1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření dB
MichalDK píše: Eddie83> Hele kartičky po tobě nebude nikdo vůbec chtít.Duležitý je že má koncovka na těle vyražený ečko na to koukají při kontrole první.Ověřeno ze Švýcarska 2x a Rakouska Potom kontrolují jestli máš vložku ve výfuku.
A pokud se třeba v Rakousku Německu nebo i STK u nás bude zdát že je hlučná musí ti to dokázat.To znamená provést měření.V Rakousku běžná věc.Nedávno tu o laďacích byla diskuze.
a ještě jeden detail, u motorek Euro5 musí být killer zavařený. pokud není nesplňuje to homologaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření dB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření dB
Eddie83 píše: dakarista> Přesně tak. Naštěstí mám Euro 4
Myslím, ze tohle platí už od čtyřky
1 reakcí na tento příspěvek Měření dB
Naposledy editováno 23.04.2024 17:30:18
Říká se tam to (cimrmanovské) co nechceme slyšet: můžeš s tím nesouhlasit, nemusí se ti to líbit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat
Pokud někdo chce mít 100% jistotu, že nebude mít problémy - ať tam nechá originál.
V opačném případě se vždycky může objevit na silnici nebo na STK nějaký soudruh, co s tím bude mít problémy..... A bude třeba to řešit.
P.S. Rozhodně nejsem Mirek Dušín, ale taková je zkrátka realita
https://www.30kmh.cz/index.php?topic=9592.0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření dB
callowsick píše: Myslím, ze tohle platí už od čtyřky
Ale je zajímavé, že mám motorku Euro5 2022, laděný výfuk Arrow s homologaci Euro5 a nemá vařený ani šroub ani ucpávku. Takže jsem zvědavý, jak to někdo bude někdy řešit
Ten protokol jsem tenkrát neměl - moto jsem už koupil s namontovanými laďáky. Na podpoře LeoVince jsem požádal o homologaci a během hoďky jsem ji měl v mailu.
U těch výfuků je ten protokol přiložen k manuálu. U typu K02 se snad ani kartička nevydává, alespoň tak mi to říkal známý, co kupoval stejný typ výfuků na Intruider Volusia jako nový - měl tam jen manuál, protokol o homologaci a nálepky.
Naposledy editováno 25.04.2024 11:29:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měření dB
dakarista píše: Ale je zajímavé, že mám motorku Euro5 2022, laděný výfuk Arrow s homologaci Euro5 a nemá vařený ani šroub ani ucpávku. Takže jsem zvědavý, jak to někdo bude někdy řešit
Taky tak, euro 5, arrow, killer na šroubky.
Mám k tomu papír z kopírky, kartičku žádnou (byl nový).
U QD mám taky papír z kopírky, kartičku plastovou ale na té není nic o homologaci, nechápu. Na STK dělali ofuky i když je na něm vyznačená homologace a jsou v něm vložky, to se řeší jak?
Naposledy editováno 25.04.2024 11:32:17
FiZzeR píše: Taky tak, euro 5, arrow, killer na šroubky.
Mám k tomu papír z kopírky, kartičku žádnou (byl nový).
U QD mám taky papír z kopírky, kartičku plastovou ale na té není nic o homologaci, nechápu. Na STK dělali ofuky i když je na něm vyznačená homologace a jsou v něm vložky, to se řeší jak?
Arrow už dává jen kus papíru. Zkusil jsem jim napsat a poslali to samé v PDF a barevné
FiZzeR píše: Taky tak, euro 5, arrow, killer na šroubky.
Mám k tomu papír z kopírky, kartičku žádnou (byl nový).
U QD mám taky papír z kopírky, kartičku plastovou ale na té není nic o homologaci, nechápu. Na STK dělali ofuky i když je na něm vyznačená homologace a jsou v něm vložky, to se řeší jak?
Už jsem zažil kdy na stk technik na origo Akrapa s kratičkou napsal do protokolu hrubý zásah do výfukového potrubí…