Téma: Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili
 
10.8.2009 v 18:23
Když se probírám tady forem,tak mě tu zaráží to jako když má kluk Jawku a píše o ní ve svém nejlepším mínění,tak se vždy najde většina lidí jak mu ji chce zhanobit. Tak nevím jestli to píší synáčci zbohatlíků,nebo frajírci co si chctějí honit EGO a doknonce jsem se setkal i s ženským pokolením,kteří si myslí že Jawka byla a je nějaká prašivina.Jasně nedá se to srovnávat,ale když jsi jezdec zajedeš s ní v krátkých velmi utažených zatáčkách pěkný výkon.A můžeš mít na motorce 200koní a vtěchto zatáčkách ji stejně neujedeš. Neříkam mít Nija 250 která má 30 koní,tak je do těchto zatáček ideální,využiješ na plno plný výkon. Tak prosí,aby ste to některejm z nás objasnili.Mám toho už dost,těch žvástů. Děkuji,zdraví všechny Everest.

1 reakcí na tento příspěvek Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 19:59 | Nahoru | #31
no hlavne ta cena te 650!! stejna jako bandit 600 treba. no co bysis vybral?

1 reakcí na tento příspěvek Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:00 | Nahoru | #32
jj, byl jsem se kouknout v Týnci na fabriku a bylo mi těžko u srdce, žádnej výrobní proces, čuměl jsem oknem do haly a tam opuštěný stroje, odložený válce na 350 a pavučiny, chátrá to tam a za chvíli to asi spadne, je to škoda....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:02 | Nahoru | #33
EverestJawu jsem nikdy neměl ale v tom to nebude,prostě nic nebylo,tak to bylo dobrý,Škoda 100 je taky šrot a měla nás jí většina,erko bylo něco,dodnes se přeceňuje stejně jako 500 ohc protože když jsme byli mladý,byl to náš sen,tak si to teď kupujem.

1 reakcí na tento příspěvek Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:06 | Nahoru | #34
hold sme postizeni temi 40ti lety ksc

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:10 | Nahoru | #35
bobo610t> Tak to je bohužel jasné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #36
dewwil> a kde montujou ty číny? Myslel jsem,že v Týnci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #37
motocvok> to je fakt mám litra Yamahu ale koupil jsem si dva Stadiony 11 a 22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:15 | Nahoru | #38
Everest> Ja Jawetu,vítej v klubu,na stadionu chci jet příští rok závod,už tuním

Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:18 | Nahoru | #39
A nejvíc mě nasralo, že plochodrážky z Divišova se musely přejmenovat na JRM, když jim Jawa už neepovolila používat jejich značku... A nechápu proč třeba Jawa z Divišova nenakoupila motory Jawa Mali (nebo Bali teď nevím přesně) s šestikvaltem a nevyrobila nějaký našláplý endurko nebo SM či čtyřkolku, s tím motorem jezdil Tonda Klatovský SM a nevedl si špatně a mám dojem že to jezdilo i v Supermonu....hodně těchto motorů šlo do USA kde to právě cpali do čtyřkolek a mělo to snad 70koní a jezdí na Natural....

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:18 | Nahoru | #40
motocvok> Taky mě stále přemlouvaj, hlavně obchodnící,po závodě můžu měnit válec s pístem a prevodovku,chcou na mě akorát vydělat

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:22 | Nahoru | #41

motocvok>dewwil> a kde montujou ty číny? Myslel jsem,že v Týnci



Nevím přesně který model máš na mysli, ale nějaký ty šroty montuje čína pro firmu Motoscoot a oni na to hoděj logo Jawa, třeba ten novej pařez to je China Made

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:25 | Nahoru | #42
motocvok>To by byla škoda zavodit na tomhle.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:25 | Nahoru | #43
Cobra357> Bavíme se o sériové produkci,k tomu o čem píšeš se normální smrťák nedostal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:25 | Nahoru | #44

Cobra357>Postiženej jsi jedině ty lživou a demagogickou propagandou polistopadové zločinecké garnitury. Něco si o Jawě alespoň přečti a možná přijdeš na to za koho to byla jedna z neslavnějších továren na světě, za koho bezkonkurenčně kralovala dlouhou řadu let na šestidenních a za koho vznikly takové stroje

blb si tak akorad ty protoze jsi zrejmne necetl prizpevky vyse! moc dobre vim jaka byla jawa slavna znacka! vubec jsi nepochopil co sem tim chtel rict!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:26 | Nahoru | #45
Cobra357> A o to mě tady jde, aby jste to takovým vysvětlili,oni třeba za to ani nemohou,nechcu jim křivdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:30 | Nahoru | #46
Cobra357> sportovní úspěchy měla Jawa významný, ale že by dávali dost peněz do vývoje sériových motorek, o tom pochybuju , a v podstatě nevyráběli sériově větší objem než 350, co já vim (Jawu 500 nepočítám). A po revoluci s tou firmou holt nikdo neměl žádný seriózní úmysly

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:36 | Nahoru | #47
Everest> Jawa měla mega odbyt u bratrů v SSSR,proč by něco vyvíjela,když rusove nic jinýho nechtěli,potom to ze dne na den přestali brát i rusove a bylo vymalováno,konkurence o pár světelných let v prdeli a nikdo to nekoupil jako třeba Škodovku,ta by byla taky mrtvá,nebýt WV

1 reakcí na tento příspěvek Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:37 | Nahoru | #48
no ze zacatku byla jawa dost technicky nahore, ale pozdeji komusisti si rekly na co motorky tak delali jen dvoutakty a maly objemy aby to bylo levny a po revoluci se to uplne zkurvilo a ted jeste evropska unie hroti s emisema takze je to jedno proste se stal nejakej error a je to v pici, jinak jawe fandim mozna si ji ted koupim jeste nevim ale spis asi MZ, taky doufam ze udelaj nejak pekne tu 660 a bude se dobre prodavat

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:47 | Nahoru | #49
wrag> obávám se,že je to jen další smrtelná křeč,konkurence je už jinde,boď to někdo koupí kvůli značce,jako např.Nortona,nebo prostě Jawa končí,jako mnoho jiných značek po celém světě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:49 | Nahoru | #50
motocvok> Až taková pravda to není, Dnes když si chceš koupit starou kalifornii,tak ji nejlíp seženeš v USA,kde se hojně vyvážela a další motorky Indie atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:54 | Nahoru | #51
Everest> proti Rusku pakatel,Jawa žila z ruska,co prodala mimo je pakatel

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:56 | Nahoru | #52
motocvok>To je asi fakt ale dacani ty svoje Uraly k nám snad ani nevozili.A dnes za to chtějí nekřestanské peníze

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 20:59 | Nahoru | #53

Cobra357>bobo610t> No hlavně jsem si přečetl jak jsme postiženi 4O lety KSČ. No od někoho tvého věku mě to skutečně dokáže rozčílit!

ja jen reagoval na prizpevek na demnou ze sme mely vysneny jawy 350a skodu rko tobe to pripada na rok 1980 v poradku? mysim ze na zapade mely jiny sny.tak sem myslel to postizeni. jak vis kolik mi je let?

Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:00 | Nahoru | #54
ted prej zije jawa z vyvozu 350 na kubu a pred valkou v iraku dovazela i tam a taky se jeste dovazej do ruska takze diky 350 zije, ale mohla by udelat nejakou 125 peknou, no urcite bych si koupil 125 jawu nez treba yuki

Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:02 | Nahoru | #55
Jawa držela alespoň prototypy na technické úrovni se západem naposled v 70-tých letech. V 80tých už byla 100 let za opicema. A to mluvím o technice, ne o technologii výroby, ta zůstala přesně na té úrovni, v jaké ji zanechali konstruktéři za války při vývoji Péráka.
Jawa se v době revoluce technicky na žádnou konkurenci nechytala. Mohla sice rozjet sériovou výrobu nějakýho 4-taktu na úrovni pozdních 70-tých let, kdyby tam nebyli leplové všichni od dělníků po ředitele, ale na úroveň Japonské čtyřky nekoukala ani z dálky.
Ještě, než se to stihlo divoce zprivatizovat, komunistické vedení to zadlužilo zbytečnou výrobou na sklad, zaměstnanci rozkradli co šlo. No a v privatizaci si každý pololegálně narejžoval, zneužil atd jako u mnohých jiných podniků. Dnes Jawa funguje jako pračka na Charouzovy špinavý prachy. Produkce je jen tak na oko, spíš k pláči.

1 reakcí na tento příspěvek Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:03 | Nahoru | #56
Jestli to nevíte,tak java v 80 letech vyrobila malou serii pětistovek.

1 reakcí na tento příspěvek Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:04 | Nahoru | #57
ale vzdyt tu opak nikdo nerika zrejmne jsi nasranej starej komunista

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:05 | Nahoru | #58
Everest> nemas nejaky foto tech 500 z 80. let, zajima me jak vypadaly

Naposledy editováno 10.08.2009 21:06:10

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:09 | Nahoru | #59
wrag> Nemám ale parkrát jsem je viděl jednou i v realu ale na starou 500OHC v kráse to nemělo. Měla víc koníku,nevím ted o kolik stará měla 26 a ta nová nevím ,kecal bych.

(reakce na) Nezapomínáme na to,na čem jsme jezdili

10.8.2009 v 21:10 | Nahoru | #60
Cobra357> politice nerozumím,ale že komunisti mají na svědomí mnoho životů vím jistě,já bych je zase tak nevychvaloval,ty úspěchy byly hlavně sportovní a motorky které je dosahovaly normální člověk nikdy neviděl,natož aby jí mohl koupit,tím nechci říct,že ty dnešní páni nejsou gauneři ale zpívat už se smí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist