1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
RadimGSXR píše: No něco se tam děje asi s elektrikou. Ale nevím zda je špatnej regulátor..stator nebo i čidlo teploty a nebo víčko na chladiči. Krom teploty mám.problem s praskáním pojistky atím že studená moto chytne hned ale po ohřátí se to chová jak vymlacená baterka-taky další moje téma .
Tohle mi SRAD dělá také. Nevím čím to je, tuším rámcově, že s teplotou někde vzrostl odpor, ale kde...? Za studena není problém, krásně otáčí startérem, chytne hned, vše v pořádku. Po jízdě, když zastavím, chcípnu motor a chci třeba za 30 vteřin zas jet, tak problém. Startér sotva otočí motorem. Nechám ji dvě-tři minuty vychladit a vše v pořádku, nastartuje. Ne nějak přeochotně, ale už nastartovat jde (opět, problém není v nechytání motoru, ale v tom, že s ním startér sotva otočí). Mimochodem jiný problém v elektrice nepozoruju, moto dobíjí, vše funguje. Teplota motoru také zcela v pořádku, za jízdy +- 85 stupňů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
petr.machy píše: Bludevil> Taky mi za tepla chytá hůř. Já jsem o teda příčítal tomu, že kroužky na pístech udělají za tepla věší kompresi a tak nějak je to zaplněný a utěsněný olejem, takže to chce větší kroutící moment startéru na dosažení požadovaných otáček startu. Ale tohle mě vlastně ani nenapadlo, dobrej námět na úvahu .
To bych rovnou vyloučil, to by bylo skokové zvýšení tlaků tak na dvojnásobek, což by měl motor už asi svou kariéru dávno za sebou Tohle bude nějakej mizernej přechod, který se zahřeje a pak má odpor jak kráva.