3 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
LukasCBR>Čau, moje zkušenost. Švagr má GSX-R 600 r.v. 97. Motorka byla seřízená, nový papírový filtr, laděný výfuk Leo Vince SBK určený přímo na tenhle model. Pak jsme koupili KN filtr a přál bych ti vidět, co motorka dělala. Propady ve výkonu, střílení do výfuku, špatná reakce na plyn. Po konzultaci s několika ladiči, kteří tomu určitě rozumí, jako Petr Kaucký a Murkin, je jasné, že motorka se po montáži tohohle filtru musí doladit Dynojet Kitem, který je k tomu určen. Jen pro rejpaly, jelikož motorka dělala to co jsem napsal, dali jsme zpět originál filtr a je po problému. Teď čekáme na ten DynojetKit a motorku dáme na seřízení na brzdě k Murkinovi.
Kdo je Murkin a kde funguje ? Zřejmě budu potřebovat odladit to samé jen na jiné moto.... předpokládám že disponuje motorovou brzdou.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
Veverka1>Víte co je to chdá směs? To je přesně to co se stane když dáte kn a nepřenastvíte směs. Nejenom že to pojede hůř neš s originálem ale ještě brzo zadřete
O zadření bych se bavil u dvoutaktu, a to by ještě musel být mazán přímou směsí ... tady spíš vlivem chudé směsi stříli do výfuku -> podpálené ventily/sedla ... ale to všecko záleží "jak dlouho a v jaké míře" ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Raisidlo77>Trpělivost při třetím.... přesně to jsem myslel . Jinak 7mička se mi zdá hezká ... Ty tam máš co jsem jmenoval (filtr, trysky, laufy), že ?
Šroubovák za roh jsem ted viděl někde za 100ku a vcelku kvalitní nářadí... vzpomněl jsem si už na bohatosti i u jiných moto, kde byl stejný problém.
Mam filtr, dynojet, a "potuneny" origo laufy. HT 180, dynojet jehly na patem zarezu od vrchu a sroubky bohatosti 4 otacky od zasroubovaneho stavu. Dosud nejlepsi serizeni co jsem mel, motorka zere 7, nestrili do vyfuku, ventily se nepodpaluji (ted jsem za 35000 km co motorku mam menil prvni podlozku) a je to zivejsi nez v origo stavu. Kamos totez, ale vyfuky scorpion, HT vepredu 180, vzadu 185, jinak totez. Pri mensi bohatosti volnobezne smesi motorka strilela do vyfuku - pri 2.5 ot priserne, s obohacemim cetnost klesala a pri soucasnym nastavenim vubec. Na mym predchozim VTR 97 to samy, ale HT 170 po predchozim majiteli.
PetrVTR_new>Mam filtr, dynojet, a "potuneny" origo laufy. HT 180, dynojet jehly na patem zarezu od vrchu a sroubky bohatosti 4 otacky od zasroubovaneho stavu. Dosud nejlepsi serizeni co jsem mel, motorka....
Díky za sepsání zkušeností, takové informace jsou mi nejcennější
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
oboje je teda stříkačka, v obou případech výfuk Leo Vince, u aprilky byl navíc čip v řídící jednotce
takže závěr je, že už za to utrácet příště nebudu
Veverka1>Samotný kn nikdy nemá cenu montovat. Já sem ho skombinoval s otevřeným výfukem, sportovními svícemi brisk a je to docela slušný rozdíl, hlavně v nízkých a středních otáčkách
hlavne ty svice brisk udelaj kotel rozdil
Veverka1>assassin> Klapky sou tam proto aby při většich rychlostech nedocházelo k zahlceni motoru. Otviraji se a zaviraji v zavislosti na rychlosti
no ty klapky se ale priviraji do 4tis otacek, nad 4tis otacek se otevrou... zahlceni motoru netusim jak by k nemu doslo obe TL a vsechny moderni moto s klapkama v ramairu maji vstrikovani...
ja mam ty klapky komplet vykuchane....teda TLS ma jednu...
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
RUTAN>Medved> tak pokdu koupí K&N s propustností origo filtru, tak máš pravdu, ale dají se koupit různé propustnosti a s těmi si většinou karburátorové motorky neporadí. Vzniknou výkonové díry, špatná reakce na plyn, střílení do výfuku atd. Následuje nutné přetryskování.
Stříkačky se zpětnou vazbou z lambda sondy s tím už problém většinou nemají, odladí si to samy.
Cti co pisu ...
Nepisu o samurajich, kteri uriznou airbox a izolepou na zbytek hrdla airboxu nalepi K&N kosik koupeny 'od oka' u Riegra a pak se divi, ze to nejede (to neni umelecka nadsazka, to jsem opravdu videl). Pisu o K&N filtru URCENEM PRO DANY TYP MOTORKY/AUTA. A tam jsem se jeste nesetkal s problemem.
P.Stib chce K&N kvuli udrzbe, ne kvuli ladeni - coz mu chvalim. Ja mam K&N na vsech autech (krome jedne francoouzske mrdky, do ktere se nedela ) - 3 kusy, i na vsech motorkach - 4 kusy. Problem jsme mel akorat s VS1400, kde jsem cele vedeni vzduchu velmi brutalne prekopal.
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
Medved>Cti co pisu ...
Nepisu o samurajich, kteri uriznou airbox a izolepou na zbytek hrdla airboxu nalepi K&N kosik koupeny 'od oka' u Riegra a pak se divi, ze to nejede (to neni umelecka nadsazka, to jsem opravdu videl). Pisu o K&N filtru URCENEM PRO DANY TYP MOTORKY/AUTA. A tam jsem se jeste nesetkal s problemem.
P.Stib chce K&N kvuli udrzbe, ne kvuli ladeni - coz mu chvalim. Ja mam K&N na vsech autech (krome jedne francoouzske mrdky, do ktere se nedela ) - 3 kusy, i na vsech motorkach - 4 kusy. Problem jsme mel akorat s VS1400, kde jsem cele vedeni vzduchu velmi brutalne prekopal.
Ja opakuji ze treba do VTR nahrada origo filtru do airboxu problem zpusobi, bez ohledu na to co tvrdi vyrobce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |