1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: SVSkritek> No.... ne. Kompaktů s motorem bylo málo, díky úchylům a lidem bez vkusu jako je třeba assassin to má aspoň nějakou, byť dost diskutabilní perspektivu jako investice/budoucí youngtimer.
Nemyslim si. E46 kupe kdyz uz, a ostatni varianty pozdeji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jo táák, ono co je pod dvaa půl, tak není motor, že? už jsem to na bmwklubu trochu pročítal a narazil jsem spíš na 3,0 a výš
Já se o E46 compact zajímám, protože už mě nějak unavuje udržovat moji "sportovní" škodovku, se kterou stejně vyjedu jen párkrát za rok a to buďto na sraz škodovek anebo když napadne sníh, abych si užil trochu srandy třeba cestou do/z práce. Jenže když se tohle auto potká se solí, tak přes veškerou snahu o povrchovou úpravu jak zvenčí, tak zevnitř karoserie je vzhledem ke stáří auta boj už dávno prohranej. A vzhledem k tomu, že čekáme potomka, tak asi vyvstane potřeba druhyho auta v domácnosti, takže manželce bych nechal doma náš český sen (oktávka v naftě) a u mě by se předčasně projevila krize středního věku a sice nákupem nepraktickyho zadohrabu s intergalaktickým objemem motoru.
Zpátky na zem. Proč compact s malým motorem? Driftování na asfaltu neplánuju, vystačím si s klouzáním na sněhu, takže 2,5l by bylo fajn, ale pořizovací cena a pojistka je téměř dvojnásobná oproti 1,6/1,8. A proč compact? Jezdím hlavně po městě, takže aspoň o kousek kratší auto se určitě hodí.
Ad zábava, točení se jak debil na uklouzaným parkovišti (v tuzemských podmínkách jeden dva dny za tři roky) mě přestalo bavit asi v momentě, kdy jsem se u toho poprvý viděl, ale každej to máme jinde A jiná zábava s 1.6/1.8 (fskutečnosťy obojí 1.9 a ještě s kurvítkem jménem valvetronic) asi fakt nebude, něco málo kvůli tužším stabíkům a kratšímu rozvoru, ale furt je to těžký. A hnusný. A špéru tam taky nedáš.
Pokud chceš auto na zábavu, tak bych koukal jinam.
Naposledy editováno 14.03.2017 09:14:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pokud te trapi rozdil co je mezi pojistkou na malej a velkej motor, tak si bawo nekupuj.
Fizzer: speru tam das - aftermarket, ale je fakt ze to neni pro cloveka, co se zamejsli nad smyslem investice v podobe dilu do auta v cene vyssi nez zbytek auta :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Stev> To samozřejmě, ale těch je jako sraček. Nabídka-poptávka, víš jak to je.
Koukni na cenu kompakta a kupe ze stejnyho roku dneska.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Snih me bavil celou zimu, samozrejme tocit se dokola na parkovisti mne taky bavilo chvilku. Zatacky jsou ale fajn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: Koukni na cenu kompakta a kupe ze stejnyho roku dneska.
Zběžný pohled na sauto praví že "tak ňák plus mínus stejně" (untermotor holobyt), kam tím míříš?
A dneska je dneska... zítra to bude jinak, vem si třeba hadraplán nebo trabanta...
FiZzeR píše: assassin> No všecko jde když je měšec buclatý Ale oproti E36 je to trochu jinde no.
ono dneska sehnat samosvor v rozumnym stavu na e36 uz neni tak snadny - respektive samosvor + repas a od ceny aftermarket diferaku do e46 uznto nema tak daleko...
Ja mam treba v tom svym 17+ (diferak, kardan, repas sada + nove dily kde byly treba) a to jsem kupoval diff za 5tis, coz uz dnes nesezenes...
FiZzeR píše: Zběžný pohled na sauto praví že "tak ňák plus mínus stejně" (untermotor holobyt), kam tím míříš?
A dneska je dneska... zítra to bude jinak, vem si třeba hadraplán nebo trabanta...
Untermotor holobyt nebude mit cenu nikdy ani u jednoho, mel jsem namysli 325. Ale jestli i ty jsou nastejno tak to byl z me strany vystrel naslepo. Kdyz jsem koukal naposled tak kompakt byl o dost levnejsi.
klubko píše: Proč compact s malým motorem? Driftování na asfaltu neplánuju, vystačím si s klouzáním na sněhu, takže 2,5l by bylo fajn, ale pořizovací cena a pojistka je téměř dvojnásobná oproti 1,6/1,8. A proč compact? Jezdím hlavně po městě, takže aspoň o kousek kratší auto se určitě hodí.
ciwe krize stredniho veku vypada jinak, u tebe to vidim na nabeh na duchod
btw ty chces s tim compactem jezdit do Prahy, ze mluvis o jezdeni po meste jo?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR> Auto z roku 2002 na tom nebude tak špatně, jak auto z roku 87. A vzhledem k tomu, že bmw je přece prémiovka tak na tom nebude snad tak, jak na tom byla moje 2002 octa, na které už byla oprava karoserie, ale zfušovaná autorizovaným servisem z pojistné události u předchozího majitele, takže jsem ji musel nechat opravit znova. Nedělám si iluze, že auto za 50-60klacků nebude bez puchýřku, ale v rozsahu snesitelnym.
Stev> tak to se za tebou asi stavím, až pojedu do práglu na služebku :-B
PetrXX> duchod ale jo, ve dvaatřiceti, abych pak mohl jen jezdit na motorce, proč ne nn, praha ne, Olomouc a okolí.
All> "sportovní" blbnutí ve smyslu, když s tím začneš jezdit, tak jen budeš cítit potřebu do toho sypat za "lepší" díly už jsem si myslím užil se zmíněnou škodárnou http://skoda-virt.c...lubko-skoda-105-135/ peněz do toho zahučelo dost a za úpravy na dalším autě už dál nechci sypat. Mám teď motorky :-B Nejlepší tuning je pro mě už jen údržba ve funkčním stavu. Mám v mým okolí několik parádních cest, kde se dá na sněhu se zadokolkou dost vyřádit. Nebo si zajet např. do Vyškova na letiště: http://img.skoda-vi...09-13_22-58-39_7.jpg
Jinak i e46 muze byt fest prohnila, to bych si v tomhle vsadil spis na oktu, ze bude v lepsim stavu - bawa asi nic moc extra antikorozni upravu nemely...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin> skvele vyresenou antikorozni upravu maji e65. Nevim jak to delali, ale ty parniky nehnijou. Vubec. Asi panzergrau zakladni barva vespod
A rict nejakej puchejrek neresim, no jestli jsi vyvaroval skudku, tak vis ze pokud se ten puchejrek vytvoril z vnitrni strany ven tak to znamena ze uz je tam dira a dil na vyvareni/vymenu.
Resit jestli budu mit pojistku 2500 nebo 5000 je usmevne. To ma smysl v zahranici, kde jsou sazby i 10x takove. I na blblym slovensku jsou poplatky za prihlaseni 3.0 170kw 1400 EUR.
Naposledy editováno 14.03.2017 16:55:33
Mel jsem zhruba stejny pozadavky jako ty. Nejlip mi to vychazelo na e30 318is, ale ty se staly nesmyslne drahy. 318ti je vlastne hodne podobny auto, akorat ma lepsi predni napravu a asi 1/10 charisma. Po roce zatim nelituju, ani motor nechci silnejsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ilustrace:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Btw je ti jasný, že ten na videu už nějaký euráče požral? (Hint: otáčkoměr)
Tak jako tak tenhle motor se do E46 nedával, v začátku tam byly M43B19 (316 i 318, lišilo se to jen výkonem) a pak nastoupil né úplně povedenej N42 (kterýho je samozřejmě nejvíc) a pozdějc N46.
Naposledy editováno 15.03.2017 08:10:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jasne ze to neni serie, vzdyt s tim jezdi zavody a konkretne tenhle clovek ma docela vysledky, ale ma z ceho stavet :)
E: jo a klubka tlacim do e36 samozrejme
M42: e30 318is, e36 318ti a 318is do 95
M44: e36 od 95
Naposledy editováno 15.03.2017 08:30:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Idealni motor je prirozene V8, ale to by byl u trojky trochu overkill
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A jinak jo, ten šestivál má něco do sebe, ale přejí se to. Jako všecko.
Naposledy editováno 15.03.2017 08:43:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zas tak malo to neni, jede to docela hezky na beznej provoz a klubko trhat asfalt nechce, co jsem pochopil.. a prave na mestskej provoz je ten 6v hodne prijemnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Stev> Aha, tak to pak nechápu Proč do socka modelu dávali "lepší" motor?
vzdyt v 318is je to same ne? kompakty nemely tu nejvyssi motorizaci v 6ti valci jen... 323max
ze je kompakt socka rikas jen ty :) podle me je to idealni rozpoctovej drifter :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> Ale ieso není socka, má plnou verzi karoserie
no, muzes vozit par litru vzduchu navic
extra pouzitelnej kufr kupecka je fakt bomba, ja tam vozil i kolo - jen jsem ho tam musel nacpat ridicovyma dverma :)