Tak se pokoukavam po databazich motorek na cruisery znacky Yamahy a zacinam v tom mit docela velkej zmatek
Potreboval bych trochu osvitit, protoze se mi ztraci rozdily mezi nekterymi pojmy.
Tak asi takhle.. Koukam na XV1600 Wild Star, XV 1700 Wild Star a uz tu mam nejake nesrovnalosti. Proto bych mel nekolik dotazu..
1. Jaky je rozdil mezi XV a XVS ?
2. Jak je mozne, ze jen zde v databazi moto jsou XV1600 s vykonem 46 kW - 70 kW (nejcasteji 46 a 63 kW). Tenhle bod me obzvlast zajima, protoze rozdil je dost razantni. Cim je to zpusobeno?
3. Co se tyce XV 1700 Wild Star, na strankach Yamahy jsem ani tuto moto nenasel, vzdy jen Warrior takze by me zajimalo, proc ji moc nevidet..
No a pokud jsem spravne vydedukoval, tak 1600 ma karburator a 1700 strikacku? Pokud se mylim, tak me opravte.
Dekuju za objasneni a vas cas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700
...tak teď už vím proč je TO lepší jak wilda... děda měl taky něco takovýho a ono se na tom nemuselo řadit,sakra jak se to jmenovalo .... že by Babetor ???
jiri.nikl>PetrXX>
...tak teď už vím proč je TO lepší jak wilda... děda měl taky něco takovýho a ono se na tom nemuselo řadit,sakra jak se to jmenovalo .... že by Babetor ???
Jojo, to si pamatuju.. byl to hrozně oblíbený stroj, skalní bikeři tomu dodnes pro legendární řazení říkají Warriátor.. japonci se toho chytli a spáchali tvrdší verzi s mírně zkráceným názvem Warrior, hlavně skrz to dlouhý "á" by prý nebylo marketingově nic moc
2 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700
Hergot draku,si se teda rozepsal a já myslel ,že jsem tak ujetej jenom já
Můžeš mrknout ke mě do profilu,taky jsem si udělal takový malý SILVERADO,akorát jsem to neměl koupený už v základu ale bohužel tvrdě dokoupit extra a něco tam taky o něm píšu.Ale co jsem ti chtěl hlavně říct,zajímal by mne tvůj zlepšovák na Vance na uklidnění a hlavně k těm vibracím,nesváděl bych vibrace jen na dvouvál,dle mých zkušeností to z velké části dělá NEVYVÁŽENÍ kol !!!! šáhni si do svědomí jestli jsi to někdy dělal?!
Můžu za sebe říct,že jsem to nechal vyvážit aniž bych měnil gumy,prostě jen tak vyvážit kvůli dobrému pocitu ,že to mám,a bylo neuvěřitelný co se s tou motorkou stalo !!!! Nádherně se právě v té rychlosti okolo 120 uklidnila a ty obrovské vibrace jak říkáš byly ty tam,stálo to za to a nemělo to chybu !!!! Setkal jsem se totiž s názorem v pneu servisu,že to není třeba,že vyvažují jen silniční mášy ale chyba lávky !!! Bylo to fakt úžasný a navíc v kombinaci s generálkou předních tlumičů to byla prostě peckááá,bylo jedno jestli jsem jel 100 nebo 140,bylo to skoro stejné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700
jiri.nikl>DragonDrak>....nesváděl bych vibrace jen na dvouvál,dle mých zkušeností to z velké části dělá NEVYVÁŽENÍ kol !!!!
Má pravdu předseda.
Můj Wilík příjemně vibruje ve spodních otáčkách, pak vůbec. Kolem 140 mi vadí jen ten ukrutný vítr vibrace ve vyšších rychlostech nulové.
PetrXX>Má pravdu předseda.
Můj Wilík příjemně vibruje ve spodních otáčkách, pak vůbec. Kolem 140 mi vadí jen ten ukrutný vítr vibrace ve vyšších rychlostech nulové.
jojo díky za souhlas,a ten vítr to bude to pravé ořechové,už pár měsíců si užívám pěkně jízdu na svý hvězdě bez plexi,jak já říkám na "TERMINÁTORA" a tak jsem si na to zvyknul,že jsem plexi pověsil na hřebík,je to peckáááááá a taky konečně mi začala belina pořádně větrat !!!!
2 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700
mno nebyla řeč náhodou o OPTIMATE ? a ne ultimate každopádně já sice mám trojku ale to nevadí,faktem zůstává,že i čtyřka je určená pro GELOVKY ale hravě si poradí i s ostatními akumulátory všech druhů !!!! klidně i do aut,jen jí to samozřejmě pak trvá déle ale to není žádný problém.
howg
Tady je to spolehlivé a možno i zde objednat,tak mrkni na odkaz:
K1400
1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700
www.baterie-shop.cz/yuasa-gelova-18ah-12v-ytx20lbs-p-992.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700
Podle stránky Yuasa batteries je to "maintenance free", čili bezúdržbová. O gelu ani slůvko. a tady potvrzují, že se jedná o AGM technologii, kdy je normální kyselina nasáklá v rounu ze skelné vaty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700
1100Virago>moogr: A co jsem říkal To NENÍ gelovka, jen to tak prodejce nazval.
Podle stránky Yuasa batteries je to "maintenance free", čili bezúdržbová. O gelu ani slůvko. a tady potvrzují, že se jedná o AGM technologii, kdy je normální kyselina nasáklá v rounu ze skelné vaty.
Tam co to potvrzují to ale vypadá na jiného výrobce,jestli se nemýlím ,a když jsme tedy u toho,znáš tedy nějakou,která je dle názvu i obsahu na 100 proc gelová ?
Pravou gelovku z hlavy neřeknu, ale jednou tu kdosi dával odkaz na svou a opravdu ji měl. Byla to nějaká kroska - tam to má asi nejvíc opodstatnění, protože nejsou nároky na vysoký výkon baterie (ta může být menší a tím pádem cena není tak drastická), zato je nárok na nerozbitnost a nerozlitelnost.
Jo, a jednu pravou gelovku bych možná dohledal ve skříni, je z UPS zdroje k serveru a po pár letech pukla Ještě jsem ji nestihnul odevzdat k likvidaci.
...... No a ještě je tu takova varianta jestli jich je většina jen nejaka pojebana vata s kyselinou tak právě pro ni treba bude nutna ta pulzni nabijecka Optimate,protože ja to s ni taky nabijim a normální nabijeckou je to jak rikas.... Na h....
1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700
Kdybych nebyl optimista, uz bych tu nebyl
Naposledy editováno 25.08.2009 16:32:12
Naposledy editováno 25.08.2009 16:58:13
Naposledy editováno 27.08.2009 16:20:33
Edit: Ok, tak ted uz sviti testovaci zluta a indikator napeti pospolu, takze asi zkratovanej clanek, jeste ze kradu a mam tolik penez po baraku uaaaa
Naposledy editováno 27.08.2009 19:04:22
1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700
Jestli jsou tam velky rozdily v kvalite a mam se bat, ze je velka sance, ze to dlouho nevydrzi, nebo je to temer jedno?
Naposledy editováno 27.08.2009 19:31:21
někdo by mohl rict ze to je jen baterka, ale ja myslim ze ta je jedna z nej věci na ktery se musis spolehnout !!!
muj názor tedy znas ;)
Naposledy editováno 27.08.2009 23:13:05
-po vyndání vložek jsem kolem udělal nerezovou "klec" - meziprostor
-do vložek jsem zašrouboval nerezovou tyč se závitem přesně uprostřed vložek
-celou vložku jsem obalil skelnou vatou do výfuků
Do závitu teď můžu zvenku šroubovat podložky (šroubem 4mm nerez) od cca 6 do 30mm.V závislosti na velikosti podložky,plyny jdou přímo ven,nebo z části musí projít meziprostorem,kde se utlumí.Čím větší podložka,tím tišší výfuky.Meziprostor je nutný,bez něj by byl znemožněn plynulý tok výfukových plynů.Dá se to udělat i do jiných výfuků,je ale potřeba mít vyndávací vložky.Fotky dodám večer (doufám,že to stihnu).
Naposledy editováno 30.08.2009 18:13:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk cobra Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 Warrior, Yam... | petrscz | 0 | 6.8.2024 v 14:32 petrscz |
Motor zdechnul, ozývá se drnčení a ... Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 WildStar | ZaFr | 11 | 20.6.2024 v 20:06 MartinXL650V |
Yamaha wildstar nejde startovat Yamaha XV 1600 WildStar | Plankton | 7 | 20.6.2024 v 07:48 Mašer. |
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar | georges63 | 4 | 30.5.2024 v 14:18 georges63 |
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar | čáslava | 2 | 11.4.2024 v 17:58 ja1 |