SLEEPER píše: Ja jen k te chvale TD bawa... Kamarad mel e60 530D, kde odesly vstriky a turbo a hned to bylo za 140 tycek.
To mel ale v autorizaku nakou prirazku a ne slevu :)
Oni vstriky a turbo u 35i taky nejsou levny - ale z USA se da sehnat turbo(turba) celkem levne a vstriky s nakou slevickou do 10ti kus i u nas :) 100k jde proste snadno utopit v libovolnem bmw (a nejen bmw, me prvni rok vlastnictvi volva stal 120)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: fizzer: ja myslel na nutne opravy. utopit tam jde cokoliv....
Dyť jo
Vem si jen pověstnou olejožravost M54. To jsou stírací kroužky (nahradit je třídílnýma z M52), pár korun. Ale "když už se tam poleze", tak je to semtam těsnění, tudle šrouby, šály, srovnat hlavu, vodítka, gufírka, teď jak jsou na tom válce, minimálně přehonovat atd atd atd no a najednou jseš na kile a na tom autě to zvenku není ani poznat (to je na tom to nejhorší)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: stejne "vyspelej" benzin jede plus minus podobne a spotreba je jen minimalne rozdilna. hlucnost a kultivovanost behu je jinde. ono teda baworackej 6val diesel je fakt super, ale ten benzin je zas o kousek jinde 35i/40i umi jezdit podle predpisu taky za 7....
u auta na cestovani by mi diesel nevadil, stejne pak jedes rychle a motor neslysis... nejlepe s nejakou vicestupnovou automatickou prevodovkou (ne dsg)
na zabavu 35i s manualem
no to jsem si myslel drive.. ale moje M52B28 zere 13,5, auto po petrovi s nahradnim srdcem... pravda je to v plynu, tak na benzin teoreticky o neco min.. no a s Deckem bych jezdil za 9-10. A asi bych s tim jezdil rychlejc. To 2.8 je takovej chabrus na plice. S benzenem jedu 12-14 plynu.
A to mi uz jako rozdil prijde.
3-4 litry na 100 je kilo, at nezeru. Takze litr na nadrz u Decka.
No to si podle mne kazdej radej necha v kapse pokud nejsi super bohatej ve smyslu ze mas doma jeste formuli 5000 protoze nejakej Ariel Atom je nedustojna mrdka...jasne.. pak mas RS6 od MTM s 830 konma a najedes 70 za rok. Nebo se rozvedes, RS6 prodas a poridis si GT3 na sluzebni jezdeni.
Ale pokud se nekdo rozhuduje nad normalnim autem, jen si muze dovolit o hodne lepsiho Passata.. tak si proste poridi tu A6, 7, nebo ty 535d apod... nebo dokonce kurde Lojza prijede v Panamere a ptam se.. co tam mas.. Turbo? Pac na zadnim viku to nebylo psano.. a on.. ale..vubec ne.. ja setrim... a pak koukam ze ma za prednim kolem napsano diesel.
Jamo mne to tak uplne smysl taky nedava.. ale rozdil na nadrz je prave tech 1000 km, u toho silnyho motoru v panamere asi jeste vic a ten diesel ma 330k... a kdyz to lojza nevyuzije a 330k pro nej jede dostatecne.. jasne ze s tim jede 250 po dalnici pokud muze... ale jinak se to mozna ani nikdy bokem nezklouzlo... tak co potom..
Ja muzu za sebe rict, ze po pul roce a 21 tkm (skoro 3 mesice to celkem stalo v servisu.. ) ve veteranu s legendarni R6 jsem trochu zklamanej.. objektivne si muzeme rict co bys chtel vole mas to starou vranu.. jiste.. Ale ono to nejede a kdyz to nutim... aby se to trochu kulilo.. tak si za to vezme i ten bezturbo motor hodne.
Ono uz to tu zaznelo. Ale znova to zopakuju i ja. Kazda nova turbina dvoulitrova pojede vice nez 3,0 bezturba a to bud rychlejc anebo pokud stejne tak uspornejc. 1.6 turbo jede cca stejne ale opet vyrazne uspornejc. Jezdil jsem s tim rychlejc a namisto 12-14 plynu si brala 7-10 benzinu. Snad jen ve spicce jede to bawo lip, ale celkova hbitost auta je horsi, mondeo i lip sedelo, no a ja se stale jeste se zadkem nenaucil jezdit rychle jiste.
No a z tohodle duvodu bych osobne hodne zvazoval zda bych do sedanu nebo kombika vzal benzin nebo D. Ono ja asi stejne priste pujdu do nejak y RS octavie, nebo ST focusu, ci proste nafouknutyho mondea... a hrozne ale hrozne moc..se budu rozmejslet...zda reci jen radej nevzit TDI.. proste normalni 4 valec abych usetril a fungovalo to. S bawem bokem stejne nejezdim, protoze jak s tim zacnu hrabat, jde dopyce krize a klouby...a pak nez se nekd edostanu do servisu a cekat a cekat... a samozrejme stoji to penize ktery si radej necham..
No a do velkyho benzinu nabuduce (pravdepodobne) jedine do nejakyho roadsteru, nebo kupečka.. i kdyz samozrejme never say never...
Ale celkove musim rict, ze to s R6 atmosferou je takovy..urcitym zpusobem zklamani... Asi neco jako V2 1000... velky keci...ale kdyz jsem si to mohl pak poridit...zjistil jsem ze je to uplne jinak a ty kecicky na turbiny anebo opevujici V2 vedou sráči co stejne neumej ridit a asi ani nevedi ze plyn je vpravo.
Vyjimkou jsou ale malolitrazni nevkusnosti typu 1.0T 0,9T apod.. kdyz t strkaj do aut.. v nakupni tasce je to ale asi OK... dat 1.2 TSI do Citigo..asi bych ho za 250 ve vybave chtel..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jinak to, ze 2,8 v e39 nepojede muselo byt jasne kazdemu a petr ti to i rikal, ze to neni zadnej zavodak. nijak oslnive nepusobi totiz ani v me e36 a to si myslim, ze tech skoro 400kg o ktere je lehci bude znat :) se spotrebou kolem 13ti litru jsem jezdil uz docela svizne (dalnice 180+) nebo drifty po meste...
nebo s podobnou spotrebou jezdi kamarad s x5 50i a ne zrovna pomalu
ta e39 spada presne do kategorie o ktere pise fizzer - tezky auto s kterym i pomerne velka stara atmosfera nehne.... neco jako vany a offroady.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
V Chotetove za zbytek tak pet litru hadam.
Proc to nema STK?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Samizrejme se to na me da snadno svest. Ale ten motor jel hrozne spatne, z mista proti kopci se vubec nechtel rozjet, je pres spojku jako na litrovym trivalci...strasny..do kopce se s bawem rozjizdis jako curak... Krom toho houpal na volnobeh ze zdechnuk pri kazdym tretim plnym rejdu behem otaceni...atd.atd..
Ja si to daval za vinu puvodne, protoze jsem 2x dolival olej ze hladina nebyla videt. Ale pri spotrebe litr na dveste km i kdyby to zpocatku bo jen 3 litry a ja tim neco posral ze jsem to nech vypit...takovej ubytek jsem proste netusil ze muze motor mit a zaroven jezdit.
Ale samozrejme tohke issue kazi muj vztah k tomu autu, protoze vetsi mrdku jsem nikdy nemel...jenze kdyz jsem koup dvouhmotu a spojku...jsem si rikal prave no tak motor vydrzi tak to dam.. Tak uz by ztrata byla prilis velka.. Jakoze auto prodat klepajici a zerouci tolik voleje...by mi bo blby..a zohledneni toho v cene plus 35 za ten setrvak... Uz by proste byla ztrata moc velka. Tak jsem sehnal motor jinej a jeudim s tim.
Ale srovnavam to s mondeem 2012 to turbo maly.. Samo na pprovnani aut je to neobjektivni... Ale porovnat vykon a zatah v tom problem nevidim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale to je jedno... myslim, ze uz si tu kazdy nazor udelal, moje chyba, ze jsem ho rekl nahlas.
beztak na downsizing nejvic breci ti co nikdy nemeli vic jak 2.0 atmo - protoze spotreba - a to zadnej "velkej" motor zrovna neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: spijker: pisu vyspelej benzin - ta 2,8 je stara vykopavka a samozrejme dieselu moc konkurovat nemuze, nema ani turbo, ani primej vstrik (vsimni si ze ten ropak srovnavam s 35i a ne 20let starym motorem)
jinak to, ze 2,8 v e39 nepojede muselo byt jasne kazdemu a petr ti to i rikal, ze to neni zadnej zavodak. nijak oslnive nepusobi totiz ani v me e36 a to si myslim, ze tech skoro 400kg o ktere je lehci bude znat :) se spotrebou kolem 13ti litru jsem jezdil uz docela svizne (dalnice 180+) nebo drifty po meste...
nebo s podobnou spotrebou jezdi kamarad s x5 50i a ne zrovna pomalu
ta e39 spada presne do kategorie o ktere pise fizzer - tezky auto s kterym i pomerne velka stara atmosfera nehne.... neco jako vany a offroady.
Hele vono to takova tragedie neni, kdyz pominubze to auto ma u me vroubek a pod i ku s vystrahou kvuli vymene motoru... Tak ja s tim jezdim rad, auto se mi libi..ted treba naoadne nejakej sních...tam snad bude mizny se nekde sklouznout trochu bokem aniz by to trpelo a uzit trochu zabavy..
A ano..rikali jste to a ja ho chtel stejne... Ted vidim ze to melo bejt 4.4 v8 alenja v8 nechtel..abych udrzel naklady trochu v normalu... No ale zase kdyz se s tim jede rychkejc..tak to toci hnedka 5000..coz me dliuhidobe trochu drasa... Ono se to teda i v tech otackach tvari dobre..ale i pri 180kmh toci hrozne moc..
No ale kez vydrzim s nim dve zimy a pak se uvidi...ono pak asi bude mit asi dalsi kilo najeto...apak uz ta vymena motoru nebude takovej voser..se to rozlozi... No ale 3.0 v trojce neni takovej zazrak...byt lepsi samizrejme... Ale turbo benzin velkej to zase neunam.. Jenze asi bude hodne zravej
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
moderni velky benzinaky umi jezdit i za malo, jde o ty technologie co tam jsou... podle predpisu se da jezdit s 300+ konovou 35i kolem 7mi, 40i to umi i lip...
jasne, kdyz stojis na podlaze, tak to zere... ale ono s 300+ps se moc dlouho na podlaze stat neda :)
jo a ani 2,8 v trojce neni zazrak, proto chci jeste 100kg sundat a rad bych aby ten motor mel pres 200ps + kratsi prevod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: bulldogbiker> kdyz prodas kola za deset, tak deset tisic
V Chotetove za zbytek tak pet litru hadam.
Proc to nema STK?
I e36 uz lezou cenou nahoru, je jich malo v pouzitelnym stavu. A dokonce zacinaj bejt pekny, neveril jsem tomu, ale mozna to jednou bude podobny jako s e30.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Takze proste dalsi zkusenosti.. Clovek si mysli ze uz vi ktera bije a hovno. A ted jenz toho udelat to nejlepsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Podle predpisu za 7 zni ale cca stejne jako D.
Ale kdyz se tomubzacne slapat trochu na krk...tak to jde nahoru.. Ono se da jet dve kila furt po dalnici za 10...ale kdyz se snazis spechat v provozu a predjizdis plynem..tak pak..mam za to,ze ten benzin bude zrat vyrazne vice nez D. Ale zase je pravda, ze u bysokyho odberu vykonu uz zalezi na mnizstbi spalenyho paliva,aby dalo potrebny kone...nevim.. Ty ctRvalce benzinovy pri rovnomerny jizde taky umejbhezkou spotrebu,ale na hodnity tdi se nedostanes anu nahodou, jsi o kitr apul dva vyse.. A predpokladam ze u sesti valcu se ty nuzky jeste roztahnou.. A to uz najedu moc km..
...cili mam pocit..ze novy benziny jsoubusporny kdyz se jede rovnomerne a ne ve vysoky zatetezi.. Ale slapat na plyn je zle.. Pak D zere mene.. Nebo ty 3.0t faktnumej i toto? No musel bych to videt...osahat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: I e36 uz lezou cenou nahoru, je jich malo v pouzitelnym stavu. A dokonce zacinaj bejt pekny, neveril jsem tomu, ale mozna to jednou bude podobny jako s e30.
Jo, tomu bych i veril, ono kazda vrana se docka okamziku kdy zacne poptavka a ejhle, je jich malo...
Spis vidim ten povoz s ohledem na investice, proste to dat do nejakyho stavu nebude za facku. Samo nevim jak na tom je, ale jsem spolu s Robejskem realista :)
Ale me ber s rezervou, me neco zavrze na aute a proste to MUSIM mit opraveny :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Jo, tomu bych i veril, ono kazda vrana se docka okamziku kdy zacne poptavka a ejhle, je jich malo...
Spis vidim ten povoz s ohledem na investice, proste to dat do nejakyho stavu nebude za facku. Samo nevim jak na tom je, ale jsem spolu s Robejskem realista :)
Ale me ber s rezervou, me neco zavrze na aute a proste to MUSIM mit opraveny :)
...asi nevis co s prachama... vitej v klubu
PetrXX píše: Jo, tomu bych i veril, ono kazda vrana se docka okamziku kdy zacne poptavka a ejhle, je jich malo...
Spis vidim ten povoz s ohledem na investice, proste to dat do nejakyho stavu nebude za facku. Samo nevim jak na tom je, ale jsem spolu s Robejskem realista :)
Ale me ber s rezervou, me neco zavrze na aute a proste to MUSIM mit opraveny :)
To mam nastesti jinak, nejdriv opravuju veci co nevrzou, ty jsou dulezitejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SPIJKER píše: assassin> asi bych si to musel vyzkouset. Ale 1.6t jezdilo 6 let prumer za 8,8 no a td bude podle dlohodobe o 2 litry nize. Pro me by ted bylo 3.0t ted na normni jezde i bylo asi moc...uz i jen za palivo.
Podle predpisu za 7 zni ale cca stejne jako D.
Ale kdyz se tomubzacne slapat trochu na krk...tak to jde nahoru.. Ono se da jet dve kila furt po dalnici za 10...ale kdyz se snazis spechat v provozu a predjizdis plynem..tak pak..mam za to,ze ten benzin bude zrat vyrazne vice nez D. Ale zase je pravda, ze u bysokyho odberu vykonu uz zalezi na mnizstbi spalenyho paliva,aby dalo potrebny kone...nevim.. Ty ctRvalce benzinovy pri rovnomerny jizde taky umejbhezkou spotrebu,ale na hodnity tdi se nedostanes anu nahodou, jsi o kitr apul dva vyse.. A predpokladam ze u sesti valcu se ty nuzky jeste roztahnou.. A to uz najedu moc km..
...cili mam pocit..ze novy benziny jsoubusporny kdyz se jede rovnomerne a ne ve vysoky zatetezi.. Ale slapat na plyn je zle.. Pak D zere mene.. Nebo ty 3.0t faktnumej i toto? No musel bych to videt...osahat
hele jasne, ze kdyz vyuzivas vykon tak to zere... to ale i diesel.
ja treba mam dlouhodobou u TD kolem 9ti litru, tezky auto... jestli litas po dalnici 180 tak urcite ropak nebude jezdit za 5-7litru.