globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 21:50 | Nahoru | #31
Bubrák>Holomku

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 21:52 | Nahoru | #32

Bubrak ZX10R>SHINE: Na 400m nema V2 sanci.

edit: a ani na 200m



Nemáš šanci...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 21:54 | Nahoru | #33
SHINE: Podivej se na vysledky sprintu. V nekterych amaterskych jezdi litry V2 v kategorii do 750.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 21:55 | Nahoru | #34

SValovec>Bubrák>Holomku



copak? nejede co?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 21:57 | Nahoru | #35

Bubrak ZX10R>SHINE: Podivej se na vysledky sprintu. V nekterych amaterskych jezdi litry V2 v kategorii do 750.



hele vem svou jebku a naměříme 200m a jedem.Kdo prohraje tak dá vítězi svou motorku...bereš?

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 22:01 | Nahoru | #36
Bubrak>Jede a pekelně

Nedávno jsem kámošovy půjčil SV a takhle štastnýho jsem ho nikdy neviděl,byl v naprosté euforii,byl naprosto okouzlen.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 22:04 | Nahoru | #37

SValovec>Bubrak>Jede a pekelně

Nedávno jsem kámošovy půjčil SV a takhle štastnýho jsem ho nikdy neviděl,byl v naprosté euforii,byl naprosto okouzlen.



Nech ho on neví že existuje něco víc než jen jízda na motorce.Kdyby věděl že si můžeš užít každou minutu jizdy tak padne na zadek..

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 22:24 | Nahoru | #38
Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:32 | Nahoru | #39
Bubrak ZX10R> to neumíš

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:42 | Nahoru | #40

SHINE>
já nevím kde porát berete že 4v jede rychlej jak 2V.
Ještě jsem nenašel někoho kdo mi natrhne kule z 4v.Než se rozjedete tak já si dávám kafe na benzince... ano maximálka je větší ale to je vše.Ruku na srdce kolikrát ji využiješ?



Nejak moc sebevedomi ne?
Jestli to nebude tim ze jezdis se spatnyma lidma

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:42 | Nahoru | #41

Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.



Tak si to krásně shrnul.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .

Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:52 | Nahoru | #42

toranaga>Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.

Tak si to krásně shrnul.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .

Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel



A ja rikam neco jinyho? Precti si to jeste jednou.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

23.10.2008 v 23:56 | Nahoru | #43

Bubrak ZX10R>Ja jel na RSV, TL-S, SS900, VTR-F, a vsechno to nejak proste nejelo. Hruba sila to jo, ale jen pocit, od pulky otacek to nejak ztracelo dech, a i ten spodek mi pak vysel silnej jen proto, ze to ma kratsi prevody, aby to vubec jelo. Kdyby mi 1ka misto max 170ti jela treba 100 jako vam (tj dal bych kratsi prevody), tak se na to budu bat sednout.

Dvouval je dobrej do zatacky, tam je rychlejsi diky konstrukci a na vyjezdu je rychlejsi diky lepsi trakci. Ale porovnani sily motoru me vychazi pro V2 dost spatne.

kdybys to takhle sprevodoval tak by ti to jelo tak 180 mas tak douhou jednicku proto aby ta minža ty dalsi rychlosti vubec utahla.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 00:09 | Nahoru | #44
hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 00:11 | Nahoru | #45

Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?



No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 03:19 | Nahoru | #46
jako musím uznat že xz10 je fakt brutal.rsv je čajiček pro pohodáře někomu inponuje zatah 10 až do nebe.a někomu zas imponuje sila od 2500tis.2v nejsou stavěny na top speed.až budu doma ofotím graf z brzdy a hodim ho sem.hodil by se nejký pro porovnáni od nějakého 4v(ale ne od výrobce maji to poněkud zkreslené.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 07:51 | Nahoru | #47
Nemá cenu se hádat.Komu nevoní V2 tak aď táhne do pííí...
Já můžu klidně hanit 4vály, že je jejich průběh uhlazenej jak nagelovanej buzík, ale neudělam to. Nemam to za potřebí .Já si ego honit nemusim.A když to vidim na okruhu že mi 4vál(litr) dá o fousek na rovině a já ho pak vemu na brzdy hned v první,tak se směju . Samo, je to o jezdci a zkušenostech než o stroji.
Jezdim s tejpkem co má sv650 a nemá problém se mi udržet.
Tak že se přestaňte hádat a začněte raději pořádně jezdit a trénovat na dromech.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 07:59 | Nahoru | #48
a jé jé už se to hádá

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 08:47 | Nahoru | #49
Toranaga> Tak si to krásně shrnul.
Prostě zatáčet neumíš, tak to doháníš koněma na rovině.
Proto jezdíš po dálnicích a podobně rovných rychlostních komunikacích .
Vem ten svůj masakr největší na nějakou krásně klikatou okresku a uvidíš jak si s tebou průměrnej motardista se 60-ti koníkama vytře prdel [/quote]

Nezda se ti to postavene na hlavu? Muze ti odpovedet stejne: Proste ti to na rovince nejede a proto jezdis klikate okresky.
Vem si tu svoji-píp-na rovinku a uvidis jak si s tebou vytre prdel on.Chapes? Je to prece o tom kde jaka koncepce motoru dominuje.Je ale otazka proc v WSBK zvedli 2V objem,kdyz tak jedou?!

Naposledy editováno 24.10.2008 08:50:40

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 08:48 | Nahoru | #50
Už se perou, už se poprali?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 09:29 | Nahoru | #51

alda82>Nemá cenu se hádat.Komu nevoní V2 tak aď táhne do pííí...
Já můžu klidně hanit 4vály, že je jejich průběh uhlazenej jak nagelovanej buzík, ale neudělam to. Nemam to za potřebí .Já si ego honit nemusim.A když to vidim na okruhu že mi 4vál(litr) dá o fousek na rovině a já ho pak vemu na brzdy hned v první,tak se směju . Samo, je to o jezdci a zkušenostech než o stroji.
Jezdim s tejpkem co má sv650 a nemá problém se mi udržet.
Tak že se přestaňte hádat a začněte raději pořádně jezdit a trénovat na dromech.



To je ale legrace, nevim kde a s kym jezdis, ale me letos na okruhu zadny dvouvalec nepredjel. Ctyrvalcu nekolik ano, neni to zvlastni?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 09:43 | Nahoru | #52
alda82> tak to ti moc nepude,kdyz se te drzi typek na SV650 RSV je prece uplne nekde jinde nez SV650,ne?

Naposledy editováno 24.10.2008 09:44:46

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 10:05 | Nahoru | #53
Každá motka má něco do sebe, ale musíte srovnávat srovnatelný, RSV vs. cbr 900, VTRSP2 vs. GSXR K1, 999 vs. R1, hlavně většina z nás má motku na odreagování a každý se odreagovává jinak. Asi by bylo trapný kdyby všichni jezdili na stejné motce. Jo a hlavně si uvědomte jakou konstrukci mají motky v Moto GP, (dvě v jednou 4 a vice valců ale do VVVVV)

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 10:13 | Nahoru | #54
No jo ...Ale 3V je stejně 3V....Teda si myslím...



Tady vidíte, jaká motorka jede od volnoběhu....

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 11:50 | Nahoru | #55
a neni to nuda mít tam do 170 pořád 1 kvalt? Mě osobně docela baví řadit a podřazovat a tak......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 11:53 | Nahoru | #56
Sefo> a neni to nuda pořad radit a podrazovat? :\ Stale vec nazoru a debata o nicem

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:14 | Nahoru | #57
DaliboRR> ale to fakt nuda neni....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:26 | Nahoru | #58

PremeT>Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?

No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh



S děláš prdel ne? Kolik to má koní? Já myslel, že RSV jsou lepší jak SV. Já dal za trojku , 195...

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:26 | Nahoru | #59
debata o ničem to je,každej tady vychvaluje svoje,ale celkově to je jedno, stejně sem za celej letošní rok neviděl jet ani 1 mašinu rychle...hlavně že má každej milion koní, jede mu to 300 ale kecá o tom jen na benzíně na kafíčku, natankuje shellVpower a pak odjíždí za škodovkou 120....nejhustší yamaha R1 typ celej v alpinestars slidery i na koulích a pak se zařadí mezi kamiony na jižní spojce do pomalýho pruhu,další s hayabusou kterej mě brzdil půl cesty z brna a to sem jel autem....strčte si ty vaše válce někam ať sou to 2 -3-4 stejně většinou rozhoduje to jakej je kdo rapl a pustí to tam ve vetším speedu

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:30 | Nahoru | #60
Sefo> souhlas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist