paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000
Ahoj, řeším problém s kawou zxr 750 H2, nikde jsem podobné téma tady nenašel, tak pokud bude vadit, smažu.

Začnu asi tím, že jsem koupil motorku nepojízdnou v neznámém stavu - původní majitel měl od překupníka na díly, ale nakonec z ní nic nepoužil, tak ji prodal značně pod cenou.

Oživování jsem začal vyčištěním karburátorů v ultrazvuku, výměnou jehlových ventilů a následném nastavení hladin. Karburátor je v továrním stavu dle manuálu, jediné, čím se liší, tak jsou hlavní trysky, místo 128 jsou tam 130, ale to bude asi tím, že je tam jiná koncovka výfuku. Trysky jsem i měřil, membrány měkké bez děr. Celkově jsem nad karburátorem strávil asi měsíc času, 80x rozebral a znovu složil, několikrát se ujistil, jestli jsou průchozí všechny kanálky atd.. vše ok.
Problém je, že motorka nemá výkon a pokud nevysroubuju pilota na nesmyslné 3,5 otáčky, tak jede víceméně jenom na sytič, bez toho zdechne. Střílí do karburátoru i do výfuku. Když se mi podařilo volnoběh (i se synchronizaci na budíky) nějak seštelovat a kousek jsem ji projel (7 km), tak i se startováním v garáži na sytič ( dohromady max 15 minut) mi to sežralo všech 5 litru benzinu, co jsem tam nalél. Jo, dával jsem tomu pokouřit a jel spíše na jedničku a dvojku ve vysokých otáčkách, ale spíš z důvodu testování, dovedu si představit dávat tomu větší čočku.
Hlavní problém je, že je jí nechce přes 5000 otáček, jenom když přicpu airbox rukou, to to pak vytočit jde. Při testovací jízdě to nějak vytočit šlo, ale znatelně se to hádalo od tech cca 5 tisíc otáček, navíc mi přišlo, že to má malý výkon.
Tlaky válců jsem měřil na studeném motoru před projížďkou byly v rozmezí 12,5-13,5 baru. Ventilové vůle všechny v pořádku, jenom na jednom ventilů byly hraniční u horní tolerance. Ze začátku mi to jelo na 3 válce, až jsem zjistil, že netěsní dosedací plocha mezi hlavou a přírubou 4.karburátoru. Ztrhnul jsem vytlačenou hranku u závitu a podlepil silikonem pro jistotu všechny 4 příruby a ověřil si těsnost přírub tak, že jsem nasadil hadičku na díru v prirube pro seřízení podtlaků a vstup pro karburátor ucpal rukou a do hadičky foukl. Dokonce jsem do přírub i foukal pusou přímo do vstupu pro karburátor, abych vyloučil, že to fouká před tu záslepku na pripojeni podtlaků. Příruby těsní, nejsou ani nikde popraskané.
Přesto se ale motorka chová, jakoby si někde přidávala falešný vzduch. Zkoušel jsem za chodu motoru stříkat na příruby čistič brzd. Prvních pár sekund nic a pak se otáčky zvýšily cca o 500. Tak jsem si myslel, že to podsává ještě v místě, kde se spojuje karburátor s přírubou, tam kde je ta spona. Která byla ale dotažena na max (!). Když jsem zkoušel točit s klikou startérem pomalu, nebo golou, jde slyšet syčení, tak jsem se podíval na sací ventily a jdou od nich bublinky. Je tohle normální? A jak je možné, že jsem naměřil tak dobré tlaky?
Moje teorie je, že motor podsává přes netesnici ventily a gufera ventilů, viz experiment s čističem brzd. Že by se čistič dostal přes ventilové víko přes těsnění, které není bůhvíjak těsné. Když jsem totiž foukal do hadičky připojené k přirubě, bylo při dotazenem ventilovým víku vidět, jak od něho jdou taky malé bublinky. Nebylo to moc, ale vidět to bylo. Mám i video, kde jsou vidět bublinky od ventilu, tak snad se mi ho podaří nějak připojit ?
Díky za konstruktivní odpovědi, motorku jsem koupil jako projekt, který prostě potřebuje péči, na ježdění mám druhou, takže s touhle se tak nějak hraju, protože mě to baví. I když by se to teda už mohlo někam posunout a mohl by aspoň ten motor šlapat jak má, ať se můžu hrát s plastama a ostatníma věcma. Tak snad mi někdo poradí ? díky
Odkaz na video https://youtube.com...?si=btryjqw1yPzk3dyK

