paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.


Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:33 | Nahoru | #61

MilanTST píše: áá z pána asi mluví velká zkušenost

No s vybrzdovanim jo, ten zbytek je teorie, ale je to spravna teorie. Takovejch pacientu uz tu bylo vic co sedlali litrovej dvouvalec a pak se svezli na necem typu R6 a rikali si jak to nejede ale pak koukli na tacho a zjistili ze jedou o 20kmh vic nez by jeli na tom svym.
dippera> Pepa Srsen je kaskader a ne zavodnik. A tohle nejsou motorky podobnyho vykonu jako zminena R6. Ja pouze kontroval to prohlaseni ze objem nicim nenahradis. Kdyz chces srovnavat motorku se 120 a se 150 hp tak je vysledek jasnej ze.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:39 | Nahoru | #62

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



hele to taky není uplně pravda... zrovna drandím na přítelčině Speed Fouru 600... ve srovnání s mojí Duci i býv Guzzi to točí naprosto neuvěřitelný otáčky, má to i o nějakých 15kw víc, ale stejně to prostě není ono. Plyn je gumovej, můžu si tím kroutit jak chci, je to prostě hodný. U toho bucharu si už musíš dávat bacha kdy za to taháš a prostě je to "víc vysmátý". Neumím to objektivně a racionálně popsat, ale než ten motor vyletí do otáček aby mě to správně koplo tak mě letitý buchar kopne dvakrát. Takže teorie je věc jedna, ale praxe je často dost rozdílná! Nic proti tříhrnku nebo dvouhrnku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:44 | Nahoru | #63

VlastíkPlamínek píše: hele to taky není uplně pravda... zrovna drandím na přítelčině Speed Fouru 600... ve srovnání s mojí Duci i býv Guzzi to točí naprosto neuvěřitelný otáčky, má to i o nějakých 15kw víc, ale stejně to prostě není ono. Plyn je gumovej, můžu si tím kroutit jak chci, je to prostě hodný. U toho bucharu si už musíš dávat bacha kdy za to taháš a prostě je to "víc vysmátý". Neumím to objektivně a racionálně popsat, ale než ten motor vyletí do otáček aby mě to správně koplo tak mě letitý buchar kopne dvakrát. Takže teorie je věc jedna, ale praxe je často dost rozdílná! Nic proti tříhrnku nebo dvouhrnku...

Tak pokud se budeme bavit o pocitovy strance tak tam je asi pravda ze otackama objem nenahradis, ale pokud pujde o cisla tak tam asi ve vetsine pripadu ano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:48 | Nahoru | #64

pylot píše: Tak pokud se budeme bavit o pocitovy strance tak tam je asi pravda ze otackama objem nenahradis, ale pokud pujde o cisla tak tam asi ve vetsine pripadu ano.



čísla a pocity jsou ale dvě neslučitelné věci Víš co, ty bys nutně potřeboval aby ti někdo půjčil pořádně seřízenou Millunu nebo Tuono... (nepředpokládám že by se našel někdo s 1098/1198). Dokud to neporovnáš naživo tak je to plácání do vody. Duc nepůjčim, necelých 92 koní by ti přišlo zoufale slabých

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:48 | Nahoru | #65
VlastíkPlamínek> Savatá pravda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:52 | Nahoru | #66

drippera píše: VlastíkPlamínek> Savatá pravda...



a ty mě taky neštvi s těma tvejma obměnama vozovýho parku
ale mám pro tebe výzvu :)

co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #67
VlastíkPlamínek> Spijker mi parkrat pujcil jeho bejvaly RSV. Od ty doby dvakrat denne koukam na bazar jaky tam jsou. Mam tam vyhlidnutou jednu za 65 ale mam problem..... Nemam 65.

E: Spis se mi nikdy nepostestilo jet na zadny ostry sestce. Dycky jen nahata uskrcenina. Nicmene to nevyvraci fakt ze u tech ostrejch tam je stejnejch 125 koni jako na RSV.

Naposledy editováno 27.03.2012 20:57:58

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:57 | Nahoru | #68
Josef Šiler aka Pepa Sršeň
Před 11 minutami

Speed mě nepřestává ani po ujetí 3tis.km překvapovat! Letí jak zajíc po lajně koksu, na nastavení podvozku neni třeba hrábnout!!, výjezdy ze zatáček jsou díky krouťáku fakt brutální - většinou s černou čárou od zadní gumy a ty brzdy!! Mít je každej bike - nemuseli by do mašin cpát ABS - tak moc jsou dávkovatelný! Nu a gumy - Bridgestone S20 splňujou všechno, snad i mokrý sny patnáctiletý Blbky!! Předek i zadek sjetý úplně do kraje - tudíž si pořád drží profil a když zataham, sou chlupatý jak z okruhu! Pecka - jiný pryže na Speeda nedam!! Kurva sem "LUCKY BASTARD" :D!

Myslim docela výstižný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:58 | Nahoru | #69

pylot píše: VlastíkPlamínek> Spijker mi parkrat pujcil jeho bejvaly RSV. Od ty doby dvakrat denne koukam na bazar jaky tam jsou. Mam tam vyhlidnutou jednu za 65 ale mam problem..... Nemam 65.

E: Spis se mi nikdy nepostestilo jet na zadny ostry sestce. Dycky jen nahata uskrcenina. Nicmene to nevyvraci fakt ze u tech ostrejch tam je stejnejch 125 koni jako na RSV.



when there is a will, there is a way

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:00 | Nahoru | #70

VlastíkPlamínek píše: when there is a will, there is a way

No prave... Jeste porad nejsem uplne presvedcenej ze to potrebuju protoze uz taky vim ze nemusi bejt prima umera mezi rychlosti a zabavou... Uvidime jestli budou prebejvat kacky v lete z brigady.

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:01 | Nahoru | #71

VlastíkPlamínek píše: a ty mě taky neštvi s těma tvejma obměnama vozovýho parku
ale mám pro tebe výzvu :)

co ty na to?



No jo, polepším se. Když já jsem kokot nepoučitelnej!

Ale tohle si koupím! A urvu si ho každý večer...

Prodám Speed Triple, najeto 750km...

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #72
tomu stejně nikdo neuvěří, přijedou minimálně 3 kupci co ti budou tvrdit, že to není původní barva a že to je přestříkaná padavka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:08 | Nahoru | #73

VlastíkPlamínek píše: tomu stejně nikdo neuvěří, přijedou minimálně 3 kupci co ti budou tvrdit, že to není původní barva a že to je přestříkaná padavka!


Kua nestraš...
Myslim že jeden stačil a že mám na pár let "vybráno"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:10 | Nahoru | #74

drippera píše: Kua nestraš...
Myslim že jeden stačil a že mám na pár let "vybráno"



budu prodávat mamině dragstara 650.. ročník 2003, najeto 4400km. Se těším

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:18 | Nahoru | #75

VlastíkPlamínek píše: budu prodávat mamině dragstara 650.. ročník 2003, najeto 4400km. Se těším


Uvidíš... Kámoš prodával nepadenou zachovalou YAMAHU Virago 750. r.v.1991 a měla najeto myslim něco kolem 30tisíc. Jediné co vyměnil byla baterka a volnoběžka startéru. původní stav, krasavica k zulíbání. Přijeli borci, utřeli slinu a motorku odvezli. Všichnu nejsou stejní. I já mám pár pozitivních zkušeností. Např. prodej Tuona, nebo prodej SF. Pro toho si borec dokonce poslal tchána, kterej vůbec nevěděl vo co go. Já mu to vysvětlil po telefonu, jak se věci mají a v jakém je to stavu a nakonec teda ještě přišel borec s prodejny motocyklů, který věděl na co mrknout, počučel, uznale pokýval hlavou a bez zkušební jízdy říká. Sepište si papíry, já to zatím naložím.
Nebylo co řešit. Když je to "mazel v dešti nejetýů jako že ty moje všecky byly, tak můžeš být v klidu. Moje zkušenost je nic netajit, a on se kupec vždycky najde, i takový, který to ocení.
Hodně štěstí přeju...

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 21:22 | Nahoru | #76
najdou se vyjimky. Na V11 přišel klučina, skočil pod to, jasně, chčije to tady a tady to je normální tak já si to naložím, jo?

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 08:20 | Nahoru | #77
Jinak k těm posezům. Moje pocity od nejlepšího po nejhorší:
1.FZ8
2.Street Triple
3.FZ1
4.Brutale 990
5.CB1000R

pak spousta neutrálních,že si to ani nepamatuju

a pak někde dole je Touono RSV4...ale žena na něm byla spokojená

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 08:40 | Nahoru | #78
No jako ale tenhle bílej speed se mi na výstavě taky líbil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 09:18 | Nahoru | #79
karf> Na výstavě mně na bílého Speeda nechtěli pustit a v motosalonu ho neměli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 11:09 | Nahoru | #80

JollyJoker píše: karf> Na výstavě mně na bílého Speeda nechtěli pustit a v motosalonu ho neměli

Hm. V brně na MOTOSALONU byl bílej v erku a normálně se na něj mohlo sednout. Po zeptání se obsluhy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 12:22 | Nahoru | #81
drippera> šmarjá neblázni, jaktože na něm máš bridge s20? výborný gumy, ale se nedivim, že jsou už na jaře a na silnici zchlupatělý a malujou černý čáry!
ty čáry i drifty jsou bezva, ty mi podobný gumy malovaly a užíval jsem si smyků loni v Mostě s KTMkou, než náhle přišel velikej hasan se 12 zlomeninama + propíchlou plící

jestli to s divokou zábavou myslíš opravdu vážně, dej si tam příště ty origo Metze K3 a nemusíš řešit náklony vůbec (pokud vim, tak na nich ten novej Speed se i prodával, pokud ovšem nezačal i Triumph šetřit a nepřešel na levnější, jako třeba S1000RR pro letošek na Continentaly) - ty K3 jsou jiná liga a vždy, všude a za každejch teplot neskutečně držící slicky se vzorkem!!

na těch si budeš dávat bezpečný kolena všude, na každym kruháči... ale pozor - v takovejch náklonech, kdy je ani nevystrkuješ! nejspíš ti ale dřív zmizí stupačky
můj šílenej kamarád Kuba, co moc nevysedá, na nich dává v Krkonoších fakt skoro lokty!!
jezdit za ním, to je neustávající úžas a chechtot do helmy a i když mám v báwu o 50 koní víc a vysedám jak Stoner, nemám na něj (na jeho starým bladu 954) v zatáčkách ho dostat

... jinak nemyl se: brutus sílu miluju, proto miluju ten odpal na 1198, to proto mám na s1000rr rychloplyn i zkrácený převody, stejně tak i na bucharu 650 jednoválci Husabergu a proto ani Tuono V4 mi extra nenadchlo - ale za neskutečnou zábavností i schopnostma Street Tripla R (ovšem když ho využíváš naplno) si stojím!



... pro ilustraci: tohle byly loni na jaře moje začátky s bramborou, jsem si ji i gumy celou oťukával - a ještě netušil, že s těma K3 s dá zajít ještě mnohem dál...

Naposledy editováno 28.03.2012 12:29:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 12:27 | Nahoru | #82

JollyJoker píše: karf> Na výstavě mně na bílého Speeda nechtěli pustit a v motosalonu ho neměli


jak píše drippera-bylo to i na cedulce

oxygen> hele ty jsi kdysi Raptora taky jezdil, což?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 12:40 | Nahoru | #83

karf píše: oxygen> hele ty jsi kdysi Raptora 1000 taky jezdil, což?



jj, mám doma ještě i origo oba výfuky, kdybys chtěl, měl jsem na něm LeoVince a od tý doby laďáky ne e e

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 13:36 | Nahoru | #84
oxygen> Ale to nepsal já, to psal Pepek Sršňů. Hodil jsem to semjen pro informaci jak je on z té motorky nadšený. Ten to za 2tis. zhulil a obul ty Brdigestony. Já to mám samozřejmě originál na Metzelerech. když říkáš, že jsou taky dobrý, nezbývá mi než věřit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 15:16 | Nahoru | #85
oxygen> no tak to by mě docela zajímal tvůj subjektivní pocit raptor vs tyhle nový potvory?

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 18:09 | Nahoru | #86

oxygen píše: jj, mám doma ještě i origo oba výfuky, kdybys chtěl, měl jsem na něm LeoVince a od tý doby laďáky ne e e


Nějaká špatná zkušenost s laděnkama (Leoše) konkrétně???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 18:15 | Nahoru | #87
oxygen> A copak SMT, na to už jsi zanevřel? Že jsem od tebe na něj už dlouho neviděl žádné chvalozpěvy Máš ho ještě vůbec?

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 20:42 | Nahoru | #88
Dnes hlásím - Z A J E T O !!!!!! Včil už jenom cesta do Olomouce, 1.garančka, olej a hurá do "plnejch" :D
Teda jedna věc mě docela sere. Bláhově jsem si myslel, že koupí této motorky zpomalím. Přece nemá tak "závodní" šasi jako měl STREETFIGHTER, má taky o něco menší výkon a je o něco těžší, posez není tak útočný jako na DUKNĚ a nebude mě to nutit jet takovou pilu. Chyba lávky. Jak tak pozoruju krajinu kolem sebe, časy návratu z vyjížděk a průlety mými oblíbenými zatáčkami, s hrůzou zjišťuji, že jo přesně naopak. Porychlil jsem. Všechno je tak samozřejmé, intuitivní, jako bych na té motorce jezdil celou věčnost. Mám zajeto tak jsem jí naložil "pod vocas" jak s oblibou říká Pepa Sršeň a to se panečku začaly dít věci. Jelikož Speed nemá tlumič řízení (Tuono i SF měly) je o dost divočejší a ten opojný pocit při akceleraci, kdy vám řidítka ťuknou jen tak mimochodem, abyste si uvědomili, jakou jedete pilu, ten je návykový. Řev vytočeného tříválce taky není k zahození a když se mi to zvedá na hrbolech i na trojku, tlemím se do helmy úplně stejně jako na SF. No to jsem si teda pomohl!!!!!


(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 22:29 | Nahoru | #89

karf píše: oxygen> no tak to by mě docela zajímal tvůj subjektivní pocit raptor vs tyhle nový potvory?



Raptora jsem měl po R1 a před (ale chvíli i současně) se Speedem 1050... a při souběžný jízdě se Speedem bylo zrychlení do 180ti překvapivě skoro stejný, pak trochu navrch Speed, a Raptor i neklid v řidítkách - a to jsem měl tlumič řízení... posez oproti Speedu byl čopráčtější, ale ovladatelnost kupodivu taky bezva (holt MV Agusta rám)... jinak typickej suzučí V2 litr - hutnej zátah a hutnej zvuk - ale ty LeoVince mi fakt až sraly, jak mi rezonovala kebule v blembáku
stejně tak mi ovšem do 6tis. otáček sraly Zardy na Streetovi, i když jen v cestovních otáčkách do 6,5 tis., odtamtud pak do 13ti byl zvuk supr!

ten Raptor byl jinak překvapivě dobrá i vybavená motorka, tedy až na ty divný budíky do špičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 22:53 | Nahoru | #90
drippera> bodejť bys neporychlil, na Triplech je všechno snadný, podvozek pevnej samet, Bremba kusadla, motor neskutečnej reaktor bez propadů a hlavně reakce plynu v náklonu je taky celkem jemná, žádný cukání - což hlavně v zatáčkách člověka hodně porychlí, třeba oproti SF i když Tuono od 07 bylo už taky parádně vyladěnej rychlej street

ale za hodně moc poděkuj i těm gumám: ty K3 jsou opravdu fantastický, je na nich obrovská jistota a hlavně jejich limit je v provozu na silnicích ještě mnohem dál, než náš psychickej
já předloni přechodem na tyhle K3 (i na skoro identický Pirelli Diablo Rosso Corsa na KTMce) porychlil během dopoledne snad o dva levely a začal držet krok s těma největšíma střelcema v Krkonoších, nehledě na Most, kde rázem ubylo 4-5 sec na kolo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist