda je,že ten "zvouček" z výfuků není na dlouhé cestování a těm za mnou se údajně "klepe rypák",když za to vezmu.Teď tam mám sání Kuryakyn Hypercharger Pro-R včetně JET-kitu dodaného s Hyperchargerem.Výkon je neuvěřitelný (trhá to od řidítek),spotřebu zatím nemám změřenou (při využívání výkonu bude zřejmě vyšší),ještě dolaďuji nastavení karburátoru.Pokud budu výkon opravdu využívat na plno,budu muset dát výkonější spojku,originální to nezvládne (při plném plynu na 4-ku a 5-ku proklouzne).S výfukama jsem si poradil,jsem schopný je do 5-ti minut bez rozebírání ztlumit v cca 6 variantách (skoro až na úrověň originálů - paráda je jedna věc a dlouhá cesta druhá).Jediné co mi vadí,je občasné střelení do sání při "hraní si" s plynem z volnoběhu (rychlé přidání několikrát za sebou),dělají to i nové motorky,prý to nemají rády (náhle ochuzená směs).Trochu to zhoršují i otevřené výfuky.Celkově jsem si s naladěním vyhrál a stane se to jen vyjímečně,úplně odstranit se mi to ale zatím nepovedlo.Wildstara můžu celkově vřele doporučit - super svezení,ohromný zátah už odspodu,super spotřeba,honosný vzhled,pořádná velikost,možnost přestavování a doplňků.Pokud však chcete často jezdit nad 120 km/hoď,tak byste si to měli pořádně rozmyslet.Není to tím,že by tak rychle nejel,je to o vibracích,které tam pak prostě jsou a v kombinaci s hlučnými laďáky je to ještě o hluku a „dunění makovice“.Ve své podstatě je to motorka k pohodové jízdě a „kochání se“,moje požadavky splnila na 120%.Kdo však chce jezdit po dálnicích,měl by si koupit něco jiného.Vzal jsem to trochu zeširoka,snad to někomu pomůže.Jsou to mé názory a v případě zájmu se rád podělím i o své znalosti a zkušenosti,ale rád si poslechnu i vaše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 10:00 | Nahoru | #65
DragonDrak> nahoď photo tvého moto!

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 10:05 | Nahoru | #66

PetrXX>DragonDrak> nahoď photo tvého moto!



Tak pod to se podepisuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 10:16 | Nahoru | #67
DragonDrak>

Hergot draku,si se teda rozepsal a já myslel ,že jsem tak ujetej jenom já
Můžeš mrknout ke mě do profilu,taky jsem si udělal takový malý SILVERADO,akorát jsem to neměl koupený už v základu ale bohužel tvrdě dokoupit extra a něco tam taky o něm píšu.Ale co jsem ti chtěl hlavně říct,zajímal by mne tvůj zlepšovák na Vance na uklidnění a hlavně k těm vibracím,nesváděl bych vibrace jen na dvouvál,dle mých zkušeností to z velké části dělá NEVYVÁŽENÍ kol !!!! šáhni si do svědomí jestli jsi to někdy dělal?!
Můžu za sebe říct,že jsem to nechal vyvážit aniž bych měnil gumy,prostě jen tak vyvážit kvůli dobrému pocitu ,že to mám,a bylo neuvěřitelný co se s tou motorkou stalo !!!! Nádherně se právě v té rychlosti okolo 120 uklidnila a ty obrovské vibrace jak říkáš byly ty tam,stálo to za to a nemělo to chybu !!!! Setkal jsem se totiž s názorem v pneu servisu,že to není třeba,že vyvažují jen silniční mášy ale chyba lávky !!! Bylo to fakt úžasný a navíc v kombinaci s generálkou předních tlumičů to byla prostě peckááá,bylo jedno jestli jsem jel 100 nebo 140,bylo to skoro stejné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 13:07 | Nahoru | #68

jiri.nikl>DragonDrak>....nesváděl bych vibrace jen na dvouvál,dle mých zkušeností to z velké části dělá NEVYVÁŽENÍ kol !!!!



Má pravdu předseda.
Můj Wilík příjemně vibruje ve spodních otáčkách, pak vůbec. Kolem 140 mi vadí jen ten ukrutný vítr vibrace ve vyšších rychlostech nulové.

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

19.8.2009 v 13:42 | Nahoru | #69

PetrXX>Má pravdu předseda.
Můj Wilík příjemně vibruje ve spodních otáčkách, pak vůbec. Kolem 140 mi vadí jen ten ukrutný vítr vibrace ve vyšších rychlostech nulové.


jojo díky za souhlas,a ten vítr to bude to pravé ořechové,už pár měsíců si užívám pěkně jízdu na svý hvězdě bez plexi,jak já říkám na "TERMINÁTORA" a tak jsem si na to zvyknul,že jsem plexi pověsil na hřebík,je to peckáááááá a taky konečně mi začala belina pořádně větrat !!!!

XV/XVS, 1600/1700

21.8.2009 v 23:23 | Nahoru | #70
Čau.Jsem rád,že jsem se nerozepisoval zbytečně.Fotky dodám koncem týdne,jak budu mít volnější chvilku.Ve svém příspěvku jsem nepsal o obrovských vibracích,ale o vibracích.Přesedlal jsem ze 4-válců (400 a 550 4-válec řadový,750 4-válec do V),z toho také pramení to,co jsem psal.Kola jsem nenechával vyvažovat (možná bych měl,Emil (Wildstar) má najeto celkem 14.500 km,gumy jsou původní),když ale vymáčknu spojku,tak vibrace nejsou.Plotny u řidiče jsou odpružené,výrobce určitě ví proč.U mě vidím problém hodně ve výfucích,kupoval jsem Clasic II právě proto,že jsou nejtišší co V&H nabízí,přesto si myslím,že nejsou na vyšší rychlosti (spíše otáčky) a delší cesty (laďák je prostě laďák),je to až nepříjemné nad 130 km/h (je to ale otázka vkusu!).Od doby co je mohu ztišovat,je to jiné kafe.Co se týče samotného ztišení výfuků,napíši to podrobněji,přidám i fotky a popis,ale vydržte do konce týdne,teď opravdu nemám tolik času.Momentálně pracuji na Air/Fuel ratio měřáku (poměr vzduch/palivo - bohatost směsi) a výfukové redukci k použití lambda sondy,ze které měřák bude odečítat.Výkon,průběh,krouťák,spotřeba,výdrž motoru (mimochodem u nás chlap má najeto již 215.000 km,na 150.000 km měnil preventivně řemen!!!) je právě o bohatosti.Špatně seřízená směs vede k poškození ventilů,pístů (moc chudá - přehřívání) nebo naopak k zakarbonování a znatelné ztrátě výkonu (moc bohatá).Filtr Hypercharger k seřízení potřebuje motorovou brzdu s náporovým sáním,tu však všude nemají a navíc mám problém s dáváním čehokoliv kamkoliv do servisů,prostě nemám důvěru (je to na dlouhé povídání,třeba někdy jindy).Proto jsem se rozhodl udělat si měřák a seřídit si to přesně tak jak to má být,a ne jen podle zvuku,reakcí,zkušebních jízd,barvy svíček,spotřeby.Během tohoto psaní jsem měřák zkalibroval a začátkem týdne chci doladit karburátor dle svých představ.Dám zprávu včetně fotek,pokusím se co nejdříve.

2 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

24.8.2009 v 21:09 | Nahoru | #71
Hoj hoj, omlouvam se, ze vam do toho skacu, ale na predesle strance byla zminka o nabijecce Ultimate, chtel jsem se zeptat, protoze se na to ted divam na net, to musi byt nejaka specialni Ultimate nabijecka na gelovky? Protoze treba u Ultimate 4 je na spouste strankach napsano, ze se jedna o nabijecku na olovene clanky..

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.8.2009 v 21:58 | Nahoru | #72
moogr: I gelovka je jen jiná forma olověného článku. A s nějvětší pravděpodobností stejně gelovku nemáš - jen rounový kyselinový bezúdržbový akumulátor, kterému prodejci s oblibou říkají "gelovka", protože to zní vznešeně a draze.

XV/XVS, 1600/1700

24.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #73

Tady je to docela pěkně natočený a neva ,že v jiném jazyce.

Naposledy editováno 24.08.2009 22:16:04

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.8.2009 v 22:10 | Nahoru | #74
moogr>
mno nebyla řeč náhodou o OPTIMATE ? a ne ultimate každopádně já sice mám trojku ale to nevadí,faktem zůstává,že i čtyřka je určená pro GELOVKY ale hravě si poradí i s ostatními akumulátory všech druhů !!!! klidně i do aut,jen jí to samozřejmě pak trvá déle ale to není žádný problém.
howg
Tady je to spolehlivé a možno i zde objednat,tak mrkni na odkaz:
K1400

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

24.8.2009 v 22:58 | Nahoru | #75
Jo, Optimate , ja to jen pri psani popletl. Baterii mam presne tuto:
www.baterie-shop.cz/yuasa-gelova-18ah-12v-ytx20lbs-p-992.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 10:23 | Nahoru | #76
moogr: A co jsem říkal To NENÍ gelovka, jen to tak prodejce nazval.
Podle stránky Yuasa batteries je to "maintenance free", čili bezúdržbová. O gelu ani slůvko. a tady potvrzují, že se jedná o AGM technologii, kdy je normální kyselina nasáklá v rounu ze skelné vaty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 10:41 | Nahoru | #77

1100Virago>moogr: A co jsem říkal To NENÍ gelovka, jen to tak prodejce nazval.
Podle stránky Yuasa batteries je to "maintenance free", čili bezúdržbová. O gelu ani slůvko. a tady potvrzují, že se jedná o AGM technologii, kdy je normální kyselina nasáklá v rounu ze skelné vaty.



Tam co to potvrzují to ale vypadá na jiného výrobce,jestli se nemýlím ,a když jsme tedy u toho,znáš tedy nějakou,která je dle názvu i obsahu na 100 proc gelová ?

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 12:19 | Nahoru | #78
jiri.nikl: Je to jiný výrobce, ale baterie se shodným označením musejí být kompatibilní rozměry i technologií.
Pravou gelovku z hlavy neřeknu, ale jednou tu kdosi dával odkaz na svou a opravdu ji měl. Byla to nějaká kroska - tam to má asi nejvíc opodstatnění, protože nejsou nároky na vysoký výkon baterie (ta může být menší a tím pádem cena není tak drastická), zato je nárok na nerozbitnost a nerozlitelnost.
Jo, a jednu pravou gelovku bych možná dohledal ve skříni, je z UPS zdroje k serveru a po pár letech pukla Ještě jsem ji nestihnul odevzdat k likvidaci.

XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 13:40 | Nahoru | #79
Je zvlastni, ze se mi to nedari nabit normalni nabijeckou, ukaze to treba, ze je kapacita pod pulku a za pet minut hlasi plnou. Proto jsem predpokladal, ze v tom bude hacek a bude se to muset nabijet jinym zpusobem, do toho na spouste stranek pisou, ze je to gelovka, tak jsem nejak myslel, ze tim padem je potreba nabijecka, co zvladne i gelovku. No aspon ted uz vim :\

XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 13:53 | Nahoru | #80
a to mas uz tu nove koupenou nebo tu původní,kdybys mel tu starou tak bych ji rozbil a videl bych,
...... No a ještě je tu takova varianta jestli jich je většina jen nejaka pojebana vata s kyselinou tak právě pro ni treba bude nutna ta pulzni nabijecka Optimate,protože ja to s ni taky nabijim a normální nabijeckou je to jak rikas.... Na h....

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 16:27 | Nahoru | #81
Rozbijet se nebude, teda doufam , je to ta stara, Optimate je na ceste Jestli se to nerozjede, tak uz se z toho vazne letos asi financne po*eru. Motorka, na posledni chvili Spanelsko, pri stanovani mi navlhlo pda za 16 tis., zubar... jen se to ted na me zene . A to jsem mel v planu jeste papiry a nove bryle do prace..

Kdybych nebyl optimista, uz bych tu nebyl

Naposledy editováno 25.08.2009 16:32:12

XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 16:43 | Nahoru | #82
......no je videt ,že to nepostihlo žádnýho chudáka,když jsi to všechno ustál
Tak doufám,že se to rozjede,což nepochybuji,že se to zde určitě dozvíme

XV/XVS, 1600/1700

25.8.2009 v 16:54 | Nahoru | #83
Motorka je samozrejme na splatky, takovej geroj zase nejsem . Jinak ale nepochybujes spravne hned, jak to bude doma, vysledek se dozvite, nemuzu riskovat, aby mel nekdo spatny spani, protoze by nevedel konec tehle lapalie s mou baterii

Naposledy editováno 25.08.2009 16:58:13

XV/XVS, 1600/1700

27.8.2009 v 16:17 | Nahoru | #84
No tak Optimate uz mam, ale asi si budu muset nekolik hodin dokola cist navod Nevim no, uz jsem to zapojil, myslel jsem, ze je baterka v riti, hned jak jsem to zapojil, naskocilo nabiti (prej indikace plneho nabiti), zadny ozivovani se nekonalo, ted jsem k tomu prisel po pul hodine a nabijeci ledka sviti, pak zablika, indikator proudu (tri ledy pod sebou) si to rozsviti odspodu nahoru a pak zas sviti oranzova ledka nabiti a tak to dela po par sekundach porad dokola Prej to blikani je overeni nabiti, coz mi pripada divny, aby ta baterka byla nabita. Uvidime. Zatim jsem to nechal blbnout.

Naposledy editováno 27.08.2009 16:20:33

XV/XVS, 1600/1700

27.8.2009 v 18:29 | Nahoru | #85
A je to, po nejake dobe naskocil test a jsou tam tri lediody - cervena, zluta a zelena, ze zacatku par minut blikala zelena, pak zelena se zlutou, pak zluta normalne blikala a zelena vzdy jen na zlomek sekundy blikla a ted uz blika jen zluta a v navodu je neco ve stylu - vymenit.

Edit: Ok, tak ted uz sviti testovaci zluta a indikator napeti pospolu, takze asi zkratovanej clanek, jeste ze kradu a mam tolik penez po baraku uaaaa

Naposledy editováno 27.08.2009 19:04:22

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

27.8.2009 v 19:28 | Nahoru | #86
Hele, jake jsou zkusenosti s typy? Jsou tam nejake rozdily? Co kdybych si nekoupil yuasu za 2700 ale treba toto? www.motoobchod.cz/baterie-a-nabijecky/baterie/24296-2/ytx20l-bs nebo rsformoto.cz/motoshopvyskov/eshop/13-Baterie/0/5/792-Baterie-YTX20L-BS
Jestli jsou tam velky rozdily v kvalite a mam se bat, ze je velka sance, ze to dlouho nevydrzi, nebo je to temer jedno?

Naposledy editováno 27.08.2009 19:31:21

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

27.8.2009 v 22:15 | Nahoru | #87
moogr> zvykni si ,ze nemas motorku z činy za 19.990,- ,a take na to ze to prostě něco stojí a ojebat něco na tvem stroji se ti dříve ci pozdeji vrátí a to vetsinou ve zlem,ja bych koupil co tam patri a pri cene motorky je litr rozdilu opravdu prkotina a hlavně mam jistotu ze tam mam co tam ma byt,takhle podobne me ojebali v servisu a to údajně v mem zajmu abych to pry nemel tak drahe,dali mi repliky prednich desticek co tam pry běžně davaji, ja pak jel do alp a tam pri ceste dolů mi to prestalo brzdit, to bylo prekvapko ....,nic peknyho ,obzvlaste kdyz tu trasu jsem jel po nekolikate, ale s origo deskama bez problemu. Az kdyz jsem se povedel v servisu co se stalo, vylezlo z nich proč ....
někdo by mohl rict ze to je jen baterka, ale ja myslim ze ta je jedna z nej věci na ktery se musis spolehnout !!!
muj názor tedy znas ;)

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

27.8.2009 v 22:30 | Nahoru | #88
moogr> abych nezapomnel,nezapomen vykuchat tu baterku at vime co tam je za sracky kdyz ji nazyvaji "gelovka"

XV/XVS, 1600/1700

27.8.2009 v 23:08 | Nahoru | #89
no on uz ten litr ted prkotina moc neni , ale premluvil jsi me. Kdyz budete hodni, az mi prijde baterie, tu starou zkusim zkuchnout, ale jeste nic neslibuju . Hodila by se do nahrady, trochu nabit se da a jednou se s tim nastartovat da, nesmi to ale chcipnout, podruhy uz to nejde . Ale moc si neslibujte, na dost inet shopech je napsano, ze se to prodava s kapsli elektrolitu, jejiz obsah se nalije do baterie a necha 40 minut otevreny kvuli reakcim, takze moc s gelem nepocitam

Naposledy editováno 27.08.2009 23:13:05

XV/XVS, 1600/1700

30.8.2009 v 11:04 | Nahoru | #90
Tak jsem vložil dvě fotky do svého profilu,ostatní doplním snad brzy.Co se týče utlumení výfuků V&H Classic II:
-po vyndání vložek jsem kolem udělal nerezovou "klec" - meziprostor
-do vložek jsem zašrouboval nerezovou tyč se závitem přesně uprostřed vložek
-celou vložku jsem obalil skelnou vatou do výfuků
Do závitu teď můžu zvenku šroubovat podložky (šroubem 4mm nerez) od cca 6 do 30mm.V závislosti na velikosti podložky,plyny jdou přímo ven,nebo z části musí projít meziprostorem,kde se utlumí.Čím větší podložka,tím tišší výfuky.Meziprostor je nutný,bez něj by byl znemožněn plynulý tok výfukových plynů.Dá se to udělat i do jiných výfuků,je ale potřeba mít vyndávací vložky.Fotky dodám večer (doufám,že to stihnu).

Naposledy editováno 30.08.2009 18:13:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuk cobra Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 Warrior, Yam... petrscz 0 6.8.2024 v 14:32 petrscz
Motor zdechnul, ozývá se drnčení a ... Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 WildStar ZaFr 11 20.6.2024 v 20:06 MartinXL650V
Yamaha wildstar nejde startovat Yamaha XV 1600 WildStar Plankton 7 20.6.2024 v 07:48 Mašer.
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar georges63 4 30.5.2024 v 14:18 georges63
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1


TOPlist