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 19:21 | Nahoru | #31
jo tak samo naradi je zaklad... ja mam na rukojeti uhlovyho sroubovaku rysky.... kazdopadne tohle nema s hadanim a nemoznosti motor vytocit spojitost.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 19:58 | Nahoru | #32
Vyfotil jsem komponenty jenom jednoho karburstoru, protože v ostatních vypadají úplně stejně. Membrána je špinavá od vazelíny jenom a po membránou vidím dvě dírky. Jedna je pro sytič, druhá , ta menší, slouží k aretací membrány, v které je kolík. Co je ale divné, že je to průchozí dolů do kanálků sytiče. Nedovedu si úplně vysvětlit princip, jak to funguje.

Naposledy editováno 21.05.2024 20:00:06

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 20:02 | Nahoru | #33
Není to nějaká skrcena verze? Ty díry na soupeti se mi nelíbí

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 20:12 | Nahoru | #34
Škrceni u této motorky, co jsme tak pochytil, bylo vyřešené polovičním zaslepením přiruby. Těma dírama by měl jít podtlak a mělo by si to takhle vzduch co je nad membránou a tím pádem ji zvednout, což se moc dobře neděje. Jinak v typenscheinu je normálně 73,6 kW, či co.. ale viděl jsme i H2 co má v TP 87 kW na inzerci...no to je jedno. Ještě přikládán fotku sytiče.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 20:37 | Nahoru | #35
Tady vidíte názornou ukázku zkoušky průchodnosti volnoběžného okruhu. Na druhé fotce je volnoběžná vzduchová tryska zakroužkovaná, do které jsem striknul čistič. Na druhé fotce screen z videa, jak jde čistič skrz všechny kanálky. A než nějaký hnudopich řekne: ale to přece neznamená, že nemůže být ucpaná volnoběžná tryska... Tak tady je ucpaná prsten, abych viděl, Kama sprej jde. Jinak na volnoběžné a hlavní trysky jsem se několikrát díval a ucpané nejsou.

Naposledy editováno 21.05.2024 20:42:34

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 21:20 | Nahoru | #36
Díry v šoupátku vypadají standardní, foto z ebay:

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 21:23 | Nahoru | #37
Tady jsem ještě vyfotil ventily, nevím, jestli to půjde vidět, ale na jednom je takový černý kroužek v místě dosedání patrný. Berte fotku s rezervou, je to focené telefonem přes přírubu sání.

Jak se pozná popálený ventil?může to mít stejné projevy, jako mám já? Přemýšlím, jestli není možné, že když přes ventily jdou bublinky, tak je ten podtlak, který ventil při sání vytváří, z části anulován netesností sacího ventilu, a tím tím pádem není podtlak dostatečný k nadzvednutí šoupátka a celkově to jede napi...

Naposledy editováno 21.05.2024 21:29:09

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 21:25 | Nahoru | #38

Hovnotsuts píše: ...Membrána je špinavá od vazelíny jenom a po membránou vidím dvě dírky. Jedna je pro sytič, druhá , ta menší, slouží k aretací membrány, v které je kolík. Co je ale divné, že je to průchozí dolů do kanálků sytiče. Nedovedu si úplně vysvětlit princip, jak to funguje....


Pod membránou je atmosférický tlak a pro konstruktéra jedno z možných míst, odkud ten vzduch k sytiči dostat.
Šoupátkový test:

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 21:34 | Nahoru | #39
Jo, tenhle šoupátkový test jsem zkoušel, funguje mně to jak na videu.. zkoušel jsem i fouknout pusou do karburátoru ze strany od příruby, abych si ověřil únik před zavřený sytič a nic.. pokud ho neotevru, tak tama nic nefučí.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 21:37 | Nahoru | #40
Třeba si všimneš nečeho, co máš jinak.

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 22:05 | Nahoru | #41
Hovnotsuts> ses si jistej, ze tusis jak funguje 4taktni motor? za prve, podltak vytvari pist a ne ventil, ale budu to brat jako preklep... kazdopadne video s bublinkama a fotka ukazuji saci ventil a ten je behem sani otevreny ...

cim vic toho napises, tim vetsi pocit mam, ze vubec netusis co delas... stejne tak predstava, ze motor behem sani kdy je otevreny ventil nasaje tou mikroskopickou sterbinou kolem voditka a netesnosti v guferu tolik vzduchu, ze to ovlivni tvorbu smesi? kdyby tam takova dira kolem ventilu opravdu byla, tak to zere oleje stejne jako benzinu a huli to jako tovarna pak badani nad tolerancema plovak vs hladina - jedno je nastrel pro priblizeni, druhe je opravdu kontrola hladiny... to aby ses mel od ceho pri tom nastavovani odpichnout. ja vim, ze to bude znit dost ofenzivne, ale kdovi co vse si tam diky nepochopeni funce zanedbal/poskodil....

jestli nemas spatne rozvody, motor ma tlaky a pali to kde ma tak ti tam bud nejde benzin nebo naopak ... kdyz to nedokazes poznat nebo zmerit asi budes muset experimentovat... pridat benzin - vetsi hlavni tryska nebo zvednout jehlu. a posoudit jestli je to lepsi nebo horsi.

Naposledy editováno 21.05.2024 22:07:45

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 22:15 | Nahoru | #42
Zdravím, vazelínu na membrány nepoužívej. Ropné produkty poškozují pryž a časem by membrána "nabobtnala a byla by velká".
Vždy, když jdeš motor zkusit, musí být izolátor zapal. svíček čistý (bílý). Na takto černých izolátorech bude docházet ke svodům jisker na kostru. Takže bud svíčky vyčistit (ideálně opískovat), nebo zvýšenou teplotou nechat saze z izolátoru spálit (třeba v druhé moto..)
Vždy to zkoušej s airboxem, bez něho to nemusí vůbec umět akcelerovat, i když bude vše v pořádku (jak která moto..)
Zkus moto nastartovat, nech ji chvíli ohřát (5min, pokud to jde) a dej plný plyn a drž ho třeba 10 sek. Dle popisu by se měl motor vytočit někam k 5 tis, jak píšeš. Drž plný plyn a stříkni do airboxu (cca 1 sek) odmašťovač brzd. Pokud se motor roztočí do vysokých otáček (bude to krátce, jen třeba 1-2 sek), tak má málo paliva ( a z toho též plyne, že motor umí akcelerovat a je mechanicky v pořádku-komprese, rozvody, zapalování). Pokud jeho chod ztěžkne a otáčky se sníží, tak má paliva už příliš.
Tento test s plným plynem bych možná nejdříve udělal i bez spreje a poté se podíval na izolátory svíček, jakou barvu mají. Pokud černou, je to bohaté, pokud zůstane bílý, zkus to s tím sprejem

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 22:17 | Nahoru | #43
Asi jsem se blbě vyjádřil, podtlak samozřejmě vznikne při pohybu pístu dolů a ventil jeho otevřením mu umožní sát do válce směs... Jenom říkám, že můj problém může být v tom, že když jde píst nahoru a sací ventil je v zavřené poloze, ale netěsní (bublinky), tak může tlak z válce unikat zpátky ke karburátoru a tím pádem nemusi být dostatečný podtlak pro zvednutí šoupátka. Napsal jsem to zjednodušeně špinavýma rukama v garáži, tak se omlouvám za nepřesnost. Dává ti to smysl, když to řeknu takhle?
A jinak, kolega měl stejný problém na škodě 130, tlaky naměřil ok. Nakonec sundal hlavu a musel lapovat ventily a frézovat sedla.
Jehla se tady zvednout nedá, je na pevno a že by to dělalo takový bordel na na sériovém nastavení karburátoru, to se mi nechce věřit. Pochopil bych ztrátu výkonu max 10-15%...

Naposledy editováno 21.05.2024 22:21:01

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 23:24 | Nahoru | #44
Karburátory - jinde bych problém nehledal...

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 07:09 | Nahoru | #45
Kohlstein> tohle vypadá na karburátory z H1, ale video s H2 karbcema jsem našel taky. Nenašel jsem nic, co by bylo jinak.

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 07:14 | Nahoru | #46
motodiag> ahoj, díky za radu, dneska zkusím.. ale reálně, na tom karburátoru není velice co nastavovat, kromě pilota a hladin, které jsem několikrát měřil a jsou dobré, odpoledne pošlu fotku, jak jsem je měřil. Pak ještě přetryskovat, ale do toho se mi moc nechce. Když už bych měl dávat jiné trysky, tak bych se rád odpichl od nějakého funkčního sériového nastavení. Jinak jsem tak zkoušel dávat 134 hlavní trysky z nějakého CBR a výsledek stejný, spíš možná reakce na plyn byly ještě lehce horší. Jinak, vazelínu odstraním, ale neměly by membrány pro styk s ropnými produkty konstruovány, když u nich dochází ke styku s benzínem?

Naposledy editováno 22.05.2024 07:17:49

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 11:26 | Nahoru | #47
Porovnal bych teploty výfuků všech válců při těch 5000 rpm, třeba infra teploměrem, zda je +-stejná, možná vynechává zapalování, předpokládám že u čerpadlo paliva jsi zkontroloval průtok?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 18:37 | Nahoru | #48
Když zatáhneš za heft, otevřou se klapky naplno?

Já bych ty karbce vyndal a dal je do sériového nastavení, podle odkazu co jsem ti poslal výše. Když to v kawě skládali ty motory, myslíš že někdo šteloval každý karbec extra?? Ani prd, vrazí tam předem nastavené karbce a zdar.

Když ten odkaz otevřeš, tak zjistíš že podle typu jehly a vzdušniku se dá určit, jaké tam máš karbce. Pokud máš hlavní trysku 130, z té fotky jehly to nepřečtu, ale pokud je na jehle n52u a na vzdušniku 120, tak tam máš karbce z H1.
tady máš cca od 9:30 návod jak měřit výšku plováku.

Naposledy editováno 22.05.2024 19:10:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 19:07 | Nahoru | #49
Fueltank> neotevřou, a teď to nejede vůbec, když jsou piloty na 2 otáčky. Jedině se sytičem, vyskočí to na 4000 a když uberu syticč, tak to zdechne. Volnoběh to drží, když je pilot na 2,5 otáčky a víc.. spíš víc. Je celkem jasné, že podle tohoto nastavení to dělali v továrně, když byly všechny díly nové bez jakéhokoliv obotřebení. A proto si myslím, že i když je na budíku 52 000 km, tak to tovární nastavení prostě musí fungovat. Jinak jsem zjistil, že směs od pilotu na tomto karbci jde jenom jedním vývodem, takovou tlustší dírkou, co je za klapkou (plně průchozí i když je klapka zavřená). Když pilota zašrubuju, prstem ucpu volnoběžnou trysku, a stříknu do vzduchové trysky pilotu ze strany sání, tak to stříká jenom z 5 malych dírek, co jsou pod klapkou. Když střílnu do palivove volnoběžné trysky a ucpu volnoběžnou vzduchovou, tak to stříká při zasrubovanem pilotů opět jenom z 5 malych dírek pod klapkou. Když vysrubuju pilota na 1 a 3/4 otáčky podle manuálu, jde to i z té velké dírky, co je za klapkou (prostě mezi klapkou a přírubou). Snad jsem to napsal srozumitelně. No nicméně z toho vyplývá, že pilot v tomto případě určuje, kolik jde už namixovaného benzínu se vzduchem do válce, ne přímo poměr vzduch/benzín. Nejsem mechanik, nedělám motorky celý život, takže pokud jsem to z mého pokusu pochopil špatně, tak mě klidně opravte, rád se příručím.
Ten odkaz jsem samozřejmě rozkliknul, dokonce jsem ho viděl už předtím, než jsi ho sem poslal. Ale není v něm ním jiného, než sériové nastavení, které je v manuálu a podle.ktereho jsem to nastavoval jako úplně první.
Jinak jsem zjistil, že mně dneska odešla palivová pumpa. Připojím na drátky a dvakrát to cvakne a hotovo. Tak jsem to připojil samospádem jenom jenom s palivovým filtrem.
Nemyslím si ale, že by byl problém pumpou, dělalo to to samé, když pumpa fungoval.
Na obrázku je oranžovou barvou označeno 5malych dírek volnoběžného okruhu a modrou barvou označena jedna větší dírka volnoběžného okruhu, na kterou má pilot vliv.

Naposledy editováno 22.05.2024 19:26:38

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 19:12 | Nahoru | #50
Hovnotsuts>
Nemyslím šoupátka, ale klapky. Když nadzvedneš šoupě aby ses podíval a otočíš plynem, je klapka otevřená naplno?

Pokud ne, máš tam doraz na plynu nebo nějaký problém s lankem/heftem.

Máš nějaké video co to dělalo?

Naposledy editováno 22.05.2024 19:25:10

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 19:29 | Nahoru | #51
Klapky se otvírají do plna, na obrázku předtím jde vidět klapka v plné otevřeném stavu. Kdyby to byla taková banalita, tak na to přijdu první den ale chápu, člověk může něco z provozní slepoty přehlédnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 19:39 | Nahoru | #52
Hovnotsuts>
Nemyslím venku na stole rukou, ale jestli se otevře do plna v motorce když zatáhneš za plyn.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 19:46 | Nahoru | #53
Na jehlách je vyraženo N76F, na pilot jet je 38, vzduchové trysky hlavní a volnoběžná jsou tam nalisované, jsou to ty dvě mosazné trubičky ze strany airboxu, takže ty měnit nejde. Průměr difuzoru je 38. Jediné co je jiné, že mám jet má být 128 a je 130, jak už jsme říkal, ale asi to je kvůli tomu více průchozími výfuku.
Podle tohoto nastavení jsem poznal, že mám H2, to bylo první, co jsem si kontroloval, protože mě zmátl rok na karbci 1989, ale H2 se dělala až 1990. Nicméně parametrama karburátor i motorka je H2.
Takže když to shrnu, membrány cajk, soupatka taky, volnoběžné okruhy taky. Pilot, nejsou poškozené, volnobezny okruh průchozí, sytiče dovírají.. dokonce i hridelku klapky jsem kontroloval, jestli nepodsává. Hladiny cajk, jehlové ventily nové.
Na YouTube jsem teď nahrál video, co to dělalo. Tady volnoběh běžel, pilot byl vyšrubovaný na hodně, tuším tak 3 otáčky. Jenom ať se nikdo neřekne, 2, šoupátko se nezvedá vůbec, protože nebyla dosedlá membrána. To už jsem taky říkal, po namazání hrnany membrány vazelínou (četl jsem to tu někde na fóru) membrána dosedla a šoupátko se zvedalo úplně stejně blbě jak ty ostatní. Ale problém přetrval. https://youtube.com...?si=1XdOBc72HDvJNXn3

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 19:47 | Nahoru | #54
Fueltank> ano, i když otočím plynem, tak se otvíralo do plných.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 20:03 | Nahoru | #55
Jo a jinak teda dneska jsem to zkoušel se zanovnima svíčkama z druhé motorky a nasazeným airboxem, jak tu psal motodiag. Jelikož jsem to chtěl mít co nejvíc dle továrního nastavení a dal jsem pilot na 2 otáčky, volnoběh bez sytiče nedržel a brzo to zdechlo. Při běhu na sytič na cca 3500 RPM jsme stříkl do airboxu čistič brzd a otáčky se zvýšily.
Fotka svíčky před testem

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 20:44 | Nahoru | #56
Má to takový nezdravý zvuk

Jenom taková technická, máš správně zapojené cívky?? Moc se mi to v tom videu nezdá.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 20:49 | Nahoru | #57
Teď se dívám, že ty izolátory podle fotky vypadají šedé, ale jsou bílé, lehce do růžova....
A a samozřejmě jak karburatory dávám tam a zpět, tak už jsem ztrhnul jeden šroub na sponě příruby, jsou tam jenom malé M4. Takže zítra seženu pro jistotu všechny 4 šrouby nové. Někdo ještě nějaký nápad, co by mohlo být v karburátoru špatně? Klidně vyfotím, natočím. Protože já už fakt nevím, co by na nich mohlo být špatně, přijde mně, že jsem je prošel tak 128x už... Fakt mi dochází nápady jo a ty černé hnusné svíčky jsem dal do fazera a tam to chytlo na brnk.

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 21:24 | Nahoru | #58
Fueltank> já vím, znělo to jakoby nejelo na všechny válce. Ale to prisuzuju tomu, že to nebylo pořádně synchronizované na budíky a jedno šoupátko se nezvedalo. Pak už to znělo líp. Cívky prohozené nejsou, jsou podle schématu, tzn že zelený drát je na cívce tam, z Kama vede svíčka číslo 2 a černý na druhé cívce je tam, z Kama vede svíčka číslo 1. Aby to byla jistota, jak jsem cívky měřil multimetrem a nakonec prohodil mezi sebou a zapojil podle schématu. Bez výsledku. Napadá mě ještě, jestli to háže jiskru ve správné poloze, jak má... Ale jak to zjistit? V manuálu píšou, že časování se nedá nastavovat. A řídící jednotka se taky nedá proměřit multimetrem, tam píšou, že to umí zjistit jenom v Kawasaki. No ti by na mě asi čuměli...
Jinak ještě přikládám video jízdy, kdy je pilot na 3 otáčky tuším a zrovna to asi mělo dobrou chvilku, že to šlo nějak vytočit. Tady už to má po synchronizaci aj lepší zvuk. Ale se spatnou spotřebou a špatným prubehem výkonu. a tady v tomto schématu karbce je volno ženy okruh, jak je na mých keihinech https://youtube.com...?si=JGrywKi0UbY191lk

Naposledy editováno 22.05.2024 21:29:43

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 21:41 | Nahoru | #59
Ještě teda můžu zkontrolovat, jestli mají cívky vyražené partnumbery, jestli třeba tam nejsou dvě levé, nebo dvě právé, když vidím, že u partnumberu pravé je navíc písmeno A. To mě nenapadlo. V manuálu se o tom nic nepíše.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

22.5.2024 v 21:58 | Nahoru | #60
Koukl bych se na těch cívkách by mělo být + a - , předpokládám že červený drát by měl být plus a pak zapojil fajky podle toho schématu. Na tom videu je právě ta dvojka s trojkou obráceně.

Jo cívky by měly být levá a pravá, neboli 1,4 a 2,3.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist