prosím o radu nebo spíš tip na pohodlnou motorku k cestování, rozpočet mám malý, 30 - 50 tisíc, těch padesát už je spíš extrém, chtěl bych si nechat rezervu na výměnu náplní, rozvodů pneu a tak.
Představoval bych si motocykl o menším objemu, tak 350 - 600, nějaký lehčí, naháč nebo chopper, dost pohodlný na delší cesty (přes republiku nebo k moři) sólo a na katší vyjížďky ve dvou. Motor nenáročný na údržbu, nejlíp kdyby byly rozvody hnané ozubenými koly nebo dvoutakt. Rychlost pro mě není důležitá, dálnicím se vyhýbám.
Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: jo
Tak to jo. A na to,že jsem na VFR či XJ nejel jsi přišel jak? To by mě schválně zajímalo.
Naposledy editováno 28.08.2012 14:00:02
1 reakcí na tento příspěvek pohodlný a spolehlivý motocykl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
prackarr píše:
Tak to jo. A na to,že jsem na VFR či XJ nejel jsi přišel jak? To by mě schválně zajímalo.
dobrý, tak jakou máš zkušenost?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
chiro2 píše: Tak já na VFRku jel. A za mne je to na cestování na pi*u To už radši toho Bandita. Možná na Transalpu by se jezdilo dobře, ale na tom jsem nikdy nejel. Pouze doměnka.
Já si nemyslím,že VFR by bylo na cestování na piču,ale rozhodně to není to,co autor vlákna hledá. Krom toho jsem nikde nesrovnával,jestli je VFR nebo XJčko lepší. Proto mě zaráží,že mi to VEFERák podsouvá a vrcholem je to,že on ví,na čem jsem jel a na čem ne.
Já když jezdil na VFR750,tak on ještě neměl papíry ani na fuchtla,tak mě to docela pobavilo,co napsal....
Filozofie některých je až dojemná- "přeci nebudu radit motorku,na který jsem neseděl".
Tak budu radit tu,co mám doma. Co na tom,že je to úplně jinej šálek kávy,než ten,co hledá tazatel,že?
Až budu hledat ostrý motocross,taky mě napište,že na CBR či fazeru se dá dobře krosit,protože na krosce jste neseděli,to ocením.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: dobrý, tak jakou máš zkušenost?
částečně jsem odpověděl v příspěvku č.65,ale ještě ti doplním,že jsem jezdil snad na všech prkačích,co se v tomto vlákně zmínili,pokud ti to teda stačí,jako odpověď.
Takže- pokud tazatel chce motorku za 30 litrů,nenáročnou a držák, do 600ccm,tak proč mu doporučuješ VFR,která se za ty prachy ani nedá sehnat?
Prom toho údržba takové motorky bude zcela mimo možnosti tazatele.
Takže pokud jsi na žádné takové neseděl,tak mu prostě neraď,je to jednodušší,jak mu radit něco,co nepotřebuje a to jen proto,že ty to máš v garáži...
prackarr píše: Já si nemyslím,že VFR by bylo na cestování na piču,ale rozhodně to není to,co autor vlákna hledá. Krom toho jsem nikde nesrovnával,jestli je VFR nebo XJčko lepší. Proto mě zaráží,že mi to VEFERák podsouvá a vrcholem je to,že on ví,na čem jsem jel a na čem ne.
Já když jezdil na VFR750,tak on ještě neměl papíry ani na fuchtla,tak mě to docela pobavilo,co napsal....
Filozofie některých je až dojemná- "přeci nebudu radit motorku,na který jsem neseděl".
Tak budu radit tu,co mám doma. Co na tom,že je to úplně jinej šálek kávy,než ten,co hledá tazatel,že?
Až budu hledat ostrý motocross,taky mě napište,že na CBR či fazeru se dá dobře krosit,protože na krosce jste neseděli,to ocením.
Já jel na starý 750 a bylo to na hovno. No jo, když já mám skoro 2 metry, to je pak těžký se na něco takovýho poskládat. Pro mne tak Varana nebo Báwo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
prackarr píše:
Takže pokud jsi na žádné takové neseděl,tak mu prostě neraď,je to jednodušší,jak mu radit něco,co nepotřebuje a to jen proto,že ty to máš v garáži...
Co to je za větu? Tak neseděl a mám v garáži? Náklady na údržbu jsou +- stejné, ten argument si nech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: prackarr> VFR 750 za 30 nejde? prosim tě, mrkni do bazaru...
Jo,ale co to bude za vraždu? On potřebuje něco,co mu aspon nějak pojede. Pokud bych chtěl mít motorku za 30,tak nejlépe nějaké silniční enduro,jednobuch či dvojvál. Rozhodně ne kapotovanou silnici,byť je stará VFR neskutečnej držák.
Už jen seřízení,případná oprava motoru,gumy,řetězovka,desky,vše to je mnohonásobně dražší,jak věci na malej jednobuch.
On chce motorku 350-600ccm,tedy něco do 150kg a ty na něho se skoro třímetrákovou bestií!
Věkem neargumentuji,jen jsem se musel smát,když mě po 32 letech v sedle píšeš něco o zkušenostech,tak se nezlob...
VeFeRák píše: Co to je za větu? Tak neseděl a mám v garáži? Náklady na údržbu jsou +- stejné, ten argument si nech...
Přečti si tu větu znova apomalu a snad ji pochopíš. Příště budu psát holé věty,aby jsi byl štont to pobrat. A krom toho ti doporučuji přečíst si úvod vlákna,on chce zcela jinou motorku,než ty mu doporučuješ! Chápeš to?
Náklady na údržbu jsou stejné?
Jen v gumách je rozdíl ceny víc jak 100%!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
prackarr píše: Jo,ale co to bude za vraždu? On potřebuje něco,co mu aspon nějak pojede. Pokud bych chtěl mít motorku za 30,tak nejlépe nějaké silniční enduro,jednobuch či dvojvál. Rozhodně ne kapotovanou silnici,byť je stará VFR neskutečnej držák.
Už jen seřízení,případná oprava motoru,gumy,řetězovka,desky,vše to je mnohonásobně dražší,jak věci na malej jednobuch.
On chce motorku 350-600ccm,tedy něco do 150kg a ty na něho se skoro třímetrákovou bestií!
Věkem neargumentuji,jen jsem se musel smát,když mě po 32 letech v sedle píšeš něco o
zkušenostech,tak se nezlob...
Kde tam vidíš 150 kg? VFR 300 kg? Vidíš ozubená kola? 600 nebo 750, to už snad je jedno...Jednobuch na cestování k moři? Proč? Kbyby věděl, že chce enduro, tak nepíše o možnosti čopra..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
prackarr píše: částečně jsem odpověděl v příspěvku č.65,ale ještě ti doplním,že jsem jezdil snad na všech prkačích,co se v tomto vlákně zmínili,pokud ti to teda stačí,jako odpověď.
Takže- pokud tazatel chce motorku za 30 litrů,nenáročnou a držák, do 600ccm,tak proč mu doporučuješ VFR,která se za ty prachy ani nedá sehnat?
Prom toho údržba takové motorky bude zcela mimo možnosti tazatele.
Takže pokud jsi na žádné takové neseděl,tak mu prostě neraď,je to jednodušší,jak mu radit něco,co nepotřebuje a to jen proto,že ty to máš v garáži...
Právě kvůli orientaci tazatele hlavně na cenu a spotřebu bych doporučoval spíš nějakej půllitr. Cestování v jednom nebo kratší vyjížďku ve dvou to dá, oproti šestkám je údržba levnější, nežere to. A pokud nemá dva metry, tak se na to nějak poskládá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: chiro2> jo, sada za 3700,- ok za 4000,- máš recht, na těch 13 000 km je to významný rozdíl...
Co to kupuješ za jebky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: Kde tam vidíš 150 kg? VFR 300 kg? Vidíš ozubená kola? 600 nebo 750, to už snad je jedno...Jednobuch na cestování k moři? Proč? Kbyby věděl, že chce enduro, tak nepíše o možnosti čopra..
Pokud chce levnou motorku o 350-600ccm,tak v tom vidím spíše motorku do 150kg a ne nějakou 270kg vranu. Když ne teda 3 metráky...
Tak čau,já valím jezdit,mějte se tu fajně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: chiro2> tak říct o Stradách, že jsou jebky...
To nevím, v silničních pneu se zas tak nevyznám ale co tu kupují kluci, tak většinou dvousměsovou a kolem 3500k. Proto mi to příjde dost levný za 4000,- obě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohodlný a spolehlivý motocykl
VeFeRák píše: chiro2> čím víc směsí, tím víc guma? blbost...strady byly vždycky slušný cestovní gumy...jasně, jsou holt starší, ale furt na nich lidi odjezdili kvanta km...
Jo,jo, netvrdím že ne. Jak říkám, v tom se nevyznám. Kluci ty dvousměsovky berou na sporty jako Hayabussa, SV 1000 a podobný. Prej to líp drží či co.
Tenhle typ člověka by měl osedlat buď jednobucha,dvouválcového půlitra nebo něco podobného.Tam může uplatnit a skloubit požadavky z původního tématu.