globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 25kW nebo 0,16
 
8.5.2009 v 21:43
http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
http://ridicske-pruk...icske-opravneni.html

Dva servery a na obou je NEBO...už je to fakt změněno?

Tak prý tam má být A


Naposledy editováno 08.05.2009 22:10:42
Anketa: Ano nebo ne?
Ano
84%
16
Ne
16%
3
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 03:40 | Nahoru | #31
No meni to proto abychom porad neumirali, ale kdy omezi osumnatciletymu klouckovi ridit auto co ma 2,5 tuny a maximalku tezce pres 250 to ti nikdo nerekne...

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 07:39 | Nahoru | #32

karf>krf>nesmí překročit 0,16 kw/kg nebo 25kw tj. mužeš mít litrovou motorku se 100 koněma, ale bude to pořádku jen když moto bude vážit 625 kg
písmeno " a " je jen u řidičáku A1 kde je 125 " a " 11kw
no to je právě to co teď už neplatí



aha, no, tak sem za zenitem mam ale vymluvu, nemusim kubatůry řešit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 08:31 | Nahoru | #33

maras>PosMiros>maras>Jasan, já věděl že tam bylo vždycky A ale najedno tam vidim nebořešíš píčoviny stejně si nic nekoupíš

no taku hujdu jak ty si kupovat nebudu neboj


furt lepší než DT

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 09:41 | Nahoru | #34

PosMiros>maras>PosMiros>maras>Jasan, já věděl že tam bylo vždycky A ale najedno tam vidim nebořešíš píčoviny stejně si nic nekoupíš

no taku hujdu jak ty si kupovat nebudu neboj
furt lepší než DT



Fajn a projedeš lesem?

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 09:46 | Nahoru | #35

maras>PosMiros>maras>PosMiros>maras>Jasan, já věděl že tam bylo vždycky A ale najedno tam vidim nebořešíš píčoviny stejně si nic nekoupíš

no taku hujdu jak ty si kupovat nebudu neboj
furt lepší než DT

Fajn a projedeš lesem?


ne a ani to nepotřebuju

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 09:48 | Nahoru | #36
maras> pojď se přidat uděláme si srandu se Serpise
text-odkazu

25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #37
Už idu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #38

blackhonder>zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw


a co se ti na tom nelíbí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 10:09 | Nahoru | #39
karf> tak me to je jedno ja nejsem z tech blaznu co musi mit R1čku a v tp 25 kw ale tak co sem cet tady na foru tak vetsina je spis nerada ze nemuzou sedlat v 18ti na sporta..

Naposledy editováno 09.05.2009 10:10:13

1 reakcí na tento příspěvek 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 10:50 | Nahoru | #40
Můj případ. Zákon, esi si dobřže pamatuju, 274/2008Sb to upravuje. Není ani "a", ani "nebo". je tam že se ruší slůvko "nebo", tím to dostává význam, řízení motorového vozidla do 25kW s poměrem výkon/váha napřesahujícím 0,16kW/kg. Dám za to ruku do ohně. Našel sem to teĎ v úterý.

PS: A dycky bych rači věřil serveru portal.gov, než nějakým ohledně řidičáků a autoškoláckým webům.

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 11:29 | Nahoru | #41
blackhonder> jedna "většina" je nerada, že nemůže mít v 18-19ti cbr6rr nebo ještě lépe litra s 25kw v tp a druhá "většina" je nerada, že se na tom kdejakej floutek pak někde rozstřelí a jsou akce proti všem bajkerům další "většině" je to buřt protože mají v hlavě mozek a poslední "většině" je to buřt, protože mají 21+ takže A bez omezení
momentálně je asi nejvíc té druhé většiny, tak se zavádějí takovéhle omezení, no. :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 11:34 | Nahoru | #42

blackhonder>zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw


s těma 35kW to plánujou ale někdy za 2-3 roky a tam se tehdy nemluvili o max 50kW leda by ten návrh pozměnili

Ryali>Musí splňovat 25kw i 0.16 současně...jedno bez druhého ne.



no skoro každá moto když má 25kW v parích splnuje zároveň hmotností poměr když má motorka v papírech 25kW nesmí bejt lehčí nez 156kg

ted je jenom nevýhoda u choperů kde hodně lidí jezdilo jenom díky poměru

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 14:48 | Nahoru | #43
jetam> A já co mám v technicáku 268kg a 42kW

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 19:30 | Nahoru | #44
Vážení, dle mé citace z platného znění z. 361 je patrné, že musí být pro Ao splněny obě podmínky, tedy max. 25 kW a 0,16 kW/kg.

blackhonder>zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw



Stále platí limit max. 25 kW a 0,16 kW/kg, jen výcvik a zkouška na An musí probíhat na motocyklu o výkonu min. 35 kW.

Podle novely Směrnice EU o řidičských průkazech bude zavedena nová skupina A2 místo Ao, kde limit bude max. 35 kW (moto pro zkoušku min. 400 ccm a výkon 25 - 40 kW) a pro An bude výkon nad 40 kW a objem min. 600 ccm.

Dle této Směrnice bude možné pro A2 snižovat výkon jen o 50%, tedy upravit bude možné moto s výkonem max. 70 kW, pokud to výrobce bude mít homologované.

Tato Směrnice by měla být zapracována do naší legislativy nejpopzději do konce r. 2010, tedy s platností od ledna 2011.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 19:37 | Nahoru | #45

jetam>bikes> já dneska hledla znění ohleděně toho že když mám Bčko tak můžu řídit motocykl který nepřesahuje konstrukční rychlost 45km/h bez toho aby to bylo zapsáno v řidičáku



V zákoně to není striktně napsané, ale v § 81, odst. 4, písm. a) je uvedeno, že B opravňuje k řízení motorových vozidel mimo motocyklů skupin A, A1 (odst. 2, 3) a An, v textu není uvedeno odst. 15, tedy mopedy a malé motocykly. Z toho plyne, že tyto vozidla lze řídit s oprávněním B a v ŘP nemusí být žádné oprávnění na moto.

(reakce na) 25kW nebo 0,16

10.5.2009 v 12:20 | Nahoru | #46
HonzaČ> to vím :) ale jak sem psal ono to bylo platný pak to zrušili a pak zase zavedli

(reakce na) 25kW nebo 0,16

10.5.2009 v 18:03 | Nahoru | #47

Mrzout>No meni to proto abychom porad neumirali, ale kdy omezi osumnatciletymu klouckovi ridit auto co ma 2,5 tuny a maximalku tezce pres 250 to ti nikdo nerekne...



No, první vlaštovka tu je. V Německu běží reklama na Golf GTI a na konci je doporučení od VW, že by ho měli řídit lidé až od 21 let. Jestli se tohoto chytne vláda...

25kW nebo 0,16

11.5.2009 v 20:41 | Nahoru | #48
na 100% je ta podmínka 25kW a zároveň 0,16kW Názory typu 100koňová mašina a 600kg jsou blbost

(reakce na) 25kW nebo 0,16

11.5.2009 v 23:11 | Nahoru | #49

Ramirez007> Zákon, esi si dobřže pamatuju, 274/2008Sb to upravuje. Není ani "a", ani "nebo". je tam že se ruší slůvko "nebo", tím to dostává význam, řízení motorového vozidla do 25kW s poměrem výkon/váha napřesahujícím 0,16kW/kg.



ano přesně takto je to správně

25kW nebo 0,16

13.5.2009 v 00:30 | Nahoru | #50
A škrcení CB v Hondě výjde na 2200Kč se vším všudy, což není tak velká investice v porovnání s pokutou a bodama co můžeš dostat.

1 reakcí na tento příspěvek 25kW nebo 0,16

13.5.2009 v 23:06 | Nahoru | #51
Škrcení CBF 500 vyjde cca na 500 + 1 h práce, jen se tam dá omezení na plyn.

Naposledy editováno 13.05.2009 23:07:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

14.5.2009 v 10:50 | Nahoru | #52
HonzaČ> když jsem chtěl nechat CB500 omezit aby se snáz prodala tak mi byla řečená cena kolem 3-4kkč :\

(reakce na) 25kW nebo 0,16

14.5.2009 v 11:15 | Nahoru | #53
karf> tak je možný že si to Honza nechával jentak omezit... tys potřeboval i změnu v TP je to dost možný že to maj rozdělný

25kW nebo 0,16

14.5.2009 v 19:08 | Nahoru | #54
CBF se škrtí jen dorazem plynu, CB se škrtí buď jen zúženýma přírubama sání, nebo těma přírubama + ještě tryskama do karbeců. Proto to bude dražší, než jen kousek plechu na doraz. 2200Kč na Hondu CB500 z 1997, Honda Motomo Břeclav, jsou to asi týden staré informace.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist