globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 08:15 | Nahoru | #6601

FiZzeR píše: SVSkritek> No.... ne. Kompaktů s motorem bylo málo, díky úchylům a lidem bez vkusu jako je třeba assassin to má aspoň nějakou, byť dost diskutabilní perspektivu jako investice/budoucí youngtimer.



Nemyslim si. E46 kupe kdyz uz, a ostatni varianty pozdeji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 08:17 | Nahoru | #6602
Stev> To samozřejmě, ale těch je jako sraček. Nabídka-poptávka, víš jak to je.

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 08:28 | Nahoru | #6603
Velvetek, FiZzeR > dik

jo táák, ono co je pod dvaa půl, tak není motor, že? už jsem to na bmwklubu trochu pročítal a narazil jsem spíš na 3,0 a výš

Já se o E46 compact zajímám, protože už mě nějak unavuje udržovat moji "sportovní" škodovku, se kterou stejně vyjedu jen párkrát za rok a to buďto na sraz škodovek anebo když napadne sníh, abych si užil trochu srandy třeba cestou do/z práce. Jenže když se tohle auto potká se solí, tak přes veškerou snahu o povrchovou úpravu jak zvenčí, tak zevnitř karoserie je vzhledem ke stáří auta boj už dávno prohranej. A vzhledem k tomu, že čekáme potomka, tak asi vyvstane potřeba druhyho auta v domácnosti, takže manželce bych nechal doma náš český sen (oktávka v naftě) a u mě by se předčasně projevila krize středního věku a sice nákupem nepraktickyho zadohrabu s intergalaktickým objemem motoru.
Zpátky na zem. Proč compact s malým motorem? Driftování na asfaltu neplánuju, vystačím si s klouzáním na sněhu, takže 2,5l by bylo fajn, ale pořizovací cena a pojistka je téměř dvojnásobná oproti 1,6/1,8. A proč compact? Jezdím hlavně po městě, takže aspoň o kousek kratší auto se určitě hodí.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:11 | Nahoru | #6604
klubko> Hm, všecko špatně Jedno auto co hnije chceš vyměnit za prastarou E46? A řešíš pořizovací cenu a pojistku, ale posledních asi stopadesát stránek jsi nečetl, viď? A né, není to jen mnou, ostatní to musej řešit taky, akorát trpěj potichu
Ad zábava, točení se jak debil na uklouzaným parkovišti (v tuzemských podmínkách jeden dva dny za tři roky) mě přestalo bavit asi v momentě, kdy jsem se u toho poprvý viděl, ale každej to máme jinde A jiná zábava s 1.6/1.8 (fskutečnosťy obojí 1.9 a ještě s kurvítkem jménem valvetronic) asi fakt nebude, něco málo kvůli tužším stabíkům a kratšímu rozvoru, ale furt je to těžký. A hnusný. A špéru tam taky nedáš.

Pokud chceš auto na zábavu, tak bych koukal jinam.

Naposledy editováno 14.03.2017 09:14:22

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:26 | Nahoru | #6605
Na bmw nema smysl setrit, kup to nejlepsi co pujde, ono to tam po case stejne nasypes, jen mnohem vic.

Pokud te trapi rozdil co je mezi pojistkou na malej a velkej motor, tak si bawo nekupuj.

Fizzer: speru tam das - aftermarket, ale je fakt ze to neni pro cloveka, co se zamejsli nad smyslem investice v podobe dilu do auta v cene vyssi nez zbytek auta :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:42 | Nahoru | #6606

FiZzeR píše: Stev> To samozřejmě, ale těch je jako sraček. Nabídka-poptávka, víš jak to je.



Koukni na cenu kompakta a kupe ze stejnyho roku dneska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:46 | Nahoru | #6607
assassin> No všecko jde když je měšec buclatý Ale oproti E36 je to trochu jinde no.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:47 | Nahoru | #6608
klubko> ja mam e36 318ti a jsem spokojenej, ale nepocitej ze to bude levny i kdyz porizovaci cena je nula nula nic. Mam ho mechanicky docela v poradku, ale vidim tam potencial v desitkach tisic pokud se z toho nema stat vrak do srotu.
Snih me bavil celou zimu, samozrejme tocit se dokola na parkovisti mne taky bavilo chvilku. Zatacky jsou ale fajn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:50 | Nahoru | #6609

Stev píše: Koukni na cenu kompakta a kupe ze stejnyho roku dneska.



Zběžný pohled na sauto praví že "tak ňák plus mínus stejně" (untermotor holobyt), kam tím míříš?
A dneska je dneska... zítra to bude jinak, vem si třeba hadraplán nebo trabanta...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 09:55 | Nahoru | #6610

FiZzeR píše: assassin> No všecko jde když je měšec buclatý Ale oproti E36 je to trochu jinde no.



ono dneska sehnat samosvor v rozumnym stavu na e36 uz neni tak snadny - respektive samosvor + repas a od ceny aftermarket diferaku do e46 uznto nema tak daleko...

Ja mam treba v tom svym 17+ (diferak, kardan, repas sada + nove dily kde byly treba) a to jsem kupoval diff za 5tis, coz uz dnes nesezenes...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 10:12 | Nahoru | #6611

FiZzeR píše: Zběžný pohled na sauto praví že "tak ňák plus mínus stejně" (untermotor holobyt), kam tím míříš?
A dneska je dneska... zítra to bude jinak, vem si třeba hadraplán nebo trabanta...



Untermotor holobyt nebude mit cenu nikdy ani u jednoho, mel jsem namysli 325. Ale jestli i ty jsou nastejno tak to byl z me strany vystrel naslepo. Kdyz jsem koukal naposled tak kompakt byl o dost levnejsi.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 10:16 | Nahoru | #6612
K samosvoru muzu dodat ze me stal na podzim 9 000, ale s vyhovujicim prevodem a v dobrym stavu nevyzadujicim repasi. Podruhy uz by se mi takovej nakup asi nepovedl, cena stoupa a nabidka klesa ...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 10:49 | Nahoru | #6613

klubko píše: Proč compact s malým motorem? Driftování na asfaltu neplánuju, vystačím si s klouzáním na sněhu, takže 2,5l by bylo fajn, ale pořizovací cena a pojistka je téměř dvojnásobná oproti 1,6/1,8. A proč compact? Jezdím hlavně po městě, takže aspoň o kousek kratší auto se určitě hodí.



ciwe krize stredniho veku vypada jinak, u tebe to vidim na nabeh na duchod
btw ty chces s tim compactem jezdit do Prahy, ze mluvis o jezdeni po meste jo?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 14:39 | Nahoru | #6614
hehe, vidím, že jsem to tady docela pěkně rozvířil.
FiZzeR> Auto z roku 2002 na tom nebude tak špatně, jak auto z roku 87. A vzhledem k tomu, že bmw je přece prémiovka tak na tom nebude snad tak, jak na tom byla moje 2002 octa, na které už byla oprava karoserie, ale zfušovaná autorizovaným servisem z pojistné události u předchozího majitele, takže jsem ji musel nechat opravit znova. Nedělám si iluze, že auto za 50-60klacků nebude bez puchýřku, ale v rozsahu snesitelnym.

Stev> tak to se za tebou asi stavím, až pojedu do práglu na služebku :-B

PetrXX> duchod ale jo, ve dvaatřiceti, abych pak mohl jen jezdit na motorce, proč ne nn, praha ne, Olomouc a okolí.

All> "sportovní" blbnutí ve smyslu, když s tím začneš jezdit, tak jen budeš cítit potřebu do toho sypat za "lepší" díly už jsem si myslím užil se zmíněnou škodárnou http://skoda-virt.c...lubko-skoda-105-135/ peněz do toho zahučelo dost a za úpravy na dalším autě už dál nechci sypat. Mám teď motorky :-B Nejlepší tuning je pro mě už jen údržba ve funkčním stavu. Mám v mým okolí několik parádních cest, kde se dá na sněhu se zadokolkou dost vyřádit. Nebo si zajet např. do Vyškova na letiště: http://img.skoda-vi...09-13_22-58-39_7.jpg

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 15:23 | Nahoru | #6615
No ona i ta udrzba staci :) spis teda to vubec dostat do funkcniho stavu, ty auta uz maj nejlepsi leta za sebou - zvlast ty bez vybavy a s malym motorem - to byl spotrebak a ne auto nejakeho fanouska.

Jinak i e46 muze byt fest prohnila, to bych si v tomhle vsadil spis na oktu, ze bude v lepsim stavu - bawa asi nic moc extra antikorozni upravu nemely...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 16:34 | Nahoru | #6616
No e46 uplna reklama na nerezovost nejsou.... kazdopadne do BMW patri minimalne sestivalec, IMO je chyba brat klepajici se ctyrvalec kdyz prave to co se modrobilym povedlo je sametovej chod sestihrnku, ve dvoulitru pomerne spolehlivy. Trhac asfaltu to sice neni, ale jede docela hezky.

assassin> skvele vyresenou antikorozni upravu maji e65. Nevim jak to delali, ale ty parniky nehnijou. Vubec. Asi panzergrau zakladni barva vespod

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.3.2017 v 16:50 | Nahoru | #6617
E46 na tom urco nejsou s korozi lepe jak octavky, uz se bezne vytrhavaj ty napravy a tlumice koncej v kufru , vnitrni lemy blatniku, prahy pod plastovejma listama se propadaj, zadni lemy blatniku, vnitrni lem kapoty, spodky dveri, viko kufru. To vse lidem uz jede fest.

A rict nejakej puchejrek neresim, no jestli jsi vyvaroval skudku, tak vis ze pokud se ten puchejrek vytvoril z vnitrni strany ven tak to znamena ze uz je tam dira a dil na vyvareni/vymenu.

Resit jestli budu mit pojistku 2500 nebo 5000 je usmevne. To ma smysl v zahranici, kde jsou sazby i 10x takove. I na blblym slovensku jsou poplatky za prihlaseni 3.0 170kw 1400 EUR.

Naposledy editováno 14.03.2017 16:55:33

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 06:20 | Nahoru | #6618
klubko> klidne dej vedet az budes v praze, svezes se a uvidis :)

Mel jsem zhruba stejny pozadavky jako ty. Nejlip mi to vychazelo na e30 318is, ale ty se staly nesmyslne drahy. 318ti je vlastne hodne podobny auto, akorat ma lepsi predni napravu a asi 1/10 charisma. Po roce zatim nelituju, ani motor nechci silnejsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 06:28 | Nahoru | #6619
PetrXX> M42 je pekne udelanej motor kterej se dost uplatnuje v zavodech a ma svuj charakter. Jinej nez 6v, ale jako chudyho pribuznyho bych ho uplne nebral.

Ilustrace:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 08:09 | Nahoru | #6620
Stev> E30 je všeobecně už dost drahá, na to že se před pár lety dala sehnat za krabičku cigaret. ieso v E30 je fajn motůrek, lehkej a poměrně silnej. Vlastně i v E36 neni uplně marnej. Pokud máš v kompaktu M42, tak jseš šťastnej člověk, ale nemáš spíš M40?
Btw je ti jasný, že ten na videu už nějaký euráče požral? (Hint: otáčkoměr)

Tak jako tak tenhle motor se do E46 nedával, v začátku tam byly M43B19 (316 i 318, lišilo se to jen výkonem) a pak nastoupil né úplně povedenej N42 (kterýho je samozřejmě nejvíc) a pozdějc N46.

Naposledy editováno 15.03.2017 08:10:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 08:28 | Nahoru | #6621
FiZzeR> mam za to ze do kompakta se davaly m42 (1.8 a kovany kliky, tocivejsi) a pak m44 (1.9 a min tocivej). Ja mam m42, navic jednohmotu setrvak protoze tam neni klima.

Jasne ze to neni serie, vzdyt s tim jezdi zavody a konkretne tenhle clovek ma docela vysledky, ale ma z ceho stavet :)

E: jo a klubka tlacim do e36 samozrejme

M42: e30 318is, e36 318ti a 318is do 95
M44: e36 od 95

Naposledy editováno 15.03.2017 08:30:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 08:38 | Nahoru | #6622
Stev> ja netvrdim ze ten motor je spatny, ale kouzlo sestivalce tam proste neni a ani byt nemuze. BMW v tomhle segmentu nabizi neco co konkurence prakticky nema, proto mi nejde na rozum proc jit u motoru na kompromis, kdyz neni potreba. A prave starsi dvoulitry jsou solidni drzaky, staci udelat chlazeni a jezdi to furt. Jak rika snejk, je to tak jendoduchy ze neni co by se tam posralo. Samozrejme proti gustu, az se ucho utrhne.

Idealni motor je prirozene V8, ale to by byl u trojky trochu overkill

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 08:38 | Nahoru | #6623
Stev> Aha, tak to pak nechápu Proč do socka modelu dávali "lepší" motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 08:42 | Nahoru | #6624
PetrXX> Pokud myslíš dvoulitr M50, tak ten je uplně nahovno, teda krom toho že vydrží věčně. Na šestivál jsou dva litry málo, musíš bejt furt zapřenej pedálem o podlahu a točkoměrem o doraz, to už radši to ieso (je lehčí).

A jinak jo, ten šestivál má něco do sebe, ale přejí se to. Jako všecko.

Naposledy editováno 15.03.2017 08:43:47

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 08:44 | Nahoru | #6625
Btw, nechcete někdo Mrdku? Mám těch vozidel nějak moc a někdo bude muset z kola ven...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 09:00 | Nahoru | #6626
FiZzeR> ne, mluvim o dvoulitru m54 co davali do e46
zas tak malo to neni, jede to docela hezky na beznej provoz a klubko trhat asfalt nechce, co jsem pochopil.. a prave na mestskej provoz je ten 6v hodne prijemnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 09:26 | Nahoru | #6627

FiZzeR píše: Stev> Aha, tak to pak nechápu Proč do socka modelu dávali "lepší" motor?



vzdyt v 318is je to same ne? kompakty nemely tu nejvyssi motorizaci v 6ti valci jen... 323max
ze je kompakt socka rikas jen ty :) podle me je to idealni rozpoctovej drifter :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 09:28 | Nahoru | #6628
assassin> Ale ieso není socka, má plnou verzi karoserie

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 09:30 | Nahoru | #6629
PetrXX> To je jiná. Jo, ale má stejný mouchy jako třílitr a víceméně i stejnou spotřebu, takže...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.3.2017 v 09:52 | Nahoru | #6630

FiZzeR píše: assassin> Ale ieso není socka, má plnou verzi karoserie



no, muzes vozit par litru vzduchu navic
extra pouzitelnej kufr kupecka je fakt bomba, ja tam vozil i kolo - jen jsem ho tam musel nacpat ridicovyma dverma :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist