Téma: Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
3.3.2022 v 18:03
Taková malá tipovačka

(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )

Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest


Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
Anketa: Kde se zastaví cena PHM?
35-40
4%
5
40-45
13%
16
45-50
35%
44
50-55
19%
24
55-60
7%
9
60-65
3%
4
65-70
6%
8
70+
9%
11
putler požere ukrajinu a cena klesne pod 30 Kč
5%
6

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

4.3.2022 v 21:30 | Nahoru | #61
Když to situace dovolí stejně budeme jezdit. Ať více či méně.
Pokud jsme zdraví a ráno se probudíme, máme celý den před sebou

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

4.3.2022 v 22:33 | Nahoru | #62

P_B píše: Teď je v akci rusoropa na vodě. Nikdo to nechce a prej je v akci za 18,60 za barel

Brzo bude na bazoši i v akci ten tanker komplet s nákladem


Upřesnění - je o 18,6 levnější než brent.

2 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

4.3.2022 v 22:40 | Nahoru | #63
Anketa je k hovnu. Měli bychom uzavřít nějaké sázky.

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

4.3.2022 v 22:59 | Nahoru | #64
No...na místní cerpacce byl litr nafty včera večer za 39,9, dneska rano za 41,9 a teď večer v 21:30 už za 44,9...dneska jsem kolem té čerpacky jel v průběhu dne asi tak 4x a fakt jsem si nevšiml, že by tam cisterna dovezla nové zásoby....normální kurvy, co se na tom chtějí pakovat...jj, to je ta pomsta za covid, že se málo jezdilo...

Naposledy editováno 04.03.2022 23:00:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

4.3.2022 v 23:06 | Nahoru | #65
2stroke> Jaký kurvy, jakej kovid, jaká pomsta? Trh funguje tak, že cena komodity je taková, jakou je za ni zákazník ochoten zaplatit. Ten pumpař má pumpu proto, aby vydělal peníze. Proč by prodával naftu za 41, když jí od něj koupí i za 45? Aby Ti udělal radost?

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

4.3.2022 v 23:29 | Nahoru | #66

Borntobewild píše: Anketa je k hovnu. Měli bychom uzavřít nějaké sázky.



..o neco hodne drahyho ...treba o panaka naturalu 95

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 08:38 | Nahoru | #67

Borntobewild píše: 2stroke> Jaký kurvy, jakej kovid, jaká pomsta? Trh funguje tak, že cena komodity je taková, jakou je za ni zákazník ochoten zaplatit. Ten pumpař má pumpu proto, aby vydělal peníze. Proč by prodával naftu za 41, když jí od něj koupí i za 45? Aby Ti udělal radost?


Tahle tvá logika se dá vztáhnout na cokoli. Jsem pro to, aby chleba stál od zítřka aspoň kilo a každej den zdražoval o 10%. A mohli by to tak vlastně udělat všichni se vším. Jen si nejsem jistej, jak dlouho by takovej model byl životaschopnej. Na druhou stranu, ve Venezulele jim to vlastně funguje dlouhodobě, tak proč ne. Jdu zavolat šéfovi, že od pondělka dělám za 800 na hodinu

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 09:00 | Nahoru | #68

Borntobewild píše: Anketa je k hovnu. Měli bychom uzavřít nějaké sázky.



A vo co???

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 09:02 | Nahoru | #69
Já neříkám tak ani tak, ale na mé slova dojde. Do konca roka 3 eurá/liter

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 09:02 | Nahoru | #70
zase na druhou stranu to bude mít pozitivní dopad. Bude na prodej plno starších motorek s malým nájezdem....
Nová, nejetá, jetá jen v neděli, jetá jen po výplatě...dekorace z obýváku..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 09:52 | Nahoru | #71

jetam píše: RomanSS> co se dá dělat, oprášíš kolo hele


To bylo manželky auto...já jezdím nafťákem za 9 na sto.

Born> Mě to lpg akorát sralo, nemožnost točit vtec do vysokých otáček - pruda, tankovat co 200km a zvonit na obsluhu - pruda, dělat na tom extra servis a stk - pruda... a stejně to žena nepoužívala...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 09:54 | Nahoru | #72
RomanSS> Netocit vteca k omezovaci je prakticky zlocin proti lidskosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 09:56 | Nahoru | #73

RomanSS píše: To bylo manželky auto...já jezdím nafťákem za 9 na sto.

Born> Mě to lpg akorát sralo, nemožnost točit vtec do vysokých otáček - pruda, tankovat co 200km a zvonit na obsluhu - pruda, dělat na tom extra servis a stk - pruda... a stejně to žena nepoužívala...



Podle mě je to o pohledu na to LPG, stejně jako elekro. Já vždy laboroval zda ano či ne LPG a nikdy jsem se k tomu nedokopal. Bajvalka ho měla a byla spokojená, taky dojížděla každý den 80 tam a zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:21 | Nahoru | #74

RomanSS píše:

Born> Mě to lpg akorát sralo, nemožnost točit vtec do vysokých otáček - pruda, tankovat co 200km a zvonit na obsluhu - pruda, dělat na tom extra servis a stk - pruda... a stejně to žena nepoužívala...


Jak jsi na něco takového přišel? Proč by se nemohl motor na lpg točit do otáček? Já mám dojezd 450-550km Z asi 20ti pump v okolí musím na obsluhu zvonit na dvou. A servis na víc je prd. Na ME zaplatíš o 500 víc za emise a za revizi. A každý rok bys měl ještě na revizi asi za 200,- na což spousta lidí sere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:22 | Nahoru | #75

Krovak píše: Tahle tvá logika se dá vztáhnout na cokoli. Jsem pro to, aby chleba stál od zítřka aspoň kilo a každej den zdražoval o 10%. A mohli by to tak vlastně udělat všichni se vším. Jen si nejsem jistej, jak dlouho by takovej model byl životaschopnej. Na druhou stranu, ve Venezulele jim to vlastně funguje dlouhodobě, tak proč ne. Jdu zavolat šéfovi, že od pondělka dělám za 800 na hodinu


Nevšiml sis, že už přes 30 let tu funguje tržní ekonomika? Tušíš, co to je?

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:30 | Nahoru | #76

Kubák píše: RomanSS> Netocit vteca k omezovaci je prakticky zlocin proti lidskosti


Nemám Vtec, ale VVTI a točím furt do červevého. Není důvod jakýkoli motor používat jen na část jeho výkonu.

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:31 | Nahoru | #77

jean192 píše: Já neříkám tak ani tak, ale na mé slova dojde. Do konca roka 3 eurá/liter


To by bylo fajn pokud bude €učůro za tři kačky

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:35 | Nahoru | #78

P_B píše: Podle mě je to o pohledu na to LPG, stejně jako elekro. Já vždy laboroval zda ano či ne LPG a nikdy jsem se k tomu nedokopal. Bajvalka ho měla a byla spokojená, taky dojížděla každý den 80 tam a zpět.


Počkej půl roku. Bude tu vlákno "jak přestavět motorku na LPG" A za rok "Jak vyrobit palivo z vlastního ovoce"

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:37 | Nahoru | #79

Borntobewild píše: Jak jsi na něco takového přišel? Proč by se nemohl motor na lpg točit do otáček? Já mám dojezd 450-550km Z asi 20ti pump v okolí musím na obsluhu zvonit na dvou. A servis na víc je prd. Na ME zaplatíš o 500 víc za emise a za revizi. A každý rok bys měl ještě na revizi asi za 200,- na což spousta lidí sere.


Nejsem odborník, tak třeba je to blbost...ale lpg hoří delší dobu, tak při vyšších otáčkách víc hřeje ventily a výfuk. Já se tím řídil, protože mi to řekl prodávající...a jelikož, jak píše Kubák, nevytáčet vtec je zločin proti lidskosti, ten motor se točil k 8k prakticky pořád.

Bylo to auto pro ženu, tak se ten provoz lpg vbc nevyplatil. Minulý majitel s tím jezdil do Říše, tam to smysl mělo...

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:40 | Nahoru | #80
Mám několik vozů na LPG , když propočtu nájezd vs úspory vč investic do revizní (taky na to s...) , tak A není problém točit , sic nemám vtec.
Taky znám ňoumu, co jel 100 km do servisu a z5, by mu amputovali z Pažouta lpg za pět litrů anžto si TO jeho syn nepřál ......a beztak ten mixér a bečku ještě někomu za pětku střelili, von si ten sifon nevzal...ňouma

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 10:52 | Nahoru | #81
Tak hlavně nemá smysl řešit nějaký servis navíc, nebo další opotřebení, když mi to už dávno zaplatilo celou cenu, co mě ta atua stála.

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:12 | Nahoru | #82
Ja bych si taky lpg do auta nedal. Az nebudu mit na benzin nebudu mit ani na lpg. Zatim asi nikomu z meho okoli to nefungovalo stejne dobre jako na benzin, sebere to prostor, hmotnost navic.. taky ten system vyrabi nekdo jinej nez navrhovsl ten motor, stejne tak ten kdo ho ladi casto nema zkusenosti jako ten co ladil vstrikovani…

Jednoduchy benzinovy auto ma zustat jednoduchy.. a u tech slozitejch je s lpg stejne problem …

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:18 | Nahoru | #83

Borntobewild píše: Tak hlavně nemá smysl řešit nějaký servis navíc, nebo další opotřebení, když mi to už dávno zaplatilo celou cenu, co mě ta atua stála.


OK, dám-li stranou to opotřebení, tak mě prostě štvalo, že jsem musel řešit něco navíc...hledat lpg servis a pak stk, kde dělají Prins, tankovat co 200km byla opruz. Sada filtrů dva litry navíc je nic, ale člověk si musel udělat čas, někam to zavést... neměl jsem kam dát rezervu...

Já proti lpg nic nemám, když jsi s tím spokojenej, tak super... Pro mě to byla zbytečnost, chápu, že pro někoho ne.

Teď už je to passé, žena jezdí na zelenou naftu a dává si to do nákladů, já si naftu taky píšu na firmu...to je lepší, než lpg.

Jo a ikdyž jsem měl kvalitní Prins, tak to šlo dost znát na výkonu, vršek to mělo mrtvej a ten vtec jeden jen v otáčkách (a i tam je docela línej)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:25 | Nahoru | #84
RomanSS> Jestli to bylo znát na výkonu a vršek byl mrtvej, tak to bylo blbě udělaný, nebo jen špatně seřízený. Ale jinak samozřejmě každému, co jeho jest. Nikomu nic nenutím.Naopak, čím míň lidí bude na lpg jezdit, tím bude levnější.

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:25 | Nahoru | #85
Wenca24> Tak Opice nebo PCX jo, ale Ninja hraje pretahovanou s autem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:28 | Nahoru | #86

Borntobewild píše: RomanSS> Jestli to bylo znát na výkonu a vršek byl mrtvej, tak to bylo blbě udělaný, nebo jen špatně seřízený. Ale jinak samozřejmě každému, co jeho jest. Nikomu nic nenutím.Naopak, čím míň lidí bude na lpg jezdit, tím bude levnější.


no mrtvý...spíš ne tak živý

No čím míň bude lpg fanoušků, tím míň čerpaček s lpg...to není moc dobrý
Já bych do lpg klidně šel, kdybych jezdil dálky a platil si to ze svýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:30 | Nahoru | #87
RomanSS> Blby je, ze dalky nikdo nejezdi jen tak - obvykle jde o praci a tudiz potrebujes relativne bezpecne a spolehlive auto. Coz se o 20+ let starejch autech rict neda - a novejsi auta s primym vstrikem a preplnovanim asi az tak super vysledky s lpg nemaji…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:31 | Nahoru | #88
assassin> Jedno auto máme na plyn, jedno ne. Vždycky máme jedno auto na plyn, takovej domácí denní dělník. A nikdy problém a nikdy žádnej viditelnej pokles výkonu. Zatím jsem jezdil kolem 1Kč/km, podle ceny plynu. Dnes je to víc, ale ne tak o moc. Při cenách benzínu má plg náklady na kilák jako moje Monkey nebo pcx, NC je o fous výš. Pořád to je vtip. Jo, ale nový není žádný. Nemyslím, že nový auto dnes dává smysl. Platit píčoviny, který v autě nechci...

Naposledy editováno 05.03.2022 11:32:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:33 | Nahoru | #89
Codo> I sam born tady psal o problemech s lpg, svitici kontrolka motoru atd… At si kazdej jezdi cim chce, pro me neni lpg nc ani pcx…

Ja zas mam moderni auta rad. Nekdo tomu rika picoviny, ale me se vybava libi a nektery ty picoviny uz mi nekolikrat zachranily zivot…

Naposledy editováno 05.03.2022 11:34:59

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

5.3.2022 v 11:38 | Nahoru | #90

assassin píše: RomanSS> Blby je, ze dalky nikdo nejezdi jen tak - obvykle jde o praci a tudiz potrebujes relativne bezpecne a spolehlive auto. Coz se o 20+ let starejch autech rict neda - a novejsi auta s primym vstrikem a preplnovanim asi az tak super vysledky s lpg nemaji…


No já dálky jezdím + do práce 75km po dálnici...je to jak píšeš, docela by mě u toho sralo co 200km někde šaškovat s tankováním plynu...kdybych byl ale třeba řemeslník a řešil každou korunu, tak bych to zvažoval.

Codo> Když najedeš 60k za rok, tak nový auto smysl dává, já teď na jedno čekám (bude kolem Vánoc, když budu mít štěstí ). Mě nebaví řešit každej měsíc nějakej nutnej servis, protože mám starý auto...nebo se třepat, že se mi něco vysere za hranicema...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist