globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 09:55 | Nahoru | #7351

SLEEPER píše: Ja jen k te chvale TD bawa... Kamarad mel e60 530D, kde odesly vstriky a turbo a hned to bylo za 140 tycek.



To mel ale v autorizaku nakou prirazku a ne slevu :)

Oni vstriky a turbo u 35i taky nejsou levny - ale z USA se da sehnat turbo(turba) celkem levne a vstriky s nakou slevickou do 10ti kus i u nas :) 100k jde proste snadno utopit v libovolnem bmw (a nejen bmw, me prvni rok vlastnictvi volva stal 120)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 10:03 | Nahoru | #7352
Jen 100k? To bych i v E46 dokázal utopit víc

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 10:43 | Nahoru | #7353
FiZzeR> však to taky nejsou žádný prachy to je tak na pěknou renovaci jawky

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 11:17 | Nahoru | #7354
fizzer: ja myslel na nutne opravy. utopit tam jde cokoliv....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 11:40 | Nahoru | #7355

assassin píše: fizzer: ja myslel na nutne opravy. utopit tam jde cokoliv....



Dyť jo

Vem si jen pověstnou olejožravost M54. To jsou stírací kroužky (nahradit je třídílnýma z M52), pár korun. Ale "když už se tam poleze", tak je to semtam těsnění, tudle šrouby, šály, srovnat hlavu, vodítka, gufírka, teď jak jsou na tom válce, minimálně přehonovat atd atd atd no a najednou jseš na kile a na tom autě to zvenku není ani poznat (to je na tom to nejhorší)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 11:44 | Nahoru | #7356
fizzer: a navic to ten olej zere stejne nebo vic nez predtim

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 11:55 | Nahoru | #7357
assassin> No pokud přehonuješ válce ("s torque plate" jak se to má dělat), dáš nový kruhy (příp. písty pokud bude potřeba) tak nebude. Problém M54 jsou ty "low tension" dvoudílný stírací kroužky, to se jim fakt nepovedlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 18:43 | Nahoru | #7358

assassin píše: stejne "vyspelej" benzin jede plus minus podobne a spotreba je jen minimalne rozdilna. hlucnost a kultivovanost behu je jinde. ono teda baworackej 6val diesel je fakt super, ale ten benzin je zas o kousek jinde 35i/40i umi jezdit podle predpisu taky za 7....

u auta na cestovani by mi diesel nevadil, stejne pak jedes rychle a motor neslysis... nejlepe s nejakou vicestupnovou automatickou prevodovkou (ne dsg)
na zabavu 35i s manualem



no to jsem si myslel drive.. ale moje M52B28 zere 13,5, auto po petrovi s nahradnim srdcem... pravda je to v plynu, tak na benzin teoreticky o neco min.. no a s Deckem bych jezdil za 9-10. A asi bych s tim jezdil rychlejc. To 2.8 je takovej chabrus na plice. S benzenem jedu 12-14 plynu.
A to mi uz jako rozdil prijde.
3-4 litry na 100 je kilo, at nezeru. Takze litr na nadrz u Decka.
No to si podle mne kazdej radej necha v kapse pokud nejsi super bohatej ve smyslu ze mas doma jeste formuli 5000 protoze nejakej Ariel Atom je nedustojna mrdka...jasne.. pak mas RS6 od MTM s 830 konma a najedes 70 za rok. Nebo se rozvedes, RS6 prodas a poridis si GT3 na sluzebni jezdeni.

Ale pokud se nekdo rozhuduje nad normalnim autem, jen si muze dovolit o hodne lepsiho Passata.. tak si proste poridi tu A6, 7, nebo ty 535d apod... nebo dokonce kurde Lojza prijede v Panamere a ptam se.. co tam mas.. Turbo? Pac na zadnim viku to nebylo psano.. a on.. ale..vubec ne.. ja setrim... a pak koukam ze ma za prednim kolem napsano diesel.
Jamo mne to tak uplne smysl taky nedava.. ale rozdil na nadrz je prave tech 1000 km, u toho silnyho motoru v panamere asi jeste vic a ten diesel ma 330k... a kdyz to lojza nevyuzije a 330k pro nej jede dostatecne.. jasne ze s tim jede 250 po dalnici pokud muze... ale jinak se to mozna ani nikdy bokem nezklouzlo... tak co potom..

Ja muzu za sebe rict, ze po pul roce a 21 tkm (skoro 3 mesice to celkem stalo v servisu.. ) ve veteranu s legendarni R6 jsem trochu zklamanej.. objektivne si muzeme rict co bys chtel vole mas to starou vranu.. jiste.. Ale ono to nejede a kdyz to nutim... aby se to trochu kulilo.. tak si za to vezme i ten bezturbo motor hodne.
Ono uz to tu zaznelo. Ale znova to zopakuju i ja. Kazda nova turbina dvoulitrova pojede vice nez 3,0 bezturba a to bud rychlejc anebo pokud stejne tak uspornejc. 1.6 turbo jede cca stejne ale opet vyrazne uspornejc. Jezdil jsem s tim rychlejc a namisto 12-14 plynu si brala 7-10 benzinu. Snad jen ve spicce jede to bawo lip, ale celkova hbitost auta je horsi, mondeo i lip sedelo, no a ja se stale jeste se zadkem nenaucil jezdit rychle jiste.

No a z tohodle duvodu bych osobne hodne zvazoval zda bych do sedanu nebo kombika vzal benzin nebo D. Ono ja asi stejne priste pujdu do nejak y RS octavie, nebo ST focusu, ci proste nafouknutyho mondea... a hrozne ale hrozne moc..se budu rozmejslet...zda reci jen radej nevzit TDI.. proste normalni 4 valec abych usetril a fungovalo to. S bawem bokem stejne nejezdim, protoze jak s tim zacnu hrabat, jde dopyce krize a klouby...a pak nez se nekd edostanu do servisu a cekat a cekat... a samozrejme stoji to penize ktery si radej necham..

No a do velkyho benzinu nabuduce (pravdepodobne) jedine do nejakyho roadsteru, nebo kupečka.. i kdyz samozrejme never say never...
Ale celkove musim rict, ze to s R6 atmosferou je takovy..urcitym zpusobem zklamani... Asi neco jako V2 1000... velky keci...ale kdyz jsem si to mohl pak poridit...zjistil jsem ze je to uplne jinak a ty kecicky na turbiny anebo opevujici V2 vedou sráči co stejne neumej ridit a asi ani nevedi ze plyn je vpravo.

Vyjimkou jsou ale malolitrazni nevkusnosti typu 1.0T 0,9T apod.. kdyz t strkaj do aut.. v nakupni tasce je to ale asi OK... dat 1.2 TSI do Citigo..asi bych ho za 250 ve vybave chtel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 19:10 | Nahoru | #7359
SPIJKER> mno twl, cist ty Tvoje vyplody... to jsou moudra... trochu jejich objektivitu kazi to, ze jsi dokazal posrat i asi nejspolehlivejsi motor, co brambora delala...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 19:27 | Nahoru | #7360
spijker: pisu vyspelej benzin - ta 2,8 je stara vykopavka a samozrejme dieselu moc konkurovat nemuze, nema ani turbo, ani primej vstrik (vsimni si ze ten ropak srovnavam s 35i a ne 20let starym motorem)

jinak to, ze 2,8 v e39 nepojede muselo byt jasne kazdemu a petr ti to i rikal, ze to neni zadnej zavodak. nijak oslnive nepusobi totiz ani v me e36 a to si myslim, ze tech skoro 400kg o ktere je lehci bude znat :) se spotrebou kolem 13ti litru jsem jezdil uz docela svizne (dalnice 180+) nebo drifty po meste...
nebo s podobnou spotrebou jezdi kamarad s x5 50i a ne zrovna pomalu

ta e39 spada presne do kategorie o ktere pise fizzer - tezky auto s kterym i pomerne velka stara atmosfera nehne.... neco jako vany a offroady.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 19:36 | Nahoru | #7361
Zdravím mám dotaz.
Kolík má cenu tohle BMW bez STK.
Diesel 2.5 tds
Motor běží krásně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 19:41 | Nahoru | #7362
bulldogbiker> kdyz prodas kola za deset, tak deset tisic
V Chotetove za zbytek tak pet litru hadam.

Proc to nema STK?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 19:42 | Nahoru | #7363
vypada celkem nezrezle, nakou velkou turbinu a udelat z toho okruhovy kamna, co fizzere?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:31 | Nahoru | #7364
oj, winterkára... dám 15

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:33 | Nahoru | #7365

PetrXX píše: bulldogbiker> kdyz prodas kola za deset, tak deset tisic
V Chotetove za zbytek tak pet litru hadam.

Proc to nema STK?


Stk vypršela před týdnem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:37 | Nahoru | #7366
MedWed> no.. Tohke si neberu osobne. Kdyzbzustanu diplomatem, tak ten motor byl sparenej a nekdo se to pokusil opravit. Bohuzel bral po oprave 5l oleje na 1000km a krom toho mi v nemecku zacal jit na 5 valcu,nastesti me odvezk na 5 jeste 1000km a v servisu se ukazalo ze zadna banalita, ale vysypany rozvody, resp neco na rozvidech proste upadlo. Ale tak zvedavej abych k vymene motoru za 25 jeste nechal zkoumat tu puvodni mrdku vykurvenou za svy..to zase nejsem.

Samizrejme se to na me da snadno svest. Ale ten motor jel hrozne spatne, z mista proti kopci se vubec nechtel rozjet, je pres spojku jako na litrovym trivalci...strasny..do kopce se s bawem rozjizdis jako curak... Krom toho houpal na volnobeh ze zdechnuk pri kazdym tretim plnym rejdu behem otaceni...atd.atd..

Ja si to daval za vinu puvodne, protoze jsem 2x dolival olej ze hladina nebyla videt. Ale pri spotrebe litr na dveste km i kdyby to zpocatku bo jen 3 litry a ja tim neco posral ze jsem to nech vypit...takovej ubytek jsem proste netusil ze muze motor mit a zaroven jezdit.
Ale samozrejme tohke issue kazi muj vztah k tomu autu, protoze vetsi mrdku jsem nikdy nemel...jenze kdyz jsem koup dvouhmotu a spojku...jsem si rikal prave no tak motor vydrzi tak to dam.. Tak uz by ztrata byla prilis velka.. Jakoze auto prodat klepajici a zerouci tolik voleje...by mi bo blby..a zohledneni toho v cene plus 35 za ten setrvak... Uz by proste byla ztrata moc velka. Tak jsem sehnal motor jinej a jeudim s tim.

Ale srovnavam to s mondeem 2012 to turbo maly.. Samo na pprovnani aut je to neobjektivni... Ale porovnat vykon a zatah v tom problem nevidim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:41 | Nahoru | #7367
SPIJKER> a motor, kterej je vyhlasenej jednoduchosti a NEspotrebou oleje zacal zrat olej jako jen tak jo? Nebo jen tak jsi ho vyjel nasucho a pak prestal jit na 6 valcu?

Ale to je jedno... myslim, ze uz si tu kazdy nazor udelal, moje chyba, ze jsem ho rekl nahlas.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:43 | Nahoru | #7368
kdyz to trosku (dost) zjednodusim 1atm fouka dneska kdeco, 1.4 fouknuta 1atm = 2,8 atmosfera... tzn foukanej dvoulitr je uplne jina liga

beztak na downsizing nejvic breci ti co nikdy nemeli vic jak 2.0 atmo - protoze spotreba - a to zadnej "velkej" motor zrovna neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:46 | Nahoru | #7369

assassin píše: spijker: pisu vyspelej benzin - ta 2,8 je stara vykopavka a samozrejme dieselu moc konkurovat nemuze, nema ani turbo, ani primej vstrik (vsimni si ze ten ropak srovnavam s 35i a ne 20let starym motorem)

jinak to, ze 2,8 v e39 nepojede muselo byt jasne kazdemu a petr ti to i rikal, ze to neni zadnej zavodak. nijak oslnive nepusobi totiz ani v me e36 a to si myslim, ze tech skoro 400kg o ktere je lehci bude znat :) se spotrebou kolem 13ti litru jsem jezdil uz docela svizne (dalnice 180+) nebo drifty po meste...
nebo s podobnou spotrebou jezdi kamarad s x5 50i a ne zrovna pomalu

ta e39 spada presne do kategorie o ktere pise fizzer - tezky auto s kterym i pomerne velka stara atmosfera nehne.... neco jako vany a offroady.



Hele vono to takova tragedie neni, kdyz pominubze to auto ma u me vroubek a pod i ku s vystrahou kvuli vymene motoru... Tak ja s tim jezdim rad, auto se mi libi..ted treba naoadne nejakej sních...tam snad bude mizny se nekde sklouznout trochu bokem aniz by to trpelo a uzit trochu zabavy..

A ano..rikali jste to a ja ho chtel stejne... Ted vidim ze to melo bejt 4.4 v8 alenja v8 nechtel..abych udrzel naklady trochu v normalu... No ale zase kdyz se s tim jede rychkejc..tak to toci hnedka 5000..coz me dliuhidobe trochu drasa... Ono se to teda i v tech otackach tvari dobre..ale i pri 180kmh toci hrozne moc..

No ale kez vydrzim s nim dve zimy a pak se uvidi...ono pak asi bude mit asi dalsi kilo najeto...apak uz ta vymena motoru nebude takovej voser..se to rozlozi... No ale 3.0 v trojce neni takovej zazrak...byt lepsi samizrejme... Ale turbo benzin velkej to zase neunam.. Jenze asi bude hodne zravej

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:52 | Nahoru | #7370
Spijker: me se e39 libi a porad po Mku koukam, ale rozum me drzi stranou :) atmosfera proste vykon ma az kdyz se toci, 200 na volnobeh to proste neumi jako nafoukanej turboropak...

moderni velky benzinaky umi jezdit i za malo, jde o ty technologie co tam jsou... podle predpisu se da jezdit s 300+ konovou 35i kolem 7mi, 40i to umi i lip...
jasne, kdyz stojis na podlaze, tak to zere... ale ono s 300+ps se moc dlouho na podlaze stat neda :)

jo a ani 2,8 v trojce neni zazrak, proto chci jeste 100kg sundat a rad bych aby ten motor mel pres 200ps + kratsi prevod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 20:54 | Nahoru | #7371

PetrXX píše: bulldogbiker> kdyz prodas kola za deset, tak deset tisic
V Chotetove za zbytek tak pet litru hadam.

Proc to nema STK?



I e36 uz lezou cenou nahoru, je jich malo v pouzitelnym stavu. A dokonce zacinaj bejt pekny, neveril jsem tomu, ale mozna to jednou bude podobny jako s e30.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:05 | Nahoru | #7372
MedWed> ja to nevim co se stalo a to vyse je moje cerna verze, jasne..kze to rict diplomatictejc.. A muze bejt klidne, ze jsem pozde zkontroloval olej a nakoupil vlastni vinou. A samozrejme ja bych to radej na nekoho hodil, nez na sebe..sam ored sebou bejt za blbce je nejtezsi..

Takze proste dalsi zkusenosti.. Clovek si mysli ze uz vi ktera bije a hovno. A ted jenz toho udelat to nejlepsi.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:08 | Nahoru | #7373
SPIJKER>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:15 | Nahoru | #7374
assassin> asi bych si to musel vyzkouset. Ale 1.6t jezdilo 6 let prumer za 8,8 no a td bude podle dlohodobe o 2 litry nize. Pro me by ted bylo 3.0t ted na normni jezde i bylo asi moc...uz i jen za palivo.

Podle predpisu za 7 zni ale cca stejne jako D.
Ale kdyz se tomubzacne slapat trochu na krk...tak to jde nahoru.. Ono se da jet dve kila furt po dalnici za 10...ale kdyz se snazis spechat v provozu a predjizdis plynem..tak pak..mam za to,ze ten benzin bude zrat vyrazne vice nez D. Ale zase je pravda, ze u bysokyho odberu vykonu uz zalezi na mnizstbi spalenyho paliva,aby dalo potrebny kone...nevim.. Ty ctRvalce benzinovy pri rovnomerny jizde taky umejbhezkou spotrebu,ale na hodnity tdi se nedostanes anu nahodou, jsi o kitr apul dva vyse.. A predpokladam ze u sesti valcu se ty nuzky jeste roztahnou.. A to uz najedu moc km..

...cili mam pocit..ze novy benziny jsoubusporny kdyz se jede rovnomerne a ne ve vysoky zatetezi.. Ale slapat na plyn je zle.. Pak D zere mene.. Nebo ty 3.0t faktnumej i toto? No musel bych to videt...osahat

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:18 | Nahoru | #7375
assassin> tvl ale m5 to uz vubec nejde na bezny jezdeni.. Jako hracka sankzrejme jasna vec... Ale jezdit s autem za 16-35 to snad radej opravdu ne... Pri najezdu 40 az 50 za rok bych se asi smichy neudrzel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:20 | Nahoru | #7376

Stev píše: I e36 uz lezou cenou nahoru, je jich malo v pouzitelnym stavu. A dokonce zacinaj bejt pekny, neveril jsem tomu, ale mozna to jednou bude podobny jako s e30.


Jo, tomu bych i veril, ono kazda vrana se docka okamziku kdy zacne poptavka a ejhle, je jich malo...
Spis vidim ten povoz s ohledem na investice, proste to dat do nejakyho stavu nebude za facku. Samo nevim jak na tom je, ale jsem spolu s Robejskem realista :)
Ale me ber s rezervou, me neco zavrze na aute a proste to MUSIM mit opraveny :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:27 | Nahoru | #7377

PetrXX píše: Jo, tomu bych i veril, ono kazda vrana se docka okamziku kdy zacne poptavka a ejhle, je jich malo...
Spis vidim ten povoz s ohledem na investice, proste to dat do nejakyho stavu nebude za facku. Samo nevim jak na tom je, ale jsem spolu s Robejskem realista :)
Ale me ber s rezervou, me neco zavrze na aute a proste to MUSIM mit opraveny :)



...asi nevis co s prachama... vitej v klubu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:43 | Nahoru | #7378

PetrXX píše: Jo, tomu bych i veril, ono kazda vrana se docka okamziku kdy zacne poptavka a ejhle, je jich malo...
Spis vidim ten povoz s ohledem na investice, proste to dat do nejakyho stavu nebude za facku. Samo nevim jak na tom je, ale jsem spolu s Robejskem realista :)
Ale me ber s rezervou, me neco zavrze na aute a proste to MUSIM mit opraveny :)



To mam nastesti jinak, nejdriv opravuju veci co nevrzou, ty jsou dulezitejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:49 | Nahoru | #7379

SPIJKER píše: assassin> asi bych si to musel vyzkouset. Ale 1.6t jezdilo 6 let prumer za 8,8 no a td bude podle dlohodobe o 2 litry nize. Pro me by ted bylo 3.0t ted na normni jezde i bylo asi moc...uz i jen za palivo.

Podle predpisu za 7 zni ale cca stejne jako D.
Ale kdyz se tomubzacne slapat trochu na krk...tak to jde nahoru.. Ono se da jet dve kila furt po dalnici za 10...ale kdyz se snazis spechat v provozu a predjizdis plynem..tak pak..mam za to,ze ten benzin bude zrat vyrazne vice nez D. Ale zase je pravda, ze u bysokyho odberu vykonu uz zalezi na mnizstbi spalenyho paliva,aby dalo potrebny kone...nevim.. Ty ctRvalce benzinovy pri rovnomerny jizde taky umejbhezkou spotrebu,ale na hodnity tdi se nedostanes anu nahodou, jsi o kitr apul dva vyse.. A predpokladam ze u sesti valcu se ty nuzky jeste roztahnou.. A to uz najedu moc km..

...cili mam pocit..ze novy benziny jsoubusporny kdyz se jede rovnomerne a ne ve vysoky zatetezi.. Ale slapat na plyn je zle.. Pak D zere mene.. Nebo ty 3.0t faktnumej i toto? No musel bych to videt...osahat



hele jasne, ze kdyz vyuzivas vykon tak to zere... to ale i diesel.
ja treba mam dlouhodobou u TD kolem 9ti litru, tezky auto... jestli litas po dalnici 180 tak urcite ropak nebude jezdit za 5-7litru.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.11.2017 v 21:51 | Nahoru | #7380

MedWed píše: ...asi nevis co s prachama... vitej v klubu


Jestli myslis klub tech co nevi co s prachama, tak to privitani asi patrilo nekomu jinemu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist