1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600
PS:viteka32 má úplnou pravdu,ono až pak tady bude téma s názvem: "něco mi klepe v motoru,prosím porad'te" tak ti to dojde,že si udělal chybu(né že bych ti to přál) ale pak to bude oprava v desetitisících. Asi jako když si jdeš kupovat boty a pak zjistíš,že ti nějak neseděj
pila2>Já když jsme startoval po zimě tak jsem nejdřív vypustil benzín z karburátoru - na levé straně na plovákové komoře je šroubek. Pak byl start bez problémů. Když jsem motorku ulil tak obvykle pomohlo zmáčknout ruční dekompresor a bez sytiče chvilku šlapat - ono se to tím profouklo.
Píšeš že ruční dekompresor nemáš - jde o ti bez něj (alespon kámoš ho na motorce také neměl). každopádně je to lanko které vede od pravé strany hlavy na řidítka kde je malá páčka vedle spojky.
K brzdám - pokud nebrzí zadek tak si nech ve ferodu vyměnit obložení - mě to udělali do druhého dne a jedna pakna stála tuším 60 Kč. Pak mi i zadní brzda brzdila velmi slušně a s citem. U přední brzy doporučuju vyměnit brzdovku a okouknout tlouštku kotouče a destičky. Nicméně jde o jednopístkovou brzdu takže zázraky nelze čekat. Problém může být také u brzdové hadice která může být stářím zpuchřelá. Pak by pomohlo jedině dát novou - nejlíp pancéřovou - hadici. Já jsem byl na déeru prostě zvyklej brzdit oběma brzdama zárověn.
K té dvojce Ti nic neporadím. To může být cokoliv.
díky moc
Jindrarm>Tak ta vypadávající dvojka může být klidně horší spojka,problém v převodovce si myslim to nebude.
PS:viteka32 má úplnou pravdu,ono až pak tady bude téma s názvem: "něco mi klepe v motoru,prosím porad'te" tak ti to dojde,že si udělal chybu(né že bych ti to přál) ale pak to bude oprava v desetitisících. Asi jako když si jdeš kupovat boty a pak zjistíš,že ti nějak neseděj
No ptal jsem se známého co se v tom vyzná a říkal, že zřejmě bude celé kolečko vyměnit..takže asi to nebude nějaká banalita...no kua to to pěkně začíná,
1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600
Brzdy - zadek vyměnit pakny, jak už bylo řečeno. Předek je slabý prostě od výroby. Vyřešil jsem to montáží brzdy z DR 650 - větší kotouč, dvoupístek. A dal jsem i pancéřovku a teď to jde stavět na předek. V terenu origo brzda stačí, ale když jsem byl v Alpách, bylo jasno, že to chce vylepšit.
Pokud Ti chybí ruční deko, tak natáhni jakékoliv lanko z kola od ovládání deka v hlavě a dej si tam páčku z čehokoliv. Je to užitečné - zajdi si to někdy omrknout na nějaké DRko kde to funguje a udělej to podle toho.
Ať to jezdí - DRka jsou dobré stroje - bohužel často dokurvené minulými majiteli, což je škoda. Když se k tomu budeš slušně chovat a hlídat olej, tak to bude jezdit ještě léta
Brzdy - zadek vyměnit pakny, jak už bylo řečeno. Předek je slabý prostě od výroby. Vyřešil jsem to montáží brzdy z DR 650 - větší kotouč, dvoupístek. A dal jsem i pancéřovku a teď to jde stavět na předek. V terenu origo brzda stačí, ale když jsem byl v Alpách, bylo jasno, že to chce vylepšit.
Pokud Ti chybí ruční deko, tak natáhni jakékoliv lanko z kola od ovládání deka v hlavě a dej si tam páčku z čehokoliv. Je to užitečné - zajdi si to někdy omrknout na nějaké DRko kde to funguje a udělej to podle toho.
Hele a kdyby to bylo karbecem, tak to může dělat jen na dvojce?Já volal do servisu, a mluvil jsem s tím známým, ti automaticky řekli, že je třeba vyměnit kolečko, volal jsem majiteli co mi jí prodal, říkal že nic takového se mu na tom nestávalo, nevím co teĎ budu dělat no, zjišťoval jsem si trošku ceny, to kolečko bude stát kolem dvou tisíc, ale když už se ten motor opravud rozpulí, tak máš pravdu, půjde to hodně vysoko...nevím jestli se nějak domluvit s prodejcem, nebo jestli jsem v nějaké ochranné lhůtě teďkom, protože s tou závadou jsem nebyl seznámen, nebo dám poslední peníze co mám do opravy. Rezervu jsem si nechal, že budu muset něco vložit do toho...ovšem jsem schopný s tím, že prodám svou mz 150, sehnat tak 15 tisíc. Hele prosímtě, jak čtu asi se dost vyznáš, kdyby to opravdu bylo převodovkou, na kolik by mě ta oprava + - vyšla? "Známý" říkal kolem devíti tisíc. případně musel bych koupit ty kolečka, těsnění apod. Pokud by jsi měl nějaké stranky nebo odkud si objednával díly, servis nebo podobně budu rád za cokoli. Jinak ale díky i za to že reaguješ na tady to téma
Naposledy editováno 28.03.2009 13:36:56
Jinak s předchozím majitelem absolutně nic nevyřídíš, na to zapomeň. Nevím jestli jste vůbec sepisovali kupní smlouvu, ale i tak se ti jen vysměje, že o ničem takovém nevěděl.
Co se týče dílů - doporučuju to objednávat z www.partsdepot.cz co se origo dílů týče mají nejlepší ceny - určitě lepší než autorizovaní dealeři značky. Některé věci se dají nahradit dílama od jiných výrobců a tím ušetřit (ale mezi tohle nepatří kolečka do převodovky).
Měl bys to asi dát někomu, kdo se v tom vyzná. Ideální by bylo to ještě vrátit minulemu majiteli, ale kdybych to byl já, tak už bych to zpátky nevzal - takže moc nepočítej s úspěchem.
Domluvil jsem se z prodejcem, že zaplatí polovinu opravy, jo dávám to známému, který spravuje endura takže teď musím chvíli vydržet, pak se toho chytne. Když mi tu motku projel tak říkal, že bude třeba vyměnit ty kolečka, spojkové lamely. Tak uvidíme co vše zjistí když to rozpůlí
1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 | Marťas650 | 9 | 7.3.2024 v 19:09 Marťas650 |
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 | Debnys | 3 | 26.4.2023 v 16:02 vmz00 |
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 | ladis321 | 6 | 27.3.2023 v 09:42 ladis321 |
Suzuki DR 600 zapalování Suzuki DR 600 | ladis321 | 13 | 26.3.2023 v 12:40 combust |
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 | ladis321 | 1 | 28.2.2023 v 22:14 combust |