paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: opatrne..máš jenom jeden život...

Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 21:04 | Nahoru | #61
Nebudu komentovat video,jako takové....
Ale co nechápu,tak jak může ještě po krizovce tahat víc za heft
Málem ho to vykoplo z motorky a jen dosedl zpět a znova full gas
To já bych měnil trenky

Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 21:11 | Nahoru | #62
Potreba takhle jezdit, tocit to a jeste to davat na web. Neni to uz nejaka diagnoza?

Jsou to magori a ohrozuji ostatni, to je fakt. A to ze to umi to nijak extra neomlouva. Proto jezdim na nahaci, protoze nemusim delat takovy debility aby me to bavilo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 21:28 | Nahoru | #63

Holmis píše: to je hláška: Be carefoul, you have only one life, so take your bike and ride it as fast as you can!

Tohle je moc pekny heslo. Ale sam se tim ridit nehodlam, protoze by byla skoda zkazit si tak nadhernou budoucnost, ktera me ceka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 21:51 | Nahoru | #64

Mr.Dreamer píše: ...proto také při nehodách motorkářů umírají výhradně motorkáři a výjimka jsou jen čelní srážky!



Zajímavej rozbor - dovolím si taky přispět svou trochou do mlýna - snad se moc nepeltu

Problém bych viděl i trochu jinde než popisuješ - nejde jen o těžiště nebo kinetickou energii, ale hlavně o její rychlý úbytek způsobený nárazem

Když sedíš v autě, tak máš většinou bezpěčností pásy Krom toho má každé auto určité deformační zóny a většina moderních aut má i airbagy - ač se to nezdá, tak pásy a deformační zóny výrazně ovlivňujou fakt, jestli posádka přežije nebo ne

Důvod?

Při nárazu má auto (nebo jakýkoli jiný dopravní prostředek) určitou kinetickou energii, která se nárazem přemění na jiné druhy energie, mimo jiné přetížení při náhlém zastavení vozidla, což je jeden z hlavních aspektů přežití Při nárazu se část energie přemění při deformování deformačních zón a něco málo poberou taky pásy, které se postupně "utahují" + něco vezme taky airbag - ve své podstatě všechny tyhle systémy zmenšují přetížení, které na tělo působí tím, že prodlužují čas "zastavení" lidského těla vůči okolí Pak je samozřejmě důležitá taky plocha, kterou náraz zaujímá - čím lepší, tím větší šance na přežití

Z tohoto hlediska mají motorkáři obrovskou nevýhodu - za prvé mají malou plochu a za druhé nemají deformační zóny ani pásy, takže jakmile do něčeho narazí, tak je přetížení při nárazu v důsledku rychlého "zpomalení" tak velké, že to tělo neunese - dochází nejdřívě k bezvědomí, pak k deformaci orgánů a jejich odtržení ze závěsů (+ do toho všeho zlomeniny atd...) - z tohoto důvodu je velice častou příčinou úmrtí motorkářů odtržení aorty nebo nervového plexu - to už zachránit prostě nejde

E: co si myslím o aktérech z videa tady raději nebudu rozmazávat

Naposledy editováno 02.12.2012 21:55:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 21:51 | Nahoru | #65

pylot píše: Tohle je moc pekny heslo. Ale sam se tim ridit nehodlam, protoze by byla skoda zkazit si tak nadhernou budoucnost, ktera me ceka.



the young riders today...? ...all pussies..

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:01 | Nahoru | #66

pylot píše: Tohle je moc pekny heslo. Ale sam se tim ridit nehodlam, protoze by byla skoda zkazit si tak nadhernou budoucnost, ktera me ceka.


Výborně, tak to já můžu jezdit jako prase . Kdyby člověk věděl, že se zabije... Ale probrat se někde po měsici, celej polamanej to je na pic*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:04 | Nahoru | #67

SPIJKER píše: the young riders today...? ...all pussies..

Hele zabit se na RSV je skoda, kdyz v budoucnosti se muzu zabit treba na BMW S1000RR HP4 ne? A kdyz se nezabiju ani na nem, tak se mozna naucim jezdit dverma napred v nejaky premotorovany zadokolce. A kdyz preziju i to, tak mozna jednou potomkum odkazu slusny dedictvi. Zkusit se ma vsechno a ne skoncit hned na zacatku.

E: Nicmene abych se dostal od RSV dal tak musim nejdriv dostat zapocet z ty zkurveny fyziky 2 takze vas to necham a jdu delat ze tomu rozumim.

Naposledy editováno 02.12.2012 22:07:03

1 reakcí na tento příspěvek Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:11 | Nahoru | #68
A dost často je to přehnaně zrychlené... ta ručička otáčkoměru srandovně kmitá

Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:20 | Nahoru | #69
Zas tak nebezpečně nejeli, žádné dálniční jízdy mezi autama se nekonaly, docela v pohodě

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:25 | Nahoru | #70

pylot píše: Hele zabit se na RSV je skoda, kdyz v budoucnosti se muzu zabit treba na BMW S1000RR HP4 ne? A kdyz se nezabiju ani na nem, tak se mozna naucim jezdit dverma napred v nejaky premotorovany zadokolce. A kdyz preziju i to, tak mozna jednou potomkum odkazu slusny dedictvi. Zkusit se ma vsechno a ne skoncit hned na zacatku.

E: Nicmene abych se dostal od RSV dal tak musim nejdriv dostat zapocet z ty zkurveny fyziky 2 takze vas to necham a jdu delat ze tomu rozumim.



tak jo.. mlcim...pac potrebuju taky nejaky clanky..

1 reakcí na tento příspěvek Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:45 | Nahoru | #71
chjo vždyt tam jsou samyjaponci az nato bawo co premerujou z vyroby o 20-30km/h do totho tam kazdej da nejaky pidikolecko a megarozetu takze jim to ukazuje že příde sonic boom a do toho to rybí oko goupra co přidava dalsích 50km/h a mouví mejkr -ve skutečnosti se tam vlečou šedesát po dni straveným v motoškole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:47 | Nahoru | #72

Milosek.m píše: chjo vždyt tam jsou samyjaponci az nato bawo co premerujou z vyroby o 20-30km/h do totho tam kazdej da nejaky pidikolecko a megarozetu takze jim to ukazuje že příde sonic boom a do toho to rybí oko goupra co přidava dalsích 50km/h a mouví mejkr -ve skutečnosti se tam vlečou šedesát po dni straveným v motoškole



...to vis.. kazdej nejak zacina.. :)

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:51 | Nahoru | #73

endstand píše: A dost často je to přehnaně zrychlené... ta ručička otáčkoměru srandovně kmitá


no jo, má to rozbitý

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:53 | Nahoru | #74

strejda_Jenda píše: honza_> Pokud to nikde nepíšeš a nezmiňuješ se o tom ani v příspěvku, těžko pak můžeš vědět jakej adrenalin v týhle rychlosti máš. Takže se začínám bát spíš o tvojí inteligenci :D

¨

co třeba ten co to jednou vyzkoušel zjistil, že je to moc... ježiš nebudu se tady dohadovat jak v mateřské školce, nikdy si semnou nejel, ale třeba až pořídím gopro tak se tu pak můžem hádat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 22:58 | Nahoru | #75
SPIJKER> a co ty jinak jak se vejde? porad prohanis rsv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 23:11 | Nahoru | #76
Milosek.m> ále.. ..na védva uz jsem dlouho dlouho nejel.. ale to ze mi to letos nejede uz asi vis ne? letos nejlepsi cas v moste 52,8 to bylo treti kolo a v dalsim jsem uz nepokracoval..
Brno taky pomalejc nez loni na stary R1.. nevim.. Faryk ma o 50 koni vic a vubec mi to nepomaha.. Uvidime pristi rok... snad se neco priucim a na dalsi rok bych treba mohl z Faryka udelat expedicni speciál.. uvidime co na to partneri, ale treba by netradicni expedice mohla bejt zajimava a mit i zajimavou publicitu... Ale zatim touzim stat se lepsim ridicem, prestat parkovat..zacit uz jezdit

..i kdyz.. dostal jsem na 7 kol od Petra pujceny K6, jel jsem na nem jako hotentot, a cas pod 55.. Absolutni hodnota tragedie, ale kdyz vezmu s jakym nasazenim, tedy fakt minimalnim, opravdu jsem to petrovi nechtel rozbit, vubec jsem se necpal dopredu.... jsou to ani ne 3 sekundy.. Tak nevim kde je chyba... Pritom pocitove se mi na Honde jezdi lip, lip zataci.. na motor je K6 divocejsi, ale zase ze by to bylo nejaky rozdil o svetadil taky ne.. Honda je rozhodne hravejsi na rizeni... zataci lehcejc a ma pro me lepsi odezviu z rizeni.. To K6 na me pusobila tupě.

pristi rok opravdu musim angazovat lektoora, nebo budu jezdit stejnou plisen jako letos..

No a jinak obecne.. sama pozitiva, plusy a socialkni jistoty.. uvazujeme ze si koupime druhou ratolest.. a nekdy zase dumam zda je to dobrej napad..

EDIT:
apropos RSV... ta uz je v laminech..!
prej je na silnici prilis radikalne sportovni a prilis rychla.. letos se podivala do svodidel a pak ridici zpusobila nekolik krizovek na ktere drive nebyl zvykly a rekl.. janatomrdam.. a jde se prizdisráčsky klidit na okruh...

Edit
a co Ty?
..neplanujes neco o dve deci vetsiho?
..ja obcas zadumam ze bych si zase RSV poridil jako druhej bajk.. hanba co?
..ale asi ji nepotrebuju.. mam GPZ ktere uz davno mohlo bejt zrenovovany... ale ted zrovna ceka na nalepeni stribrnyho prouzku na nadrz a plasty, nalepek gpz a kawa.. pak cirej lak.. no a zbyde uz jen poskladat, baterka.. a asi se vyskytnou nejaky tesneni.. ...pristi rok bysme se mohli zase nekde potkat.. nebo ale doraszte nekam do boxu na stejček.. večerni a vinko..

Naposledy editováno 02.12.2012 23:20:24

Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 23:29 | Nahoru | #77
nuda, meli by trochu potahat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

2.12.2012 v 23:47 | Nahoru | #78

sharkis píše: Zajímavej rozbor - dovolím si taky přispět svou trochou do mlýna - snad se moc nepeltu

Problém bych viděl i trochu jinde než popisuješ - nejde jen o těžiště nebo kinetickou energii, ale hlavně o její rychlý úbytek způsobený nárazem

Když sedíš v autě, tak máš většinou bezpěčností pásy Krom toho má každé auto určité deformační zóny a většina moderních aut má i airbagy - ač se to nezdá, tak pásy a deformační zóny výrazně ovlivňujou fakt, jestli posádka přežije nebo ne

Důvod?

Při nárazu má auto (nebo jakýkoli jiný dopravní prostředek) určitou kinetickou energii, která se nárazem přemění na jiné druhy energie, mimo jiné přetížení při náhlém zastavení vozidla, což je jeden z hlavních aspektů přežití Při nárazu se část energie přemění při deformování deformačních zón a něco málo poberou taky pásy, které se postupně "utahují" + něco vezme taky airbag - ve své podstatě všechny tyhle systémy zmenšují přetížení, které na tělo působí tím, že prodlužují čas "zastavení" lidského těla vůči okolí Pak je samozřejmě důležitá taky plocha, kterou náraz zaujímá - čím lepší, tím větší šance na přežití

Z tohoto hlediska mají motorkáři obrovskou nevýhodu - za prvé mají malou plochu a za druhé nemají deformační zóny ani pásy, takže jakmile do něčeho narazí, tak je přetížení při nárazu v důsledku rychlého "zpomalení" tak velké, že to tělo neunese - dochází nejdřívě k bezvědomí, pak k deformaci orgánů a jejich odtržení ze závěsů (+ do toho všeho zlomeniny atd...) - z tohoto důvodu je velice častou příčinou úmrtí motorkářů odtržení aorty nebo nervového plexu - to už zachránit prostě nejde

E: co si myslím o aktérech z videa tady raději nebudu rozmazávat



Neber to jako urážku, ale od doby, co jsi zarytě tvrdil, že digitálně překryté SPZ ve videu jdou "odkrýt" tě prostě beru jako člověka, který mluví o věcech, o kterých naprosto nic neví a nenaslouchá jakýmkoli, byť i věcným, argumentům. Proto se snaha oponovat ti míjí účinkem...

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 06:59 | Nahoru | #79

Mr.Dreamer píše: Neber to jako urážku, ale od doby, co jsi zarytě tvrdil, že digitálně překryté SPZ ve videu jdou "odkrýt" tě prostě beru jako člověka, který mluví o věcech, o kterých naprosto nic neví a nenaslouchá jakýmkoli, byť i věcným, argumentům. Proto se snaha oponovat ti míjí účinkem...



Já si myslím, že splést se může každej, ostatně jsme jenom lidi a obecně si dovolím tvrdit, že se tady snažím vést slušnou a věcnou diskuzi podloženou argumenty

Tenkrát jsem vycházel z informací, který jsem o úpravách videa měl, a který se později ukázaly jako zavádějící - jinými slovy bych to viděl asi na podobnou nepřesnost, jako tvrdit, že za smrt motorkářů může primárně jejich nízké těžiště

...a soudit lidi podle chyby v jednom topicu mi přijde docela ujeté, ale tak je to tvůj názor a ten ti brát nebudu

E: písměnka

E: a mimochodem měl přišlo divné, cos napsal, takže jsem si ten topic dohledal - že jsem se spletl jsem uznal hned o stránku dál, takže to tak zaryté jak píšeš taky nebylo...

Naposledy editováno 03.12.2012 07:16:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 07:32 | Nahoru | #80

sharkis píše: Zajímavej rozbor - dovolím si taky přispět svou trochou do mlýna - snad se moc nepeltu

Problém bych viděl i trochu jinde než popisuješ - nejde jen o těžiště nebo kinetickou energii, ale hlavně o její rychlý úbytek způsobený nárazem

Když sedíš v autě, tak máš většinou bezpěčností pásy Krom toho má každé auto určité deformační zóny a většina moderních aut má i airbagy - ač se to nezdá, tak pásy a deformační zóny výrazně ovlivňujou fakt, jestli posádka přežije nebo ne

Důvod?

Při nárazu má auto (nebo jakýkoli jiný dopravní prostředek) určitou kinetickou energii, která se nárazem přemění na jiné druhy energie, mimo jiné přetížení při náhlém zastavení vozidla, což je jeden z hlavních aspektů přežití Při nárazu se část energie přemění při deformování deformačních zón a něco málo poberou taky pásy, které se postupně "utahují" + něco vezme taky airbag - ve své podstatě všechny tyhle systémy zmenšují přetížení, které na tělo působí tím, že prodlužují čas "zastavení" lidského těla vůči okolí Pak je samozřejmě důležitá taky plocha, kterou náraz zaujímá - čím lepší, tím větší šance na přežití

Z tohoto hlediska mají motorkáři obrovskou nevýhodu - za prvé mají malou plochu a za druhé nemají deformační zóny ani pásy, takže jakmile do něčeho narazí, tak je přetížení při nárazu v důsledku rychlého "zpomalení" tak velké, že to tělo neunese - dochází nejdřívě k bezvědomí, pak k deformaci orgánů a jejich odtržení ze závěsů (+ do toho všeho zlomeniny atd...) - z tohoto důvodu je velice častou příčinou úmrtí motorkářů odtržení aorty nebo nervového plexu - to už zachránit prostě nejde

E: co si myslím o aktérech z videa tady raději nebudu rozmazávat



Ok, tak uvidíme . Já tu řešil obecně, jak motorkář ohrožuje své okolí, ne jak se okolí brání proti poškození. Pokud motorka narazí čelně a ve vzpřímeném stavu (má kola na zemi), tak v průměru nadělá patrně stejně škody jako auto. Zatímco auto kinetickou energii předá na větší ploše a ohrozí tak větší okruh, motocykl zase svým nárazem na jedno místo působí vyšší silou. V jednotlivých případech se rozdíl bude drasticky lišit, ale v průměru to bude asi dost podobné.
To, že pasažéři auta jsou lépe chráněni proti okolí než motorka je asi každému jasné, a jak jsem již psal, o něčem takovém jsem se ani nezmiňoval, ovšem, když už motorka, i čelně narazí do auta v rychlosti kolem 100km/h, může napáchat značně poškodit i posádku toho auta (zde vycházím přímo z praxe), záleží samozřejmě na tipu auta, úhlu, místu nárazu...
Ale obecně, ve chvíli, kdy motorkář stroj položí jeho nebezpečnost značně klesá...

Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 09:54 | Nahoru | #81
Napíšu to velmi jednoduše, pokud mi podobný "inteligent a střelec" (pro mne celá parta blbečků na videu) narazí do auta ve kterém povezu rodinu nebo moji rodinu při nehodě ohrozí, tak dotyčného na místě zabiju. Neberte to prosím jako planou výhružku, ale jako reálný fakt.

2 reakcí na tento příspěvek Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 10:06 | Nahoru | #82
Já si myslím, že každej takhle rychle letící motorkář na okresce je potenciální vrah a takto by se s nima mělo jednat. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne...
Bohužel si musíme stále uvědomovat a připomínat, že na silnici nejsme sami a stačí jedna malinká chybička či nepředvídatelná věc a je vymalováno. A ani to nemusí být chyba motorkáře (pokud nepočítám rychlost 160+ na okresce). Stačí přesně jako na videu, vyjíždějící auto z vedlejší za mírnou zatáčkou, kam ovšem motorkář letí 160. A je mi jedno, jakou má motorka kinetickou energii a ty další plky. Po netu koluje spousta fotek, jak dopadne srážka auta a motorky, kdy to do auta motorka napálí z boku. Dost často je motorka "zaparkovaná" v autě a člověk sedící na straně nárazu má pak motorku "na klíně" a přední kolo místo hrudního koše. Jeden příklad "kinetické energie motorky" v praxi. Nechtěl bych být na sedadle řidiče: anebo trochu silnější káva:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 10:33 | Nahoru | #83
No-limits> no jo... motorka je pri bocnim narazu svinstvo. ta prvni fotka je focena cca 30 km od myho bydliste a bylo by lepsi kdyby tam misto motorky byl kamion. bylo by o jednoho mrtvyho min.

Na ty motorce je zase dobry, ze pokud to motorkare pri narazu katapultuje a on do niceho nenarazi, tak ma docela dobrou sanci na preziti.

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 10:36 | Nahoru | #84

pylot píše: No-limits> no jo... motorka je pri bocnim narazu svinstvo. ta prvni fotka je focena cca 30 km od myho bydliste a bylo by lepsi kdyby tam misto motorky byl kamion. bylo by o jednoho mrtvyho min.

Na ty motorce je zase dobry, ze pokud to motorkare pri narazu katapultuje a on do niceho nenarazi, tak ma docela dobrou sanci na preziti.


Jestli u té první fotky řešíš, že za nehodu mohl řidič auta, tak to je mi jedno. Fotku jsem našel na googlu a jde mi o ukázku, reálné srážky, kdy je využita kinetická energie motorky tím nejhorším způsobem.

Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 11:15 | Nahoru | #85
me teda zaujal ten stahovaci pasek, to je ostuda
a jeste meni barvy chameleon jeden

Naposledy editováno 03.12.2012 11:16:19

1 reakcí na tento příspěvek Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 11:47 | Nahoru | #86
pokaždé, když sem dá někdo podobný video, kde si borci bez pudu sebezáchovy a s arogancí vuči ostatním dávají tady píše spousta drsných kluků jak je to super, v klidečku, proto máme superbiky,ne?? , . Pak si jedno auto nevšimne mašiny letící za ním ve 250kmh a odbočí doleva. bum. pak sem všichni dávají slzící smajlíky a píšou ripy. to, že si koupím litrovej plasták přece neznamená, že budu využívat naplno jeho potenciál mezi autama,ne? já nevím no, jedna rána a i drsňáci pláčou, tohle za to nestojí. to se raději rozmrdám na okruhu, než o auta na okresce, kde ještě mužu sestřelit normálního bikera.

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 12:24 | Nahoru | #87
12345šest> Z tvyho prizpevku to skoro vypada, jako kdyby si lidi, co svoji smret zavinej sami, nezaslouzili litost. To, ze se nekdo zabije svoji blbosti, prece neznamena, ze je spatny vyjadrit soustrast. Kdyz se mi zabije kamarad ve dvou kilech, tak reknu, ze je to jeho blbost, ale stejne mi ho bude lito. To je snad normalni ne?

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 12:56 | Nahoru | #88

SPIJKER píše: jestli jsi dobrej v matematice.. nemohl bys pro porovnani pridat hodnoty kineticke energie auta 1700 kg vcetne posadky ve 140 kmh na okresce a nakladaku v 90 kmh na okresce o hmotnosti 40.000 kg



Máš závažnou chybu v úvaze. Člověk, na kterého reaguješ, ti vyvracel teorii o tom, že dotyčný pacient ohrožuje pouze sebe. Vyvrátil ti ji dokonale. Žádné tvé výpočty kinetické energie aut s tím nic neudělají, protože nikdo nikdy netvrdil, že pilot osobáku nebo náklaďáku při nehodě ohrožuje "hlavně sám sebe". Tvrdilo se to (naprosto mylně) jen o motorkáři.
Kapišto?

3 reakcí na tento příspěvek Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 13:09 | Nahoru | #89
Řešíte střet motorky a auta, ale na silnici jsou taky chodci,cyklisti a další motorkáři. Občas mě takový magor předjede, nejlíp tak do metru ode mě, pokaždé se kurwa tak leknu,že se mi sevře prdel. Kdybych v tom okamžiku měl reagovat na další věci na silnici,tak mám hodně zpožděnou reakci. Jednou mě takový kokod předjel v zatáčce v Buchlákách,jako kdyby byl na kruhu v Brně. Naštěstí jsem to ustál,ale každý si umí představit,jak nebezpečné takové věci jsou. Stačí aby se míň zkušený jezdec lekl a chytil za brzdy. Pak nemusí dojít ani ke srážce a...

Naposledy editováno 03.12.2012 13:11:09

(reakce na) Video: opatrne..máš jenom jeden život...

3.12.2012 v 13:59 | Nahoru | #90

Kov píše: Řešíte střet motorky a auta, ale na silnici jsou taky chodci,cyklisti a další motorkáři. Občas mě takový magor předjede, nejlíp tak do metru ode mě, pokaždé se kurwa tak leknu,že se mi sevře prdel. Kdybych v tom okamžiku měl reagovat na další věci na silnici,tak mám hodně zpožděnou reakci. Jednou mě takový kokod předjel v zatáčce v Buchlákách,jako kdyby byl na kruhu v Brně. Naštěstí jsem to ustál,ale každý si umí představit,jak nebezpečné takové věci jsou. Stačí aby se míň zkušený jezdec lekl a chytil za brzdy. Pak nemusí dojít ani ke srážce a...



v Buchlakach by mohli poustet lidi na trat podle vykonnosti.. nebo podle rychlosti.. aby nedochazelo k takovymhle trenicim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35879 Dnes v 12:08 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist