globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení na vzduchový filtr K&N
18.11.2009 v 08:40
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,prosím o radu,měl sem teď motku Suzuki gsxr 600 srad na seřízení karbeců a chtěl bych dat vzduchový filtr K&N,karbecy jsou seřízené na origo vzducháč,musím je nechat znovu seřídit nebo si to vezme???Díky všem za odpověď
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:12 | Nahoru | #31
Čau, moje zkušenost. Švagr má GSX-R 600 r.v. 97. Motorka byla seřízená, nový papírový filtr, laděný výfuk Leo Vince SBK určený přímo na tenhle model. Pak jsme koupili KN filtr a přál bych ti vidět, co motorka dělala. Propady ve výkonu, střílení do výfuku, špatná reakce na plyn. Po konzultaci s několika ladiči, kteří tomu určitě rozumí, jako Petr Kaucký a Murkin, je jasné, že motorka se po montáži tohohle filtru musí doladit Dynojet Kitem, který je k tomu určen. Jen pro rejpaly, jelikož motorka dělala to co jsem napsal, dali jsme zpět originál filtr a je po problému. Teď čekáme na ten DynojetKit a motorku dáme na seřízení na brzdě k Murkinovi.

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:21 | Nahoru | #32

LukasCBR>Čau, moje zkušenost. Švagr má GSX-R 600 r.v. 97. Motorka byla seřízená, nový papírový filtr, laděný výfuk Leo Vince SBK určený přímo na tenhle model. Pak jsme koupili KN filtr a přál bych ti vidět, co motorka dělala. Propady ve výkonu, střílení do výfuku, špatná reakce na plyn. Po konzultaci s několika ladiči, kteří tomu určitě rozumí, jako Petr Kaucký a Murkin, je jasné, že motorka se po montáži tohohle filtru musí doladit Dynojet Kitem, který je k tomu určen. Jen pro rejpaly, jelikož motorka dělala to co jsem napsal, dali jsme zpět originál filtr a je po problému. Teď čekáme na ten DynojetKit a motorku dáme na seřízení na brzdě k Murkinovi.



Kdo je Murkin a kde funguje ? Zřejmě budu potřebovat odladit to samé jen na jiné moto.... předpokládám že disponuje motorovou brzdou.

Dík

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:22 | Nahoru | #33
LukasCBR> Zdar,jak funguje honda,už jsi jezdil?

Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:23 | Nahoru | #34
Ehm, že sem se ptal...

Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:31 | Nahoru | #35
Murkin - Ahoj, už jsem se svezl, teď to fakt jede i nahoře jak zběsilý. Fakt dobře odvedená práce. Koncem týdne čekám na ten Kit a pak se ozvu, jak na tom budeš s prací, aby se to GSX-R odladilo. Pak se dohodneme ještě na tu R1.

Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:33 | Nahoru | #36
To jsem rád,že jsi spokojenej,tak až budete mít všechno připravený,tak cinkni a nějak to vymyslíme.

Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:35 | Nahoru | #37
Murkin - Jasný, brnknu. Zatím čau.

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #38
LukasCBR> Já už tam jednou KN měl a mám aji větší trysky než tam mají byt,origo filtr není papírový,jde mě o to jestli musím nechat znovu seřídit karbecy nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:46 | Nahoru | #39
Víte co je to chdá směs? To je přesně to co se stane když dáte kn a nepřenastvíte směs. Nejenom že to pojede hůř neš s originálem ale ještě brzo zadřete

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #40

Veverka1>Víte co je to chdá směs? To je přesně to co se stane když dáte kn a nepřenastvíte směs. Nejenom že to pojede hůř neš s originálem ale ještě brzo zadřete



O zadření bych se bavil u dvoutaktu, a to by ještě musel být mazán přímou směsí ... tady spíš vlivem chudé směsi stříli do výfuku -> podpálené ventily/sedla ... ale to všecko záleží "jak dlouho a v jaké míře" ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 20:06 | Nahoru | #41
assassin> Klapky sou tam proto aby při většich rychlostech nedocházelo k zahlceni motoru. Otviraji se a zaviraji v zavislosti na rychlosti

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 20:15 | Nahoru | #42
Samotný kn nikdy nemá cenu montovat. Já sem ho skombinoval s otevřeným výfukem, sportovními svícemi brisk a je to docela slušný rozdíl, hlavně v nízkých a středních otáčkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 20:52 | Nahoru | #43

Raisidlo77>Trpělivost při třetím.... přesně to jsem myslel . Jinak 7mička se mi zdá hezká ... Ty tam máš co jsem jmenoval (filtr, trysky, laufy), že ?

Šroubovák za roh jsem ted viděl někde za 100ku a vcelku kvalitní nářadí... vzpomněl jsem si už na bohatosti i u jiných moto, kde byl stejný problém.



Mam filtr, dynojet, a "potuneny" origo laufy. HT 180, dynojet jehly na patem zarezu od vrchu a sroubky bohatosti 4 otacky od zasroubovaneho stavu. Dosud nejlepsi serizeni co jsem mel, motorka zere 7, nestrili do vyfuku, ventily se nepodpaluji (ted jsem za 35000 km co motorku mam menil prvni podlozku) a je to zivejsi nez v origo stavu. Kamos totez, ale vyfuky scorpion, HT vepredu 180, vzadu 185, jinak totez. Pri mensi bohatosti volnobezne smesi motorka strilela do vyfuku - pri 2.5 ot priserne, s obohacemim cetnost klesala a pri soucasnym nastavenim vubec. Na mym predchozim VTR 97 to samy, ale HT 170 po predchozim majiteli.

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #44

PetrVTR_new>Mam filtr, dynojet, a "potuneny" origo laufy. HT 180, dynojet jehly na patem zarezu od vrchu a sroubky bohatosti 4 otacky od zasroubovaneho stavu. Dosud nejlepsi serizeni co jsem mel, motorka....



Díky za sepsání zkušeností, takové informace jsou mi nejcennější

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 22:28 | Nahoru | #45
nekdy to veme nekdy nee, taky záleží co za KN tam budeš rvát jestli jen do airboxu enbo přímí filtry...

Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 22:32 | Nahoru | #46
R 77 kamos mel VTR mel tam leo vince a kdesi cosi a jezdil za 10 spis 12 -13 prumer brutus ale strojek to byl luxusni a ty ohne....

Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 22:41 | Nahoru | #47
KN filtr jsem dával na dvě motorky. Suzuki SV650 a Aprilia SL 1000 V obou případech to bylo na brzdě před i po výměně. V obou případech byla křivka výkonu horší než s origo filtrem. U SV dokonce o hodně horší, tak jsem tam nechal origo filtr. U SL to bylo +/- na stejno, výkon lehce klesl, ale zase byla křivka mírně hladší.
oboje je teda stříkačka, v obou případech výfuk Leo Vince, u aprilky byl navíc čip v řídící jednotce

takže závěr je, že už za to utrácet příště nebudu

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 23:18 | Nahoru | #48
Bači> KN do airboxu

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

18.11.2009 v 23:21 | Nahoru | #49

Veverka1>Samotný kn nikdy nemá cenu montovat. Já sem ho skombinoval s otevřeným výfukem, sportovními svícemi brisk a je to docela slušný rozdíl, hlavně v nízkých a středních otáčkách


hlavne ty svice brisk udelaj kotel rozdil

Seřízení na vzduchový filtr K&N

19.11.2009 v 09:20 | Nahoru | #50
Ještě to tu doplním o jednu mojí zkušenost resp. jak to vychází cenově. Koncovku jsem koupil za 3500,- KN filtr do airboxu za 1200,- a Dynojet karb. kit mám nabídku i s odladěním v Angelracingu za 6000,- Celkově jsem tedy na cca. 11tis.

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

19.11.2009 v 09:38 | Nahoru | #51

Veverka1>assassin> Klapky sou tam proto aby při většich rychlostech nedocházelo k zahlceni motoru. Otviraji se a zaviraji v zavislosti na rychlosti



no ty klapky se ale priviraji do 4tis otacek, nad 4tis otacek se otevrou... zahlceni motoru netusim jak by k nemu doslo obe TL a vsechny moderni moto s klapkama v ramairu maji vstrikovani...

ja mam ty klapky komplet vykuchane....teda TLS ma jednu...

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N

19.11.2009 v 11:41 | Nahoru | #52
já si do teď myslel že klapky mění rezonanci sání dle otáček - proměná dělka jako u aut, ale asi ne

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

19.11.2009 v 11:56 | Nahoru | #53

Jurawood>já si do teď myslel že klapky mění rezonanci sání dle otáček - proměná dělka jako u aut, ale asi ne



promenou delku sani motky skoro nemaji, tam je to napevno, tusim ze ji ma snad az novejsi r6r/r1...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

20.11.2009 v 09:07 | Nahoru | #54

RUTAN>Medved> tak pokdu koupí K&N s propustností origo filtru, tak máš pravdu, ale dají se koupit různé propustnosti a s těmi si většinou karburátorové motorky neporadí. Vzniknou výkonové díry, špatná reakce na plyn, střílení do výfuku atd. Následuje nutné přetryskování.
Stříkačky se zpětnou vazbou z lambda sondy s tím už problém většinou nemají, odladí si to samy.



Cti co pisu ...

Nepisu o samurajich, kteri uriznou airbox a izolepou na zbytek hrdla airboxu nalepi K&N kosik koupeny 'od oka' u Riegra a pak se divi, ze to nejede (to neni umelecka nadsazka, to jsem opravdu videl). Pisu o K&N filtru URCENEM PRO DANY TYP MOTORKY/AUTA. A tam jsem se jeste nesetkal s problemem.

P.Stib chce K&N kvuli udrzbe, ne kvuli ladeni - coz mu chvalim. Ja mam K&N na vsech autech (krome jedne francoouzske mrdky, do ktere se nedela ) - 3 kusy, i na vsech motorkach - 4 kusy. Problem jsme mel akorat s VS1400, kde jsem cele vedeni vzduchu velmi brutalne prekopal.

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N

24.11.2009 v 20:15 | Nahoru | #55
Takže sem ho tam dneska dal a byla zkouška a super,nemusí se nic seřizovat,nijak to neblbne ani necuká,krásně jede jako s origo

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

26.11.2009 v 18:02 | Nahoru | #56
P.Stib> a ta zkouška byla na silnici nebo na brzdě ?

(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

8.12.2009 v 12:18 | Nahoru | #57

P.Stib>Takže sem ho tam dneska dal a byla zkouška a super,nemusí se nic seřizovat,nijak to neblbne ani necuká,krásně jede jako s origo



(reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N

8.12.2009 v 14:48 | Nahoru | #58

Medved>Cti co pisu ...

Nepisu o samurajich, kteri uriznou airbox a izolepou na zbytek hrdla airboxu nalepi K&N kosik koupeny 'od oka' u Riegra a pak se divi, ze to nejede (to neni umelecka nadsazka, to jsem opravdu videl). Pisu o K&N filtru URCENEM PRO DANY TYP MOTORKY/AUTA. A tam jsem se jeste nesetkal s problemem.

P.Stib chce K&N kvuli udrzbe, ne kvuli ladeni - coz mu chvalim. Ja mam K&N na vsech autech (krome jedne francoouzske mrdky, do ktere se nedela ) - 3 kusy, i na vsech motorkach - 4 kusy. Problem jsme mel akorat s VS1400, kde jsem cele vedeni vzduchu velmi brutalne prekopal.



Ja opakuji ze treba do VTR nahrada origo filtru do airboxu problem zpusobi, bez ohledu na to co tvrdi vyrobce.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist