1. anketa se týká "výkonných" jezdců enduro a cross - tzn. na ostrých motorkách (ne cestovní endura)
2. nepište ti, kteří jezdíte ojeté gumy "po někom" prosím
Do hodnocení pište:
1. Označení (značka, model, rozměr)
2. použití (cross, enduro)
3. subjektivní názor (stabilita na povrchu, trakce, brždění)
4. podmínky za kterých jezdíte (huštění u duší a nebo použití mousse)
5. výdrž - jak se sjíždí hrana a jestli je možné ji třeba s úspěchem otočit
6. podstatné - cena
7. najdete-li fotku dezénu, bude to ideální
Ujme se to???
2. cross
3. univerzální povrch - od měkčího k tvršímu (ne extrémy), k trakci nemám výtek, na boku jí věřím a mohl bych klidně víc a snesla by to (i při brždění) - maximální předvídatelnost, moje SPOKOJENOST
4. duše, 1,2
5. výdrž - 2 MX závody, 2 tréninky, opotřebení - akorát tak zmizly odřezky, ale stále hrana jako nová (podle zkušeností kolegů hodně trvanlivá a její vlastnosti zůstávají) - ještě bych dodal, že je to fakt lepivka lepivá
6. cena cca 1400,- Kč
7.
Naposledy editováno 27.08.2008 19:44:38
bathed>takže nám z toho vychází že zadní Mitasy nic moc.... Zkoušel někdo tu C-19?
Začly se dělat zadní žluté (CC) Mitasky C-18 a C-20 nestíhají je ale dodávat.S červenou 18 mohu jen říct,že nová super,ale po udělání 5mm poloměru na špalcích ulítává a hrabe jak vsteklá.
Mitas C-19 sem popisoval výše spokojenost,velký rozsah a výdrž,drží dobře i po ojetí,levná,ale je jednosměrná!
2. použití - klasický víkendový enduro vyjížďky a přejezdy po silnici
3. subjektivní názor - nebere tolik jako pravověrný "hard" drapák ale velmi se tomu blíží - na suché hlíně je prakticky srovnatelná, ale čím vlhčeji tím ztrácí oproti řidším gumám, na zimu bych ji tedy neobul, ale na léto je to ideální guma.
Když jsem ji kupoval myslel jsem že to bude jako Mitas C-02, ale tuhle gumu Maxxiska předčí ve všech ohledech.
Ve výjezdech jsem se dostal minimálně stejně vysoko jako kolegové s lehce jetýma obyč drapákama.
Je super v tom že se ojíždí velice pomalu a její vlastnosti se tolik nezhoršují, oproti klasickým drapákům které jsou použitelné dejme tomu prvních 300-500 km a pak jejich trakce rapidně upadne.
Jinak má ještě extra tuhý kord a hlavně boky, takže se na ní na lehčí motorce dá jet i s defektem.
4. podmínky - duše, DR-Z 400 a ježdění v létě v suchých podmínkách všude možně, hodně suchý terén a přejezdy po silnici
5. výdrž - nejodolnější a nejtrvanlivější drapák na světě, prakticky neubývá a hranky jsou stále pěkné i po 2000 km. Nazul jsem ji novou na výlet do Beskyd a po 300 km po šutrech a suchých cestách byly jen lehce (2mm?) zaoblené hranky
6. cena 1400,-
7.
po cca 2000 (!!) km terénem i silnicí na DR-Z 400 [img]
Naposledy editováno 01.09.2008 07:32:14
2. hard enduro
3. nejvýkonnější guma co jsem měl, nepřekonatelná ve výjezdech a v bahně, mírně nestabilní v nejmenším náklonu ale jak se zakousnou boční špunty tak drží.. na suchém poli ji skoro neutrhnu. Výborná je když se trochu podhustí, ale to se bojím abych nepíchl. Na vyjížďkách kde ostatní dost hrabou (bažiny) tak tam já projíždím poměrně bez problémů.
Podle mě ideální guma do sraček.
4. duše, a dávám jí na EXC 250 co proto (offmaraton a Rumunsko)
5. výdrž - asi jezdím jiné Mitasky než vy všichni ostatní protože mě neupadl ani jeden špunt, ani se enormně nesjíždí.. opotřebení odpovídá řídkýmu profilu.
6. cena 1300,-
7.
Po 3 hodinovém offroad maratonu a cca 400km v Rumunsku[img] 1300 km (Offroad maraton, Rumunsko, X vyjížděk a Drapák rallye)
[img]
Naposledy editováno 18.10.2008 18:14:48
1 reakcí na tento příspěvek Anketa - obutí!
kastrol> tuším že ne. Jinak normální její označení je IT
Troj11> sám nevím.. mě na všem gumy vydrží hodně. Jezdím to samý co všichni ostatní u nás, plus DR-Ztko věčně po asfaltu zvedám na zadní. Možná se na Moravě pečou lepší gumy než v Čechách
Naposledy editováno 01.09.2008 10:48:14
Prý tím že mám 4takt, tak se mi zjíždí i zadní hrana (to mi ale origo Metzeler 6D na 530 neudělal, zadní hrana zůstávala ostrá), něco na tom ale bude.
[img]
Jinak já se ke gumám nijak zvlášť nechovám, samo je cíleně neničím ale ani nějak přehnaně nešetřím..
2. Enduro
3. Na suchym povrchu bezvadná guma, hodně čitelná, Při náklonu drží jak přibitá, ovšem v mokřejším terénu a v bahně se mě vůbec neosvědčila, špunty hrozně blízko u sebe!
4. Duše, 0,8 - 1,2
5. Výdrž už zas tak příznivá neni, držela dokud jsem s ní nezačal jezdit na šutrech a kořenech pak šla rychle dolu, ale zas pomohlo otočení! výdrž cca 300 Km
6. cena: 1300
7.
A takhle vypadala asi po 500Km
[img]
Naposledy editováno 01.09.2008 13:54:48
A nechápu jak teda jezdíš Vespa,že ti tak vydrží,mě se to nedaří na ktm 450 exc-r a tady sem vkládal naději na dobrý typ.Ale zůstanu asi už u osvědčeného spůsobu-na závod nová a pak trenal.A stlačit cenu co nejníž i kdyby to mělo odjet jen countráč a něco málo pak.
2-3 závody mi vydrží běžně, když tak ji na třetí závod otočím.
A pak ji ještě nechávám na sucho a tréninky takže si na životnost celkem nestěžuju
když sem koupil moto tak sem obul C-12 - výborná do bahna a pod. sraček, ale pak to nějak vyschlo a já jako hobík přezouvám jednou za čas a tak sem jí vzal na sucho vlasnosti celkem ok ikdyž v náklonu sem si nebyl 2x jistej, nicméně po 2 Mth dopadla takhle
[URL= sem koupil svojí oblíbenou C-10 a ta vypadá po 30 Mth takto
[URL= jízdní vlastnosti celkem dobrý - velice univerzální guma jediný co mi vadí - jak se ojede hrana tak na dlouzhej mokrej trávě je to neskutečnej propadák.
Jinak obě 110/90-18, dušovky foukaný 0,8 - 1,2, obě krosový (červenej proužek)
http://www.pneumoto...._dezen=0&cenado=