myslite ze je pro zacatecniak vhodna? (mam 114kW mondeo, babettu , tricitku na krku a 14ti mesicni dceru)
soused ma ducati dve proto ten zajem (fakt se me libi a ty rachtaci hrebiky kdyz to nastartuje taky) nejaky SS a Paul Smart nebo jak se to menuje
zatim vaham mezi ducati, fazer 1000 a bmw 800s
a u ducatky mezi monster 900/620 a ST4
Naposledy editováno 10.06.2008 09:50:12
David_900SS>Hele ja tady neresim ze se mi neco sere a hned to prodavam...mam ji pet let a pred tim spoustu motorek,takze vim,ze se kazi vsechny.Jen asi nastal cas na zmenu..to nas ceka vsechny..ne?
Naposledy editováno 10.06.2008 11:34:24
Naposledy editováno 10.06.2008 12:36:22
650ccm>Víte, proč se nezdraví majitelé Ducati? ...
lol lol lol
Klíííd. Mluví ze mne jen závist, že se ve svojí Kawě nemohu vrtat, protože všechno funguje
přicházíš o důležitou část vztahu se svou motorkou, protože když se v ní vrtáš, tím víc v tobě narůstá citové pouto k té motorce
tiež začínam ,ale znova po dvoch desiatkach rokoch.Vtedy "kývačka" 350 a troška "Bizón" 250.
Posledné týždne teraz pred kúpou S2R jazdím na "autoškoláckej" Jawe 650.A teda trocha mi to trvá,kým sa rozjazdím.Na začiatku opačné "kvalty" ako dnes,vyšší výkon a ten Monster ho má skoro 3x toľko - troška mám z toho obavy,či som to neprepískol...
Na ničom inom som nejazdil - kámoši zo starej gardy sa tu dnes preháňajú na SS a nemám príliš odvahu ich požiadať o nejakú jazdu.Navyše sú to väčšinou "Honďáci" so štvorválcami,tak neviem,či by to niečo prinieslo.
Ako na to s S2R 1000?
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti lol
Hele - mně bude 50 a taky jsem sednul na mašinu po desítkách let. Chce to hezký počasí, teplo, sucho, klídek, vyrovnanou mysl ...
desdro>Hmm,
tiež začínam ,ale znova po dvoch desiatkach rokoch.Vtedy "kývačka" 350 a troška "Bizón" 250.
Posledné týždne teraz pred kúpou S2R jazdím na "autoškoláckej" Jawe 650.A teda trocha mi to trvá,kým sa rozjazdím.Na začiatku opačné "kvalty" ako dnes,vyšší výkon a ten Monster ho má skoro 3x toľko - troška mám z toho obavy,či som to neprepískol...
Na ničom inom som nejazdil - kámoši zo starej gardy sa tu dnes preháňajú na SS a nemám príliš odvahu ich požiadať o nejakú jazdu.Navyše sú to väčšinou "Honďáci" so štvorválcami,tak neviem,či by to niečo prinieslo.
Ako na to s S2R 1000?
No myslím, že si si vzal na začátek velké sousto. Jedině jezdit, jezdit a jezdit! Nic víc ti nepomůže Zatáčky jezdi pod plynem, v náklonu neubírej, motorka je pak neklidná. Ostře nepodřazuj, blokuje se kolo. Jezdi hodně opatrně
desdro>Vďaka za prvé rady lepšie bude pre začiatok v zatáčke ľahko podtočená?
Ako účinná je antihop. spojka u tohto modelu?
...a ten "jednobuch" som prvýkrát nevedel ani nakloniť.Brzdný účinok toho motora bol pocit pre mňa nepoznaný..
nepodtáčet, držet otáčky, mohlo by tě to rozhodit jak by začal škubat...
desdro>Petr,dikec
...takže už pred zatáčkou,konštantný plyn - rýchlosť,nepodtočený motor,vhodný kvalt - v zatáčke neradiť,po výjazde z nej podľa situácie pridať,preradiť...
Ako jemný,hrubý je plyn - plynová rukoväť?
ze začátku plynovou rukojeť drž jak panna penis hodně citlivě přidávat, ubírat plyn, při leknutí se netrhat zápěstím a zápěstí mít dostatečně zpevněné aby jsi, když vjedeš na nějakou nerovnost na silnici, tím trhnutím nechtěně nepřidal plyn
A jen tak pro klid na duši Ti zopakuji:
Poprvně na nové máše vyjeď jen za sucha a dost teplého odpoledne (lepivost gum).
Stejný průšvih, jako prudké přidání plynu, udělá i hrubé ubrání plynu!
Zachovej klid - je to zábava a ne boj o život.
A ještě - doufám, že na tom nebudeš mít fungl nový gumy. Pokud ano - najdi si borce, kterýmu věříš, a nech ho, ať Ti je trochu (alespoň 100 km) ojede. Vyplatí se Ti to, pokud si nejseš zatím moc jistej.
- jo,"jednobuch" štvortakt ma pocvičil - oproti dvojtaktom z doby minulej.
No bude to funglovka,takže aj gumy.
Vypadá to,že rozhodnutie,či ísť na nej rovno z predajne,alebo ju previesť domov a tu na bezpečných miestach spoznávať život s "Ducnou" pripadne na druhú alternatívu...650ccm díky
pujdu si sednout do bazaru na nejakou 620ku abych vedel jak mi pujde k mym 186cm
ze je babetta neco jinyho je jasny :) ale aspon jsem se naucil klopit zatacky a jezdit oaptrne pres mokry koleje :)
ze je babetta neco jinyho je jasny :) ale aspon jsem se naucil klopit zatacky a jezdit oaptrne pres mokry koleje :
"sednout" si na 620 asi nestačí - z vlastnej skúsenosti doporučujem sa aj troška povoziť,inak bude prúser...
Predsa len v "našej" dobe nebolo moc na výber :
1.chrchel,pinčel,fichtl - všetko jedno
2.ojazdené 175 ČZ,250 Jawa-pérák,kývačka
3.175ccm ČZ,Jawa 250 Bizon,350ccm kývačka,Bizon + plus Jawa 90 cross.
....a vrcholom bola Jawa 500 2xOHC,alebo 750 BMW?
Polovica z tých 750tok zhorela priamo v premávke a na 500 OHC bol problém čokolvek zohnať.Predávali sa pojazdné asi za 8000 ČSK. .A boli tzv. s malými a veľkými "bubnami".To jest výplet a pri veľkých bubnoch len také 5cm "špajdličky.Vyzeralo to ale fantasticky,žiaľ doba nedovolovala nejaké rozhadzovanie a človek mal aj iné priority... však 650ccm
Já jsem víceméně začínal rovnou na litrovym Monstříkovi a podle mýho názoru se to dá v pohodě ukočírovat.
Prostě pokud budeš jezdit hlavou, kup si klidně devítku nebo litra. Toť můj názor
Dejfyt>Já bych to zas tak krizově neviděl. Všechno je to jenom v hlavě. Pokud budeš jezdit s rozumem a mít vždycky na paměti, že se chceš vrátit domů v pořádku celej a neporušenej. Když ne kvůli sobě, tak aspoň kvůli tý rodině.
Já jsem víceméně začínal rovnou na litrovym Monstříkovi a podle mýho názoru se to dá v pohodě ukočírovat.
Prostě pokud budeš jezdit hlavou, kup si klidně devítku nebo litra. Toť můj názor
To píše ten pravý, který předjíždí přes odbočovací pruh a totálně rozstřelí motorku lol lol lol