paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: docela slusna kudla...
Pravda, je to Nordschleife, takze okruh, ale kdyz se na to koukam, vypada to hodne podobne jako nejakej libovej kus normalni silnice... ne vsude, jasna vec, ale je tam spoustu pasazi ktery proste u nas jsou taky i jen na silnici... no jeste ze jsem obycejnej kundomrdalprotoze tohle jezdit po silnici s ostatnima, se vsim co jim z vozitek vypadne a ukapne... radeji ani nedomyslet...



Naposledy editováno 29.09.2010 17:08:11

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 11:08 | Nahoru | #31

Jurawood>Na pětečku 9-10 tisíc a tachometrových 299, hezky k omezovači na nějakých 320...
a lup tam šestku



Tak to nicemu neodporuje, to mi dela ZX10R 04 taky. Ale muzu to naprevodovat tak, ze realna bude 250.

Ta zmena prevodu a vyssi premerovani je evidentni. Tim samo nijak nezpochybnuju kudlu co jedou. To zas nekdo plete hrusky s jabkama.

1 reakcí na tento příspěvek Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 12:08 | Nahoru | #32
kdo kouka takhle na tachak...? nejezdi se to spis pocitove na znamy trati? Mozna obcas mrknout kdyz se mi zda ze to je moc.. jestli to neni o hodne vic nez bych chtel.. ale jinak si myslim ze se ten tachak stejne tak moc nesleduje.. no beru to podle sebe... :)

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 12:14 | Nahoru | #33

Spijker>kdo kouka takhle na tachak...? nejezdi se to spis pocitove na znamy trati? Mozna obcas mrknout kdyz se mi zda ze to je moc.. jestli to neni o hodne vic nez bych chtel.. ale jinak si myslim ze se ten tachak stejne tak moc nesleduje.. no beru to podle sebe... :)



to ja ho sleduju, ale dycky si rikam proc tam mam zase tak malo ale je to chyba prej, ale ja sem takovej statistik ze potrebuju vedet kolik tam mam no

Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 12:18 | Nahoru | #34
jasny po dalnici to taky sleduju.. to pak hlavne cekam az tam padne nejaky zajimavy cislo.. ale jinak kdyz se vozim tak moc ne.. jen kdyz musim premyslet jestli udrzim sverac, nebo zda bude hnedej prouzek... tak pak koukam abych treba vedel zda brzdit hodne nebo tak.. proste nekdy se podivam.. ale zase kdyz nekde jezdim kde uz to znam.. tak vcelku vim ktery kvalty tam jezdim proste co jde...

Zase jsou zatacky kde jsem zkousel kolik to da... tak to jsem to pak taky sledoval.. ale tady jsem si uz rekl ze na to seru.. dycky tobylo v mistech kde jsou gumy urcite jkeste studeny a kdybych se na ten limit prujezdovej dostal, tak to asi pujde bez varovani... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 13:42 | Nahoru | #35
Jurawood> tos odposlouchal, nebo si tam někde viděl zařazenej kvalt ?

Mimochodem, na okruhu tacho nesleduju téměř vubec ... my Italští pionýři se orientujeme podle vibrací

Naposledy editováno 30.09.2010 13:47:30

1 reakcí na tento příspěvek Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 13:55 | Nahoru | #36
treba koukam pravidelne kdyz sjizdim z dalnice, proste clovek si zvykne na ty vysoky rychlosti a uz se mi kdysi stalo, ze sem najel ve 160 do odbocovaciho a nejak sem malo brzdil a malem sem to nevybral, ted si proste hlidam abych pred zatackou nemel vic nez 80

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 14:06 | Nahoru | #37
Bubrak ZX10R> joo... to je mor.. a zadni kolo ve vzduchu.. pak je tam neco co vypada jako bordel po kterem se to na prednim bojis naklopit... a pak si oddechnes - jeste ze tam neni svodilo nebo prikop..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 14:06 | Nahoru | #38

t_freedom>Jurawood> tos odposlouchal, nebo si tam někde viděl zařazenej kvalt ?

Mimochodem, na okruhu tacho nesleduju téměř vubec ... my Italští pionýři se orientujeme podle vibrací



aha... ted uz chapu pro chce duc za to takovy penize.. mas tam jestše vibracni indikaci ryxchlosti ktera je k nezaplaceni..

Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 14:52 | Nahoru | #39
Koukám na tacháč jen když se mi něco nezdá

Jinak hrozná kudla

Naposledy editováno 30.09.2010 14:56:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 15:47 | Nahoru | #40
Spijker> jasně vyhodnocuje se to tím nejcitlivějším orgánem umístěným na rozkroku ... furt říkám že ta mašina má koule

Naposledy editováno 30.09.2010 15:48:00

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 17:43 | Nahoru | #41
t_freedom> chapu.. pilot sroste se strojem a jsou jedno telo...

1 reakcí na tento příspěvek Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 19:40 | Nahoru | #42
ale jedou huuste

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

30.9.2010 v 20:11 | Nahoru | #43
adahaya> jedou, na muj vkus dost rychle - jako jeden maník .A uměj to. Na okruhu jsem teprve zjistil jaký umění je odhadovat rychlost a nejzašší možnej bod před dobržďováním(ten můj asi nebude ten obecně nejzaší) Takže chápu, že dobržďovat do retardéru z 220km/h(což umí bez problému ta moje hromada řinčivýho šrotu)musí bejt krapet jednodužší než v rychlosti blížící se k 300km/h.

1 reakcí na tento příspěvek Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 02:39 | Nahoru | #44
No je vidět že kluci tam asi nejeli poprvé ,ale i tak- 220 zatáčku na koleni a dejme tomu skoro 300 na rovince která není zas až tak jó moc dlouhá, to smekám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 03:01 | Nahoru | #45

JirkaR6>No je vidět že kluci tam asi nejeli poprvé ,ale i tak- 220 zatáčku na koleni a dejme tomu skoro 300 na rovince která není zas až tak jó moc dlouhá, to smekám



a sme u toho 300 tam nebylo, a 220 na koleni se jezdi v Moste celkem bezne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 08:29 | Nahoru | #46
Bubrak ZX10R> Nikdo se nahádá, že nejezdí ...Myslím, že od retardéru k vracečce jí tam asi v tý dlouhý levý dáš...a pak na přední straně tak 2x taky ... a jestli tam měli né 300km/h ale 270km/h na věci jako takový moc nemění...
Mě je jasný, že tu teď má každej litrař moře po kolena a hory po pas
Díky bohu, že ten můj kovošrot neumí jezdit zas až tak moc rychle.Ono to o tom zas tolik není, je zajímavý, že mě tyhle supersproty v Mostě předjížděli zásadně na rovinách...a dokonce jsem před a v zatáčkách některý stíhal několik zákrut, než mi na rovině poodjeli to se pak jen směješ do helmy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 10:14 | Nahoru | #47

t_freedom>Bubrak ZX10R> Nikdo se nahádá, že nejezdí ...Myslím, že od retardéru k vracečce jí tam asi v tý dlouhý levý dáš...a pak na přední straně tak 2x taky ... a jestli tam měli né 300km/h ale 270km/h na věci jako takový moc nemění...
Mě je jasný, že tu teď má každej litrař moře po kolena a hory po pas
Díky bohu, že ten můj kovošrot neumí jezdit zas až tak moc rychle.Ono to o tom zas tolik není, je zajímavý, že mě tyhle supersproty v Mostě předjížděli zásadně na rovinách...a dokonce jsem před a v zatáčkách některý stíhal několik zákrut, než mi na rovině poodjeli to se pak jen směješ do helmy



Ja taky nereagoval na Tebe.

btw proc se smejes do helmy? ty nevis ze V2 ma lepsi predpoklady pro prujezd zatackou? me to prijde celkem normalni co popisujes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 10:40 | Nahoru | #48
Bubrak ZX10R> tím myslíš jako vyšší těžiště u 4ky kvůli šířce? Myslím že obě stavby motorů dnes můžou bejt realizovatelný při stejným možným náklonu a zachování vejšky zástavby motoru.
Směju se jen z důvodu, že tu a tam mě někdo prostě i s tou 4kou pobije v zatáčkách. Valná většina to ale umí hlavně na rovinkách

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 10:44 | Nahoru | #49

t_freedom>Bubrak ZX10R> tím myslíš jako vyšší těžiště u 4ky kvůli šířce? Myslím že obě stavby motorů dnes můžou bejt realizovatelný při stejným možným náklonu a zachování vejšky zástavby motoru.
Směju se jen z důvodu, že tu a tam mě někdo prostě i s tou 4kou pobije v zatáčkách. Valná většina to ale umí hlavně na rovinkách



Myslim mensi gyroskopicky moment a tudiz mensi setrvacnost v zatacce, a taky lepsi trakci zadniho kola.

Jinak ja taky zatacky (najezdy/vyjezdy) jezdim pomalu ale spis proto ze se bojim a chci na ty motorce dojet zas domu.

Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 11:22 | Nahoru | #50
Má to dobře najetý

1 reakcí na tento příspěvek Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 17:05 | Nahoru | #51
en.wikipedia.org/wiki/Nürburgring_lap_times

Takze to gsxr600 to zajelo okruhu dlouhem 19,100 metru a auta na 20,600m. Vsak kouknete

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 21:24 | Nahoru | #52

DoN_Escobar>en.wikipedia.org/wiki/Nürburgring_lap_times

Takze to gsxr600 to zajelo okruhu dlouhem 19,100 metru a auta na 20,600m. Vsak kouknete


Vsak jsem to taky pripsal ... ale i tak, pokud budu brat 22 vterin + , tak je to o dost rychleji, nez vetsina aut, ktere mas moznost nekde potkat. Na motorce opravdu mnohem vice rozhoduje to, jaky mas koule Asi bude flame, ale vem si, ze jsem se svym autem ( Fiat Uno Turbo ) udelal na kousku trasy do z CL do MB R6 2003. Proste jsem predjel partu motorkaru a to se nedela A v zadnem pripade to nebyla provokace, ja jen kur_vsky pospichal, jel jsem o 3 hodiny pozdeji. Kluk to vzdal, kdyz jsem pri 210 predjizdel auto do zatacky ( nebojte, prerusovana cara ). Zpomalil jsem, pockal, borec me dojel, bliknul, zamaval a ja jel dal. Ale jsem si jisty, ze potkat tam nekoho, kdo to ma vic v p_ci, nestihnu zaregistrovat ani RZ motorky
BTW je tu nekdo, kdo uz Nurburgring ma za sebou ? Zajimaji me info, cesta, vstupne apod. Klidne do zpravy, diiiky

Naposledy editováno 01.10.2010 21:25:19

1 reakcí na tento příspěvek Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 22:09 | Nahoru | #53
jedna jizda stoji 20 ecek a kdybys chtel dala by se jizda zorganizovat.. r znamych tam ma permanentku... ale sam jsem tam nebyl nikdy nejak moji kamaradi nikdy nemeli dost nadseni jet jezdit nekam do riti do říše..

(reakce na) Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 23:08 | Nahoru | #54

Spijker>jedna jizda stoji 20 ecek a kdybys chtel dala by se jizda zorganizovat.. r znamych tam ma permanentku... ale sam jsem tam nebyl nikdy nejak moji kamaradi nikdy nemeli dost nadseni jet jezdit nekam do riti do říše..


To je opravdu potesujici informace Ja si na jare vzpomenu

Video: docela slusna kudla...

1.10.2010 v 23:36 | Nahoru | #55
jasne.. ja to pak pozjistuju... letos stejne nemam na cem jet...

Video: docela slusna kudla...

2.10.2010 v 11:46 | Nahoru | #56
nojo, tenhle okruh se mi vždycky líbil jako jeden z hodně mála pak ještě miluju ten jeden v Anglii ale nevzpomenu si na název, Spijker to řekne za mě

Co se týče toho tacha tak kecá, to je evidentní a celkem normální u lidí co jezděj okruhy. Myslím že jedou hodně dobře ale kvality jezdců radši posuzuju na živo, videa zkreslujou a to co může někde vypadat jako palice tak nebude a naopak. Ale myslím že jedou dobře a hlavně okruh je libovej.

Mě třeba tachometr ukazuje o trochu míň než je realná a stejně tak Bubrakovi díky gumám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

2.10.2010 v 11:49 | Nahoru | #57

meerecheck>assassin> Presne ... motorka ma na hodne, dulezity je, na co ma koule pilot
Diky Ja ji to vyridim. Ale ted je zaprasena, neskutecne, 3 mesice jsem ji nemyl. Ale jinak funguje, az si lidi myslej, ze rikam pohadky ( treba dat na motor 180konovou R1 ). Byl to super kup, origo, nepadla, po dolozenem servisu za 28 tis. Cekal jsem na ni taky dlouho. Jen kdybys vedel o saci vacce z K1 - K3 750 a jetem powercommanderu, sz prosim



R1 99, 02, 04 a 08 jsem dal taky ono to bude spíš tím že se jim vytratilo pár koní který zhulenej japončík napsal do technických údajů
K1-2 je pecka a kdyby ne tak na tom nejezdím, je sranda vidět ale že dá na motor novější nebo úplně nový stroje chicht

assassin> neboj, neřeknem to GRASSELOVI, bude to jen mezi náma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

2.10.2010 v 14:53 | Nahoru | #58

GRASSEL>K1-2 je pecka a kdyby ne tak na tom nejezdím, je sranda vidět ale že dá na motor novější nebo úplně nový stroje chicht



Ted sem jel zas asi 40km na brachove K2, a ten spodek je zuzo, ve 4tis jen otocit pul plynu a jde to do svice. Ale vadej mi ty tvrdy dopady, to se se ZX neda srovnat, uplne jiny vidle. A brzdy taky slabota (i s pancerama). Jo a tuzsi ovladani spojky, v tom byla Kawa taky napred, uz u ZX9.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

2.10.2010 v 15:00 | Nahoru | #59

Bubrak ZX10R>Ted sem jel zas asi 40km na brachove K2, a ten spodek je zuzo, ve 4tis jen otocit pul plynu a jde to do svice. Ale vadej mi ty tvrdy dopady, to se se ZX neda srovnat, uplne jiny vidle. A brzdy taky slabota (i s pancerama). Jo a tuzsi ovladani spojky, v tom byla Kawa taky napred, uz u ZX9.



Čéče tak to nemůžu porovnat jelikož po prdeli jezdím jen občas horizonty nebo nechtěně ale každopádně záleží na nastavení těch vidlic. No a co se týče brzd tak jsou hrozně náchylný na údržbu a desky tyhle šestipísty. Jel jsem na jiný K1 a ta nebrzdila vůbec a dokonce to ani tak nejelo (i když pořád to jelo oproti konkurenci z té doby dost), no a pokud takhle brzděj všechny tak se nedivím že na to lidi nadávaj. Chce to rozmontovat, kompletně vyčistit, rozhejbat, případně vyměnit gumyčky, dát pancíře, dobrý desky který na nich budou fungovat a pohoda. Já nemůžu říct od tý doby křivý slovo
Ale nejsou to úplně jedovky takže dám radialní Brembo pumpu z R1 08

Když jsem jel na zx10 05 tak ta měla daleko horší ty brzdy ty si ty třmeny měnil viď?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: docela slusna kudla...

2.10.2010 v 21:08 | Nahoru | #60
GRASSEL> vyhoda Nordschleife je v porovnani s Calfwell Parken relativni blizkost, resp. dostupnost... Moje R1 padla vlastne nedaleko Nordschleife ale stejne na to nebyl v tu dobu prostor...

jinak ted premyslim co poridim jako naslednika r1.. urcite dot toho nedam vic nez dostanu od pojistovny...

takze mam 6 variant moznych co bych mohl s tema penezma udelat. Pokud Te napada neco jeste lepsiho cemu bych ja uveril.. rad si dam poradit..

1. dodavka pro 8-9 lidi a klima - a na dalsi motorku musi vydelat
2. Impreza Combi Turbo 99-03? (jen 220 k ne 280 - taje pro me uz moc nakladna) bude zima bude mraz :)
3. nejaky starsi exotek pro radost typu: Daytona 97 a mladsi, GSXR1100, 916/996 a k tomu kupatko pro blby (bude zima bude mraz) typu GTV V6, nebo Coupe 20VT?
4. starsi litr nez jsem mel a k tomu enduro 400 - lepsi nez mastodont, protoze na cestu do afriky nebo Iranu 2x za petiletku si mozna nemusim kupovat moto, ktere jede na silnjici nahovno¨a v terenu vlastne taky.. nebo je to jinak?
5. starsi litr nez jsem mel a k tomu napr. VStrom6, Tiger apod pro dalkove expedice na vychod... a mozna bych s nima uzil i nejakou srandu po lese... na silnici bych mel asi toho litra ne..
6. koupit logickeho nastupce... treba neco (ale jen malo ) dosolit a vzit napr. CBR 08, ZX08, R1 09...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35972 Včera v 23:24 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust


TOPlist