Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
kury72 píše: To je právě ono,ty moderní R4 mají sice tabulkově silnější spodek než V2 ,ale pocitově je to právě naopak a o to práně jde.Z vlastní zkušenosti,jezdil jsem R1 04 a těch 120 tažnej koní v SV1000S je pro mě mnohem větší zábava,než těch 180 dostihovejch koní v R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jindra650 píše: To, ze pocitove V2 jedou je hlavne kvuli zprevodovani, protoze R4 ti tahne pouzitelne v provozu mezi 2000 a podle objemu 11-16tis, ale V2 funguje tak mezi 4000 a 7000. Takze prevody jsou uplne jinde a pocity taky. Napada me postarsi srovnavaci jizda mezi mojim starym tezkym XJckem s 5q a lehkou GPZ500 s 6q. Obe maj v podstate identickou maximalku i zrychleni, R4 vypadal jako ze nejede a nuda, naopak R2 tahal za ruce "jak divej" a vysledek? R4 byl o krok na pred, byl to jen pocit. Je to uplne stejny jako srovnavat naftaka s benzinakem. Nekomu to vyhovuje, kdyz to je takovy splaseny jak V2, nekdo radsi klidnejsi motorku.
Byl to jen pocit, ale o ten pocit preci jde.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
a jak ja rikam - lepci peknej zadecek a mensi kozy, nez cecky jak kráva, ze nevis co snima, a pritom dole vytahany hudrovadlo a prdel s celulitidou...proste lepsi je spodek nez vrsek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 07.08.2012 15:01:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
a daytonu? 2x rocne na okruh mi nepripada casto a do sosnovy bude daytona asi dost nevyuzita...
A na bezny jezdeni je to skoda, navic co se clovek docte tak asi nejradikalnejsi sport. sestka na trhu. Nejsporotvnejsi posez, nejtvrdsi...proste ryze okruhovy naradi...
Naposledy editováno 07.08.2012 22:18:47
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jindra650 píše: Alexandr> Trival by si mel kazdy okusit a zapomenout na posmesky okolo Skody HTP. Je to stale jeste exotika v sedi mnoho let monopolnich 4 a 2valcu.
Souhlasím, Triumph Daytona 675 je i ve většině testech před všemi rejžemi.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
vitas81 píše: Alexandr> Pokud mohu porovnávat, přecházel jsem z fazera na SV1000S a nevím jak podvozek u SV ale brzdy jsou rozhodně lepší jak u fazera .A ten podvozek stačí nastavit
ale to většina místních recenzentů asi nedělá (ono taky proč na půjčené motorce, takže chápu [lol ] )
no tak zrovna podvozek u SV (jak litr tak 650) není žádná sláva, tam můžeš kroutit čím chceš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 09.08.2012 23:38:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
italšrot píše: Domino69> jj šestka je na okruh ideální.
Celkově těm šestkám porostl výkon. Já měl RSV 00´a fároše 97´a ani jedna něměla takový výkon a asi ani podvozek. I když RSV asi jo, tam ten podvozek byl pecka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 10.08.2012 08:11:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
pylot píše: italšrot> I kdyz je pravda ze je lepsi radit spis kousek pred max vykonem nez kousek za.
řadit kousek před maximálním výkonem znamená, že se na maximální výkon nikdy nedostaneš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Stev píše: řadit kousek před maximálním výkonem znamená, že se na maximální výkon nikdy nedostaneš.
Tak kousek pred jsem myslel samozrejme par stovek pred. Konkretne pri max vykonu v 9500 je lepsi radit v 9000 nez v 10000. Precijen ty otacky letej nahoru dost rychle a ja osobne to neumim trefovat uplne presne.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Pak budeš v souladu se svou teorií kterou zmiňuješ výš, tedy že rozhodující je výkon.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
pylot píše: Stev>... Ja se na silnici zpravidla spokojim s tim kdyz se pohybuju mezi max momentem a max vykonem.
Jestli je max momet v 7 a max výkon v 9.5 tak těch cca 8 je to kde je ta motorka nejpružnější.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jinak napsal jsem pěknou kravinu, řadit se má tak abys jezdil v pásmu nejvyššího momentu, což může a nemusí vycházet na přeřazení v okamžiku nejvyššího výkonu. Zaměnil jsem křivky točivýho momentu a výkonu, kdy moment strmě nepadá, narozdíl od výkonu jak píšeš.
Ale rsv mi podle grafu přijde že je lepší dotočit do max výkonu. A ono tam navíc do toho vstupuje zpřevodování, jestliže máš delší 3,4,6 a kratší 1,2,3, tak na první 3 stupně může platit tvoje tvrzení, a na další 3 zase moje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](http://www.fastdates.com/PLN.NewBikes/Aprilia/2004ApriliaMilleR/ApriliaRSV04Dyno.jpg)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |