paolo_novy Přidat reklamu

Téma: virago XV535 jak fungují dvě nádrže
23.4.2010 v 17:11
Nereaguje mi přepínač na řídítkách - přepnutí na rezervu. Mohl by mi někdo polopaticky vysvětlit jak vlastně ty dvě nádrže fungují a zejména co se děje, nebo dít má při přepnutí na rezervu ?

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 11:26 | Nahoru | #31
Tady je ten šroub A - to co jsi označil ty je taky šroub A (ale z druhe strany)

[img]

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 13:49 | Nahoru | #32
tak jsem na to teď koukal.... a (Virago ještě nemám tak dlouho abych to posoudil), ale v případě, že po přepnutí na rezervu slyším zřetelný "cvaknutí" tak je to funkční?
a ještě jeden dotaz, protože v tom obrázku rozstřelu a potažmo ani v technice se moc nevyznám - abych vyndal tu trubičku, tak vymontuju zespoda celej ten kohout a začne mi týct benzín, žejo?

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 14:41 | Nahoru | #33
Ano musi byt slyset zretelne cvaknuti elmag. ventilu

Mam takovy dojen ze vyska te trubick urcuje vysku hladiny benzinu v nadrzi to zn.rezervu.Kdyz se prepne ventil tak benzin tece ne trubickou ale spodem az do prazdne nadrze.

Naposledy editováno 26.04.2010 14:45:28

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 17:02 | Nahoru | #34
Bugfoot> Ano - pokud cvaká tak je funkční.
Pokud to odšroubuješ začne týct benzín.
Až to rozděláš - tak vedle tý trubičky je malý sítko (takovej malej filtr-našroubovanej), tak to našroubuj místo tý trubičky- teda jestli chceš vyřadit rezervu (aby se tam nedostal nějakej bordel).

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 18:17 | Nahoru | #35
jasný, díky za polopatický vysvětlení já si myslel, že to tak bude.... no nicméně, pokud je funkční, tak v tom vrtat nebudu..... uvidim za 100km, jestli někde zůstanu viset

Ještě v jiným vláknu jsem četl, že to někomu sice cvaká, ale nepřepíná..... v tom případě by mohl bejt ten "spodek" ucpanej, že?

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 18:33 | Nahoru | #36
No hlavně ten přepínač je dost poruchovej. Mě to nikdy nefungovalo. Hlídal sem kilometry.

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 22:23 | Nahoru | #37
Na počítání kilometrů jsem si taky zvyknul ale problém je když jedeš někde , kde neni moc benzínek (několikrát jsem tankoval rovných 10L benzínu - to je hranice přepínání na rezervu). A taky je problém odhadnout spotřebu (naloženej bagáží a v kopcích jsem nevěděl kolik si veme - a to jsem ji hnal co šla - jel jsem za sv 1000), taky jsem narazil na benzínky který byli sice v provozu, ale už měli jen naftu.
Pro mně je nejlepší vyřadit rezervu - 10L je málo i když počítáš km (když to vyřadíš - mělo by tam být 13L ( na pohodu dáš 280km a to už ujde)

Naposledy editováno 26.04.2010 22:24:58

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 23:30 | Nahoru | #38
mě funguje vše jak má, hlídám si kilometry, nikdy mě nenechala virgule na trase

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

27.4.2010 v 01:13 | Nahoru | #39
Mne 2X ( pokaždý v chorvatsku - 2x mi to nevyšlo s tim benzínem) a jednou mně odešlo dobíjení (jela - ale jenom bez světel - bohužel 1500 km od baráku - ale dojel jsem).
Je to výborná mašina , ale už nestačila výkonem , ani tempu ostatních s kym jezdim.
Koupil jsem ještě jednu (Hornet 600) a teď vybírám podle nálady (akorát mám náladu pořád na H6)

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

27.4.2010 v 08:23 | Nahoru | #40
nevíte někdo, jestli se ten kohout dá někde koupit nový ?

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

27.4.2010 v 08:48 | Nahoru | #41
Dá - ale je drahej. Dá se koupit i sada na opravu. Ale je s tim stejná práce. Jestli to chceš mít funkční , tak to stačí rozdělat a vyčistit (pořádně promazat)- a nestojí to ani korunu.

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

27.4.2010 v 08:56 | Nahoru | #42
sada na opravu

Ale je to zbytečný- stačí vyčistit

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

3.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #43
XV535 jsem měl cca 3 roky, r.v. 94 a z palivovým ventilem jsem nikdy žádný problém neměl. Je sice pravda, že jsem motorku neprovozoval za nepříznivého počasí a ventil při téměř každé vyjížce "sem tam - jen tak" přepnul, nicméně kolega podobný problém měl a stačilo ventil jen vyčistit.
K principu oněch dvou nádrží snad nemusím nic psát, o tom již v tomto vlákně bylo napsáno víc než dost. Ovšem jak se zakladatel vlákna v jednom příspěvku ptal na údajný plovák, pak pouze podotýkám, že Virago 535 se vyrábělo v několika variantách a některé byly místo elektromagnetického přepínání rezervy vybavené klasickým systémem varovné kontrolky. Z toho důvodu ta, jež jsou vybavena přepínáním, mají jednu pozici na panelu kontrolek nepoužitou.

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

12.5.2010 v 20:53 | Nahoru | #44
Budwik> psal jsem do servisu a málem jsem omdlel - oficielní cena od Yamahy na tento kohout je 7495.- korun plus práce. Tak to si asi jako chudý důchodce již nezajezdím.

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

12.5.2010 v 21:10 | Nahoru | #45
Novej asi jo - ale rozdělat to a rozchodit neni problém - a ušetříš velký prachy. Stačí to vyndat a rozdělat - pak už přesně uvidíš co se má hejbat a přitom nemůže (protože je to zoxidovaný)

Jen se to nebát rozdělat - uvidíš že je to jednoduchý

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

23.5.2010 v 10:34 | Nahoru | #46
Tož chlapci,děkujeme (já a žena) za toto vlákno,páč se na její 535 včera na vyjížďce stalo totéž.
Naštěstí jen 2km od pumpy,tak jsem dovezl šťávu docela rychle.
Teď aspoň nemusíme (teda já) hledat a vymýšlet - řešení je tu parádně předneseno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

28.5.2010 v 23:20 | Nahoru | #47
Ahoj všichni, chtěl bych se pokusit o jinou věc. Číňani dělají YUKI DARKER 400, která je kopií Viraga. Kohout stojí 450,- a je s ručním přepínáním. Sice je za jízdy nepřístupný, zase je levný a (snad) nebude tak náchylný k poruchám. Mám ho doma a vyzkouším. Jak jsem dopadl, napíšu. Nebo to už někdo zkusil?

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

30.5.2010 v 08:48 | Nahoru | #48
Ještě jeden dotaz, ať je to tady kompletní, ten ventil jde otočením ručně zavřít - jaký to má význam ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

30.5.2010 v 20:06 | Nahoru | #49
Kocour1> Elektro ventil jen prepina na provoz nebo rezervu, rucne to zavres uplne

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

30.5.2010 v 21:41 | Nahoru | #50
dedek new> ale benzín do kopce přece sám nepoteče, tak k čemu to je dobrý

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

31.5.2010 v 19:02 | Nahoru | #51
Opravdu to teda nevím, ale jednak je kohout dole a nahoru to tlačí čerpadlo, takže to můžu k čerpadlu rozpoji a nic nevyteče. Ale hlavně si myslím, že to prostě předepisuje nějaká norma a hotovo. Auta s elektrickým čerpadlem to mají taky. Jenom automaticky. Stačí s autem pořádně vzít obrubník při sjíždění nebo je hodně naklonit a je po benzínu. Pak hledáš v manuálu, jak to zase zapnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

31.5.2010 v 19:58 | Nahoru | #52
Ventil je na to, aby šla nádrž odpojit a vyndat, aniž by se z ní musel vylívat benzín. Má to tak třeba i Intruder. Tam se to zavírá šroubovákem.

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

31.5.2010 v 20:36 | Nahoru | #53
1100Virago> tak a nyní si myslím to je zcela vyčerpávající

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

3.6.2010 v 17:12 | Nahoru | #54
Brown> jak dopadnul ten kohout z Darkera?

No jinak, já to dneska rozdělal, nafotil, a zejtra to budu čistit..... kdyžtak fotky sem pak hodim....

Naposledy editováno 03.06.2010 17:18:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

4.6.2010 v 00:15 | Nahoru | #55

Bugfoot>Brown> jak dopadnul ten kohout z Darkera?

No jinak, já to dneska rozdělal, nafotil, a zejtra to budu čistit..... kdyžtak fotky sem pak hodim....



Vidim ze mas rok vyroby 2001 a to uz se ti pos.... ?

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

5.6.2010 v 01:26 | Nahoru | #56

Bugfoot>Brown> jak dopadnul ten kohout z Darkera?

No jinak, já to dneska rozdělal, nafotil, a zejtra to budu čistit..... kdyžtak fotky sem pak hodim....



Demontaz ventilu i s fotkama od Bugfoot

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

7.6.2010 v 21:58 | Nahoru | #57
dedek new> No nevim jestli to bylo vyloženě posr.... ale zdálo se mi to že nefunguje jak by to mělo.... krom toho, sem se nudil doma, tak jsem si řekl, že alespoň vyčistim nádrž

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

7.6.2010 v 22:42 | Nahoru | #58
Koupil jsem kohout z bouračky, tak se na něm budu cvičit

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

8.6.2010 v 15:58 | Nahoru | #59
Tak jsem ten ventil rozebral, vyčistil, ale podle mě by se to kam míří moje bílá šipka mělo pohybovat, mě s tím nejde hnout takže asi trochu násilí, ale jak z které strany na to mám bacit ??

[img]

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

9.6.2010 v 08:11 | Nahoru | #60
takhle vypadá ten můj

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist