paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kterou 125.
 
19.7.2009 v 14:54
Vím že techto témat je tu dost ale chtěl bych se rozhodnout mezi 2 motorkama.
Sem mladej a nemám moc financi a je to moe první moto a chci rozhodně 2T

Nemužu se ted rozhodnout mezi Cagiva Mito 125 r.v 94 a Sachs XTC 125 r.v 99 obě dvě jsou po GO.

díky za radu.


Naposledy editováno 19.07.2009 14:54:53
Anketa: Tak kterou ?
Cagiva Mito 125 r.v 94
67%
14
Sachs XTC 125 r.v 99
33%
7
Předchozí
1 2
Následující

Kterou 125.

20.7.2009 v 20:21 | Nahoru | #31
to chápu sám sem byl na pár motorkách starších a strašný vraky..prý po GO vubec to podle toho nejelo..ani zvuk motoru (zvonila ojka atd..) a tak radši mašiny ze zahraničí jedině...ale prostě mi příjde divný že všichni maj 2T za křápy a kupujou si 4t. číny..pak vedle mně borec proletí na číně malem si nezlomí ruku jak za to demonstrativně "taha" a ono to nejede...prostě nevím zdá se mi že ted si motorky kupujou lidi na machrovaní a ne na jízdu a každý je velký motorkář....když sem s motorkama začínal..všichni se smáli..a najednou sou drsní motorkáři s plechovým škopkem na hlavě..nemluvě o tom že stréci na choprech budou velice odsuzovat někoho kdo na mašině jede trochu rychleji nebo si to nedej bože otevře ....je to jak říkaš kdyby v čr nebyly takoví prodejci a kupci jako jsou a celkově jiní lidi bylo by to o něčem jiném ale takhle

Kterou 125.

23.7.2009 v 19:31 | Nahoru | #32
jestli je to Mito opravdu po GO tak bych bral asi Mito ale textům v inzerátu nevěř já jsem se byl podívat asi na 8 motorek všechny měli napsané po GO a po nastartování to v motoru začalo zvonit jak na Vaclvaku ve 12 hodin.Na ten Sachs je probém s díly jak jsem tak zjišťoval ale v Německu je toho dost takže obědnat není problem

1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125.

24.7.2009 v 08:26 | Nahoru | #33
Jak už tady bylo řečeno, nějakým kecům že je po GO vůbec nevěř, chtěj to mít doložený jinak ruce pryč, ikdyž to bude vypadat zajímavě, to hlavně cenou..pak by tě to mohlo srát a už by ses toho ani nemusel zbavit. A jak tady čtu diskuzi 2T vs 4T, nikdy bych nedal na 4T 125ccm, to ani teď, jelikož ta moje mršule co mam teď mi doslova žere prachy z peněženky.. ono víte, v 16ti, copa si přát, 4T skoro bezudržbovej, semtam uděláš ventily, párkrát promažeš řetěz, semtam něco dotáhneš a máš klid, spotřeba téměř žádná, rozjezd to má taky slušnej, ALE NE NE NE, vy ste tady všichni borci co musí nutně lítat 180km/h na tich Mitech a 4T dvacky sou líný co. A taky o tej rychlosti hovoří statistiky, mnohem více umíraj náctiletí na 2T apriliích cagivách než na nějakým podle vás udejchanym 4T, protože dát klukovi v 16ti letech "Cagiva Mito v TP 11kW jinak otevřená" - to je sebevražda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125.

24.7.2009 v 23:29 | Nahoru | #34
Lexa999> vůbec nejde o maximálku ale o zrychlení a mnohdy mi připadne bezpečnější jet 180 po prázdné široké cestě než to prát 120 přez zacpané město.Ono moje zkušenost s 2taktem je že mažu řetěz , 1 za 2000km doliju olej a jednou za 5000km se vyčistí přívěra.A alespoň nebudu překvapený až bude 600ccm ze spotřeby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125.

25.7.2009 v 09:48 | Nahoru | #35
kony008> Tak až najedeš víc, tak přidej Go Tady drobnost, potom 1L oleje za 350kč to je taky maličkost a já kdybych měl 2T, tak na benzínu a oleji by mě stál tak 2000kč!! Do 4T sem dal 400kč :) Auta no normální silnici nebrzdím, protože 80km/h tam mám taky hned a 125ccm je na naučení většinou a né na závodění. Chtěl bych mít 20 koní, ale stejně by mě každej jinej motorkář ujel jako teď.....

(reakce na) Kterou 125.

25.7.2009 v 21:40 | Nahoru | #36
Serpis> tak rovinky to je bez debat ale v zatáčkách se 2takt 125 vyrovná jakemukoliv obsahu samozdřejmě záleží na jezdci

2 reakcí na tento příspěvek Kterou 125.

26.7.2009 v 12:36 | Nahoru | #37
generálku? když nějakej blazen se 4T bude to točit jak to točí co vidám po cestách a bude chtít GO tak k GO čtyřtaktu přidej kdyby jen podložky ventilu (nepočítám vodítka,gufera,sedla atd..připočti rozvody, a hned je jasne....125 ve 4taktu nejde...kdo chce motorku na krasu at si to koupí ale ja se na tom chci projet..a to že na tom udělám GO mně výjde na to co většina mych vrstevniku za pul roku prosedí v hospodě..celý tohle forum se může z 125 4T posrat..nevýkoný 4T když budu točit aby jel aspon jako 2takt..tak u 2taktu při stejném vykonu 4t a rychlsoti dosáhnu nižího opotřebení motoru a i spotřeba bude stejná...

Kterou 125.

26.7.2009 v 12:38 | Nahoru | #38
a ty 4T bezudržobvý? když si každej motorkář.cz koupí "bezudržbový 4takt" tak to pak vypadá ty inzeráty...at je to 4takt nebo 2takt ..všechno sou to vyráglovaný svině...žádná motorka neni bezudržbová a pokud nejsi schopnej vydělat na provoz a udržbu motorky prachy kup si koloběžku jinak z te motorky po čase bude vrak...

(reakce na) Kterou 125.

26.7.2009 v 13:06 | Nahoru | #39
Kony5> asi tak

(reakce na) Kterou 125.

26.7.2009 v 13:14 | Nahoru | #40

Kony5>to že na tom udělám GO mně výjde na to co většina mych vrstevniku za pul roku prosedí v hospodě


No vidiš, já měl čtyřtakta a mohl jsem jezdit a přitom pít jako duha To tě lituju že ani do hospody nemůžeš abys uživil tu dvoutaktní svini co stejně nejede

Kterou 125.

28.7.2009 v 19:25 | Nahoru | #41
dvoutaktní svině co nejede by ti napráskala víc jak ten tvuj dominator ..a neboj já mám na to zajit do hospody .....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist