paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
 
1.11.2006 v 16:56
Ahoj mam KTM 950 LC8 ale zatim jen kratce a vzhledem k tomu jak mame tedka hezky rozdelené forum :D tak mi sem prosím napište veškeré vaše zkušenosti s touto motorkou-gumy,poruchy,servis,klady-zápory atd...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 09:28 | Nahoru | #31
TomR1 > zatocit dorazove srouby? To ja znam jednoho, co si na 990 Adv. nechava zvetsovat rejd konem ... .

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 09:37 | Nahoru | #32
TomR1>>
...se furt Tome bojím, že to musí jít do chladiče...
...navíc kdo umí (já tedz ne-:) ) otočit mrdečku kolem nohy tak ten problém nemá-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 09:38 | Nahoru | #33
Medved>>
...jj... dodnes je ten šroubek pokřiweny...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 10:03 | Nahoru | #34
sqwere do chladiče to 100% nejde taky mi to přijde nejaky snadný řešení ale zatim to vidim tak že to proste jde!!

vzdyt to zkus je to otazka 5 minut-zatocil jsem to tolik abych mel mezi vidlici a rámem cca 2 mm mezeru pri pripadnym rápdu kdyby ten šroub o kousek povolil nebo se ohnul.

funguje mi to dobre a jsem rád,ale kdyby jste nekdo zjistil ze je nekde chyba tak prosim pisnete nerad bych neco dojebal

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 10:25 | Nahoru | #35

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 16:34 | Nahoru | #36
to Sqwer:hele sqwere neco bližšího k těm michelin desert v porovnání s TKC?

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 16:49 | Nahoru | #37
Medved>>
:lol: :lol: :lol:

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 18:15 | Nahoru | #38
TomR1>>
...TomeR1,

Desertky mají menší špunty a více místa mezy nima... Pravej opak TKC a proto se s nima jezdí léba v terenu bo samy odhazují a čistí se... Jsou také dražší a skoro nejsou k sehnání-:))) V rozměru na LCachta není zadní - je jen 140/80... ale guma je to neporovnatelně lepčí než TKC, která sama o sobě je dobrou gumou-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 18:36 | Nahoru | #39
Tak pánové, vše jsem pečlivě pročetl a pokud chcete vědět zkušenosti s KTM LC8 990 Adventure tak se mě zeptejte........... :) :marod: , teda kromě SQWERA, protože to je GURU LC8. Jo a Alexi 300km na nádrž???? si děláš prdel neujedu ani 200KM.

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 19:22 | Nahoru | #40
To Cobra :No to je to ,co me zarazi -ja ,kdyz jedu na pohodu ,tak 250km+-20...300 jsem nedal nikdy -to byla Afrika lepsi -a k tomu byly na Afriku k mani jeste vetsi nadrze a za slusnou cenu.. Uz jsi namontoval vyhrivane hefty ??

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 19:31 | Nahoru | #41
Alex GSX-R>>
...hefty mu bude montovat HEFTolog!!!

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 19:44 | Nahoru | #42
MartyHQ>>
Myslíš takhle??:

:D :D :D :D :D [/quote]
Přesně, nebo vteřiňákem přilepit dvě dřevěný polena ... :P

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 21:55 | Nahoru | #43
mám na lc8 najeto 50000km,kromě výměny spojkové pumpy bez závad..motocykl provozuji převážně v terénu..dojezd do rezervy převážně kolem 300km..na mitasech 07 jsem pobil nejeden supersport..v terénu je pro lc8 nejlepší michelin desert s velkou výdrží a záběrem ale opatrně s brzděním v náklonu na asfaltu..pro mě je lc8 úžasně povedený a všestraný motocykl..

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

3.11.2006 v 08:57 | Nahoru | #44
qwert>>
Lulku, Lulku,
co pak nemáš svůj vlastní nick???

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

3.11.2006 v 14:48 | Nahoru | #45
UŽ MÁM STANIKU..NELÍBÍ?

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

3.11.2006 v 20:18 | Nahoru | #46
myslite, ze budou delat nekdy tu S verzi s ABS?

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

3.11.2006 v 20:40 | Nahoru | #47
S-kova verze s ABS nebude delana nikdy..Duvod ? S- ky jsou pocitany spis pro vetsinu jizd v terenu a tam je ABS nezadouci. Muzes si to nechat zabudovat ,ale stoji to nekrestansky hodne...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

4.11.2006 v 11:39 | Nahoru | #48
Alex GSX-R>>
...ALEXI, kurva!!!

...na S verzi se ABS montovat NESMÍ!!! Nikdo z autorizovaných dealerů to nesmí udělat - takže zbejvají jen hochštaplfleři typu RUTAN a spol!!! Nesmí se to kvuli tomu, že S verye má jinde těžiště a ABS je naladěné na nízkou verzi...

...zdroj: KTM servisní manuál, kterej nikdo nemá...

...Lulku, tenhle nick je nahovno...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

4.11.2006 v 12:07 | Nahoru | #49
ABS je sice v terenu nezadouci ale na bmw se da napriklad normalne vypnout. Takze moc nevim, proc by nemohla byt s verze s abs... no uvidime, tedka stejne jeste nic kupovat nebudu...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

4.11.2006 v 12:35 | Nahoru | #50
Rejnok>

Pokud jezdíš v terenu tak se nevyhneš občas pádu nebo chcípnutí motoru... no a pak si zapomeneš přidržet při startu čudlík a na sjezdu se musíš modlit-:))) Tak nějak nechápu proč výrobci nedělají ABS na přepínač - tvrdě VYP nebo ZAP a furt jen "tlačítkují"...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

4.11.2006 v 14:59 | Nahoru | #51
MĚ VELICE VYHOVUJE.. :thmubup:

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

4.11.2006 v 15:12 | Nahoru | #52
ABS SE NELADÍ NA TĚŽIŠTĚ ALE NA ZABLOKOVÁNÍ BRŽDĚNÉHO KOLA..sqwer>

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

5.11.2006 v 15:01 | Nahoru | #53
qwert>>
...přečti si ten manuál co zcela jistě nemáš!!!

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

5.11.2006 v 22:06 | Nahoru | #54
to opravdu nemám..jen se mi nechce věřit že na motorce o 3cm vyšší bude abs fungovat jinak..

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

5.11.2006 v 22:12 | Nahoru | #55
qwert>>
...věřit tomu nemusíš...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

6.11.2006 v 13:42 | Nahoru | #56
je nás tady víc?

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

6.11.2006 v 19:29 | Nahoru | #57
Nezbyva mi nez souhlasit se Sqwerem, ze nemoznost trvaleho vypnuti ABS je silena. Stava se mi velmi casto, ze po nastartovani zapomenu ABS vypnout a pak se nestacim divit. Naposledy v Lybii to pro me znamenalo skok pres hranu dost vysoke duny do neznama.

Dilensky manual KTM jsem cetl a je to tam vyslovene tlustym pismem napsano.

Pane QWERT, Vase prezdivka je opravdu stupidni....

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

6.11.2006 v 20:17 | Nahoru | #58
myslím že o nic víc než tvá..

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

6.11.2006 v 21:28 | Nahoru | #59

beba píše: Nezbyva mi nez souhlasit se Sqwerem, ze nemoznost trvaleho vypnuti ABS je silena. Stava se mi velmi casto, ze po nastartovani zapomenu ABS vypnout a pak se nestacim divit. Naposledy v Lybii to pro me znamenalo skok pres hranu dost vysoke duny do neznama.

Dilensky manual KTM jsem cetl a je to tam vyslovene tlustym pismem napsano.

Pane QWERT, Vase prezdivka je opravdu stupidni....


...někdo čte a někdo háže domněnky-:)...
...ono ABS bude fungovat stejně na čopru a stejně na LCachtu a stejně i na Goldwingu - je jen otázka jak se bude motorka s jiným těžištěm chovat při blokování kola... BTW: jak jsem si to znova pročítal tak KTM zakazuje i montáž vidle z verze S na nízkou a obráceně...

...a něco mi říká, že ti hoši mattighoifenští vědí proč to tak je a český kutil či hokynář může jen polemizovat a dělat vlny-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

7.11.2006 v 06:36 | Nahoru | #60
sqwer>protoze ma jiny uhel hlavy rizeni-proto se nesmi menit vidle....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist