Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Jedno FMXko taky skončilo u nás a chystáme se s juniorem na úpravy. Včera jsem přivezl z Itálie carbonové výfuky GPR (mají je ve výprodeji), ty originály po výměně budou taky na prodej (7500km). Chtěl jsem se zeptat - Dynojet co jsem četl radši asi originál?(viděl jsem i nějaké kopie). Díky za případné doporučení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Ja osobne bych uz do Dynojetu nesel a rovnou bych koupil Karburator s axceleracni pumpou.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: rop1> Gratuluji.
Ja osobne bych uz do Dynojetu nesel a rovnou bych koupil Karburator s axceleracni pumpou.
...také tak. Kdybych věděl jakej přesně, tak už ho mám. Ale nikde jsem zatím nenašel, kterej přesně tam dát a kde ho přesně objednat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess727x píše: ...také tak. Kdybych věděl jakej přesně, tak už ho mám. Ale nikde jsem zatím nenašel, kterej přesně tam dát a kde ho přesně objednat.
No to jste mi teda pomohli a to jsem si myslel, že to mám vyřešené. Díky za případné doporučení na ten karburátor.
akmb: kryt vypadá dobře - bude i na prodej?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Ten karburator tady na foru nekdo ma namontovanej, znacka karbce MIKUMI nebo tak nejak. Cena kolem 5.000 - 8.000 KC presne oznaceni nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb> TY jo 5-8 tis.bych do toho asi neinvestovala..i tak jsem si říkala, že Dynojet za 1500 byl dost drahý:)a službu to taky dělá:)záleží jaké jsou plány s motorkou?
Ten kryt je super!ten tvůj původní, který mám i já jsek viděla od Barracudy:)
Naposledy editováno 29.12.2012 14:56:23
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
www.ebay.com/itm/Mikuni-TM40-6-Flat-Slide-Carburetor-40mm-Pump-Carb-/170721575482
Jak ale piše Jana, pálka je to značná a nejsem si jistý, zda si to junior zaslouží. Bude ten rozdíl oproti Dynojetu tak podstatný? Hovoříme o 1500Kč a skoro 6000Kč s poštovným. Borec sice ještě při větším odběru nabízí slevu, ale výrazněji dolů se asi nedostanu.
Ale druha verze je ciste z me hlavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: Matess727x>
Ten karburator tady na foru nekdo ma namontovanej, znacka karbce MIKUMI nebo tak nejak. Cena kolem 5.000 - 8.000 KC presne oznaceni nevim.
..jj,...psal jsem si s ním-něco málo,..ale přesný typ-nějaké přesné typové či katalogové číslo mi neřekl. Chvíli jsem to zkoumal,...ale nepřišel jsem na to, který přesně to je, tak jsem se na to zatím vyprdnul.Je to dost velká částka na to, abych to střílel s tím,...že ten to možná bude a nějakej karbec od Mikumi objednával.To bych fakt musel vědět který přesně objednat a pak bych do toho šel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Na novou sezonu budu prezouvat pneu, nemate nekdo vychytany kdy sou ceny levnejsi?? Podle meho pneuservisaka ted nazactku roku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
K pneu - já koupil Avon Distanza, jezdím i mimo asfalt a to byly jediné, které vzorem se podobají touračkám.
akmb - jaké máš špatné zkušenosti s Haidenau? Scouty mám na své motce a taky nejsem nadšený-příliš tvrdé, prodloužení brzdné dráhy hlavně za horka a v terénu jen nevýrazné zlepšení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Haidenau- absolutne nedrzi, vubec zadna prilnavost ato ani za studena ani za tepla, muze byt povrch vozovky jakej koliv a nic. Ma ted asi 50% a pujde dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Já jsem včera objednala (vzhledem ke svým jízdním potřebám) Brigestone BT 092...tak uvidíme. Teď jsou pneu levnější - tento model mám i s poštovným za 2500,-
S mutantkou jsem byla spokojená...
Zkoušel jste někdo někdy rozšířit v TP rozsah pneumatik?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
PepaXR píše: akmb> Ten kryt řetězu bych taky vzal tak až budou k mání dej vědět,děkuji.
OK. pisu si te. Ty bys ses pronej stavil osobne ne??? Mas to kousek z Jevicka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |