Naposledy editováno 25.04.2019 11:04:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000
Konieckoncov si to v #57 napísal sám.
Pro Nanospeeda je to těžký,každy tu obhajuje to své. Pokud se nesveze na motocyklech s různou konfiguraci válců,tak je to stejně pro něj jenom debata v akademické rovině.
Metric píše: foxdive> Tak si skús porovnať Versysa s Multistradou a potom uvidíš, ktorý viac ťahá odspodu. Hlavný argument pre menejvalec je, že viac valcov viac váži a keď chceš niečo robiť v teréne, tak je celkom dobré tú váhu zhodiť.
Konieckoncov si to v #57 napísal sám.
Tím zvednout přední kolo do vzduchu sem ale myslel plynem na zadní, tos mě nepochopil
A pochybuju že je hlavní argument že víc válců víc váží ty zvednes plynem čtyřválec na zadní když jedeš treba 4-6 tis otáček?
Multistrada na to, aká je to výkonná mašina (33% proti Versysu), sa do 4 tisíc viac triasla, než ťahala, Versys šiel na zadné bez spojky tuším okolo 5-6 tisíc. Viem, že 5 je viac ako 4, ale Versys mi neprišiel ako práve vrchový motor. Dosť sa podobal 800 Tigrovi, na ktorom jazdím, okrem voľnobehu slušne ide v celom rozsahu spektra, hore je toho o špetku viac.
Medzi dvojvalcami sú väčšie rozdiely, BMW R a V-Strom (Afriku som ešte neskúšal) sú na voľnobehu lepšie, ale nemám pocit, že by každý bol taký.
Možno časom zmúdriem a prídem na to, že má pravdu Foxdive, ale takto to vidím teraz.
1 reakcí na tento příspěvek Crosstourer nebo novy Versys 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000
karl100 píše: Pro foxdive,pro mne mají zase dvouválce handicap jako prase,malý rozsah využitelných otáček proti 4válu,klepou se,pod 3000 mlátěj řetězem o kyvku(zvlášť MTS je v tom fakt dobrá)do 5000 táhne normálně pak hrrr a za vteřinu je tam všechno a musíš řadit(KTM 1290)samozvedání na 3 nebo 4, to fakt chceš v Albánii na šotolině v horách s baťůžkem a kuframa a tvý porovnání MTS s Versysem je docela podpásovka,4vál. konkurent pro MTS je BMW S 1000 XR a to si s ní vytře a pár dat z testování Motorradu co jak jede.
0-100km/hVer.3,5s,MTS 3,3s,BMW3,2s,
0-140km/hVer.5,5s,MTS5,2s,BMW4,8s,
0-200km/hVer.12,4s,MTS10,1s,BMW8,6s,
pružné zrychlení
60-100km/h Ver.3,7s,MTS4,1s,BMW3,3s,
100-140km/hVer.4,0s,MTS 4,3s,BMW3,3s,
140-180km/hVer.5,6s,MTS4,9s,BMW3,5s.
Součet pružného zrychlení Versyse 13,3s a Multistrady 13,3s.A dvouválec nebejvá zrovna lehčí než 4vál.Versys 238kg,MTS 234kg,BMW 228kg měřeno Motorradem s plnou nádrží.Jinak měli na test KTM 1290 A do 50.000 km je to stálo na opravách nad servisní věci cca 42 000Kč(Klakson,snímač teploty oleje,výměna chladiče,přetržený řetěz,výměna bočního stojanu,výměna zadního ložiska.....)klid MTS to měla za cca45.000K(záleží na kurzu koruny)Versyse jsem tam nenašel.
Ja se nechci nahdrkovat, ale jednu vec nechapu... dle tveho infa ma Versys...
0-100 za 3,5 s
0-140 za 5,5 s
100-140 za 4,0 s
pokud ma tedy 100-140 za 4 sekundy a 0-140 za 5,5 sekundy, pak by mel dat 0-100 za 1,5 sekundy... Nejak mi ty zrychleni nesedi. To pruzne zrychleni je na nejaky konkretni kvalt, nebo jak?
Výkon dole sa hodí, keď napr. stojíš pred nejakým schodom a potrebuješ to vyhodiť naňho, ak správne chápem Foxdiva, je to lepšie, než ak musíš roztočiť motor na plné gule a spojku presne na desatinu milimetra, aby si to nadvihol, no nezahodil.
Motorrad udáva pružné zrýchlenie s konkrétnym kvaltom, áno. Len si nepamätám, ktorý to je.
U pruzneho zrychleni tam je zarazeny (vetsinou) nejvyssi kvalt, takze zrychlujes treba na sestku treba jen ze 3 tisic otacek k sesti.
Naposledy editováno 02.05.2019 11:10:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kaliningrad [1, 2, 3, 4] Kawasaki Versys 1000 | Daniel_Kucera | 92 | 20.5.2024 v 15:27 Metric |
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 | TomVersys | 26 | 11.4.2024 v 16:49 TomVersys |
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 | Irwing_W | 2 | 7.4.2024 v 08:32 krokoš |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 | mmr | 1 | 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus |