2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
Zdeny88>DavR1> Já nemám problém, že by nefungovala tak jak má, jen jsem ji vyndal, mám ji v teple už asi měsíc a napadlo mě, jestli by se neměla čas od času dobít. Motorka startuje v pohodě, takže KO určitě ještě není
Dávat aku do TEPLA není dobrý nápad, správná "skladovací" teplota je cca 8až12°C a to protože při této teplotě je samovybíjení aku nejmenší.Takže pokud ti teplota v místě kde máš motorku v zimě nesleze k nule nebo pod nulu, nech ji v motorce, třeba odpojenou, ale tím že dáš aku do tepla jí spíš ublížíš, pokud ji teda občas nedobiješ, pak je to ok.
Jo a nechávat přez celou zimu aku an udržovací nabíječce je taky nesmysl ve výsledku to ničemu nepřidá ani aku nepomůže a jen vás to bude stát "majlant". Necháívat aku an udržovací nabíječce má smysl, teřba u hasičských aut apodobné technice, která je třeba garážovaná v nevytápěném místě a nikdy se neví, kdy bude potřeba odjet.
Naposledy editováno 19.12.2009 17:30:05
1 reakcí na tento příspěvek Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
--VinCenzo-->zase se tu objevuje názor, že nízká teplota baterii škodí a proto se musí častěji dobíjet, NEŠKODÍ naopak v nízké teplotě se sama nevybíjí a není ji potřeba potom nabíjet!
Akorátže za mrazu má aku menší "užitnou" kapacitu, což se projevuje třeba negativně při zimním startování třeba aut co stojí na mraze.
Za další, pod bodem mrazu může aku zamrznou -VYBITÝ, plně nabitý aku nikdy nezamrzne ani při -25°C.
Aku se za mrazu taky samovybíjí, nejmenší samovybíjení je právě kolem těch 6-8°C.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie
z-x-r>Hosi vy se s ti moc serete... Na zimu zapnu na plecku Optimate4 a necham to mrdat do jara a baterka je vzdy full ready... Nabijecka si ji porad udrzuje a ladi jak je potreba a to je cele...+ mam vse na moto jen vytazne kable. Nejake vyndavani bych zesral.
Nojo, když seš bohatej a nevíš co s prachama tak to tak čiň andále.
Já už sem se tomto vyjádřil výše, ale ty seš asi línej číst.
logicky by mělo být samovybíjení nulové, při ztuhnutí elektrolytu, protože tím zastavíš pohyb nosičů náboje
Naposledy editováno 19.12.2009 18:55:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
Neviděl sem ji sice na vlastní oči, ale vzhledem k rozměrům tipuju, že do motorky ji stejně nedáš..možná tak do kufru..
Pepa GSX-R> Pošli radši datasheet od výrobce To bych moh taky tvrdit..hele, jestli nevěříš na perpetum mobile, pošlu ti jedno na dobírku
LiborCBR>Dingo> Nazdar Dingo, už několikrát jsi tady tvrdil, že gelovky do motorek se nedělaj. Tak Ti posílám link, aby ses přesvědčil, že se nejen dělaj, ale do supersportu běžně dávaj.Varta
nejsi schopný si zjistit přesné informace? pokud ne tak ze sebe prosím nedělej mameluka co šíří bludy.
Ano Varta dělá gelový aku pro motorky BOHUŽEL APOUZE PRO TVOJI SMŮLU 1 JEDINÝ TYP 12V 19Ah!!!! KDOPAK HO MÁ V MOTORCE komupak se do motorky vejde tak velká kisna
A o přesně tomto aku už sem tady psal - že Varta dělá jeden jediný gelový aku pro motorky - což ve výsledku pro tebe a ostatní znamená, že nedělá ŽÁDNÝ protže takový který dělá tam nikdo z vás nenacpe!
Naposledy editováno 19.12.2009 19:55:09
1 reakcí na tento příspěvek Baterie
Gelovka se taky říká bezudržbové baterkce, do které se naleje kyselina která jakoby zhoustne a kristalizuje ... ale není to gel, to se jen tak říká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
2 reakcí na tento příspěvek Baterie
tady
Tak to na stránkách dokonce sami píšou, že nejsou přímo výrobci, ale berou to od "svýho dodavatele"..kterýho ale nejmenujou=CHINA.
Naposledy editováno 19.12.2009 20:26:17
1 reakcí na tento příspěvek Baterie
a ty gelovky tam jsou.
DavR1>Jen tak jsem koukal na netu na ceny gelovek ... a taková baterečka za 1.117.000,- ... to už jde ne
tady
Takovouhle baterku jsme měli v práci ve vysokozdvižným vozíku, jednou jsem ji v prudké zatáčce ztratil a museli jsme ji zpátky vracet jeřábem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
Dingo>No ještě je tady taky otázka INTENZITY plynování. Mě třeba aku dokud nedosáhne jistého prahu napětí prakticky vůbec neplynuje - jen nepatrně. S použitím lidlovský nabíječky intenzivně neplynuje nikdy, protože prostě napětí nepřesáhne onu hranici.
A pokud vybitý aku začne hned po napojení na nabíječku intenzivně plynovat, je dobrý tak akorát na odvežení do ekodvora a zakoupení nového.
Zkus si to po sobě nahlas přečíst a pak se oběs v rybníce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie
virgil: V suchém přednabitém stavu se právě prodávají AGM baterie, lživě nazývané prodejci "gelové".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |