1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovky na moto
firecracker>Hiffson>SiSpo>Drz ji 10sekund pokud se nezklidni ubrat plyn, melo by to odeznit, pripadne si lehce pribrzdit zadkem... A jen ji drz, jak ji pustis, rozkmita se jeste vic ...
Za 10s už bude mít skoro i doklouzáno po zadku. Stačí okamžitě pustit plyn nebo přibrzdit zadkem.
proč zadkem ? Myslel bych že je spíš potřeba přenést váhu do předu, takže spíš předkem ne ?
Kdepak při jakémkoliv brzdění se přesouvá těžiště dopředu. Problém kmitání vepředu spočívá v tom, že je přední kolo moc odlehčený a reaguje přehnaně na nerovnosti. Pokud si ještě navíc vezmeš za přední brzdu tak skoro na stopro uděláš smyk předního kola a s rozkmitanejma řidítkama... To snad nikdo na světě ještě nerozchodil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovky na moto
Hiffson>firecracker>Hiffson>SiSpo>Drz ji 10sekund pokud se nezklidni ubrat plyn, melo by to odeznit, pripadne si lehce pribrzdit zadkem... A jen ji drz, jak ji pustis, rozkmita se jeste vic ...
Za 10s už bude mít skoro i doklouzáno po zadku. Stačí okamžitě pustit plyn nebo přibrzdit zadkem.
proč zadkem ? Myslel bych že je spíš potřeba přenést váhu do předu, takže spíš předkem ne ?
Kdepak při jakémkoliv brzdění se přesouvá těžiště dopředu. Problém kmitání vepředu spočívá v tom, že je přední kolo moc odlehčený a reaguje přehnaně na nerovnosti. Pokud si ještě navíc vezmeš za přední brzdu tak skoro na stopro uděláš smyk předního kola a s rozkmitanejma řidítkama... To snad nikdo na světě ještě nerozchodil!
Tak samozřejmě že jenom tak lehce ... v podstatě se oba dva bavíme o tom, že je potřeba zatížit přední kolo, já při rozkmytání citlivě brzdím přední, ale mě se to rozkmytává jen občas a v malých rychlostech jak už jsem psal, ve velkých to nemám vyzkoušené ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovky na moto
firecracker>Hiffson>firecracker>Hiffson>SiSpo>Drz ji 10sekund pokud se nezklidni ubrat plyn, melo by to odeznit, pripadne si lehce pribrzdit zadkem... A jen ji drz, jak ji pustis, rozkmita se jeste vic ...
Za 10s už bude mít skoro i doklouzáno po zadku. Stačí okamžitě pustit plyn nebo přibrzdit zadkem.
proč zadkem ? Myslel bych že je spíš potřeba přenést váhu do předu, takže spíš předkem ne ?
Kdepak při jakémkoliv brzdění se přesouvá těžiště dopředu. Problém kmitání vepředu spočívá v tom, že je přední kolo moc odlehčený a reaguje přehnaně na nerovnosti. Pokud si ještě navíc vezmeš za přední brzdu tak skoro na stopro uděláš smyk předního kola a s rozkmitanejma řidítkama... To snad nikdo na světě ještě nerozchodil!
Tak samozřejmě že jenom tak lehce ... v podstatě se oba dva bavíme o tom, že je potřeba zatížit přední kolo, já při rozkmytání citlivě brzdím přední, ale mě se to rozkmytává jen občas a v malých rychlostech jak už jsem psal, ve velkých to nemám vyzkoušené ...
Když ti to dá 2x za sekundu od dorazu k dorazu tak toho na řidítkách moc nepořešíš.