paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 09:31 | Nahoru | #7411

Katanymmk píše: Mumiee> Asi se vyplatí si originál trochu poladit. Nevím, kdo to čalounil, ale sedím jako v perince. A i když se mi asi trochu narovnal posez, tak se s tím plexi štítkem dá v pohodě uhanet kilo třicet.



130 se dá při těchto teplotách v pohodě uhánět bez jakéhokoli štítku ono "foukat" začíná až kolem 180 což u GS stejně moc nehrozí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 10:19 | Nahoru | #7412
Mumiee> Tak já mám otevřeno, tak to docela utíká. Stejně pak zjistis, že nad stotricet je to boj s větrem a dá se to vydržet jen chvíli. Na nějaký delší cesty max stodvacet. Jinak ten štítek docela pomáhá. Na chili jsem ho shodil, bo se mi to líbí nahaty a po jedný delší jízdě šel hned zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 10:41 | Nahoru | #7413
Katanymmk> Já myslím, že i těch mejch uprděnejch 25kW mi prozatím, na rozbití tlamy, bohatě stačí . To je právě to, že ten štítek se mi obecně hrozně moc nelíbí. Připadá mi to, jak motorka okresního šerifa , ale to jen asi takovej můj dojem. To pak záleží na tom, co člověk preferuje, jestli dojem, nebo funkčnost. A jak říkal kubacech, že to fouká až od....tak tam já se letos podle mě vůbec nepropracuju . Ale Ty asi lítáš trošku jinak a jak rychlostí tak vzdálenostmi, takže štítek naprosto chápu, já vlastně ani nemůžu říct, že jezdim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 10:48 | Nahoru | #7414
Mumiee> ale hodně záleží na teplotě v jaké jedeš V 10° se ti při 120 zdá jako by si jel vodou a teď při těch 35° a víc ti to ani nepřijde. Jsem teď jel rychlý přesun po dálnici. Sice jen 100km, ale držet to 130-150 není s větrem absolutně problém. Možný by se dalo jet rychleji, ale tam už mi více než vítr vadí hodnota okamžité spotřeby paliva

Teď taky jezdím bez štítku, protože origo za rozumnou cenu se na inzerci skoro nevidí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:13 | Nahoru | #7415
kubacech> to jo no, na teplotě záleží. V tý mý slimáčí rychlosti to vůbec nebylo poznat, akorát se mi nafukovala bunda, jak jsem měla trochu rozeplej zip a jinak nic...ale říkám, slimáčí rychlost, žeee . Tak já myslím, že štítek, když je vážně nutnej, není potřeba origoš, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:19 | Nahoru | #7416
Mumiee> přece si nebudu prznit motorku nějakým universále, co tam ani pořádně nesedne Alespoň na mě víc fouká a není takové vedro. Navíc při mých relativně malých rychlostech taky není třeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:21 | Nahoru | #7417
kubacech> no jistěěěěě žádný prznění, to radši drsně chytat vzdoušek , by mě zajímalo co jsou u Tebe relativně malé rychlosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:26 | Nahoru | #7418
Mumiee> tak kolem těch 120 na okresce Prostě kdy mi všichni kamarádi ujíždějí a nadávají že jezdím pomalu a nestíhám jim když lítají rovinky přes 200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:27 | Nahoru | #7419
kubacech> nj to jsi teda hrozně pomalej, tak já jsem a budu asi úplně jinde, takovej kochátor , a tys tu svou GS prodal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:29 | Nahoru | #7420
Mumiee> už z jara

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:53 | Nahoru | #7421
kubacech> tak to má asi novej majitel vážně radost, to já budu montovat a montovat , ale nevadí, aspoň se něco přiučim, tím něžně naznačuju, že mě tady na fóru budete mít co chvíli a budu po vás požadovat vaše, doufám odborné, rady . Tímto vám všem dopředu děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 13:54 | Nahoru | #7422
Mumiee> snad na tom už moc nebude Jsem tam opravoval snad vše horší že většinou vady způsobené zanedbanou údržbou nebo domácím kutilem

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2015 v 14:09 | Nahoru | #7423
kubacech> mno tak já doufám, že tak strašný to u mě nebude, byla pravidelně servisovaná, musela být, protože byla používaná k podnikání . Ale pravda, je, že ta banda je podivně řešená, to mě trochu překvapilo....

Naposledy editováno 12.08.2015 14:10:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 08:08 | Nahoru | #7424
kubacech> Jak.... začíná foukat okolo 180? To jezdíš nahatej, nebo v nějaký šprcce?
Já nejezdím v kůži a ty normální hadry jsou přeci jen trochu volnější a tak mi to přijde, že nabírají vzduch. Jinak jsme zrovinka předevčírem při pětatřiceti ve stínu zjistil, že už ani rychlá jízda nepomáhá na ochlazení. Je to pořád jako teplý fén, akorát přepnutý na vyšší výkon .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 08:14 | Nahoru | #7425
Katanymmk> kevlarové rifle a kožená bunda Když hadry sedí, tak není důvod aby se nafoukly a nabraly vzduch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 09:15 | Nahoru | #7426
kubacech> Jo,jo, ono to u mě bude spíš o tom posezu. Díky nižšímu sedlu a vyšším řidítkám sedím dost vzpříměně, tak je do čeho foukat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 09:19 | Nahoru | #7427
Katanymmk> já taky neležím na nádrži. Ona hodně pomůže ta kůže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 14:37 | Nahoru | #7428
kubacech> Taky jsem o kuzi uvazoval. Nicmene bych to chtel nejdriv asi vyzkouset. Aby v tom nebylo jeste vetsi vedro, nez v textilu. Mam ted primovou vzdusnou letni bundicku a i tak mi je porad hic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 14:59 | Nahoru | #7429
Katanymmk> si nepomůžeš Teď je vedro i v plavkách

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2015 v 16:39 | Nahoru | #7430
kubacech> Takze navrhujes jizdu ve spodarach a izolackou prilepit chranice........

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.8.2015 v 21:25 | Nahoru | #7431
Chytla me muza uprav a chtel jsem na GSo hodit CNC packy. Posilam odkaz a chci se zeptat, jestli s tim mate nekdo zkusenosti. Mam rocnik 99, coz zrovna v tom seznamu neni, tak jen jestli to bude sedet a jestli budu muset kupovat nejaky dalsi veci pri vymene.
Dik za radu.
http://www.motorkari...nc-packy-706008.html

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.8.2015 v 21:33 | Nahoru | #7432
Myslím, že by to mělo sedět hele. Já kupoval sice normální páčku, ale taky na novější roky, než mám, jediná moje motorka tam napsaná není a stejně je to uplně stejné. Myslím že podobně to bude u těch CNC páček. Jen by mě zajímalo, co je na nich tak super, kromě toho že sou fakt hnusné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.8.2015 v 22:03 | Nahoru | #7433
Katanymmk> Pak dej vědět jak sedí a hlavně co máš za variantu, jestli dlouhou nebo krátkou. Problémy co vím nejsou s brzdovou, spojková ale nepasovala žádná bez úprav, řešilo se to jiným uchycením na řidítku a tím pádem pro jiný typ páčky, který už tam jde... takže by mě dost překvapilo kdyby to od nějakého výrobce fungovalo normálně. Pokud bys našel kde by seděly bez úprav krátké, dlouhé nechcu, tak beru také

Behysek> je na nich super to, že krátké jsou hezky akorát na dva prsty jak je třeba, nikde nic netrčí, když s tím jebneš tak klasické páčky měníš furt, ty dlouhé mám jak spotřební zboží každou cestu na každou dovolenou... navíc klasické nechutně trčí a vadí dalším prstům co máš na řidítkách atd. S lamacíma bez problému, navíc si sesadíš kombinaci kterou chceš, je to eloxovaný hliník a vypadá to super a farebné

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.8.2015 v 23:02 | Nahoru | #7434
Jasně, takže je to krátké, pohodlné a hnusné co když nezmáčknu brzdu dvěma prsty?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.8.2015 v 00:08 | Nahoru | #7435
Behysek> Navíc je tam lepší štelování, takže si nastavíš páčku přesně jak potřebuješ abys v ní měl cit a bylo účinné. Brzdu vpohodě utáhneš jedním, vždyť to je hydraulika dva jsou už jen pro zichr, BTW je to první co se učí v každé motoškole. Pokud musíš mačkat brzdu celou pěstí děláš neco zle. Na spojku stačí dva také, nahoru ji stejně nemačkáš a dolů lehce lízneš a to jde také jedním

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.8.2015 v 00:12 | Nahoru | #7436
Brzdu když si jen přibržďuju, dávám na dva, při prudším brždění vždy celá pěst teda. A spojku když vymačkávám, tak mi jde až na prsty, proto mačkám celou rukou. Respektive při řazení jedničky je to třeba a při řazení neutrálu. Jinak stačí jen brnknout, to jo, ale zvyk je železná košile. No musím na sobě zapracovat A hlavně si koupit nové rukavice. Ty co mám už za 8 let jdou srát...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.8.2015 v 00:34 | Nahoru | #7437
Behysek> Vidíš, když bys měl krátké páčky tak právě na žádné prsty nepůjde

Je s tím pravda trochu voser zvyknout si bo zvyk je železná košile a všechno správně nastavit, ale stojí to zato. Ruce máš pořád stejně neřešíš jestli mačkat hodně nebo moc, takže nad tím nepřemýšlíš a nemusíš přechytávat, jak deš všema prstama musíš na to myslet a pak nemáš v ruce řidítko, což je trochu problém. Další věc je, že na GSku je original štelovací jen brzda ne spojka, CNC jsou štelovací obě takže si můžeš spojku dát trochu dál. Jinak spojka jde vyzkoušet, jsem se prostě přinutil to držet jen dvěma a ona opravdu odepne, musíš vyzkoušet. S tím nemám problém a pravda, spíš to trochu seru takže ji kolikrát nedomačkávám ani při rozjezdu to holt trochu cukne ani při odřaďování, ale ničemu to nevadí.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.8.2015 v 00:41 | Nahoru | #7438
Hned jak se mi vrati sestelovane zpet ze servisu, tak to zkusim, ale ty packy... Me se proste nelibi

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.8.2015 v 06:41 | Nahoru | #7439

Behysek píše: Jasně, takže je to krátké, pohodlné a hnusné co když nezmáčknu brzdu dvěma prsty?



Tak asi bude něco špatně a měl by si vyčisti třmen Používat v krizovce celou pěst je nejsnazší cesta na asfalt

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.8.2015 v 08:03 | Nahoru | #7440
dj_hroch> Je to jasný, krátká CNC je nejen pěkná (teda alepsoň pro mě) ale i funkční. Žádná vidle trčící dopředu jako originál. Krom toho ta možnost štelování ......
Trošku si mě zaskočil těma potřebnejma úpravama na spojkový straně. Zkusím ještě pošťourat nějaký další témata ohledně výměn páček.
Jinak se do toho pustím určitě až tak za tři týdny. Zrovna mám rozdělanou nějakou reknostrukci v baráčku a pak výrážíme na čtrnást dní po republice - kola, vinbraní apod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist