globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plameny a střílení z výfuku
17.1.2009 v 10:01
Koupil jsem včera TLR, zvuk je brutalita i na volnoběh a mě to tak stačí. po otočení plynem to vytřelí jak z děla a za výfukem si můžu opéct klobásku :) což je na sídlišti dost na hovno a na cestování taky . jak to odstranit ? vzadu mám otevřený Tenaxy. Nechci aby to střílelo a plameny taky pryč. děkuji za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 17:55 | Nahoru | #61
Bubrak ZX10R> Tak to nevím ,ale chudá směs dokáže propálit i píst vlivem teploty a taky ventily, snad to tak extrémně nedopadne, viděl jsem to jen u závodu dragsterů, ale tam to spíš zavinilo špatně nastavený NOS s benzinem. Každopádně to má asi vliv na výplach motoru. Jinak stříkačka by si s tím měla poradit a cpát tam víc benzinu když se směs ochudí, a když ne tak to jde poladit PCMR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 18:00 | Nahoru | #62
dewwil> to propálení pístu je při chudý,neochlazenej píst ,nasranej z předešlýho zážehu se přehřeje a je průser na světě,střílí to při bohatý,nestihne se spálit v komoře a dál tu pohádku znáš,tvůj stroj se viděl v pneuservise někdy loni,moc vzorku si vzadu neměl co si pamatuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 18:08 | Nahoru | #63
slouu_V> Aha, ty jezdíš přezouvat k bráchoví? Tenkrát jsem na tom lítal od rána do večera tak pak ta guma vypadala, no

Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 18:10 | Nahoru | #64
Kurňa ale Fazera jsem tam neviděl, teda pokud jsi tam nebyl autem.

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 18:13 | Nahoru | #65
dewwil> pohyboval sem se v tom regionu teď už do stodůlek jezdim jenom za mámou ,taky se tam blbě shání parkování na moto
edit : většinou autem,moto sem měl v motole v práci

Naposledy editováno 29.01.2009 18:19:29

1 reakcí na tento příspěvek Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 18:19 | Nahoru | #66
Jo s parkováním je to tam na prd, tak se někdy zastav v pneuservise, většinou tam v létě kolem pátý jsem a čekám na bratra až skončí a jdem s kámošema provětrat motorky.

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

29.1.2009 v 18:20 | Nahoru | #67
dewwil> už aby to bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 11:00 | Nahoru | #68
assassin> Ahoj, mám TL-R,byly tam origo laufy a KN filtr, já dal otevřené a od té doby mašina střílí po zavření plynu při razantnější akceleraci a to doslova střelí - pravidelně, ne žádné bublání.
Mám zkusit dát origo filtr? Koupil jsem jej, s origo laufama a tím KN filtrem jak jsem jí koupil nestřílela... hádal jsem to těsnění na laufu jak píšeš do fóra, ale mělo by při své netěsnosti vliv jen na otevřené laufy, nebo způsobí střelbu i u origo výfuků? Pokud ne, není v něm chyba a nemusel bych to zbytečně rozebírat,... díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 11:05 | Nahoru | #69

Duke1>assassin> Ahoj, mám TL-R,byly tam origo laufy a KN filtr, já dal otevřené a od té doby mašina střílí po zavření plynu při razantnější akceleraci a to doslova střelí - pravidelně, ne žádné bublání.
Mám zkusit dát origo filtr? Koupil jsem jej, s origo laufama a tím KN filtrem jak jsem jí koupil nestřílela... hádal jsem to těsnění na laufu jak píšeš do fóra, ale mělo by při své netěsnosti vliv jen na otevřené laufy, nebo způsobí střelbu i u origo výfuků? Pokud ne, není v něm chyba a nemusel bych to zbytečně rozebírat,... díky za radu



filtr ani otevrene laufy by to zpusobovat nemely, mam oboje a zadne strileni... to tesneni se chova tak ze kdyz vytocis motor a pak brzdis motorem tak nekde kolem 4tis se ozve rana... dela to i s origo vyfukama i s ladakama, muze se to lisit tim jak hodne uz je rozdrolene to tesneni a jak hodne fouky, myslim ze jak si montoval ty ladaky tak si pritom hnul svodama a to tesneni ted fouka... dej tam novy a bude klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 11:10 | Nahoru | #70
assassin> ok, to hnutí má logiku a ten okamžik kdy to dělá tomu odpovídá, díky za radu.
Vypinoval jsem konektor omezení vstřikovací dávky ale vliv to ani po jeho zapojení nemá....-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 11:28 | Nahoru | #71

Duke1>assassin> ok, to hnutí má logiku a ten okamžik kdy to dělá tomu odpovídá, díky za radu.
Vypinoval jsem konektor omezení vstřikovací dávky ale vliv to ani po jeho zapojení nemá....-



ten konektor ted netusim co myslis... ale strileni bejva na 99procent tohle tesneni, je to na nej celkem haklivy, chce to ty svody a vyfuky peclive sestrkat dohromady podotahovat a melo by to byt ok...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 11:53 | Nahoru | #72
assassin> já sundaval jen koncovky, proto se mi tomu nechce věřit, ale když tam ni jiného není... udělám to a uvidím, třeba se to vážně hnulo.
V jednotce se vypinuje drátek, nevím nyní přesně jakej můžu to zjistit,to je omezení vstřikovací dávky jako u auta, měl jsem to i u GSXR, tam to bylo znát i na volnoběh měla mašina hrubší zvuk...ale u TL to možná moc znát není, tak jak jsem zde četl ty mapy vstřikovací , je to podle mě omezení kvůli emisím, nemyslím kvůli výkonu. Vždy jde právě o první tři kvalty.
Měl jsem Duka - karburátor, tam máš podtlakový karburátor, byl tam elmg. ventil a mikrospínač na klapce, když si dal na první tři kvalty plnej,sepnutím mikrospínače sepnul elmg. ventil a ten dodal asi atmosferický tlak do podtlak. membrány karbenátku, tím omezil zdvih jehly podtlakovým efektem... to jsem přečetl v anglickém manuálu, bylo to čistě kvůli emisním limitům. Vše jsem vykuchal a podtlak zaslepil. U Suzuki stříkačky toto asi nějakou el. formou dělá tento drátek, bližší funkci jsem nezkoumal....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 12:17 | Nahoru | #73

Duke1>assassin> já sundaval jen koncovky, proto se mi tomu nechce věřit, ale když tam ni jiného není... udělám to a uvidím, třeba se to vážně hnulo.
V jednotce se vypinuje drátek, nevím nyní přesně jakej můžu to zjistit,to je omezení vstřikovací dávky jako u auta, měl jsem to i u GSXR, tam to bylo znát i na volnoběh měla mašina hrubší zvuk...ale u TL to možná moc znát není, tak jak jsem zde četl ty mapy vstřikovací , je to podle mě omezení kvůli emisím, nemyslím kvůli výkonu. Vždy jde právě o první tři kvalty.
Měl jsem Duka - karburátor, tam máš podtlakový karburátor, byl tam elmg. ventil a mikrospínač na klapce, když si dal na první tři kvalty plnej,sepnutím mikrospínače sepnul elmg. ventil a ten dodal asi atmosferický tlak do podtlak. membrány karbenátku, tím omezil zdvih jehly podtlakovým efektem... to jsem přečetl v anglickém manuálu, bylo to čistě kvůli emisním limitům. Vše jsem vykuchal a podtlak zaslepil. U Suzuki stříkačky toto asi nějakou el. formou dělá tento drátek, bližší funkci jsem nezkoumal....



mas tuseni kterej drat? podle me TL nic takoveho nema... na prvni tri kvalty je u suzuki retardovanej predstih, ale odpojenim snimace kvaltu to pak jede furt na neutralovou mapu - coz je naprd, dava se tam spis odpor aby to jelo furt na sestkovou... pak se odpojuje dratek u 100ps verzi tam to opravdu dava min paliva, ale u neskrcenejch ECU to nema zadnej vliv, a pak jde na TLR jeste odpojit jeden drat a ten dela omezovac otacek o 500otacek dal... bych rek ze odpojovani dratku jak to delas ty, ze nevis co by to melo delat atd jen proto zes to nekde slysel neni uplne OK napad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 12:46 | Nahoru | #74
assassin> Vím to od Marka Matouška a měl jsem to odpojené na K1 i kamarád na K3.
Ten drátek je myslím hnědo černý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 12:51 | Nahoru | #75

Duke1>assassin> Vím to od Marka Matouška a měl jsem to odpojené na K1 i kamarád na K3.
Ten drátek je myslím hnědo černý.



no na K1 a K3 je cernohnedej drat vyfukova privera...

u TLR je to prave odskrceni skrcene verze(spolecne s vyndanim restrikci ze sani), u neskrcene nema zadnej vliv

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 13:06 | Nahoru | #76
assassin> ne, přívěru to nedělá ani u GSXR, ty dráty tam jsou dva,jeden je určitě jak píšeš otevření na plný výkon a druhý ten co lze odpojit je ten omezovač.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 14:55 | Nahoru | #77
assassin> a ještě mám jeden dotez, moje TLR má najeto 32tKm,bývají rozhozené vůle na ventilech? U jakékoliv motorky jsem to řešil byly ok., jen u starý GSXR 1100 a 750 jsem je seřizoval, ale tam byly ještě vahadla.
U TL se mi nechce moc sundavat víka, připadá mi to složitý, seřizoval již někdo vůle - podložky, nebo bývají ok?
Tady v EN manuálu píšou po 24tKm. Děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

20.3.2009 v 17:14 | Nahoru | #78
Duke1> Ahoj já si je nechával seřizovat loni při 65tkm a měnily se jen dvě podložky co byly mimo toleranci, ptal jsem se i bývalého majitele kdy to nechával seřizovat on, a prý nikdy a měl ji od 30tkm. Takže to asi něco vydrží.

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

23.3.2009 v 13:59 | Nahoru | #79
dewwil> ahoj, děkuji za info.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

23.3.2009 v 14:10 | Nahoru | #80

Duke1>assassin> a ještě mám jeden dotez, moje TLR má najeto 32tKm,bývají rozhozené vůle na ventilech? U jakékoliv motorky jsem to řešil byly ok., jen u starý GSXR 1100 a 750 jsem je seřizoval, ale tam byly ještě vahadla.
U TL se mi nechce moc sundavat víka, připadá mi to složitý, seřizoval již někdo vůle - podložky, nebo bývají ok?
Tady v EN manuálu píšou po 24tKm. Děkuju.



ja na to koukal ve 48tis a byly v norme, ted me to ceka znova na 72tis, tak uvidime... na zmereni vuli jen schodis ten dekl, zmeris a das ho zpet, zadny dalsi komplikace, pokud bys podlozky menil tak uz je to vic prace, ale podle manualu to asi da do kupy kazdej...

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

23.3.2009 v 16:03 | Nahoru | #81
assassin> Dík za info, já dřív kontroloval u motorek všechno co šlo, ale dneska už není čas...práce...stavba baráku... tak se ptám za to nic nedám, dal bych to do Suzuki na Zličín, mám tam kamaráda, ale zase není nad to co si člověk udělá sám je někdy nejpoctivější, dělám v autoservisu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

27.3.2009 v 15:37 | Nahoru | #82
assassin> Ahoj ohledně naší debaty o vypinovaném drátku z ř.j. jen nová informace : jednotka je identická s GSXR, jen zapojená pouze pro dva vstřiky, jak jsem koupil, tak prodávám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

27.3.2009 v 15:41 | Nahoru | #83

Duke1>assassin> Ahoj ohledně naší debaty o vypinovaném drátku z ř.j. jen nová informace : jednotka je identická s GSXR, jen zapojená pouze pro dva vstřiky, jak jsem koupil, tak prodávám.



zajimave info, nikdy sem to nezkoumal ale moc se mi to nezda, protoze jsou zapojeny tusim vsechny piny konektoru, kazdopadne kdyz bude cas podivam se na to:)

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

27.3.2009 v 15:50 | Nahoru | #84
assassin> mám tu informaci od MM, zjistí i ten drátek, mě zkoumat schemata nebaví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

7.4.2009 v 13:03 | Nahoru | #85
assassin> Ahoj, v neděli jsem dal Dubou, střílení kolem 4rpm asi hodně vadilo lidem procházejícím Mělníkem a mě znerzvózňovalo.
Včera jsem shodil pravý svod, což šlo překvapivě snadno ani jsem to nečekal a to uhlíkové těsnění bylo opravdu rozpadlé na dva kusy.
DOle co jsou pravý a levý svod spojeny k sobě byl měděný obal kroužku rozmotaný do svodu a zbytek skřípnutý, asi to tam někdo špatně vrátil,foukalo to kolem, protože to sedělo na té skříplé části.

Takž díky za info ohledně kroužku, kterou jsem našel v tomto článku.

Jinak jsem dal origo filtr místo KN a spodek nemá nepříjemné cukání jako před tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

7.4.2009 v 13:12 | Nahoru | #86

Duke1>assassin> Ahoj, v neděli jsem dal Dubou, střílení kolem 4rpm asi hodně vadilo lidem procházejícím Mělníkem a mě znerzvózňovalo.
Včera jsem shodil pravý svod, což šlo překvapivě snadno ani jsem to nečekal a to uhlíkové těsnění bylo opravdu rozpadlé na dva kusy.
DOle co jsou pravý a levý svod spojeny k sobě byl měděný obal kroužku rozmotaný do svodu a zbytek skřípnutý, asi to tam někdo špatně vrátil,foukalo to kolem, protože to sedělo na té skříplé části.

Takž díky za info ohledně kroužku, kterou jsem našel v tomto článku.

Jinak jsem dal origo filtr místo KN a spodek nemá nepříjemné cukání jako před tím.



jj strileni u TL bejva vzdycky nejaka netesnostn svodu...

tomu cukani dole pomuze peclive nastaveni synchronizace, odpojit klapku v airboxu (pripadne ve spojitosti s KN upravit box), TRE a na zaver premapovani strikacky, postupem casu jsem udelal vsechny tyhle upravy a jede to od nuly bez jakyhokoliv zacukani... (a mam i propustnejsi filtr)

cernohnedej drat mam taky odpojenej... ale u me to je nutnost, mam 100PS nemeckou verzi a kdyz je pripojenej tak to fakt jede znatelne hur

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

7.4.2009 v 13:18 | Nahoru | #87
assassin> myslím že to je pozice 25 ve velkým konektoru, ale nevim to jistě, já mám kus z Itálie, tak tam to asi není třeba.
Ty úpravy zní zajímavě, ale já nemám vzhledem k práci tady v autoservisu vůbec čas nyní dál něco páchat.
Jestli to jde objednat rád to vemu, filtr mám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku

7.4.2009 v 13:37 | Nahoru | #88

Duke1>assassin> myslím že to je pozice 25 ve velkým konektoru, ale nevim to jistě, já mám kus z Itálie, tak tam to asi není třeba.
Ty úpravy zní zajímavě, ale já nemám vzhledem k práci tady v autoservisu vůbec čas nyní dál něco páchat.
Jestli to jde objednat rád to vemu, filtr mám.



u TLR je 25ka ve velkym konektoru prave 100ps verze..


u TLS je to 18 v malym:


u toho tlr to ma vliv i u neskrcnenejch verzi, odstrani to tzv "mekkej omezovac" otacek a pusti to motor o 500 otacek vejs...

to TRE mi jako koupeny prijde nejlepsi GIPRO:


je to integrovane v ukazateli kvaltu kterej mi prijde uzitecnej...

zbytek uz je casove narocnejsi no...

(reakce na) Plameny a střílení z výfuku

7.4.2009 v 13:58 | Nahoru | #89
assassin> aha tak já na ten štekr ještě hodím oko.To GIPRO vypadá dobře zvážím to...ale asi mi to zláká

1 reakcí na tento příspěvek Plameny a střílení z výfuku

28.8.2010 v 08:46 | Nahoru | #90
TLS mi začalo střílet do pravého výfuku při brždění motorem. Zprvu děs, že odešlo CDI nebo vstřikování, panická výměna svíček...pak jsem našel tohle vlákno a je vyhráno Výměna těsnění za 442,- v Suzuki na Hájích ho měli skladem. Na fotce je vidět, jak vypadalo zlobivé těsnění po vyjmutí ze svodu.

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist