paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A zase DRZ 400 SM/S
21.9.2009 v 17:34
Čau,
vím,že todle téma je tady už asi 100x,ale furt jsem se nedočetl to,co jsem chtěl.
Začíná podzim a mě zase šplouchá na maják... 2x jsem prodal motorku,2x jsem chtěl DRZ a 2x jsem to nekoupil.Po víkendu to ve mě vře víc a víc,protože jsem byl na motárdech,enduru a corssu a už mě nebaví se jen koukat,takže...

Koukám po DRZ SM,jo vím je to kravina,když chci terén,ale chci zkusit i smko a mít druhý kola na špalkách a jen je měnit.Viděl jsem todle asi u tří lidí tady na M.cz.Psal jsem klukovi i PMku,ale zatím se neozval.
Může mi teda někdo říci,jak na tom je DRZ SM s velkýma kolama v terénu?Nejde mi o žádný hardcore stylu skoky jako krava,vody až po krk atd... jen čut čut po polňačkách,lesíku,když kluci pujdou na MX trať,tak si jí v pohodě prolítnout.
Máme kolem docela dost pěkných klukatých silniček,tak na Smko ideál.
Nejde mi o rychlost,ani o výkon,spíš o univerzálnost.
Sice mě bude srát,že to bude "nepohodlný" po Bigu,ale co se dá dělat. Cenově to leze dolů,což je plus.

Ještě by mě zajímalo,jak se liší EU verze od Anglický?Kamoš vozí z Anglie motorky,ale bojím se,aby to nemělo místo metrickejch závitů whitworthovy závity a podobný píčoviny

Tož je tu někdo znalej a ochotnej poradit? je mi jasný - zkusit motorku,ale těžko se mi podaří si pujčit SMko na velkých kolech.

A zase DRZ 400 SM/S

21.9.2009 v 20:34 | Nahoru | #31
Dědku,já to chci taky tak ,ale fakt mě neba číst ty plky tady písni mi s.z. až budeš vědět jak se věci majou Díx

A zase DRZ 400 SM/S

21.9.2009 v 20:41 | Nahoru | #32
plk plk plk

2 reakcí na tento příspěvek A zase DRZ 400 SM/S

21.9.2009 v 20:41 | Nahoru | #33
Dr.Ďuričko22> Asi nejlíp to tady popsal Vespič.Když jen na silnici,tak asi to SMko,do terénu a na silnici Sko. Nemá to asi cenu kombinovat...

A zase DRZ 400 SM/S

21.9.2009 v 20:41 | Nahoru | #34
teď můžeš říct že tady píšem plky

(reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

21.9.2009 v 20:42 | Nahoru | #35
Dědóch> nemá

A zase DRZ 400 SM/S

22.9.2009 v 07:35 | Nahoru | #36
Je lepší překopat enduro na motarda než naopak což už jsem zjistil.
Poznatky:
S a SM kola mají stejné středy a stejné vymezovací podložky.
Rozety originál: S - 44 zubů, SM - 41 zubů
Kotouče u SM se nedají překopat na menší.
Měření rychlosti - rozdíl je v jiném šneku náhonu.

Kdyby někdo chtěl, tak mám doma origo kotouče na Sko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

22.9.2009 v 08:48 | Nahoru | #37

Dědóch>Dr.Ďuričko22> Asi nejlíp to tady popsal Vespič.Když jen na silnici,tak asi to SMko,do terénu a na silnici Sko. Nemá to asi cenu kombinovat...



No hlavně malé motárdové kola jsou spíše jen "machrovinka", protože na velkých kolech při hobby ježdění zajedeš to stejné, a navíc máš s velkýma kolama větší "průchodnost" a univerzálnost - obrubníky, schody atd. protože guma má vyšší profil. Čili si myslím že nikdo z nás nejezdí takovou pilu aby využil malé kola

Naposledy editováno 22.09.2009 09:56:25

(reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

22.9.2009 v 09:06 | Nahoru | #38
Laďa.s> taky to na velkých kolech jde mnohem líp na zadní a jsou levnější gumy

A nevypadá to taky špatně.. ještě černý ráfky a je to cool

A zase DRZ 400 SM/S

22.9.2009 v 14:34 | Nahoru | #39
No uvidím ještě,v první řadě musím ty drzta zkusit prolítnout.A pak porovnám

A zase DRZ 400 SM/S

22.9.2009 v 19:35 | Nahoru | #40
já bych rozhodně ty mý 17" slicky za drapáky rozhodně nevyměnil protože rád jezdim na stupačku a to bych si moch dát na rypák s enduro gumou, prostě vol motorku podle toho jak budeš jezdit...

1 reakcí na tento příspěvek A zase DRZ 400 SM/S

22.9.2009 v 20:09 | Nahoru | #41
Si říkam esi by mi nestačilo XTčko třebas to Xko,ale to je asi moc civil có?

(reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

23.9.2009 v 17:34 | Nahoru | #42
NejsemVrah22> to už radši to DRZ nebo KTM 640

A zase DRZ 400 SM/S

25.9.2009 v 10:44 | Nahoru | #43
A dokáže tady někdo říci,jestli je nějakej rozdíl mezi modelem z anglie a třeba z čech,německa?

1 reakcí na tento příspěvek A zase DRZ 400 SM/S

25.9.2009 v 19:47 | Nahoru | #44
Německo a Čechy budou stejný. Anglie hlavně rozdíl v předním světle, protože bude směrováno doleva. Co se do čech dotáhlo, tak z ciziny kromě Německa a Itálie, tak něco z Ameriky - tam je rozdíl ve světlech, jak přední tak zadní, různý odrazky, možná jiný nastavení karbecu. Pokud chceš neco dotáhnout z anglie, tak dotáhni CCM, mají stejnej motor jak DR-Z.

(reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

25.9.2009 v 20:08 | Nahoru | #45
ThomasDRZ> No třeba na BMW se prej dávaj nějaký univerzální světla pro celej svět... Vím,že americký verze maj jiný zadní světlo,takový to hnusný... Ale o světla nejde,mi jde spíš o to,aby tam nebyly jiný závity???
No jo,ale nebude zase problém s homologací tady u nás,myslím s tím ccm

1 reakcí na tento příspěvek A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 17:10 | Nahoru | #46
Tak nakonec jsem to promýšlel a...
Nechám si zatím Biga a k němu přikoupím asi DR 650 se.Dá se sehnat do 50tis,bude sice o něco těžší než 400,ale na moje gazování to bude asi OK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 17:56 | Nahoru | #47

Dědóch>Tak nakonec jsem to promýšlel a...
Nechám si zatím Biga a k němu přikoupím asi DR 650 se.Dá se sehnat do 50tis,bude sice o něco těžší než 400,ale na moje gazování to bude asi OK.



ješiši to je bábofka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 18:01 | Nahoru | #48

NejsemVrah22>ješiši to je bábofka


hey Ďuričko,já neseru prachy ... na to moje mrdání se kolem ta 650 bude dostačující... mít stováka,tak nezasírám foru přestavbou DRZ 400 a jedu kupovat

(reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:40 | Nahoru | #49
Dědóch> si foe tak vyšli doktora do světa né jáfim nemůžeš,já sem s prasetem taky už nějak srostlej

A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:47 | Nahoru | #50
woe,když vyšlo biga do pryč,tak sice dám dohromady 100,ale zase kua budu potřebovat dvoje kola ,víc toho najezdím po silnici a nebudu lítat po silnici na Céčkách
to radši big + drko za pade

A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:48 | Nahoru | #51

1 reakcí na tento příspěvek A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:50 | Nahoru | #52
no tys tady chyběl :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:52 | Nahoru | #53

Dědóch>no tys tady chyběl :\



Jenom takový výkřik do tmy Já bych bral Sko a k tomu ty SM kola, ale to je můj názor. Přes zimu budu shánět jakesyk kolca na Gase, tak snad cosik za rozumný peníz vyhledám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:53 | Nahoru | #54

maras>Jenom takový výkřik do tmy Já bych bral Sko a k tomu ty SM kola, ale to je můj názor. Přes zimu budu shánět jakesyk kolca na Gase, tak snad cosik za rozumný peníz vyhledám


jo,to je rozumný koupit sko a pak 17" k tomu...
ale já raději koupím tu 650,sice bude o něco těžší,ale neva!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 19:54 | Nahoru | #55

Dědóch>jo,to je rozumný koupit sko a pak 17" k tomu...
ale já raději koupím tu 650,sice bude o něco těžší,ale neva!



To potom chceš hodit na motárdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 20:03 | Nahoru | #56

maras>To potom chceš hodit na motárdy?


na špalky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 21:12 | Nahoru | #57
Dědóch> hele odporníku a copa takovej Husaberg 400ka nějaká 2001?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

27.9.2009 v 21:19 | Nahoru | #58
NejsemVrah22> ty to nevím,ale koukni sem... kamoš tahá endura z Anglie,třeba ti poradí
TU

(reakce na) A zase DRZ 400 SM/S

30.9.2009 v 10:50 | Nahoru | #59
Tak pánové, s přehazováním kol u DRZ bych neviděl problém, i když se mně hafo nechce, tak to mám v cajku za 3 hodinky, bez elektriky sám za 2 hodinky (šlo by to určitě i rychleji) přehodím obě kola, takže když si chci třeba o víkendu zajet kros, tak v sobotu dopoledne přehodím kola a jsem vysmátej. Jinak SM kola versus Enduro kola: SM kola do terénu nepoužitelný, je to prostě o rypák, hlavně to přední kolo s D208 udržet! Silnice paráda, hlavně utáhlý zatáčky. Enduro kola terén OK, na silnici drží taky docela dost slušně, i s drapákama se dá krásně jezdit, takže pokud nechceš projíždět driftem každou zatáčku, tak je to v pohodě, akorát je problém v tom, že jdou na asfaltu horzně rychle do ...

A zase DRZ 400 SM/S

30.9.2009 v 13:02 | Nahoru | #60
DObroš> danke za informacijónen

All> Hele kolik může takovej motor jakej je DRZ nalítat?Je nějakej rozdíl mezi modely 04-07?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789


TOPlist