Téma: nehodová služba sro- zkušenosti a varování
 
2.3.2011 v 10:37
Má někdo nějakou bližší zkušenost s touto slavnou společností? Potkalo mě nemilé, osoba mně blízká minulý rok způsobila lehkou nehodu v autě. Nedobrzdila a ťukla do auta před sebou. To mělo vzadu kouli, nějaký starý nissan almara. Na místě normálně sepsán protokol o nehodě atd., vše v pořadku, vina jasně na straně mé blízké osoby...
Co se nestalo, hned po nehodě se na místě zjevil chlap na zlato-oranžové Kawě versysu (bylo to v Brně, pokud to čtě, tímto ho zdravím a doufám že je mu samotnýmu ze sebe špatně pro koho dělá) a hned nabízel "služby vyřízení nehody, vše zdarma". Samozřejmě byl mnou poslán do..., teda jeho služby byly odmítnuty
Takže vše v pořádku, naše škody na autě dalekosáhle nejvyšší, on měl pár škrábanců, ani mu nárazník nešel dolu.
No a po roce přišel domů dopis se zeleným pruhem (nové označení soudní obálky). A v něm překvapení jako svině- elektronický platební rozkaz na 43 tisíc!
Milá nehodová služba s.r.o. dle údajů v tom odkoupila od nabouraného chlapa pohledávku za nehodu, od naší pojišťovny z pov. ručení vytáhla přes 70!!!! tisíc a na nás požaduje dalších 43.
To mě pěkně nadzvedlo, takže tímto varování pro všechny, aby tyhle hajzly hnaly bičem od svých dveří a čehokoliv.
Vymáhají něco na co nemají právní nárok, k tomu je podezírám z pojistného podvodu, protože ta almera v době nehody měla s bídou hodnotu 80 tisíc celá...
No radost, při představě že takovýhle platební rozkaz přijde domů nějakýmu vesnickýmu strejdovi, který netuše která bije a že se proti tomu dá bránit zaplatí 40 litrů, se mi dělá zle...
Tak jen ať víte, jak se v ČR dá taky "podnikat"...

1. aktualizace stavu:
Byl úspěšně podán odpor proti elektronickému platebnímu rozkazu, pak došla výzva k vyjádření se k žalobě. Ta se psala trochu špatně, protože všechny výjádření se k žalobě co jsem doposud psal byly opravdu reakcí na žalobu podloženou nějakými důkazy, ne na snůšku konstatování kategorie "zaplať protože my to řekli", na to se smysluplně reaguje fakt těžko.

Nicméně dílo se zatím podařilo a v listopadu nás čeká první soudní jednání, tak jsem zvědavý jak to bude vypadat tam. Ale jsem velmi zvědavý, čím vlastně zkusí argumentovat, protože jejich nároky byly rozebrány jeden po druhém.

2. aktualizace stavu:
Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...

3. aktualizace: (v prvé řadě zdravím čtenáře z řad Nehodové služby s.r.o., kteří jak jsem se dozvěděl jsou pilnými studenty tohoto vlákna a brečí potom u vedení- nevyjádříte se mi sem také? )
Tak včera proběhlo další soudní jednání. Nepřineslo nic nového, jen komedii co se týkala výslechu svědka, jemuž bylo nabouráno to vozidlo, z nějž pak pohledávku odkoupila nehodová služba. Abych to shrnul (poté zde dám scan, ať se každý pobaví...), otázky na pána směřovaly do roviny toho, zda je opravdu pravda trvzení nehodové služby, že si byl plně vědom pronájmu ceny náhradního vozidla apod a zda tu cenu opravdu platil. Tak dle svých odpovědí pán opravdu platil tu cenu, v hotovosti Na otázku, zda předem věděl cenu pronájmu řekl že ne. Ale prý tam přijel a na místě zaplatil. Následoval dotaz, zda běžně u sebe nosí 48 tisíc v hotovosti, prostě jen tak. Asi ano.. Jenže je nevybíral ze svého účtu kam mu chodí mzda, protože nedůvěřuje bankám a jejich poplatkům... No v tomhle "důvěryhodném" duchu se táhly celé jeho odpovědi, byl by opravdu špatným klaunem, nehodová služba mu měla lépe vysvětlit jak má odpovídat
No a pak se řešilo proč oprava auta byla tak drahá. Pojišťovna nebyla nějak schopna doložit proč o něco zkrátila plnění na opravu (nechápu proč, asi nedostatečná příprava na jednání), nicméně sranda začala v okamžiku, kdy jsem tedy řekl, že samozřejmě chápeme že cena byla vysoká protože jejich servis (rozuměj bastlířská garáž) nepoužívá nikdy nic jiného než origo náhradní díly Nissan made in Japan. To chápeme. A proto také stačí, že nám krom faktury (které jsme asi měli bezmezně věřit) ukáží i dodací listy od oficiálního dealera originálních náhradních dílů Nissan, které potrvdí, že v daném období fakturované díly od něj taky skutečně nakoupili... však to není problém, kvůli účetnictví se tyto papíry min. 3 roky archivují ne?
A to padla kosa na kámen, chlápek od nehodové služby začal blekovat, jak nemůže přece žádat nějaký servis o spolupráci (najednou to není jejich dlouhodobý smluvní partner, ale nějaký servis...), poté že to vůbec není rozhodné zda ty díly fakt nakoupili, že podstatné je jen to že nám je naúčtovali apod... Perličkou na závěr bylo to, že přišel s revoluční myšlenkou toho, že my máme dokázat že je nenakoupili (protože to tvrdíme, tak je to naše povinnost), né že on bude dokazovat že když je fakturuje, že je taky nakoupil. Holt asi bude nutné změnit zásady občanského práva procesního, nehodová služba na to má asi jiný zlomový právní názor, hele je právní teoretiky 21. století Z jeho chování bylo celkem patrné že do auta origo díly samozřejmě nešly... i když byly úspěšně fakturovány. Říká nehodové službě něco pojem pojistný podvod???
S tímto ovšem neuspěl a dostal od soudu uloženo, že do příštího jednání faktury musí podložit. Já pro změnu musím sehnat ceny pronájmu Nissanu Almery v Brně v autopůjčovně na měsíc, tak jsem zvědavej, zda se dostaneme na částku 48 tisíc jako nehodová služba.

A na další díl napínavého románu se těště po dalším soudním řízení!

P.S. pro čtenáře z nehodové služby: Když už u soudu chcete namítat, že přeci nemůžete vyžadovat doklady od naprosto cizího subjektu apod., tak s ním aspoň nemějte dle webu shodnou adresu

4. aktualizace: Tak a je tu závěr, který bohužel je stručnější a prozaičtější, než jsem čekal. Pojišťovna se zjevně s nehodou službou dohodli, že se to nebude dále pitvat a že bude smír. Hodně nás do smíru tlačila i soudkyně, protože té se za každou cenu zjevně nechtělo meritorně (tj. ve věci, po obsahové stránce případu) rozhodnout. Asi to bylo moc práce, přemýšlení a vůbec nutnost pochopení samotného případu, což bylo očividně dosti nad její síly. Takže jednání zahájilo tím, že soudkyně oznámila, že druhá strana (nehodovka) by se chtěli dohodnout, že nabízí ustoupení 50% nároku a tím to hasne. My to nechtěli, ale zástupce pojišťovny doporučoval, ať na to jdeme. Což o to, nám o nic nešlo, my to platit jak či tak nebudeme a když není podpora ze strany pojišťovny a zároveň nám nešlo o naše peníze, tak bohužel nemám tolik času a chuti docházet pravidelně k soudu, kde soudkyně očividně nechápe ani o co vlastně jde... Proto- dopadlo to smírem s tím, že pojišťovna zaplatila nehodové službě 50% jejich vylhané a z prstu vycucané částky. Dokonce, x měsíců po jednání dokonce stále ani ještě nemáme v ruce usnesení o smíru (tj. soudní rozhodnutí v dané věci). Rychlost naší justice je neuvěřitelná…
A závěr a poznatky?
1) Vždy jděte do soudního sporu, když vám přijde milý dopis s pruhem a elektronickým platebním rozkazem od „bezplatných poskytovatelů služeb“ uvnitř! Hlavně nezapomeňte podat odpor v zákonné lhůtě, jinak Vás nezachrání ani svěcená voda.
2) Nehodová služba v ruce jako důkazy nemá nic. Zcela zjevně žije z toho, že natahuje dobu opravy poškozeného auta a během toho si účtuje půjčovné za náhradní vozidlo v naprosto přestřelené výši, v našem případe to bylo 170% normální denní sazby, srovnání s dlouhodobějším půjčovným, o jakém se v tom případě bavíme, radši ani neuvádím.
3) Další jejich „živobytí“ je diletantsky provedená oprava na autě neorigo dílama, které ale fakturují pojišťovně jako originály, takže pro poškozené - pozor na „překvápka“, která pod kapotou vašeho opraveného miláčka můžete najít.
(tohle není prokázáné na 100% u soudu, ale usuzuju tak z toho, že na jakékoliv žádosti o doložení nákupu těch vyfakturovaných originálních dílů se kroutili jak slizkej had, jak to vůbec není třeba, jak faktury vlastně nemají (zajímalo by mě tedy, jak vypadá jejich účetnictví, finančák by to mohlo docela zajímat  ) a když dostali od soudu pokyn na příští jednání doložit, od koho nakoupili dané originální díly a potvrzení o jejich nákupu, tak se najednou pustili do jednání o smíru, o kterém předtím nechtěli ani slyšet kvůli „medializaci“ tohoto případu zde na stránkách. Jeden by řekl, že mají docela lidově řečeno máslo na hlavě…).
4) No a v neposlední řadě? Zde se jedná o spekulaci, kterou si prostě nemohu na jisto ověřit, ale fakta jsou následující: průběh nehody jsem popsal výše, to nejdůležitější:
- nissan měl vzadu kouli, o kterou si náš peugeot notně pocuchal příď. Peugeot byl schopný vlastníma silama z místa nehody dojet do servisu, ačkoliv byl výrazně poškozenější než nissan. Nissan byl při nehodě popostrčen do auta před ním, o které si tuším lehce pocuchal nárazník, ale nárazník ani z auta nešel dolů, zůstal celý na místě, takže to byl spíš silnější ťukanec, než přímo náraz.
- Naše auto bylo opraveno v originálním oficiálním servisu peugeotu, kde díly neopravují, ale prostě mění za plný originál, tj. je to ta nejdražší možnost opravy, jaká může být. A oprava stála cca 120 tisíc. Výrazně méně poškozený nissan, který v době nehody měl hodnoty max. cca 80 tisíc, byl opraven za bratru 90 tisíc Kč v neorigo autoservisu (dle faktury).
- Dle seznamu opravovaných dílů se prostě nemohu ubránit pocitu, že nissan byl fakturován jako výrazně poškozenější, než co se stalo během nehody (věci typu ohnuté nosníky v zadní části karoserie, tuším snad poškozená nádrž na LPG a její oprava apod…). To když se dá dohromady s tím, že peugeot narazil do koule tažného, která je z oceli a peugeot do ní narazil pouze plastovým nárazníkem a následně si o ní promáčkl měkkoučký chladič z hliníku, to mi prostě nesedí na avizovaná rozsáhlá poškození zadku nissanu. O předku nissanu, který dle oprav měl snad zničený světlomet a x dalších věcí se nebudu vyjadřovat. Na místě nehody to vidět nebylo, ale pozdě bycha honit, neudělal jsem si na místě nehody fotky a tak mám smůlu. Poučení do budoucna… Jak k tomu došlo, nevím. Můžeme spekulovat, že auto bylo před příchodem likvidátora do servisu „doupraveno“, nebo zda likvidátor sám byl „namotivován k optimalizování soupisu poškození“, ale s tím už se nic neudělá. Pro zájemce uvádím pro zajímavost odkaz na § 210 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/2009 Sb.. (a pro čtenáře z řad nehodové služby: zde se jedná pouze o mé osobní spekulace, fantazírování při vzpomínkách atd., tudíž to opravdu na žalobu pro pomluvu použitelné není )
- Last, but not least: úroveň soudu je kapitola sama pro sebe. Tristní, bez zájmu, bez profesionality, nekvalitní vedení jednání, neschopnost logické dedukce, neschopnost byť jen chápat řečené, neschopnost vypořádání se s důkazy. Nelze než připomenout proslavené, smutné, ale pravdivé moudro: „K soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozsudek“…
___________________
Pro úplnost: skrývání příspěvků v tomhle vlákně není cenzura ani nic podobného, jen se snažím skrývat off-topic příspěvky, aby nově příchozí nemuseli číst balast.


Naposledy editováno 05.12.2013 13:49:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:09 | Nahoru | #61
Bludevil> ták přesně tohle jsem chtěl slyšet. Znamená to tedy, že si správně myslim, že pokud způsobim dopravní nehodu a mám řádně uzavřené POV (jasně definovaný produkt, na pojišťovně by dle mě nemělo záležet) tak mi nehrozí, že budu doplácet nějakou škodu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:15 | Nahoru | #62
Dave81> Pokud si nenecháš nasrat na hlavu a nechytíš blbýho soudce, tak ne.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:19 | Nahoru | #63
Bludevil> no počkej, to s tim soudcem se mi tam moc nelíbí.

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:22 | Nahoru | #64
jako pojištěný máš mimo práv i jistý povinnosti

Právo pojistitele na úhradu vyplacené částky
(1) Pojistitel má proti pojištěnému právo na náhradu toho, co za něho plnil, jestliže prokáže, že pojištěný
a) způsobil škodu úmyslně,
b) porušil základní povinnost týkající se provozu na pozemních komunikacích a toto porušení bylo v příčinné souvislosti se
vznikem škody, za kterou pojištěný odpovídá,
c) způsobil škodu provozem vozidla, které použil neoprávněně,
d) bez zřetele hodného důvodu nesplnil povinnost podle zákona upravujícího provoz na pozemních komunikacích15c) sepsat bez zbytečného odkladu společný záznam o dopravní nehodě nebo ohlásit dopravní nehodu, která je škodnou událostí, a v důsledku toho byla ztížena možnost řádného šetření pojistitele podle § 9 odst. 3,
e) bez zřetele hodného důvodu nesplnil povinnost podle § 8 odst. 1, 2 a 3 a v důsledku toho byla ztížena možnost řádného šetření pojistitele podle § 9 odst. 3, nebo
f) bez zřetele hodného důvodu odmítl jako řidič vozidla podrobit se na výzvu příslušníka Policie České republiky zkoušce na přítomnost alkoholu, omamné nebo psychotropní látky nebo léku označeného zákazem řídit motorové vozidlo.
(2) Porušením základních povinností při provozu vozidla na pozemních komunikacích se pro účely tohoto zákona rozumí
a) provozování vozidla, které svojí konstrukcí nebo technickým stavem neodpovídá požadavkům bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, obsluhujících osob, přepravovaných osob a věcí,
b) provozování vozidla, jehož technická způsobilost k provozu vozidla nebyla schválena,
c) řízení vozidla osobou, která není držitelem příslušného řidičského oprávnění, s výjimkou řízení vozidla osobou, která se učí vozidlo řídit nebo skládá zkoušku z řízení vozidla, a to vždy pouze pod dohledem oprávněného učitele nebo řidiče cvičitele individuálního výcviku,
d) řízení vozidla osobou, které byl uložen zákaz činnosti řídit vozidlo, v době tohoto zákazu,
e) řízení vozidla osobou, která při řízení vozidla byla pod vlivem alkoholu, omamné nebo psychotropní látky nebo léku označeného zákazem řídit motorové vozidlo,
f) předání řízení vozidla osobě uvedené v písmenech c), d) nebo e).
(3) Provozovatel vozidla odpovídá společně a nerozdílně s pojištěným za pohledávku pojistitele na náhradu vyplacené částky proti pojištěnému podle odstavce 1 písm. b), neprokáže-li, že nemohl jednání pojištěného ovlivnit.
(4) Pojistitel má proti pojistníkovi právo na úhradu částky, kterou vyplatil z důvodu škody způsobené provozem vozidla, jestliže její příčinou byla skutečnost, kterou pro vědomě nepravdivé nebo neúplné odpovědi nemohl pojistitel zjistit při sjednávání pojištění a která byla pro uzavření pojistné smlouvy podstatná.
(5) Součet požadovaných náhrad podle odstavců 1, 3 a 4 nesmí být vyšší než plnění vyplacené pojistitelem v důsledku škodné události, se kterou toto právo pojistitele souvisí.
(6) Porušil-li pojištěný některou z povinností uvedených v § 8 odst. 1 až 3, je pojistitel oprávněn na něm požadovat úhradu nákladů spojených s šetřením pojistné události nebo jiných nákladů vyvolaných porušením těchto povinností. Tím není dotčeno právo pojistitele na úhradu vyplacené částky podle odstavce 1 písm. e).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:25 | Nahoru | #65

Bludevil píše: když ti někdo naboří 15 let starou felícii a nejsou na ní staré náhradní díly, musí ti jí opravit novými a žádné doplatky ze strany poškozeného se nesmí konat, amortizace je přípustná pouze ve vztahu ke spotřebním dílům, tj. např. brzdové destičky při jejich výměně za nové.


A to jsi kde schrastil?Pojištovna bude vždycky počítat s novým náhradním dílem.Myslíš že je normální opravovat s dílama z autošrotu?A pokud dává nový díl,dochází snad k zhodnocení předmětu ne,když ti vymění rezavé dveřa za nové.Tou "amortzaci" si akurát odečte technické zhodnocení,ke kterému by došlo,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:27 | Nahoru | #66

maco píše: A to jsi kde schrastil?Pojištovna bude vždycky počítat s novým náhradním dílem.Myslíš že je normální opravovat s dílama z autošrotu?A pokud dává nový díl,dochází snad k zhodnocení předmětu ne,když ti vymění rezavé dveřa za nové.Tou "amortzaci" si akurát odečte technické zhodnocení,ke kterému by došlo,ne?


"praštil" jsem se v judikatuře. Pokud jsi nová soudní rozhodnutí nečetl, tak se prosímtě napřed informuj, než budeš dělat chytrýho a kecat, ano?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #67

Bludevil píše: "praštil" jsem se v judikatuře. Pokud jsi nová soudní rozhodnutí nečetl, tak se prosímtě napřed informuj, než budeš dělat chytrýho a kecat, ano?


Nevím o čem mluvíš.Co to má společného s pojistnýma podmínkama?

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:38 | Nahoru | #68
maco: hele kdyz budes mit vedle sebe dve GSXR1000, obe rok vyroby 2001, jedna lezela - odnesly to kapoty, blinkry a drobot, toto bylo opraveno vymenou za nove dily. druha motorka uplne stejna, stejne najeto atd... ktera myslis ze ma na trhu vetsi cenu? myslis ze ta opravena bouracka protoze si 10let starou motorku zhodnotil novejma dilama? ani nahodou, nebourana se proda lip. tzn amortizace je nesmysl a pojistovny to zkousi, chce to nenechat si srat na hlavu, nemaj na to pravo, presne jak rika bludevil.

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:45 | Nahoru | #69
Hoši, řešili jste teď někdy škodu přes pojišťovnu? Já jsem bohužel byl nucen za poslední rok řešit tři, z toho dvě totálky a poslední byla dořešena před týdnem. Všechno plně vina toho druhého, jednou přivolaní policajti. Podle mne to není správné, ale pojišťovna považuje za amortizaci i to, že opravíš staré auto novým dílem. Tím ho, podle nich zhodnotíš a podle jejich výpočtů dost značně. Tak stejně, pokud je to totálka, odečtou ti cenu, za kterou, podle nich, můžeš vrak rozprodat. Dokonce v posledním případě dali fotky, co pořídil likvidátor, na aukci a maximální cenu, co jim někdo nabídl odečetli od plnění. Samozřejmě bez mého souhlasu a vědomí. Vúbec je nezajímá, kdo vlastně jakou cenu přihodil a jestli ten vrak nakonec prodáš. Navíc vůbec není v mém zájmu vrak rozebírat a rok rozprodávat. Výklad pojišťovny je opravdo ten, že při poištění pouze povinným ručení musíš počítat i s vysokým doplatkem. Samozřejmě to, co platí pojišťovna, pokud tam není alkohol a pod. již po tobě nikdo vymáhat nemůže. Navíc škodu likviduje pojišťovna viníka, takže je prd platné, když ty máš pojišťovnu lepší.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:50 | Nahoru | #70

Brown píše: Hoši, řešili jste teď někdy škodu přes pojišťovnu? Já jsem bohužel byl nucen za poslední rok řešit tři, z toho dvě totálky a poslední byla dořešena před týdnem. Všechno plně vina toho druhého, jednou přivolaní policajti. Podle mne to není správné, ale pojišťovna považuje za amortizaci i to, že opravíš staré auto novým dílem. Tím ho, podle nich zhodnotíš a podle jejich výpočtů dost značně. Tak stejně, pokud je to totálka, odečtou ti cenu, za kterou, podle nich, můžeš vrak rozprodat. Dokonce v posledním případě dali fotky, co pořídil likvidátor, na aukci a maximální cenu, co jim někdo nabídl odečetli od plnění. Samozřejmě bez mého souhlasu a vědomí. Vúbec je nezajímá, kdo vlastně jakou cenu přihodil a jestli ten vrak nakonec prodáš. Navíc vůbec není v mém zájmu vrak rozebírat a rok rozprodávat. Výklad pojišťovny je opravdo ten, že při poištění pouze povinným ručení musíš počítat i s vysokým doplatkem. Samozřejmě to, co platí pojišťovna, pokud tam není alkohol a pod. již po tobě nikdo vymáhat nemůže. Navíc škodu likviduje pojišťovna viníka, takže je prd platné, když ty máš pojišťovnu lepší.



hele ale tu cenu za vrak ti odectou kdyz si vrak nechas, ja bych jim ho dal at mi to vyplatej a cenu at mi daj, kdyz uz si to vesele vydrazili...

ad amortizace ano, pojistovna to za amortizaci povazuje ale nema na to pravo, kdybych k tomu mel duvod budu se s nima i soudit, jestlize ja mam po oprave novym blatnikem x novejch svaru na aute + prelakovano, misto original svaru a origo laku tak sem auto urcite nezhodnotil protoze ten novej svar nejspis zacne kvest driv nez by kvetl origo a na tohle mi potvrdi kazdej znalec, to pak fakt kdyby to soud priklepl pojistovne tak proto ze je soudce idiot. samo se o to same nebudu soudit kdyz pred bourackou by slo o orezlou sunku a po auto s novejma plechama v celolaku...

Naposledy editováno 03.03.2011 12:52:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:51 | Nahoru | #71
assassin> A jak se pozná nabouraná od nenabourané,to tam bude mít někde napsané?Ale o to mi vůbec nešlo.Co když to tak bude napsané v pojistných podmínkách,to si pak taky můžeš odvolat na to,že je to nesmysl?Jinak mi to tak říkal likvidátor,který mi likvidoval moje dvě nezaviněné nehody a který dělá pro vícero pojištoven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 12:57 | Nahoru | #72

maco píše: assassin> A jak se pozná nabouraná od nenabourané,to tam bude mít někde napsané?Ale o to mi vůbec nešlo.Co když to tak bude napsané v pojistných podmínkách,to si pak taky můžeš odvolat na to,že je to nesmysl?Jinak mi to tak říkal likvidátor,který mi likvidoval moje dvě nezaviněné nehody a který dělá pro vícero pojištoven.



ano u jedne budu udavat ze je nehavarovana a u druhe v inzeratu udam ze je po lehke nehode zhodnocena novymi dily...

to jestli u prvni lzu je v tomto posuzovani bezpredmetne.
kdyz v pojistnejch podminkach bude ze cokoliv starsiho, nezavisle na stavu a na tom ze skutecne dojde ke zhodnoceni, opravujes ze se automaticky pocita amortizace, tak s tim neudelas nic, ale ja bych takovou pojistku neuzavrel (to je jak ty levny pojistky se spoluucasti atd) navic si nejsem jistej jestli by takovy pojistny podminky nebyly v rozporu s tim jak zakonne pojisteni definuje zakon.... pokud ano musel bys u soudu vyhrat, predpokladam ze zakon stoji nad pojistnyma podminkama.

ze neco vyklada likvidator, kterej ma urcite naky prachy z toho ze srazi plneni na minimum, tim bych se vubec nezabejval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:02 | Nahoru | #73

Bludevil píše: Dave81> Pokud si nenecháš nasrat na hlavu a nechytíš blbýho soudce, tak ne.



to teda nezní moc pozitivně

Naposledy editováno 03.03.2011 13:02:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:07 | Nahoru | #74

assassin píše:
ze neco vyklada likvidator, kterej ma urcite naky prachy z toho ze srazi plneni na minimum, tim bych se vubec nezabejval...


No a jsme u toho u čeho jsem chtěl,takže se budu muset soudit s pojištovnou aby mi zaplatila plnou cenu a budu se tím pádem tomu muset kurevsky zabejvat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:08 | Nahoru | #75

fockewulf píše: to teda nezní moc pozitivně



hele resilo se tu kdysi sdileni, bratr se soudil celkem dlouho, zrychleny rizeni a prvni soud jasne vinen, x odvolani a nakonec zprosten viny. bohuzel musel zacvakat dost za pravnika protoze v tomto pripade se nejspis soudni vylohy strane ktera prohrala neprisuzuji.. ale lepsi nez x milionu co si vycislila naka ta podvodna asociace zastitujici autory...

takze uplne beznadejny to bejt nemusi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:11 | Nahoru | #76

maco píše: No a jsme u toho u čeho jsem chtěl,takže se budu muset soudit s pojištovnou aby mi zaplatila plnou cenu a budu se tím pádem tomu muset kurevsky zabejvat...



jo bohuzel, mas moznost se nechat oskubat, nebo se tim zabejvat a dostat vse. ono ale evidentne se muze stat ze se tim bude chtit zabejvat nekdo treti.. viz bludeviluv pripad a pak jeste docvaknes 40papiru, kdyz se s tim nebudes chtit zabejvat:)

jako bouracka je vzdycky pruser a hrozi vse vyse zminene, proto se snazim vyhnout tomu jak to jen jde i v pripade ze bych nebyl vinik ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:14 | Nahoru | #77
assassin> vidíš, na tvojeho bráchu jsem už skoro zapomněl. Každopádně to jsou dobré zprávy

Nicméně pokud tomu teda rozumím správně, tak ve zrychleném řízení ti je nařízeno zaplatit x desítek tisíc defacto za nic, když odmítneš a jdeš k soudu, chytíš blbého soudce, tak do toho solidně zabředneš a to vše i přes to, že žalující strana nemá defacto nárok. Takže ve výsledku tě to bude stát čas, nervy, právníka a teoreticky po "zproštění viny" bys ty mohl zase zažalovat ty zmetky z asistenční služby.....
Nevím proč mi to tu začíná připomínat USA

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:19 | Nahoru | #78
Nedávno proběhl článek v TV,kde se vyjadřoval zást.pojišťovný,který uvedl, aby lidé nepřistupovali na tyto věci a šli do soudních sporů spol. s pojišťovnou,která hájí zájmy vinika nehody...nechce se mi to psát celé...Neplatit, soudít..

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:19 | Nahoru | #79

fockewulf píše: assassin> vidíš, na tvojeho bráchu jsem už skoro zapomněl. Každopádně to jsou dobré zprávy

Nicméně pokud tomu teda rozumím správně, tak ve zrychleném řízení ti je nařízeno zaplatit x desítek tisíc defacto za nic, když odmítneš a jdeš k soudu, chytíš blbého soudce, tak do toho solidně zabředneš a to vše i přes to, že žalující strana nemá defacto nárok. Takže ve výsledku tě to bude stát čas, nervy, právníka a teoreticky po "zproštění viny" bys ty mohl zase zažalovat ty zmetky z asistenční služby.....
Nevím proč mi to tu začíná připomínat USA



jj presne tak, vicemene stejne by to mohl resit i bratr, zazalovat ted v "obcanskopravnim" sporu (nebo jak se to jmenuje, to me dyztak Blu opravi) tu asociaci prave o ty vydaje na zastupovani, uslej zisk a kde co.. ale vis jak, bratr radsi vytlaci 30(nevim, odhaduju)za pravnika a je rad ze je rad:)

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:22 | Nahoru | #80

A-JE-TO píše: Nedávno proběhl článek v TV,kde se vyjadřoval zást.pojišťovný,který uvedl, aby lidé nepřistupovali na tyto věci a šli do soudních sporů spol. s pojišťovnou,která hájí zájmy vinika nehody...nechce se mi to psát celé...Neplatit, soudít..



Jop, me zas tvrdil clovek co ma flotilu pojistek kde mam auto ze nic takovyho, ze mu mam zavolat a ze amortizaci si s pojistovnou vyridi ... ze kdyz ma u nich x pojistek tak ze se s pojistovnou jinak jedna... ale zas je otazka jestli se nekdo z flotily bude chtit tim zabejvat a neni to ucelove zkreslene info asi jako to opacne od likvidatora...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:23 | Nahoru | #81
no,on má asi každý jiné KOULE,leckdy i jiné možnosti,zatím jsem 100% ve všech sporných bodech...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:25 | Nahoru | #82
assassin> Tak když nejsi viník tak ti snad nic nehrozí ne.Akurát když půjdeš do toho soudu s pojištovnou,tak si pak musíš spočítat,jestli ten tvůj právník nebude dražší než ten nedoplatek nebo to pak cvaká pojištovna?Tak to bych se pak soudil pokaždé

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:28 | Nahoru | #83
maco> jenže pojišťovna(dobrá) hradí a používá své právniky,kdyby se mi chtělo skenovat své výsledky, hodil bych to na sklo,ale mi se opravdu nechce

Naposledy editováno 03.03.2011 13:29:14

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:35 | Nahoru | #84
Já už jsem se jednou s pojištovnou soudil a vyhrál jsem,tak vím jaké to jsou kurvy kurevské nemyté Ale nejvíc mě šokovalo,jak předali soudu zfalšované důkazy ale pak se do toho tak zamotali,že to prosrali,zmrdi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:35 | Nahoru | #85

maco píše: assassin> Tak když nejsi viník tak ti snad nic nehrozí ne.Akurát když půjdeš do toho soudu s pojištovnou,tak si pak musíš spočítat,jestli ten tvůj právník nebude dražší než ten nedoplatek nebo to pak cvaká pojištovna?Tak to bych se pak soudil pokaždé



jo snad nehrozi, ikdyz donedavna sem si myslel ze ti nic nehrozi ani kdyz si vinik a mas POV a vse ostatni v poradku jo kdyby ta amortizace delala par tisicovek tak se na to vybodnu, to je jasny, co a jak se v danem pripade plati nevim, snazim se nebourat a zatim se dari... ale predpokladam ze soudni vydaje si platis sam, s moznosti ze kdyz vyhrajes(neni podminka) muzes je zazalovat o nahradu vydaju, uslyho zisku atd... tam uz to ale asi bude horsi s moznosti vyhrat...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:38 | Nahoru | #86
maco> Bavíme se tady o sporu radoby asistenčích služeb proti vinikovi, ne spor mezi pojišťovnou a Klientem!, takže proti asistenčním službám jde Ti pojíšťovná na ruku!

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:45 | Nahoru | #87
BTW jedna vesela historka k tematu, mati bourala uz je to par let, v repich jak je krizovatka v tom krytym useku... byla vinik a auto po rane zmuchlalo svodidla u semaforu, z povineho (kdyz sme si zazadali o vypis) se zaplatilo sprave komunikaci 75tis za to svodidlo.. by me zajimalo kde ty prachy skoncily, kdyz to svodidlo tam nikdy nebylo nainstalovano zpet ..jezdim okolo tak to sleduju...

proste tu krade kazdej vocas co ma moznost a pak se otoci a krici jak ty kurvy nahore to rozkradly, to bych

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:53 | Nahoru | #88
assassin> Prdel je,že já jsem v tom mojim autě ani neseděl,stálo zaparkované na cestě a dvakrát se do něho trefili

A-JE-TO> Ale u soudu jednáš za sebe a ne s pojištovnou ne,akurát by mě zajímalo jak ten soud pak dopadně.

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 13:54 | Nahoru | #89
Taky mám jednu: Při nehodě, v zimě a rychlé jízdě jsem sešrotoval celkem 5 aut a vlastní,
pojišťovna zaplatila vše s toho 3 totálky do koruny a všichni byli spokojeni,celkem 728tk,jen moje překvapení bylo,že jsem musel zaplatit kontejner na odpadky,který zdemolovao auto, které po nárazu odletělo na kontejner...no tak jsem jej calnul a vzal barvu a šel podepsat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

3.3.2011 v 14:21 | Nahoru | #90

maco píše: Nevím o čem mluvíš.Co to má společného s pojistnýma podmínkama?


Právě že nic, jen ty se snažíš povyšovat pojistné podmínky nad zákon, proto potřebuješ vrátit do kolejí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist