1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
4 reakcí na tento příspěvek Suzuki gs500
selda>Já vím, že CB500 i ER5 jsou výkonější.Jen se mi prostě GS500 líbí nejvíc.Je to takovej malej prcek,což se mi moc líbí.A ty trojpaprskový kola s velkým kotoučem a deltabox.To mě dost bere.A taky řeším docela love, tak chci radši koupit pěkný GS ve slušným stavu, než nějaký starý ohrkaný CBčko.Jo a GPZ se mi taky nelíbí.Nechci nikoho urazit.Jen píšu, proč sem se rozhodl pro GS a jsem rád, že mi to nikdo nevyvracíte
není co vyvracet...skvělá volba
selda>Já vím, že CB500 i ER5 jsou výkonější.Jen se mi prostě GS500 líbí nejvíc.Je to takovej malej prcek,což se mi moc líbí.A ty trojpaprskový kola s velkým kotoučem a deltabox.To mě dost bere.A taky řeším docela love, tak chci radši koupit pěkný GS ve slušným stavu, než nějaký starý ohrkaný CBčko.Jo a GPZ se mi taky nelíbí.Nechci nikoho urazit.Jen píšu, proč sem se rozhodl pro GS a jsem rád, že mi to nikdo nevyvracíte
jdi do toho ale kup kapotovaný Fko,nebude na tebe tak vyfukovat
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gs500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
Pro všechny: sháním dvě dvěci na GS
1. manuál, a pokud možno v češtině. Dá se vůbec někde sehnat?
2. klín, spodní kryt na GS, třeba nějaký univerzál, nebo aspoň formu, bohužel nemůžu sehnat a když nemám formu, tak nemám šanci nechat si to ani vyrobit. Nebo třeba nějaký starý, já bych si ho třeba upravil. díkes za případné rady.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gs500
1) Plavani motorky pri 150+ .. negativ. Resp. uz si nepamatuju, jsem ted zvyklej na neco jinyho a vetsinou sem s GS nejezdil vic jak 120 (at uz ve meste nebo mimo). Ted uz radsi ani nekoukam kolik jedu a jedu dle radosti. Ale za tech 10tis na GSu jsem nejak nic nespozoroval.
2) Vanda vazi tak 40 i s posteli, ne? :D
3) Budete tam v tu sobotu oba?
4) kdyz ti ve dvou sedi motorka lip na asfaltu..tak proc prenastavovat central? PRijde mi to zbytecny..kdyby ti to plavalo, nebo ja nevim, tak budiz. Ale kdyz ti to prijde paradni? Tak proc..
2 kejak81> Manual v cestine..silne pochybuju. Vsechno v aj. A klín pod motor na GSo? Jestli te s nim potkam, tak ti ho utrhnu na narvu do helmy. Fujtajfl. A tom sem si to jen predstavil..
óó bože..
Naposledy editováno 11.12.2008 17:43:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
selda>Já vím, že CB500 i ER5 jsou výkonější.Jen se mi prostě GS500 líbí nejvíc.Je to takovej malej prcek,což se mi moc líbí.A ty trojpaprskový kola s velkým kotoučem a deltabox.To mě dost bere.A taky řeším docela love, tak chci radši koupit pěkný GS ve slušným stavu, než nějaký starý ohrkaný CBčko.Jo a GPZ se mi taky nelíbí.Nechci nikoho urazit.Jen píšu, proč sem se rozhodl pro GS a jsem rád, že mi to nikdo nevyvracíte
Hlavně že se ti líbí, to je nejdůležitější . Já dávám u naháčů přednost klasickému stylu - trubkový rám (horní část schovaná pod nádrží), pletená kola, motor chlazený vzduchem. Prostě něco jako CB 550 Four. Deltabox se podle mě na naháče moc nehodí, vypadá to jako dozadu skloněné písmeno N.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gs500
1) tech 120-130 staci
2) tak nejak
3) je do pul 10 v praci, tak pro ni odtamtad pojedu ... pak se uvidi
4) to uz sme probirali ...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gs500
Výkon všech tří je porovnán tady. K tomu nic dalšího psát nebudu.
O CB500 toho moc nevím, jenom vím, že má nejdelší servisní interval a tím má nejlevnější provozní náklady, obecně je pokládána za nejlepší z trojice, bývá ale nejdražší. Může to ale dělat jen image Hondy...
O ER5 toho vím jen o málo víc, má nejvýkonější motor z trojice a nejlepší podvozek. Zadní buben, který tady v diskusi někdo zmínil nepůsobí esteticky moc pěkně, je to ale jenom malá piha na kráse. Vzadu funguje u téhle kategorie buben stejně dobře jako kotouč.
GS500 je nejslabší z trojice. Je to z nich taky jediný vzduchem chlazený dvouválec. CB a ER jsou chlazeny vodou. Motor (olej/ventily + zpravidla drobné seřízení karburátorů) má nejkratší servisní interval - jenom 6000 km. To s sebou nese vyšší provozní náklady, ale zase má GS jenom 2 ventily na válec, takže je základní ošetření, které se provádí bez demontáže rozvodů, levné. Motor je konstrukčně vůbec hodně jednoduchý a má pověst solidní spolehlivosti. Celá GS má obecně pověst bezproblémové, hodné motorky. Od lidí, kteří jezdili na CB, ER a GS objektivně vím, že má GS jednoznačně nejlépe posazené těžiště a je nejovladatelnejší. To pokládám pro začátečníka za důležité. Má taky moderní přepákované centrální zadní odpružení oproti klasickým zadním stavbám u CB a ER.
GS má šestistupňovou převodovku, to zrovna za výhodu moc nepovažuju. Ze začátku jsem v tom dost plaval a stále mi trochu uniká smysl šestky. Ta je snad jenom na delší přesuny po dálnici, kde bude šetřit motor, který by byl jinak na pětku víc vytočený a víc by se hřál.
Neškrcený výkon 34kW je pro začátečníka dostatečný. Zrychluje solidně, je svižná, dobře se vodí v zatáčkách. Do 3tis ot/min je, pravda, trochu mrtvá, pak ale zabere a zrychluje plynule. Průběh výkonu bude asi rozdíl od CB a ER - ty potáhnout o kousek víc od spoda.
O chování škrcené verze nic moc nevím, nejel jsem na ní.
Debaty o tom, kolik to jede a jestli je 180 km/h dost pokládám za zcestné. 170-180se z ní asi dá vymačkat, je to ale trápení stroje (protože na to nemá) a jezdce, protože na naháči prostě brutálně fouká už od nějakých 130km/h. Štítek trochu pomůže, žádný zázrak to ale není. Po začátečníka to ale pokládám za výhodu. Vítr ti spolehlivě naznačí, kdy už jedeš zbytečně rychle.
Vzhled je vždy subjektivní, mě osobně se líbí GS z uvedené trojice nejvíc. Měl jsem možnost získat luxusně zachovalý pěkný kousek, padla mi do ruky, šel jsem do toho a nelituju.
Po 56tis najetých km (a to jsou jenom ty, o kterých vím) byla celá rozebraná, prošla kompletní prohlídkou v SuzaMoto a veškeré opotřebení je stále bez problémů uvnitř servisních limitů.
Přeju hodně štěstí při výběru. Jestli chceš vědět víc, hoď mi soukr. zprávu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
aklenot>Taky hodne silne uvazuji o GS ale taky ER5 jinou nechci , zdejsi motorkari mi rikali at si koupim ER5 pry hezci a hlavne vodni. GSko ma, ale taky neco do sebe.
Vodník může znamenat i problémy. U GS ti nikdy voda do oleje nepoteče, nikdy nebudeš řešit netěsnosti, prasklý chladič, když jí někde zahodíš...
2stroke>selda>Já vím, že CB500 i ER5 jsou výkonější.Jen se mi prostě GS500 líbí nejvíc.Je to takovej malej prcek,což se mi moc líbí.A ty trojpaprskový kola s velkým kotoučem a deltabox.To mě dost bere.A taky řeším docela love, tak chci radši koupit pěkný GS ve slušným stavu, než nějaký starý ohrkaný CBčko.Jo a GPZ se mi taky nelíbí.Nechci nikoho urazit.Jen píšu, proč sem se rozhodl pro GS a jsem rád, že mi to nikdo nevyvracíte
Hlavně že se ti líbí, to je nejdůležitější . Já dávám u naháčů přednost klasickému stylu - trubkový rám (horní část schovaná pod nádrží), pletená kola, motor chlazený vzduchem. Prostě něco jako CB 550 Four. Deltabox se podle mě na naháče moc nehodí, vypadá to jako dozadu skloněné písmeno N.
Ta vaše "delta" je svařená z ocelových profilů. Možná to jako delta box trochu vypadá a možná trochu klame nástřikem, který připomíná hliník, ale nemá to s tímto typem konstrukce nic společného. Na GS je klasický trubkový ocelový rám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
Generiq>2stroke>Jak tady někdo zmínil, zapomněli jste na GPZ 500....v porovnání s CB 500, GS 500 a ER 5 je nejrychlejší a nejsilnější
To je pravda. nevýhoda je, že nejnovější kousky jsou z roku 2002 a těch je jak šafránu. Jinak GPZ je z 500 ccm opravdu nejrychlejší a je to kapotka. Motor stejný jako ER-5,jenom jinak poladěný.
Generiq - a vis prosimte co konkretne se na motorech ER5 a GPZ5 lisi?Mam na mysli,jestli jsou to nejaky mechanicky soucastky nebo jen jiny jejich nastaveni, nerozumim presne vyznamu slova "poladeny" a dost by me to zajimalo!Konkretne se ptam proto,ze by me zajimalo jestli je vubec mozny,a pokud jo,tak jak by bylo narocny provest upravu na ER5ce z jejich standardnich na 44kw (nebo nevim presne kolik ma GPZ).S tim je spojena otazka jestli uz by to nebylo moc na podvozek a brzdy (a vubec na celej storj).Stejnej priklad jako u skrceni na 25,ale obracene..me se to nezda jako moc koni navic,ale nazor zkusenejsiho se vzdy hodi...Doufam,ze to neni moc velkej nesmysl?Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
Někde jsem četl, že dosahuje maximální rychlosti přes 200 km/h a samozřejmě - kapota je vhodná pro delší cestování. Je rozhodně účinnější než dokupované plexi štítky. S tím nemám úplně dobrou zkušenost - i když rozhodně mnohem lepší než nic! Při silném protivětru se to plexi ohne pod náporem větru a ochrana potom není tak účinná. Originál sedí mnohem lépe.
Sám teď uvažuju o tom, že koupím GPZku (rok 2002 tuším). Výkonově mi stačila i ER-5, ale ty kapoty mi tam vážně chyběly.
Ale spíše né.Jednak chci novější moto (ve smyslu modernější) a jednak spíš už 600 ccm.
Naposledy editováno 12.12.2008 07:45:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gs500
Popripade jestli by uprava byla tak draha a zbytecne komplikovana a treba i nebezpecna ze se na to rovnou vykaslat a koupit radej rovnou neco drobet silnejsiho a neresit..
Pokud jste mel kdokoliv jakoukoliv zkusenost nebo dokonce neco podobnyho provadel,jsem jedno velky ucho
Dik!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 7 | Dnes v 07:44 Rolda89 |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |