Téma: Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
 
29.1.2010 v 11:05
Chtěla bych si pořídit laďáček na moje dvounohé zlatíčko... jen se obávám vzhledu, při změně ze dvou výfuků na jeden. A ještě něco zda si někdo zanechal možnost případné výměny ladáčka za původní. (a to z důvodu překročení hranic př. s rakouskem) děkuji

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 21:29 | Nahoru | #31
Dědóch> Hele já mám 2002 a také jsem se toho zděsila ... ale máš pravdu je to tam od výroby.. a to že pravej lauf je "falešnej" ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 21:34 | Nahoru | #32
TOLI.> hele ten obrázek mi moc pomohl k představě jak to funguje.. doposud jsem si myslela,že falešnej je ten pravý lauf ... protože ten mi fouká méně než levý... a ten levý mi opravdu fouká a bublá jak má! (tedy podle mě :D)

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 00:02 | Nahoru | #33

Nicolka>TOLI.> hele ten obrázek mi moc pomohl k představě jak to funguje.. doposud jsem si myslela,že falešnej je ten pravý lauf ... protože ten mi fouká méně než levý... a ten levý mi opravdu fouká a bublá jak má! (tedy podle mě :D)



levy lauf take fouka, ale obvykle tak 50% toho co pravy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 11:09 | Nahoru | #34

Nicolka>TOLI.> hele ten obrázek mi moc pomohl k představě jak to funguje.. doposud jsem si myslela,že falešnej je ten pravý lauf ... protože ten mi fouká méně než levý... a ten levý mi opravdu fouká a bublá jak má! (tedy podle mě :D)


No to si teda ten obrázek od Toliho moc nepochopila,protože tam je jasně vidět,že "falešný" není ani jeden.Je to prostě jeden a druhej tlumič.Samozřejmě pokud budeš dávat laďák a jen jeden,tak je logičtější a jednodušší odstranit pravý a místo levého dát ten laďák,když už tam vede potrubí.
Ale rozhodně pokud hodláš cestovat do zahraničí,tak kup homologovaný laďák a neposlouchej nějakýho podomního prodejce trubek :\
Pokud ne a chceš ušetřit,tak si nech poradit od Toliho,ten myslím ví,co mluví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 14:55 | Nahoru | #35

banditt>No to si teda ten obrázek od Toliho moc nepochopila,protože tam je jasně vidět,že "falešný" není ani jeden.Je to prostě jeden a druhej tlumič.Samozřejmě pokud budeš dávat laďák a jen jeden,tak je logičtější a jednodušší odstranit pravý a místo levého dát ten laďák,když už tam vede potrubí.
Ale rozhodně pokud hodláš cestovat do zahraničí,tak kup homologovaný laďák a neposlouchej nějakýho podomního prodejce trubek :\
Pokud ne a chceš ušetřit,tak si nech poradit od Toliho,ten myslím ví,co mluví



Jestli jsi podomního prodejce myslel mě, potažmo Creptus, tak se uklidni. O koncovkách víme vše a víme co říkám a za tím si taky stojíme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 16:26 | Nahoru | #36

saly.pce>Jestli jsi podomního prodejce myslel mě, potažmo Creptus, tak se uklidni. O koncovkách víme vše a víme co říkám a za tím si taky stojíme


Jo myslel jsem tebe!Protože radit někomu nezkušenému ať si na cestu do Rakouska vezme nehomologovanou vložku,jen kvůli vlastnímu kšeftu je sráčství

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 17:39 | Nahoru | #37

banditt>Jo myslel jsem tebe!Protože radit někomu nezkušenému ať si na cestu do Rakouska vezme nehomologovanou vložku,jen kvůli vlastnímu kšeftu je sráčství



Tak za prvé, mluvil jsem všeobecně a netlačil jsem na pilu kvůli našemu prodeji. Za druhé, mluvím ze zkušeností našich zákazníků, z citací zákonů a diskuzí s testovacím ústavem. Jestli chceš, až pojedu do Pardubic za rodinou, tak se můžeme sejít a o všem si popovídat.

A za třetí, važ slova jako sráčství atd. To že tu mluvím všeobecně a účastním se takto všech diskuzí, to není nic špatného.

A za čtvrté a naposledy, proč si asi myslíš, že připravujeme i homologace? Abychom vyšli vstříc těm, kterým tu kdosi napovídal bláboly, že jen homologovaná koncovka je v pořádku.

Až se budeš touto tématikou zaobírat, tak nás prosím suď.

