globalmoto_kveten





Téma: Uprava vzhledu srad 750T
 
13.9.2009 v 23:54
Zdarec lidi chtel bych litat na masine po okruhu,ale chtel bych tam dat plasty kterej me nebude lito.Myslite,ze bych dostal plasty z R1 rv.98 na mou masu?:??Predem dikec za odpovedi

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:40 | Nahoru | #31
se stejným jezdcem by byl SRAD daleko lepší, pokud bude lepší řidič tak je jedno na čem jede.

Naposledy editováno 14.09.2009 19:41:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:47 | Nahoru | #32
mfence> neber to špatně ale s těma bačkorama který máš na SRADOVI nikdy nezjistíš potenciál ani jedný z těhle mašin

1 reakcí na tento příspěvek Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:49 | Nahoru | #33
juj tady to jede jen koukam ze je tu samej majitel nebo ex majitel techto stroju alespon je to odporna diskuze :) me Kawa vyhovovala ze jsi nemusel do tak velkejch tocek a letela jako prase Sradika musis tocit ale zase pak jede jako cert ale treba Kawa mela vic okruhovej posez a riditka Sradik me prijde mene agresivni ale zase me nebolej zada a zadek tedka jsem jel cca 500km a v pohode ale na Kawe cca 300 a brecel jsem jinak Sradik je technicky lepsi je to klasika jako Kawa ale Kawa byla takova vice brutalnejsi a syrova Sradik je uhlazenejsi ale po tockach je to kanec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:52 | Nahoru | #34

GRASSEL>mfence> neber to špatně ale s těma bačkorama který máš na SRADOVI nikdy nezjistíš potenciál ani jedný z těhle mašin



pche uz mam prezuto
a na Kawe jsem mel novinku roku 2009 okruhove obuti rada racetek lepsi nez k1 po zahrati jsi tam proboril prst tak Kawu mam vyzkousenou a v tomhle pocasi mam cestovni pneu na cestovani Dubou uz nejezdim

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:52 | Nahoru | #35
mfence> ty máš ale SRADA 98 kterej má stříkačku ale jinak posez je u ZX7r opravdu víc na rukou, SRAD je takovej rovnej. Já stejně točím i gsxr 1000 co mám teď jelikož mě to baví a přitom to jede odspodu jako svině

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:54 | Nahoru | #36
mfence> ukaž mi tu gumu?! RACETEK K1 je totiž vrchol Metzeleru

ale i kdyby to byla pravda tak si mi sám říkal že náklony moc nedáváš ne?!

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 19:56 | Nahoru | #37

hans.kawa>Půjčíš mi ho? Spíš přemyslím,nad devítkovím motorem..jestli by to vůbec šlo..


Pro mě to není problém. Pokud jsi člověk co v případě poškození dovede nést finanční následky (neber to špatně), tak není problém. Kdyžtak PM

1 reakcí na tento příspěvek Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:09 | Nahoru | #38
no to ne ale krasne me podrzela pri 170tce na dube do ostrejsi zatacky kterou normalne jedu 120 na pohodu naklony davam dost ale ne koleno tak jsem to myslel ale na hranu jsem jeste nesel nebo ne furt musim to nacmarat kridou :) ale nedavno jsem tocil video na motce a par naklonu je tam hezkejch :) o tech gumach jsem mluvil s Hamletem a dle meho pocitu jsou fakt echt gold jen vydrz je tak 3000km a konec

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:11 | Nahoru | #39
nekde je jdi okouknout jsou fakt super jsou tak mekke ze je promacknech prstem ale dele se zahrivaji zde na foru jen chvala je to zavodni pneu cca jak sc2jky

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:12 | Nahoru | #40
mfence> neříkej na koleno, jelikož na koleno dokážu ject i rovně abych dřel slider. Koleno nic neznamená.

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:24 | Nahoru | #41
jaaaaa vim proto jsem to napsal vim ze te to vytaci nedavno jsem videl borce co jel rovne skoro :) a vysedl a dal koleno bylo to srandovni uznavam spise lidi co jdou telem s motkou do naklonu kdyz mam den a pneu dam dle meho krasnej naklon ale jak pocitove neverim pneu tak to seru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:28 | Nahoru | #42

mfence>tak to zase prrrr ja jako majitel Srada a Ex majitel ZXR 750 rikam ze Kawa to natre Sradu klidne nerikam ze srad nejede ale to co predvadela ma otevrena Kawa na spodku se nedalo srovnat Srad je na spodku mrtvej a az po vytoceni se to rozjede pak uz je to peklo a Kawa zase konci ale myslim ze ten kdo dobre jezdi tak na Kawe Srada udela napr na prirodnich cestach okruh (duba ) Srada musis porad tocit ze 4rky na 2jaka a porad to tam zazet aby se nepodtacel a jel ale Kawa tohle nedelala ta tahla jako prase porad ale zas pak konec a tam Sradik jeste porad tahne jako krava



Kdo vi,jakej si tam mel prevod??

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:31 | Nahoru | #43
to same je ze mam problem a blok bejcit kde to moc neznam tam jsem ostuda nekdy koukam jak puk jak frajeri bzum naklon a bzum a jsou v trapu a ja se tam kodrcam a bojim se ze se me to smekne na 3drzuzich asfaltu a bordelu ale zas si rikam ze kde to neznam nebejcim at jsem zivej radeji si to projedu a pak frcim

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:34 | Nahoru | #44

Spieke>Kdo vi,jakej si tam mel prevod??



klasika zaklad jen byla s ladakem KaN filtrem a pretriskovana a ladena na brzde letela fakt jako prase dal jsem klidne 97rok farose v 9tce tedka je po servise a ma ji novej majitel a jen si chrochta ale zkusenosti nema zadne je to jeho 1vni motka a skolu delal na prasaka tak snad se dozije jara :)

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:40 | Nahoru | #45
A co mas na sradovi za prevod?Ja mel predtim 43zub v zadu a ted 45-46 a vepredu o neco vetsi kolecko a neni to ono.Jede to sice o 10km rychlejc,ale uz se to nezdvyha tolik na zada jako driv

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:51 | Nahoru | #46

Spieke>Otevrenej stadik by to nandal tvy zxr 750 i 900


Tak to fakt nevím..teda na rovince možná i pochybuji.Ale v zatéčkách je to jen a jen o řídiči.

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:52 | Nahoru | #47
mam to v zakladu zase jen komplet Akrapovic i svody KaN filtr a ladeno na brzde na zimu pujde ale do DKčka na Power Comander a poradne vyladit mapu kdyz se vytoci tak jede krasne to jo zveda se ta mrcha porad na zadni :) ale ten spodek by mel lehce poladit tem P-C ale vim ze to nikdy nebude jako Kawa Sradik se proste musi tocit a dobre je ze servisak ho mel 3 roky a jak me tam tedka ladil nejake veci a delal olej atd tak porad basnil jak je to nejlepsi motorka a jak dokaze bejt brutalni atd proste ji porad miluje a to neni co resit kofola

1 reakcí na tento příspěvek Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:56 | Nahoru | #48
SRAD na motor zx9r nedá, to zase ne. ZX9r a R1 mi na sprintu ujížděli, sice ne moc ale ujížděli. CBR 900 jsem dával.

Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 20:57 | Nahoru | #49
jinak zatim jsem v rajchu dal 260km/h na to ze mam 103kg bez obleceni tak jede krasne a jeste porad by jela ale pres me vetsi ramena uz me to hrozne tahalo za bundu a nejak nestihala uhejbat auta + jsem tam mel tankvak tak zalehnout taky moc neslo kolik tak nejvis s vama Sradik dal ???

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:02 | Nahoru | #50

GRASSEL>SRAD na motor zx9r nedá, to zase ne. ZX9r a R1 mi na sprintu ujížděli, sice ne moc ale ujížděli. CBR 900 jsem dával.



jj taky myslim

1 reakcí na tento příspěvek Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:07 | Nahoru | #51
Na SRADU jsem fakt nejel Ale myslím si,že ZX9R prostě na rovině nedá.ZX7R zůstala stát hned na startu vývoje.Prostě se žabáci soustředili na devítku.Ale i tak budu Kawasaki ZX7R Ninja milovat!Navždy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:11 | Nahoru | #52
hans.kawa> tak to bych se hádal, zx7r není žádná rozpočtovka. Právě tebou zmíněná zx9r je lacinná motorka s přední vidlicí z roku nebreč a kyvkou jak kusem vinglu. Podvozkem je zx7r daleko stabilnější a sportovnější, zx9r je proti ní cesťák a měkouš. Kdyby mi dal někdo vybrat zx7r - zx9r tak beru zx7r a kdyby v tom figurovala pěkná zxr 750 tak beru jí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:26 | Nahoru | #53
GRASSEL> Měl jsem na mysli motor.Podvozek je lepší,než u 9.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:36 | Nahoru | #54
hans.kawa> k čemu ti je motor když je na hovno podvozek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:37 | Nahoru | #55

GRASSEL>hans.kawa> k čemu ti je motor když je na hovno podvozek?


No právě..proto mám ZX7R.Ale ty koně tam fakt občas chyběj..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:39 | Nahoru | #56
hans.kawa> zx7r má problém spíš s váhou - těžištěm jelikož je i oproti třeba fzr 1000 hrozně těžká a díky tomu je v esíčkách pomalá. Pokud ti chybý výkon tak to přetryskuj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:42 | Nahoru | #57

GRASSEL>hans.kawa> zx7r má problém spíš s váhou - těžištěm jelikož je i oproti třeba fzr 1000 hrozně těžká a díky tomu je v esíčkách pomalá. Pokud ti chybý výkon tak to přetryskuj


Mě váha vyhovuje a nějak nepřekáží..teda,když nesjem zrovinka v esíčku.Na kolik jí tak dostanu,přetryskuju?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:43 | Nahoru | #58

hans.kawa>Mě váha vyhovuje a nějak nepřekáží..teda,když nesjem zrovinka v esíčku.Na kolik jí tak dostanu,přetryskuju?


na 12l/100km?

(reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:44 | Nahoru | #59

Mrzout>na 12l/100km?


Tak to jsi mě tedy potěšil.. :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava vzhledu srad 750T

14.9.2009 v 21:48 | Nahoru | #60

hans.kawa>Mě váha vyhovuje a nějak nepřekáží..teda,když nesjem zrovinka v esíčku.Na kolik jí tak dostanu,přetryskuju?



to je asi různý, kámoš z ní dostal přetryskováním 148 koní a spotřeba byla kolem 11 litrů. Ale já teda nikdy u motorky neřešil spotřebu a když jedu s géčkem kudlu tak jsem pořád kolem jedenácti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist