paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Starý japonec
5.5.2012 v 10:58
Tak mám dotaz. Dá se "klasický" japonec typu GS 1000 z let 70.-80. používat k normálnímu provozu? Nájezd dejme tomu 6-8tis. ročně. Jde mi o to jestli už to není jenom na dojíždění do kavárny a pak hodiny leštit, na inzerci se objevil krásnej typ ale nevím jestli by byl vhodný. Nejsem žádný závodník. Jak je to spolehlevostí, servisem a ND? Dík za info

na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850

hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 15:18 | Nahoru | #61
VeFeRák> to je moc pekny

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 15:20 | Nahoru | #62

IvanDvoutakťák píše: Ta GS1000 (prej "S" ) je asi nějaká "skládanka",protože GS1000 neměly tuto nádrž
(ta je asi z první GSX1100/750). Taky sedlo není GS1000 + nástavec zkřiva,atd.
Ovšem pokud "to jede rovně" a brzdí, nejdůležitější je motor - aby se z něj
neozývaly "podivné tlukoty"...


myslíš tu modrou?
co myslis o te cervene (E)? zajima me ta kapotaz, jestli je to puvodni, ta je motoricky relativne dobra, jenom je spatnej ten zbytek (podvozek, brzdy)

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 15:35 | Nahoru | #63
Jo, tu modrou(bez emblémů na nádrži).
Myslel jsem, že chceš "jít do" naháče ...
Pokud Ti nevadí celokapotáž, pak je v nabídce GSX1100F (se všema kuframa HepcoBecker,
což je nejlepší a taky nejdražší německá výbava!!).
Ta červená je nejspíš "přelakovaná", takže bacha na to !
S tou bys ještě "objel svět" - mrkni na to .

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #64

IvanDvoutakťák píše: Jo, tu modrou(bez emblémů na nádrži).
Myslel jsem, že chceš "jít do" naháče ...
Pokud Ti nevadí celokapotáž, pak je v nabídce GSX1100F (se všema kuframa HepcoBecker,
což je nejlepší a taky nejdražší německá výbava!!).
Ta červená je nejspíš "přelakovaná", takže bacha na to !
S tou bys ještě "objel svět" - mrkni na to .


j naháč, ale jestli je ta kapota původní a nejaká kor raritka tak bych asi ukous i ten hroznej stav
gsx 1100 znam ale nelíbí
co tohle?

pak tam byla jeste modrá gs 1000 odnekud z brna, tu jsem chtel puvodne, ale uz komunikace s majitelem byla odrazujici

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #65
Na té červené GSX1100E TAKY chybí KOVOVÝ emblémy na nádrži (ony totiž vůbec nejsou levný!)
a ta poslední fotka je prospekt... To ale neznamená, že ta celokapota, je-li včetně reflek-
toru nemůže jít namontovat.

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 15:43 | Nahoru | #66

IvanDvoutakťák píše: Na té červené GSX1100E TAKY chybí KOVOVÝ emblémy na nádrži (ony totiž vůbec nejsou levný!)
a ta poslední fotka je prospekt... To ale neznamená, že ta celokapota, je-li včetně reflek-
toru nemůže jít namontovat.


u te cervene jsem byl, rikam motor sel pekne, ma ji frajer co o motorkach vubec nic nevi, prej chtel neco do prace, proc koupil tohle nerek
kdyz vemu je jedna stupna je vejs nez druha, srouby na ventildeklu jsou vsechny na silikonu, motorka prska do laufu i kdyz je prej serizena, nebrzdí (desky nevim ale kotouce urcite pod limitem) a chovani v zatackach taky nic moc (s tim jsem pocital, ale ze to bude tolik, v nizke rychlosti se prakticky neda zatocit hned se to zavre)..
jo jeste dotaz, asi blbej ale nikdy jsem to nevidel, kdyz jsem koukal na baterku tak misto zatky tretiho clanku tam byl drat nekam do motorky, co to bylo?

kapota byla sundaná, videl jsem jenom kousek ma ji slozenou v garazi, je na to kulate svetlo, prej komplet i s drzakama atd

Naposledy editováno 15.06.2012 15:44:51

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 16:02 | Nahoru | #67
V tomto stavu asi NEBRAT !! Ale já jsem to v předchozím napsal blbě... :
Do r.1982 měly na nádrži kov. emblém, později lakovaný nápis SUZUKI, či logo "S".
Většina pozdějších ročníků měla nádrž dvoubarevnou, ale červenou jsem viděl i
s jednobarevnou . ALE!! VŠECHNY ty pozdější měly vzadu na nádrži(jezdci mezi stehna)
takové černé "bandáže / řemeny"(proti odření laku?).
Ten motor nemusí být "šrot",ale seřízenej určitě není - ta motka je asi "obětí"
už několikátého neuměla ...
Pokud by se odmítala na zvýšnej volnoběh rozjet, má jen ucpaný volnoběžný trysky
a to je práce na dvě hodiny a zase bude jako znovuzrozená ! Toto jsme právě nedávno
prožili s Katanou GSX1100SD mýho staršího syna a příčinou jsou ty do benzinu přidá-
vaný "bio-sračky" ... Taky na volnoběh prskala a odmítala se rozjet - a to tyto motory
mají klikovky jako "ingot" !

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 16:09 | Nahoru | #68
Ty "nejízdní"vlastnosti asi znamenají,že má za sebou velkou havárku.
Škoda,že to laserový měření rámu je tak drahý.

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 16:10 | Nahoru | #69

IvanDvoutakťák píše: V tomto stavu asi NEBRAT !! Ale já jsem to v předchozím napsal blbě... :
Do r.1982 měly na nádrži kov. emblém, později lakovaný nápis SUZUKI, či logo "S".
Většina pozdějších ročníků měla nádrž dvoubarevnou, ale červenou jsem viděl i
s jednobarevnou . ALE!! VŠECHNY ty pozdější měly vzadu na nádrži(jezdci mezi stehna)
takové černé "bandáže / řemeny"(proti odření laku?).
Ten motor nemusí být "šrot",ale seřízenej určitě není - ta motka je asi "obětí"
už několikátého neuměla ...
Pokud by se odmítala na zvýšnej volnoběh rozjet, má jen ucpaný volnoběžný trysky
a to je práce na dvě hodiny a zase bude jako znovuzrozená ! Toto jsme právě nedávno
prožili s Katanou GSX1100SD mýho staršího syna a příčinou jsou ty do benzinu přidá-
vaný "bio-sračky" ... Taky na volnoběh prskala a odmítala se rozjet - a to tyto motory
mají klikovky jako "ingot" !


no ta červená vypada že byla napadená, koupil to prej po GO primo z nejaky prodejny, ale co bylo delane, doklady nebo tak nebylo nic, prej to zralo 10litru, tak to dal nejakymu co to seridil ze jezdi za osm, ale proste to prská, jinak motor sel az na lehky selest za studena moc pekne, kvalty lehce, proste nejspis dobrej ale ten zbytek byl v docela bidnem stavu, ten jeho mechanik rikal ze prej je to chrchlání normální coz se mi nezdá, nastartovala pekne na drc, sytic naplno, po chvilce vyletely otacky tak jsem poslouchal motor, prisel majitel a jeste ji dal na plno, proc to nevim, zacla prskat tak jsem stahnul sytic ale neprestala a ani kdyz se prohrala na projizdce

skoda, jinak posez je na tom neuveritelne pohodlnej

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 16:13 | Nahoru | #70

IvanDvoutakťák píše: Ty "nejízdní"vlastnosti asi znamenají,že má za sebou velkou havárku.
Škoda,že to laserový měření rámu je tak drahý.


no prej nebourana, orvane vika motoru jsem radsi nekomentoval, rikam on o tom nic nevi, prvni moto, jemu to prislo normalni, mel ji 4 roky co s ni delal nevim, krom toho "serizeni" a vymeny oleje, mozna by stacilo olej + pruziny a dofoukat gumy nevim, nic tak krouticiho se jsem jeste nemel, na rovine jsem zkusil zahejbat riditkama, co jsem zkousel vsechny moto to ustaly a srovnaly se samy, tahle mela snahu pokracovat a cimdal vic, nevim jestli je to s ohledem na rok vyroby normalni ale hadam ze ne

Naposledy editováno 15.06.2012 16:14:20

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 17:15 | Nahoru | #71
To jsou všeobecně známý věci, ale stejně se Tě zeptám :
zacasnoval jsi kývačkou do boku v rovině hřídele zad.kola (na hl.stojanu samozřejmě!) ?
A taky nahoru a dolu, kolmo na hřídel zad.kola ? Přece jen je to stará bába na jednom
zadním tlumiči a těch míst, kde se objevují vůle je tam dost.
No a s předním kolem dopředu - dozadu, když je vidlice v přímém směru (a kolo v luftě!) ?
I na Kataně mýho "synka" byly originálně KULIČKOVÝ ložiska na sloupku řízení přední
vidlice (a dělalo to taky neuvěřitelný věci!) a po výměně za kuželíky "klídek" ...
Nemusí být právě rám na vině, že by byl jak rohlík...((-:
Ale dneska už musím končit.
Ivan.

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 17:17 | Nahoru | #72
A ještě ke gumám : i ta naše Katana byla "o něčem jiným" po montáži novejch gum !
Přesto, že ty co byly na ní, měly vzorku ještě dost !
Více lidí jsem slyšel říkat,že TYTO těžký máši ´sou háklivý "na gumy" .
O přesným hustění ani nemluvě!

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 17:54 | Nahoru | #73

IvanDvoutakťák píše: A ještě ke gumám : i ta naše Katana byla "o něčem jiným" po montáži novejch gum !
Přesto, že ty co byly na ní, měly vzorku ještě dost !
Více lidí jsem slyšel říkat,že TYTO těžký máši ´sou háklivý "na gumy" .
O přesným hustění ani nemluvě!


gumy byly nové contigo
jak to bylo nahusteno netusim, nebylo jak to zkontrolovat a jestli to nekdy kontroloval on nevím

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 17:56 | Nahoru | #74

IvanDvoutakťák píše: To jsou všeobecně známý věci, ale stejně se Tě zeptám :
zacasnoval jsi kývačkou do boku v rovině hřídele zad.kola (na hl.stojanu samozřejmě!) ?
A taky nahoru a dolu, kolmo na hřídel zad.kola ? Přece jen je to stará bába na jednom
zadním tlumiči a těch míst, kde se objevují vůle je tam dost.
No a s předním kolem dopředu - dozadu, když je vidlice v přímém směru (a kolo v luftě!) ?
I na Kataně mýho "synka" byly originálně KULIČKOVÝ ložiska na sloupku řízení přední
vidlice (a dělalo to taky neuvěřitelný věci!) a po výměně za kuželíky "klídek" ...
Nemusí být právě rám na vině, že by byl jak rohlík...((-:
Ale dneska už musím končit.
Ivan.


zkoušel, zadní nic hrozneho, az na tlumič, ten mel docela "mrtvej" chod, proste vymekly
predek jsem popravde moc nezkousel (to jsem zkoumal na projizdce), ale zaslouzil by si lehce dotahnout krk (nebo vymenit loziska)

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 19:52 | Nahoru | #75
Ten drátek od článku baterie je čidlo výšky hladiny elektrolytu - přímo na přístrojovce vidíš, jak máš vysokou hladinu., resp. jestli v bat. ještě nějaký elektrolyt vůbec je...

Tady jedna GSX 1100 EF za necelých 15 000, s dovozem a přihlášením bysi ji měl za 20 000 doma: GSX 1100 EF - je to asi 50 km od Ostravy...

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

16.6.2012 v 09:25 | Nahoru | #76
Tomu říkám DOBREJ tip, "tústrouku"
A pro DRM snad už jen to, že U TAK TĚŽKÉ máši se nediv,že se "špatným"
předkem i zadkem se chová jako "kráva" ...

Starý japonec

16.6.2012 v 09:27 | Nahoru | #77
Akorát, že "soudruzi z Polski" inzerují EF
a buďto "došlo ke změně",
nebo je to už od výrobce ES
Každopádně ES vypadá líp a hlavně je snadnější přístup
k motoru

(reakce na) Starý japonec

16.6.2012 v 09:38 | Nahoru | #78

2stroke píše: Ten drátek od článku baterie je čidlo výšky hladiny elektrolytu - přímo na přístrojovce vidíš, jak máš vysokou hladinu., resp. jestli v bat. ještě nějaký elektrolyt vůbec je...

Tady jedna GSX 1100 EF za necelých 15 000, s dovozem a přihlášením bysi ji měl za 20 000 doma: GSX 1100 EF - je to asi 50 km od Ostravy...


ty krávo do polska

zephyr?

(reakce na) Starý japonec

16.6.2012 v 09:39 | Nahoru | #79

IvanDvoutakťák píše: Tomu říkám DOBREJ tip, "tústrouku"
A pro DRM snad už jen to, že U TAK TĚŽKÉ máši se nediv,že se "špatným"
předkem i zadkem se chová jako "kráva" ...


já se nedivim

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

16.6.2012 v 10:03 | Nahoru | #80
Ty budeš tak dlouho vybírat až si nakonec koupíš auto ...Já bych se těch Poláků nebál, co jsem měl tu čest, tak nikdy žádný problém...Zephyra jediné na drátech a když už tak v 11stovce...

(reakce na) Starý japonec

16.6.2012 v 10:11 | Nahoru | #81

2stroke píše: Ty budeš tak dlouho vybírat až si nakonec koupíš auto ...Já bych se těch Poláků nebál, co jsem měl tu čest, tak nikdy žádný problém...Zephyra jediné na drátech a když už tak v 11stovce...


fuj auto no já do polska cestu nechystám a jenom tak kupovat se mi moc nechce

Starý japonec

16.6.2012 v 13:28 | Nahoru | #82

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

16.6.2012 v 14:23 | Nahoru | #83
Tak TATO Honda bude asi lepší"výběr",než ta v inzerci nad ní,
nazvaná CB900 F2 Bol d´Or .
Nebude to asi F2, ale FD - a nebo se ten lak FD snažil někdo napodobit
Kovový chromovaný přední blatník ale originál určitě není

(reakce na) Starý japonec

16.6.2012 v 14:26 | Nahoru | #84

IvanDvoutakťák píše: Tak TATO Honda bude asi lepší"výběr",než ta v inzerci nad ní,
nazvaná CB900 F2 Bol d´Or .
Nebude to asi F2, ale FD - a nebo se ten lak FD snažil někdo napodobit
Kovový chromovaný přední blatník ale originál určitě není


sakra koukám neni to sranda vybrat tahle?

zatím se jdu podívat na tu modrou gs z prahy, tu modrou cb to mám kousek a když by i tuhle červenou tak ve slaném je 750 zephyr, ale po tom zas tak nejdu

a tohle je jedna z malo akceptovatelnejch kapot

Starý japonec

16.6.2012 v 14:47 | Nahoru | #85
jo co díly tady v česku? koukám motoolek a probiker a treba za spojky na to gs jedine pruziny, jinak rozvodaky, veci do karbecu tesneni a svice je tak jediny co se da sehnat, na to hundu je toho podstatne vic

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

16.6.2012 v 16:34 | Nahoru | #86
Díly

Naposledy editováno 16.06.2012 16:35:26

(reakce na) Starý japonec

16.6.2012 v 16:56 | Nahoru | #87

VeFeRák píše: Díly


díky, ale koukám ze spojka vyjde líp na partsdepot, ale zas toho maj spousta

Starý japonec

16.6.2012 v 17:38 | Nahoru | #88
Jo, mají, já tam sháněl díly na svou GS850 81...

Starý japonec

16.6.2012 v 20:45 | Nahoru | #89
Editováno

Naposledy editováno 16.06.2012 20:50:59

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

16.6.2012 v 20:49 | Nahoru | #90
Ta CB750F to je ale "fešanda" - asi se měla u předchozích majitelů dobře
Takovejch se už najde málo ! Jen pozor na nýty v kolech Comstar - mají malý průměr
a tak v ocel. paprscích dobrý, ale v aluminiových ráfcích se "občas" uvolnily
Jen ten OBŘÍ kufr aby nesváděl k přepravě jablek či brambor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 TeeDee 4 20.4.2021 v 19:30 Branas_23
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 jiri5532 1 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM

TOPlist