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 18:01 | Nahoru | #38

banditt>Jo myslel jsem tebe!Protože radit někomu nezkušenému ať si na cestu do Rakouska vezme nehomologovanou vložku,jen kvůli vlastnímu kšeftu je sráčství



Promiň, teď si trochu rýpnu, ale nikomu bych neradil brát si nehomologovanou "vložku" jak jsi napsal

Ale to spíš jen upozornění na tvůj překlep, neber to nijak osobně

3 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 19:23 | Nahoru | #39
Nicolka:
Ahoj, otevřený výfuk případně další úpravy jak psal Toli GSu výrazně prospívají. Jen měj na paměti že cestování to výrazně škodí.
Jak psal Dědoch tak mám poladěný originál a to celkem 3x předělávaný - důvod byl nadměrný hluk a průběh výkonu. Přestože problematice rozumím a mám za sebou už mnoho úprav výfuků i motorů tak to není tak jednoduché u téhle motorky zkloubit výkon/přijatelný hluk.

Přestože úprava vrtákem vypadá diletantsky a nikdy bych ji u jiného moto nedoporučoval tady zafunguje relativně nejlépe - ale spíš než vrták bych opravdu podle návodu vyrazil zátku - ten vrták nadělá jen paseku uvnitř.

Vysvětlovat to zde nebudu nechť hloupí zústanou sami sebou, chytrý ví nebo si nechá poradit - rád někde na sraze vysvětlím. Jen naznačím že s otevřeným výfukem to pojede ale ohluchneš a s tlumivkou je propad výkonu větší než na originál.

K firmě Creptus uvedu že je to velmi solidní firma a dál ji doporučuju /kupoval jsem u nich jeden z prvních výfuků na XT660 2do1ho pro kamaráda a + Viz výfuk který teď dělají pro Čízáka na HP2/ - Dělají velmi solidní práci za rozumný peníze a lze se s nimi domluvit i na atipickém řešení. Je vidět že to dělají protože je to baví a ne jen pro peníze - doufám že jim to vydrží .

Jak píšeš rozmysli co vlastně potřebuješ jako výsledek. Někdo hledá zvuk, někdo výkon, někdo hmotnost.....někdo vše :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 20:02 | Nahoru | #40
MikiberG> Děkujeme (já i kolega), za to co jsi k naší firmě napsal. Velmi si těchto názorů vážíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 20:41 | Nahoru | #41
MikiberG> óóó... tak číza dává na hapinu laďák i se svodama? kua,to bude brutální zvouček

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #42
saly.pce> NZ,...Jednak je to fakt a druhak nemám rád rychlý soudy hlupáků co dokázali prd a jen plivou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #43
Dědóch> JJ Až to bude mít tak se u mě bude stavovat, blejsknu to a dám to sem. Pokud nám sem saly.pce nepustí nějaký špionážní vývojový foto :). Měla by to být nějaká racing kopie podle vzoru nějakýho speciálu snad prý i konus na svodu.

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 22:05 | Nahoru | #44
MikiberG> Jo aha,tak už asi vím... něco jsem viděl na BMWGS

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 23:29 | Nahoru | #45
MikiberG> Ale ano, je zač...bohužel toto se stává každou chvíli. Ale nemá cenu se na ty lidi nějak zlobit...vždy se vše snažíme vysvětlit, i pokud má někdo takové rychlé soudy

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

30.1.2010 v 23:30 | Nahoru | #46

MikiberG>Dědóch> JJ Až to bude mít tak se u mě bude stavovat, blejsknu to a dám to sem. Pokud nám sem saly.pce nepustí nějaký špionážní vývojový foto :). Měla by to být nějaká racing kopie podle vzoru nějakýho speciálu snad prý i konus na svodu.



To bychom museli dostat svolení Ale kdo ví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 10:11 | Nahoru | #47

saly.pce>Promiň, teď si trochu rýpnu, ale nikomu bych neradil brát si nehomologovanou "vložku" jak jsi napsal

Ale to spíš jen upozornění na tvůj překlep, neber to nijak osobně


Tak nechápu,co tím myslíš?Místo tlumící vložka jsem napsal vložka a co jako?
A jinak nevím,kterou citaci zákona máš namysli,ale v Rakousku,když tě zastaví rejpavej polda,tak sebou nebude mít decibelometr,ale koukne na laďák a když neuvidí vyražené "e" jako euronorma,kterou to musí splňovat,tak se s tebou a s nikým jiným srát nebude.Já měl dřív taky silniční motorku a na ni nehomologovaný laďák,tak vím o čem mluvím a snažím se pomoct ostatním....to jen k těm ukvapenejm názorům,jo?

1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 10:19 | Nahoru | #48
A tady něco k tomu,co radíš a neradíš,když máš krátkou paměť

"Tu hlučnost řeší právě ta tlumící vložka....to vlastně víceméně (ne v plném smyslu) nahrazuje homologaci, protože ta říká, že homologovaná koncovka musí mít zvuk a další hodnoty totožné, nebo více méně stejné jako originální koncovka."

Navíc to není pravda,protože nic nenahrazuje homologaci!Ta buď je nebo není!A další věc je,že homologovaná koncovka nemusí mít nic společného s origo.Homologovaná musí splňovat jasně danné hranice hlukových a jiných limitů,jak sice píšeš,ale vůbec nezáleží na tom jaké hodnoty měla origo koncovka.Origo může mít klidně značnou rezervu v limitech a homologovaný laďák může být na samé hranici těchto limitů a nikdo ti nemůže nic říct.

Naposledy editováno 31.01.2010 10:20:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 10:57 | Nahoru | #49

banditt>Tak nechápu,co tím myslíš?Místo tlumící vložka jsem napsal vložka a co jako?
A jinak nevím,kterou citaci zákona máš namysli,ale v Rakousku,když tě zastaví rejpavej polda,tak sebou nebude mít decibelometr,ale koukne na laďák a když neuvidí vyražené "e" jako euronorma,kterou to musí splňovat,tak se s tebou a s nikým jiným srát nebude.Já měl dřív taky silniční motorku a na ni nehomologovaný laďák,tak vím o čem mluvím a snažím se pomoct ostatním....to jen k těm ukvapenejm názorům,jo?



To je tvá subjektivní zkušenost, stejně jako zkušenosti našich zákazníků. Narazíš-li na rejpavého policistu, tak ti dá pokutu i za nehomologovaná závažíčka či něco jiného, byť to bude drobnost. Na motorce má být správně zcela vše homologované.

Dále, většina lidí koupí homologovanou koncovku a vyndá z ní tlumící vložku. Následně tato koncovka ztrácí svou homologaci (překročení hlukových norem) a je ti "E" na nic. Pak jedou do Rakouska a diví se, že dostanou pokutu. Policie není hloupá a vím, že koncovka homologovaná musí mít v sobě tlumící vložku.

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 11:07 | Nahoru | #50

banditt>A tady něco k tomu,co radíš a neradíš,když máš krátkou paměť

"Tu hlučnost řeší právě ta tlumící vložka....to vlastně víceméně (ne v plném smyslu) nahrazuje homologaci, protože ta říká, že homologovaná koncovka musí mít zvuk a další hodnoty totožné, nebo více méně stejné jako originální koncovka."

Navíc to není pravda,protože nic nenahrazuje homologaci!Ta buď je nebo není!A další věc je,že homologovaná koncovka nemusí mít nic společného s origo.Homologovaná musí splňovat jasně danné hranice hlukových a jiných limitů,jak sice píšeš,ale vůbec nezáleží na tom jaké hodnoty měla origo koncovka.Origo může mít klidně značnou rezervu v limitech a homologovaný laďák může být na samé hranici těchto limitů a nikdo ti nemůže nic říct.



Vím velmi dobře, co jsem psal. Chápeš pojem slova víceméně? To neznamená, že ji nahrazuje, to ani není možné. Ale velmi výrazně ti tlumící vložka eliminuje zvuk výsledný zvuk, který se pak blíží sériové koncovce. Pak můžeš policii požádat o přeměření hlučnosti a byť nebude homologovaná, nebude porušovat stanovené hlukové normy, pak by to mělo být v pořádku. Ale policie dostane kohokoliv, když si zamane, zvláště pokud znají lépe zákony než ty.

Je fajn, jak tu píšeš nesmysly o homologaci a jak probíhají. Tak já ti to trochu vysvětlím. To je rozdíl mezi tebou amatérem a námi prodejci, kteří aktivně jednají s TuV o homologaci.

Musíš přívézt motorku se sériovou koncovkou. Následně proběhne první měření, kde se z této motorky získají hdnoty, kterým se testovaná koncovka musí rovnat. Následně proběhne stejné měření, ale s instalovanou koncovkou, která má být homologována. Výsledné hodnoty, musí být stejné, nebo víceméně totožné, jak jsem již psal.

Dále, buď můžeš dostat jen schválení pro používání pouze na území ČR, nebo dostaneš homologaci EU8, která opravňuje k používání koncovek v rámci celé EU. Tato homologace však neplatí v mimočlenských státech, USA atd.

Můžeme zde polemizovat dlouho. Nicméně faktem stále zůstává, že my se tímto oborem živíme a víme, musíme toho vědět, mnohem více než laik.

Jak jsem říkal, pokud to chceš dále řešit, můžeme se sejít. Chrudim znám velmi dobře, protože jsem tam hrál nějakou dobu hokej a chodil tam do školy.

Je to jen na tobě Hezký den...

Naposledy editováno 31.01.2010 11:31:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 11:12 | Nahoru | #51

saly.pce>To je tvá subjektivní zkušenost, stejně jako zkušenosti našich zákazníků. Narazíš-li na rejpavého policistu, tak ti dá pokutu i za nehomologovaná závažíčka či něco jiného, byť to bude drobnost. Na motorce má být správně zcela vše homologované.

Dále, většina lidí koupí homologovanou koncovku a vyndá z ní tlumící vložku. Následně tato koncovka ztrácí svou homologaci (překročení hlukových norem) a je ti "E" na nic. Pak jedou do Rakouska a diví se, že dostanou pokutu. Policie není hloupá a vím, že koncovka homologovaná musí mít v sobě tlumící vložku.


To je jasný,chápu to a sám bych to taky tak udělal,že bych si tlumicí vložku vydělal,ale jde o to,že kdybych jel za hranice,tak bych to tam určitě zase dal.Nejen,že to nestojí za ty problémy,ale ten hluk po několika hodinách cesty taky není to pravé.A těch pár tisíc,co se dá ušetřit na nehomo.vložce se nevyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 11:15 | Nahoru | #52

banditt>To je jasný,chápu to a sám bych to taky tak udělal,že bych si tlumicí vložku vydělal,ale jde o to,že kdybych jel za hranice,tak bych to tam určitě zase dal.Nejen,že to nestojí za ty problémy,ale ten hluk po několika hodinách cesty taky není to pravé.A těch pár tisíc,co se dá ušetřit na nehomo.vložce se nevyplatí.



Ano, někdy je to pár korun rozdíl, ale někdy je to rizdíl i deset tisíc a více. S tím co jsi napsal, jinak však souhlasím. Bohužel někteří lidé to nevědí, proto to tady vždy rozepisuji, aby to každý pochopil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 11:30 | Nahoru | #53

saly.pce>Ano, někdy je to pár korun rozdíl, ale někdy je to rizdíl i deset tisíc a více. S tím co jsi napsal, jinak však souhlasím. Bohužel někteří lidé to nevědí, proto to tady vždy rozepisuji, aby to každý pochopil.


No to možná přijde tobě,jako zasvěcenému,ale ze začátku to moc od tebe nevyznělo,tak,že by bez homologace mohla mít v Rakousku problémy.Což je fakt na kterém se snad shodneme.Proto jsem tě tak napadl,za což se teď omlouvám,ale nemám rád lidi,kteří si za každou cenu na všem musí vydělat.Což jsem si myslel i o tobě,ale sorry!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 11:33 | Nahoru | #54

banditt>No to možná přijde tobě,jako zasvěcenému,ale ze začátku to moc od tebe nevyznělo,tak,že by bez homologace mohla mít v Rakousku problémy.Což je fakt na kterém se snad shodneme.Proto jsem tě tak napadl,za což se teď omlouvám,ale nemám rád lidi,kteří si za každou cenu na všem musí vydělat.Což jsem si myslel i o tobě,ale sorry!



Ok, v pohodě, nic se neděje, jsem rád, že jsme se nakonec pochopili . Je fakt, že na začátku jsem to nerozepsal zcela správně a mohlo to budit daný zavádějící dojem.

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 11:41 | Nahoru | #55
saly.pce>

2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 12:02 | Nahoru | #56
nejak se t ztratilo tema to svezt do jednoho vyfuku ...

saly.pce> mate nekde vysledky z brzdy co to udela?

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 12:16 | Nahoru | #57

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 12:24 | Nahoru | #58

mateSAS>nejak se t ztratilo tema to svezt do jednoho vyfuku ...

saly.pce> mate nekde vysledky z brzdy co to udela?



Ahoj, bohužel nemáme. My jsme nebrzdili a zákazníci nám nic neposlali...Ale teď v rámci inovace e-shopu poptáváme zákazníky a sháníme grafy...když by někdo na Báwo poslal, tak ho dám k dipozici..

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 14:02 | Nahoru | #59
MikiberG> ahoj, krásně jsi to tu rozepsal a urovnal mi v podstatě mé pomíchané myšlenky no víš já bych chtěla jen slušný zvuk ale né zas bolehlav a ten výkon aby alespon zůstal takový jaký je a nebo se zlepšil ale v žádném případě nezhoršil! Uvidím jak to na konec vyřeším a výsledek mého rozhodnutí pak vyfotím
příjemný zbytek dne Nicol

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

31.1.2010 v 20:58 | Nahoru | #60
Právě jsem se vrátil z elefantů cca 420 testovacích kilometrů .Měl sem vyhozený to tlumítko a zvuk lepší ,hluk v pořádku -takto najeto asi 15tis km. Minulej tejden sem odsekal katalizátor a hluk šel trošku nahoru ale výkon zůstal +- stejnej(vršek má trochu razantnější nástup).S tím hlukem se nechá vydržet 14denní dovolená bez bolehlavu-otestováno . Takže jesli chceš pořešit zvuk ale nechceš hluk tak tlumítko ven .A nebo zakoupit ladák. To už je na tobě.
Jinak u tohohle stroje výfuk do jednoho není problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist